Annak idején a Heavy Rainnel is ez volt (amit szintén ez a csapat készített). Első ránézésre, illetve első végigjátszásra úgy tűnt, hogy a játék azzal próbál kompenzálni, hogy gyakorlatilag minden válasznak, minden döntésnek behatása van a történet kimenetelére, hol kisebb, hol nagyobb mértékben.
Nem tagadom, a Heavy Rain első végigjátszásra hatalmas élményt nyújtott. Második végigjátszásnál tűnt fel, amikor "csak azért is!" alapon más válaszokat adtam az egyes cselekményeknél, hogy a játék lényegében mennyire behatárolt korlátok között mozog. Van kb a 12-13 órás játékidő alatt 3-4 pont, ahol tényleg számít, hogy hogyan cselekszel, egyébként tök mindegy, hogy mit csinálsz. Nagy élmény volt a HR, de megjelenése óta (3 év) egyszer sem vettem elő, hogy újra végigjátsszam.
Erre a játékra viszont ismét kíváncsi vagyok, remélem jót fognak kihozni belőle!