Hirdetés
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
- Szárítógép szösszenet (hogy Te ne járj pórul)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Szólánc.
- Mindent a StreamSharkról!
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GPU-k mindörökké - a kezdetek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Az automata nem tudja melyik nap van.
A mai felállásban, a robot/automata munkáját ember ellenőrzi. Az ember munkáját az automata.
A BMW-nél jártam üzemlátogatáson. Ember már csak olyan helyen dolgozik, ahol egy lépésben háromnál több műveletet kell elvégezni, ellenkező esetben olcsóbb az automatizálás.Az eltérés nem a szerdai nap okán van.
Nyilvánvalóan a 3 literes Alfa, prémium kategóriás autó. Az árába belefér a jobb minőségű kábelek használata.
Az olcsó modellek esetében a gazdaságosság elsődleges szempont.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz jaja1981 #129 üzenetére
Az nem biztos, hogy az autó oldalán van a hiba.
Próbáld meg másik kábellel és másik telefonnal.Nekem volt hasonló problémám. Menet közben megszűnt a kapcsolat, majd véletlenszerű kivárás után újra működött az Android Auto. A telefon csere megoldotta a dolgot.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Annyira nem vészes a tankolási szokásod.
Kicsit túl van misztifikálva a probléma. Amikor már szaggatott az üzemanyag-ellátás, nyilván nem jó. Az esetlegesen felhalmozódó szennyeződéseket is belemoshatja az üzemanyagszűrőbe, az utolsó liter.Pécsett amikor utoljára tankoltam, feltűnően gyorsan haladt előttem a sor. Pár auró előttem 5-8 liter üzemanyagot tankolt. Ezeknél az autóknál folyamatosan nullán maradhat az üzemanyag jelző.
(Biztosan nem gazdaságos ez a módszer. Túl sok kilométer veszik el feleslegesen a töltőállomás irányában haladva. Ezen még a kétemberes tankolás sem segít. A motor beindítása nélkül haladni előre egy autónyit a sorban.)Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz buherton #172 üzenetére
"Igen, drágább, de kevesebbet fogyaszt és sokkal kevesebb drága és tönkremenő alkatrészből áll.
Ezt hogyan?
Az Aktinson motor, a diagramja alapján bonyolultabb mint az Otto-motor. Ehhez jön még az elektromos hajtás és energia visszatermelés eszközhalmaza.
A kevesebb fogyasztás nyilván városi forgalomban igaz. Autópályán csak többlet súly az elektromos rendszer. Kevés alkalommal kell lassítani és gyorsítani.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
-
válasz buherton #197 üzenetére
Autót, a használati szokásoknak megfelelően érdemes vásárolni.
A városi forgalomban, gazdaságos lehet egy hibrid vásárlása.
Aki sokat nyomul autópályán annak a dízel. Főleg a németeknél. Nagyjából 20%-al alacsonyabb a fogyasztás az Ottohoz képest. Ráadásul a benzin kb 20%-al drágább is.Városban a tiszta elektromos hajtás lenne gazdaságos számomra. Három fázisról tudnám tölteni a kocsit
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Sweet.tv - internetes TV
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- PlayStation 5
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
- Az iPhone 15 volt a legkelendőbb készülék 2024 Q3-ban
- Android játékok topikja
- Hardcore café
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest