Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz buherton #172 üzenetére
jaja, a prius kevesebb drága és tönkremenő alkatrészből áll, hiszen van benne *KÉT* komplett hajtáslánc, meg közöttük egy erőátviteli cucc. és akksiból sincs benne kosárszám. lol, ekkora marhaságot rég olvastam, pedig mostanában vannak topicok, ahol nagyon rákészültek.
"A Prius kevesebbet fogyaszt, mint egy mai korszerű dízel. ": városban valóban. tisztán országúton nem fogyaszt kevesebbet. 5 literes átlagokat találtam a neten, annyival egy dízel is eljár. de sokkal drágább. 5.5 literrel én is eljártam az astrámmal anno.
tehát annak érdemes priust vennie, aki a városi rohangálásban összeszedett üzemanyag megtakarításból fedezni tudja az árát.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz buherton #172 üzenetére
"Igen, drágább, de kevesebbet fogyaszt és sokkal kevesebb drága és tönkremenő alkatrészből áll.
Ezt hogyan?
Az Aktinson motor, a diagramja alapján bonyolultabb mint az Otto-motor. Ehhez jön még az elektromos hajtás és energia visszatermelés eszközhalmaza.
A kevesebb fogyasztás nyilván városi forgalomban igaz. Autópályán csak többlet súly az elektromos rendszer. Kevés alkalommal kell lassítani és gyorsítani.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
bambano
titán
válasz buherton #182 üzenetére
toyota.hu kezdőoldal szerint (1 perce letöltve):
Prius+ Hybrid 10.425.000 Ft-tól
Prius Plug-in Hybrid 12.600.000 Ft-tól.Ehhez képest tavaly érdeklődtem opel márkakereskedésekben. Egy rendesen felszerelt k astrát 6.7-ért, egy rendesen felszerelt Insigniát 11 misiért vágtak volna hozzám. Itt most ne arra gondolj rendes felszereltség alatt, hogy full fapad modellbe kértem gumiszőnyeget és akkor az már felszerelt.
Szóval kenheted a hajadra a filléres időszaki szervizt, sose térül meg, pláne nem azzal a közlekedéssel, ahogy bacsis jár vele.
"Cseréltettél már kettőstmegű lendkereket, vezérműszíjat, turbót, EGR szelepet, kuplungot, önindítót, stb-t az autódban? Én nem és nem is fogok.": szerintem is jobb, ha komolyabb munkához szervizbe viszed, ha még azt se tudod, hogy van-e benne kuplung.
A hsz-edből beugrott, hogy priusod van. Az álláspontodat az üléspontod határozza meg, önigazolás rulez.
"A hibrid hajtáslánc, ha cserélik az olaját, akkor kb soha nem megy tönkre.": a kigyulladó motorvezérlés kábel az a hibrid hajtáslánc része? Mert szeptemberben volt belőle visszahívás.
szerintem két dolgot meg kellene fontolnod, emlékeim szerint nem először szólok:
1. ne hozz fel másodpercek alatt cáfolható érveket.
2. azt a kicseszett szervizt írd már rövid i-vel, mert nem kannibál varázsló vagy, aki betépve táncol a tűz körül. ha mégis, akkor bocs
3. a többieknek: az si előtagokban, tipikusan a kilo-ban, rövidek a magánhangzók.
4. Hieronymus special: az aláírásodból vedd már ki azt a vesszőt, mert karcolja a monitort.szerk: egy haver 4.1-ért tisztességesen felszerelt j astrát vett nemrég.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz buherton #188 üzenetére
"Én pedig komolyan mondtam, hogy próbálj ki egyet hosszabb távon.": nekem ilyen drága autóra nem futja.
egyébként pedig az autózási szokásaimhoz nem passzol, úgyhogy nem lesz prius.ez, meg az, hogy nem hiszem, hogy tisztán országúton megéri priusszal járni, semmit nem von le az autó (városi) értékéből.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
-
Doki16
addikt
válasz buherton #197 üzenetére
Ezt én is könnyen meg tudom cáfolni. Mutass még egy csak benzinest vagy dízelt aminek 4 liter a fogyasztása városban mint nekem az Auris. Sokkal többet ad a villanymotor mint amennyit a plusz súly elvesz.
Maximálisan meg vagyok vele elégedve. Nekem már az FL utáni van. Ez már sokkal jobban össze van rakva mint a korábbi modellek. A másik meg ízlés kérdése, de szerintem sokkal szebb mint bármelyik Prius
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz buherton #197 üzenetére
Autót, a használati szokásoknak megfelelően érdemes vásárolni.
A városi forgalomban, gazdaságos lehet egy hibrid vásárlása.
Aki sokat nyomul autópályán annak a dízel. Főleg a németeknél. Nagyjából 20%-al alacsonyabb a fogyasztás az Ottohoz képest. Ráadásul a benzin kb 20%-al drágább is.Városban a tiszta elektromos hajtás lenne gazdaságos számomra. Három fázisról tudnám tölteni a kocsit
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
iday
aktív tag
válasz buherton #197 üzenetére
Látom te is benne vagy abban a bizonyos fb csoportban.
De rosszul írtad az e-cvt váltót.
Éppenséggel marha egyszerű szerkezet, 2 bolygómű az egész, töredéke egy hagyományos automata, és sima váltónak is. (2 villanymotort leszámítva)3dfx & AMD & ATI forever! http://iday.hu
-
Doki16
addikt
válasz buherton #224 üzenetére
Prius 3-tól már 0W20 kell. Az Aurisomba is azt rakattam, nem engedtem, hogy 5W30 menjen bele. Pedig azt akarta a szerelő. A kézikönyve ezt írja. [kép]
Igen 10 év gari van a komplett rendszerre. Az én kocsim is megkapta. És ehhez még jár Európai Assistance szolgáltatás is.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Mazda topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5 Pro teszt
- Építő/felújító topik
- 3D nyomtatás
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- GAMER PC: Új i7-12700KF/14700 -Új RTX 4060 - Új 16/32GB DDR4 - M.2 NVMe SSD - GAR/SZÁMLA!!!
- S24 Ultra 512GB (Sárga)
- Intel Core i9 14900K OEM / 36 hónap jótállás /27%-os ÁFÁ-s számlával/HATALMAS AKCIÓ KÉSZLET ELEJÉIG
- Lenovo / Dell / HP laptop, notebook töltő, adapter OUTLET
- iPhone XR 128GB Független Használt/1-3 hónap gar./Akku 100%/p3821
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest