Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#151) hcl


hcl
félisten
LOGOUT blog

Amúgy WTF, Bacsis autója nincs tuningolva? :D

Mutogatni való hater díszpinty

(#152) bambano válasza Hieronymus (#146) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

"Amikor már szaggatott az üzemanyag-ellátás, nyilván nem jó.": a kevés gázolaj nem a szaggatott üzemanyag-ellátás miatt nem jó, hanem azért, mert a tankban levő gázolajat használják a befecskendező rendszer hűtésére. ha kevés a gázolaj, nem hűt rendesen, túlmelegedhet a nagynyomású szivattyú és környéke.

(#147) buherton "Ezzel azért vitatkoznék.": csak nyugodtan, vitatkozni akkor is lehet, ha nem értesz hozzá. a priusban a nagy durranás a fékezéskor elpazarolt energia visszanyerése, és annak felhasználása a következő gyorsításkor. az egész kóceráj, a rengeteg plusz alkatrész azért van kitalálva és belerakva a kocsiba, hogy ezt megvalósítsa. Ráadásul a benzinmotorja is úgy van megcsinálva, hogy számít az elektromos rásegítésre, nem Otto motor van benne, hanem Atkinson. Na ezt kompletten lököd a kukába, ha az utazási szokásod jellemzően olyan, hogy kevés a fékezés és a gyorsítás, szemben a priusnak a legideálisabb környezetével, a taxi üzemmóddal. A prius országúti közlekedő autónak rossz.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#153) buherton válasza bambano (#152) üzenetére


buherton
őstag

Az akkumulátor része valóban a városban előnyös. Az Atkinson ciklusú motor nem számít a villanymotor erejére, ugyanis a motor gyorsításkor is töltheti az akkumulátort. Az Atkinson ciklusú motornak fontos, hogy munkaponton üzemeljen, ezért - is - van az autóban e-CVT. Továbbá az áramvonalasság is nagy sebességnél előnyös, ami további plusz az országúti közlekedéshez a városival szemben. A Prius országúti autónak is megfelelő. Persze nem éri el egy dízeles német autó szintjét.

tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

(#154) bacsis válasza hcl (#151) üzenetére


bacsis
Közösségépítő

Az abszolút csúcs felszereltség a kis Swift,
elektronyos ablakok, elektronyos tükör, 2 légzsák, klíma, anyós ülés előtt lévő napellenzőben tükör!!!! Igen, ez is extra, mert a GL felszereltségben nincs a napellenzőben tükör :DDD állítható magasságú bizti öv, plüss ülések, központi zár, stb egyedül első ködlámpa ami nincs benne...
És de.. tuningolva van... elég sok téren... ami utólag került bele, táviráynítóval nyíló központi, távirányítóval nyitható csomagtartó ajtó!!! ezt haver homemade terve alapján lett megoldva egy munkahengerrel, külső hőmérséklet mérő, előre sport kagyló ülések kerültek (gyári suzuki) és a motor terén is történtek optimalizálások, az 1,6-os suzuki balenó leömlője került fel illetve egy sport kipufogórendszer, meg még pár apróság :B

(#155) bambano válasza buherton (#153) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

aki főleg országúton közlekedik, annak jobb egy hagyományos dízel, mert a prius országúton nem fogyaszt kevesebbet, mint egy sima autó, de cserébe drágább.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#156) bitpork válasza Hieronymus (#146) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A pd és cr dízelnél konkrétan a visszaáramló anyag keni és hűti a rendszert. Kevesebb nyál = melegebb rendszer= rosszabb kenés.
A fizikatanárok szerint is.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#157) hcl válasza bacsis (#154) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Na ez az, akkor azon a szinten kéne nézelődni,nem alap autókat :)

A tuning meg, erre számítottam:D

Mutogatni való hater díszpinty

(#158) alcsa


alcsa
senior tag

Miért érzem azt, hogy ti már eldöntöttétek, hogy SX4 kell nektek, csak azért írtál bejegyzést, hogy igazoljanak és megnyugodhassatok, hogy jól döntöttetek? :U

(#159) bacsis válasza alcsa (#158) üzenetére


bacsis
Közösségépítő

hááát... elmondom neked, hogy 99%, hogy nem SX4 lesz :DDD
Én inkább a Prius felé fordulnék, a feleségem meg a Honda Civic irányába..
Amúgy ma még ránéztünk a Honda CR-V-re is de sajna 2 ajtós 4 személyes... nem jó, rengeteget utazunk 5 fővel...
Szóval egyelőre a tanácsaitok alapján ez a 2 a kiszemelt :)

(#160) bambano válasza bacsis (#159) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

a honda cr-v szerintem ötajtós családi batár.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#161) bacsis válasza bambano (#160) üzenetére


bacsis
Közösségépítő

Ne haragudj, elírtam, Honda CR-Z-re gondoltam... Azért kezdtünk gondolkodni irányába, mert igaz 6-8 évesek, de árban simán jók, Hibridek és ha már dicséri mindenki a Priust akkor ez is lehet olyan tartós (feltételezem csak) és tök jól is néz ki... De hát végül is hamar eldőlt, hogy nem jó nekünk :)

(#162) KubanitoS


KubanitoS
veterán

Lehet, hogy egyedül leszek a véleményemmel, de 2,5m forint az már pont az a határ számomra, ahol tutira nem gondolkodnék használt autóban. Ennyi pénzt kiadni a lutriért számomra egészen biztosan nem lenne opció. Ha eddig is jó volt a Suzuki, akkor ezután is jó lesz, azt a 2,5m-et meg emeld meg 500-800 ezerrel és hozz el szalonból egy új autót.

Ha pedig használt, akkor 1 millió alatti SX4-et nézegetnék, ha már nálatok is felmerült.

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#163) MineFox54 válasza KubanitoS (#162) üzenetére


MineFox54
őstag

Kategóriától függ. Kisautóért valóban nem, de neki már a Swiftnél nagyobb kell. És újonnan 2.5 körül is csak... "teljes letargia" :D Esetleg egy fullextrás Dacia Logan :D

(#164) alcsa válasza bacsis (#159) üzenetére


alcsa
senior tag

Akkor én kérek elnézést :R. Majd meg ne lássalak egy SX4 volánja mögött! ;]

(#165) bacsis válasza KubanitoS (#162) üzenetére


bacsis
Közösségépítő

olvasd el ezt a laptopos cikkemet És találd meg a közös nevezőt az, és eme bejegyzésem között... Valahogy autók terén is úgy gondolokodok, mint laptopoknál :)
alcsa! Pedig most vakon kiegyeznék vele :)

[ Szerkesztve ]

(#166) bitpork válasza bacsis (#165) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

1-2 éven belül benne lehet a kitűzött ársávban pl ez. Rick4 is vett egy grandot és piszok jó kis kocsi. Az még picit drágább volt de a létező összes extra benne volt a navival kezdve a sávtartáson át a mindenig. Is.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#167) bacsis válasza bitpork (#166) üzenetére


bacsis
Közösségépítő

Igen, elméletileg ez is megfelelne, csak kicsit drága... 2 év múlva akár bele is férhetne és még akkor sem lesz olyan nagyon öreg...

(#168) bitpork válasza bacsis (#167) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

És mostanság a citrony elég olcsó letett a napi üzemeltetési árakat tekintve pl fékek meg ilyenek.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#169) nullpoint válasza bacsis (#167) üzenetére


nullpoint
senior tag

Ha 'Citroncsra adnád a fejed akkor ide beregisztrálva a kocsi alvázszáma alapján minden alkatrész gyári cikkszámát kikeresheted. Robbantott ábrák is vannak. Szerelési útmutatók de az már fizetős.

Ugyanilyen van 'Reugeot-ban is.

[ Szerkesztve ]

kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt

(#170) emvy válasza bitpork (#168) üzenetére


emvy
nagyúr

Én most cseréltem a C5-ön első féktárcsákat, nem is volt annyira vészes (pedig hűtött, etc., meg malomkerék). Talán annyi volt, mint egy Octavia-ra, pedig jóval komolyabb (legalábbis a tárcsa).

while (!sleep) sheep++;

(#171) bitpork válasza emvy (#170) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Én még mindig sírok egy C6 után :(

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#172) buherton válasza bambano (#155) üzenetére


buherton
őstag

Ez szintén nem igaz. A Prius kevesebbet fogyaszt, mint egy mai korszerű dízel. Hála az Aktinson ciklusú motornak, az e-CVT-nek, áramvonalasságnak és súly csökkentésnek.

Igen, drágább, de kevesebbet fogyaszt és sokkal kevesebb drága és tönkremenő alkatrészből áll.

tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

(#173) bacsis válasza buherton (#172) üzenetére


bacsis
Közösségépítő

valahogy egyre inkább szimpatikus ez a Prius :))

(#174) pilóta válasza buherton (#172) üzenetére


pilóta
nagyúr

Ez mondjuk eléggé hihetetlennek tűnik azért. Városban lehetséges, de pályán tuti nem...

Aki él és nem boldog, az téved!

(#175) bambano válasza buherton (#172) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

jaja, a prius kevesebb drága és tönkremenő alkatrészből áll, hiszen van benne *KÉT* komplett hajtáslánc, meg közöttük egy erőátviteli cucc. és akksiból sincs benne kosárszám. lol, ekkora marhaságot rég olvastam, pedig mostanában vannak topicok, ahol nagyon rákészültek.

"A Prius kevesebbet fogyaszt, mint egy mai korszerű dízel. ": városban valóban. tisztán országúton nem fogyaszt kevesebbet. 5 literes átlagokat találtam a neten, annyival egy dízel is eljár. de sokkal drágább. 5.5 literrel én is eljártam az astrámmal anno.

tehát annak érdemes priust vennie, aki a városi rohangálásban összeszedett üzemanyag megtakarításból fedezni tudja az árát.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#176) dabadab válasza bambano (#175) üzenetére


dabadab
titán

"a prius kevesebb drága és tönkremenő alkatrészből áll, hiszen van benne *KÉT* komplett hajtáslánc, meg közöttük egy erőátviteli cucc."

Mondjuk ezek együtt kevesebb tönkremenő cuccból állnak, mint akár egy sima kéziváltós, benzines autó hajtásrendszere.

DRM is theft

(#177) Hieronymus válasza buherton (#172) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

"Igen, drágább, de kevesebbet fogyaszt és sokkal kevesebb drága és tönkremenő alkatrészből áll.

Ezt hogyan?
Az Aktinson motor, a diagramja alapján bonyolultabb mint az Otto-motor. Ehhez jön még az elektromos hajtás és energia visszatermelés eszközhalmaza.
A kevesebb fogyasztás nyilván városi forgalomban igaz. Autópályán csak többlet súly az elektromos rendszer. Kevés alkalommal kell lassítani és gyorsítani.

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#178) bitpork válasza dabadab (#176) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

a cvt spec nem.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#179) bambano


bambano
titán
LOGOUT blog

[link] tehát ha atkinson ciklus szerinti motor van a priusban, akkor az nagyon sokkal bonyolultabb motor, mint egy otto motor.

"A Toyota megtalálta ennek a motorelvnek a megfelelő alkalmazását a Prius-ban, ahol az alsó fordulatszám-tartományi teljesítmény hiányosságokat elektromotorokkal pótolják, melyekkel tökéletes párost alkotva ma elvárható teljesítménnyel": erről írtam a korábbi hsz-emben, lásd #152, amit buherton a #153-ban annyira jól megokoskodott (nem).

[link] Valószínűleg a priusban Miller motor van, az nem sokkal bonyolultabb, mint egy alap otto motor. Csak van hozzá egy bolygómű, egy elektromotor, egy erősített generátor, meg egy töltésvezérlő-hajtás-akku menedzsment elektronika, meg egy akkupakk. Aki szerint ez egyszerűbb, mint Bacsis jelenegi stiftje, az tájékozódjon alaposabban.

[ Szerkesztve ]

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#180) dabadab válasza Hieronymus (#177) üzenetére


dabadab
titán

"Az Aktinson motor, a diagramja alapján bonyolultabb mint az Otto-motor."

A Toyota Atkinson motorjai tulajdonképpen tök sima benzinmotorok (annyira, hogy van köztük olyan is, ami képes Atkinson és Otto-üzemmódban is működni), az atkinsonságot leginkább a szívószelep hosszabb nyitvatartásával érik el, szóval ott nincs igazán plusz bonyolultság.

"Ehhez jön még az elektromos hajtás és energia visszatermelés eszközhalmaza."

Azok mechanikusan tök egyszerű, nem elromló dolgok és mindezért cserébe nincs hagyományos értelemben vett váltó, helyette a Power Split Device van (itt van róla egy tök jó flashes bemutató), ami azért jóval egyszerűbb szerkezet.

DRM is theft

(#181) bambano válasza dabadab (#180) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

[link] és ha egy olyan forrást linkelsz, ahol nem csupaszították le a magyarázat kedvéért a psd-t, akkor kiderül, hogy nem is egyszerűbb, mint egy sima váltó.
van kuplung is, meg lánc meg ilyenek, amit karban kell tartani...

nekem ez nem egyszerűbb.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#182) buherton válasza pilóta (#174) üzenetére


buherton
őstag

Tavaly 4,9 literrel jártam el, igaz ez vegyes volt. Viszont ezt túlnyomó részt városon kívül vezettem le. (A legközelebbi rokonom 80 km-re lakik, a szülők 180, 220, 230, 240 km-re (elváltak) az ország két végében, tesóm 150 km-re és egyébként összetartó családról van szó.) Országúton 105, autópályán 120-al.

A belsőégésű motorok hatásfoka a sebességtartáskor a legrosszabb. 70 alatt kellő akkumulátor töltöttségnél csak villanymotoros a hajtás. E fölött is előfordul lejtők esetén, hogy nem jár a motor.

(#175) bambano: Kihangsúlyozom, hogy mai modern dízelről van szó. Az előző generációval már nem lenne igaz, természetesen.

A hibrid hajtáslánc, ha cserélik az olaját, akkor kb soha nem megy tönkre. Érdemes az interneten utána olvasni. Egy esetet találtam, amikor megadta magát, de az azért volt, mert nem cseréltek olajat.

Cseréltettél már kettőstmegű lendkereket, vezérműszíjat, turbót, EGR szelepet, kuplungot, önindítót, stb-t az autódban? Én nem és nem is fogok. :P

A nagy szervíz nekem ennyibe került (magam szereltem):
12k a váltóolaj
3,5k/db a gyertya (4 db)
2k pollenszűrő
2k levegőszűrő
2k olajszűrő
9k motorolaj.

Az akkumulátor 250k-s kiadás, ha már elöregedett. Cellacsere max 20k/db munkadíjjal együtt. Nekem azt mondta a szaki, hogy 200-300k km futás körül kezdenek elhalni a nagy akkumulátorok. A másik típus hiba a bal első kerékcsapágy. Persze vannak elszórtan légkondi, hibridkör vízpumpa elhalás, motor vízpumpa, stb.

Mielőtt megvettük az autónkat, akkor hónapokon keresztül bújtam a netet, hogy mi fán terem a Prius.

(#177) Hieronymus: Szerintetek hány száz kiló pluszt jelent a villanyrész?! :DDD

1325 kg az össztömeg -> mutassatok egy könnyebb hasonló kategóriás autót. Ebből 45 kg az akkumulátor, ami a hátsó ülés mögött van. A HSD-t nem tudom.

tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

(#183) buherton válasza bitpork (#178) üzenetére


buherton
őstag

Az e-CVT teljesen más dimenzió, semmiben sincs köze a többi automataváltós megoldásokhoz, amik ugye biztosan tönkre mennek. Az autó hamarabb rohad szét körülötte, mint hogy a HSD megadja magát. A HSD magában foglalja az e-CVT-t is.

(#179) bambano: Atkinson ciklusú motor van a Priusban.

Kuplung a Prius 2-ben.

A Prius 2-ben nem alulméretezett láncok vannak. A motoré életarttamra tervezett.

Nézd bambano, próbálj ki egy Prius-t és meglátod, hogy mekkora blődség, amit azaz oldal írt.

Az álló Prius-ban a gázpedál nyomásra nagyon sok minden történhet. Tételezzük fel, hogy az akkumulátorban alacsony a töltöttség. Ebben az esetben, ha gázt nyomsz, akkor az autó rögtön indul a villanymotor által, majd beröffen a benzin motor és konstans "magas" fordulaton búg a motor (ez egyébként veszélyes, mert könnyen átléped a sebességhatárt :) ), amíg eléred a kívánt sebességet. A motor csak akkor jár alacson fordulaton, ha sebességtartásról van szó.

[ Szerkesztve ]

tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

(#184) bambano válasza buherton (#182) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

toyota.hu kezdőoldal szerint (1 perce letöltve):
Prius+ Hybrid 10.425.000 Ft-tól
Prius Plug-in Hybrid 12.600.000 Ft-tól.

Ehhez képest tavaly érdeklődtem opel márkakereskedésekben. Egy rendesen felszerelt k astrát 6.7-ért, egy rendesen felszerelt Insigniát 11 misiért vágtak volna hozzám. Itt most ne arra gondolj rendes felszereltség alatt, hogy full fapad modellbe kértem gumiszőnyeget és akkor az már felszerelt.

Szóval kenheted a hajadra a filléres időszaki szervizt, sose térül meg, pláne nem azzal a közlekedéssel, ahogy bacsis jár vele.

