Mondjuk én sem akarom elhinni, hogy ekkora különbség lenne az Xbox One X és a PC között. De aztán eszembe jutott, hogy az új játékokban a fejlesztők előszeretettel alkalmazzák a TAA post processinget, ami aztán puhább, homályosabb képet eredményez. Egy Eurogameres cikk aztán megerősíti a feltevésemet...
Remélem PC-n teljesen ki tudjuk majd kapcsolni ill. kapunk jó kis SSAA-t vagy MSAA-t helyette, s akkor jóság lesz!
Azt mondom egyébként, várjuk meg a Digital Foundry összehasonlítását, én is nagyon várom, abból sok mindenre fényderül majd.
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955