"Cseréltettél már kettőstmegű lendkereket, vezérműszíjat, turbót, EGR szelepet, kuplungot, önindítót, stb-t az autódban? Én nem és nem is fogok.": szerintem is jobb, ha komolyabb munkához szervizbe viszed, ha még azt se tudod, hogy van-e benne kuplung.

A hsz-edből beugrott, hogy priusod van. Az álláspontodat az üléspontod határozza meg, önigazolás rulez.

"A hibrid hajtáslánc, ha cserélik az olaját, akkor kb soha nem megy tönkre.": a kigyulladó motorvezérlés kábel az a hibrid hajtáslánc része? Mert szeptemberben volt belőle visszahívás.

szerintem két dolgot meg kellene fontolnod, emlékeim szerint nem először szólok:
1. ne hozz fel másodpercek alatt cáfolható érveket.
2. azt a kicseszett szervizt írd már rövid i-vel, mert nem kannibál varázsló vagy, aki betépve táncol a tűz körül. ha mégis, akkor bocs :P
3. a többieknek: az si előtagokban, tipikusan a kilo-ban, rövidek a magánhangzók.
4. Hieronymus special: az aláírásodból vedd már ki azt a vesszőt, mert karcolja a monitort.

szerk: egy haver 4.1-ért tisztességesen felszerelt j astrát vett nemrég.

[ Szerkesztve ]

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#185) bambano válasza buherton (#183) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

még annyit hagy tegyek hozzá: nekem semmi bajom a priussal, ez a hajtásrendszer elég ötletes.
a köré szerveződött hájpról már nem tudom ugyanezt elmondani.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#186) buherton válasza bambano (#184) üzenetére


buherton
őstag

Továbbra is a Prius 2-ről van szó, hiszen az fér bele bacsis keretébe.

Ha már szóba hoztad az újabb Priusokat, akkor megragadnám az alkalmat, hogy elmondjam azok már nem olyan jó vételek. Az euro norma miatt azokban is van már turbó és EGR szelep, illetve elkezdtek költséget optimalizálni. Ettől még természetesen jók.

A dízelek a turbó miatt gyulladnak ki, a hibridek a kábel miatt. Sokan tragédiának élik meg a visszahívásokat holott én pont örülnék neki, hogy legalább ezt nem sumákolják el. Ezt gyártótól függetlenül mondom. Sőt terméktől függetlenül. Örülök, ha a NÉBIH újravisszahív valamilyen bébiételt, hogy miért? Mert folyamatosan a gyártók körmére néz és van foganatja.

A motor Atkinson ciklusú és nincs kuplung. Linkeket is tettem.

A szervizért bocs.

tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

(#187) bambano válasza buherton (#186) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

Amennyiben a motor valóban Atkinson ciklusú, akkor buktad az egyszerűségről szóló állításodat.
Egyébként a motor még mindig Atkinson-Miller ciklusú vagy Miller ciklusú.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#188) buherton válasza bambano (#185) üzenetére


buherton
őstag

Én pedig komolyan mondtam, hogy próbálj ki egyet hosszabb távon.

Mérnök vagyok. A csili-vili dolgok nem érdekelnek, illetve az se hogy, hogyan néz ki valami. A dolgok belső működése és problémamentessége érdekel. Engem megvett a HSD kilóra és nem a hájp meg a környzettudatosság miatt, hanem mert ezt komolyan megtervezték és kiválóan kivitelezték a japánok. Természetesen van árnyoldala is a HSD-nek, mint minden másnak. Ettől függetlenül, ha lesz pénzem, akkor a következő is Toyota hibrid lesz.

tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

(#189) bambano válasza buherton (#188) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

"Én pedig komolyan mondtam, hogy próbálj ki egyet hosszabb távon.": nekem ilyen drága autóra nem futja.
egyébként pedig az autózási szokásaimhoz nem passzol, úgyhogy nem lesz prius.

ez, meg az, hogy nem hiszem, hogy tisztán országúton megéri priusszal járni, semmit nem von le az autó (városi) értékéből.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#190) hcl válasza bambano (#189) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Ha 6-7 literből elval hosszabb távokon, akkor nekem már jó - egyszerűen pl. a mostani F Astra városban benyal 8-at is, a melóhely meg közel van, de sokszor kell autóval menni, mert a Nőnek kell valamiért. Ha ez elmenne villannyal, akkor már jól jártam. Hosszabb távok meg ritkán vannak, akkor meg 1 literrel enne többet a mostani 6-nál. Plusz ott is akadna villanyos rásegítés, töltene is a somogyi dombokon.

Mutogatni való hater díszpinty

(#191) bagkri01 válasza bacsis (#159) üzenetére


bagkri01
őstag

Egy ufo civikkel nem járnátok rosszul. Igaz öregebb, mint szeretnéd, de nagyon megbízható. Az 1,8-as benzines, 14o lóval, hatos váltóval meglepően keveset is fogyaszt és azért megtud indulni ha kell.

samsungI600>tmobile pulse>nokiaE52>se xperia mini>nexus s>acer liquid gallant duo>JiayuG3>WayteQTalk5H(MIUIbyKelzsoca)>Xiaomi Hongmi 1S>lumia 535>Lenovo A6000>Meizu M2 Note

(#192) flymi


flymi
addikt
LOGOUT blog

Engem zavarna ha lenne priuszom. ;] :DDD

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#193) Hieronymus válasza buherton (#182) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

"Szerintetek hány száz kiló pluszt jelent a villanyrész?!"

Ezt csak te tudhatod. Hol olvastad a több száz kilót?

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#194) MineFox54 válasza bagkri01 (#191) üzenetére


MineFox54
őstag

Így. Ennél ésszerűbbet nem tudok.

(#195) Doki16 válasza buherton (#186) üzenetére


Doki16
addikt

2015-ös Auris HSD-m van. Nincs benne turbó. Sőt még a legújabb 4-es Priusban sincs. Az EGR az igaz, hogy benne van, de az nem olyan nagy érvágás. Toyotában szerencsére az sem az elromlós fajta.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#196) MineFox54 válasza MineFox54 (#194) üzenetére


MineFox54
őstag

+ infó:
Ha olvasod majd a teszteket, népítéletet, jól nézd meg az évjáratot, 2009-ben kapta az első faceliftjét az autó, akkor megugrott a minőség, előtte viszont...

(#197) buherton válasza Hieronymus (#193) üzenetére


buherton
őstag

Kifakadtam, hogy jellemzően mindig ezzel érvelnek a hibridek ellen, hogy jaaaj csak holt teher a villanyosrész és kimondatlanul is benne van, hogy mennyivel jobb lenne, ha csak az egyik lenne benne. Erre kontráztam rá, hogy mutasson valaki hasonló kategóriás, de könnyebb autót. Jah és legyen legalább olyan biztonságos is.

(#195) Doki16: elégedett vagy az autóval? Mi a tapasztalatod az Aurisszal?

[ Szerkesztve ]

tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

(#198) Doki16 válasza buherton (#197) üzenetére


Doki16
addikt

Ezt én is könnyen meg tudom cáfolni. Mutass még egy csak benzinest vagy dízelt aminek 4 liter a fogyasztása városban mint nekem az Auris. Sokkal többet ad a villanymotor mint amennyit a plusz súly elvesz.

Maximálisan meg vagyok vele elégedve. Nekem már az FL utáni van. Ez már sokkal jobban össze van rakva mint a korábbi modellek. A másik meg ízlés kérdése, de szerintem sokkal szebb mint bármelyik Prius :)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#199) bagkri01 válasza Doki16 (#198) üzenetére


bagkri01
őstag

Nekem nincs hibrid autóm, de én is bírom az ilyen érveléseket. Valószínűleg azért öltek a gyártók dollár milliókat a fejlesztésbe,hogy nehezebb legyen és többet fogyasszon :))

samsungI600>tmobile pulse>nokiaE52>se xperia mini>nexus s>acer liquid gallant duo>JiayuG3>WayteQTalk5H(MIUIbyKelzsoca)>Xiaomi Hongmi 1S>lumia 535>Lenovo A6000>Meizu M2 Note

(#200) Doki16 válasza bagkri01 (#199) üzenetére


Doki16
addikt

Egyedül autópályán jobb a dízel, minden máshol a hibrid vagy a tisztán elektromos a nyerő. Pályán a kocsim 5,8 körül fogyaszt, ami a korábbi dízel passatomhoz képest fél literrel több. De a Passat városban 11-et evett míg a hibrid még most télen is elvan 6-ból. Ha már teljesen meleg a motor akkor 4-ből is.
Aki nem megy hosszú távra autópályán annak tökéletes egy Prius 2 is. Az már más kérdés, hogy szerintem bűn ronda :D

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.