Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) Eastman


Eastman
őstag

Szerintem copy-zd be a soraid neki (https://totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/) ide (https://totalcar.hu/uzenetkuldes/?cimzett=4)...

[ Szerkesztve ]

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#52) JoeYi válasza A Zéé (#38) üzenetére


JoeYi
őstag

én a blogomon megszoktam írni mivel jár a régi kis fostalicska Ford Fiestám fenntartása. Szegénynek már nyiszok a futóműve, itt-ott karcos meg egyéb apróbb nyűgök, mint nálad, de mégis tökéletes közlekedőedény, ami 500e Ft volt.

Időnként filózok a cseréjén, de sajnos nem tudom belátni mit nyerhetnék egy új verdával320e km van benne, de üzembiztos, van ABS, klíma stb. Magasan vannak az ülések (ha ezt egyszer megszokja az ember, akkor többet nem akar a "földre" ülni).A nagyobb csend és a dögösebb külső amit egy újabb kocsi tudna adni, de ilyesmit csak a premium kategória kínál

(#53) dabadab válasza Lenry (#24) üzenetére


dabadab
titán

"állapotot vegyél"

Ez egyébként hogy néz ki a gyakorlatban? Ott vagy a kiszemelt autó előtt és...?

[ Szerkesztve ]

DRM is theft

(#54) JoeYi válasza bambano (#50) üzenetére


JoeYi
őstag

hát pedig a kmtől nem feltétlen függ. Ha 4 év alatt belekerül 200e km autópálya tempóban, akkor az a kocsi csak épp, hogy be lett járatva

(#55) 8th válasza JoeYi (#54) üzenetére


8th
addikt

Karosszéria azért kapja az ívet 200k kilométer alatt még ha csak pályán használod akkor is.

[ Szerkesztve ]

(#56) MineFox54 válasza 8th (#49) üzenetére


MineFox54
őstag

[link] (Ezt a cikket nem olvastam, csak kidobta a Google, amit valójában keresek azt most nem sikerült megtalálnom)

(#57) MineFox54 válasza MineFox54 (#56) üzenetére


MineFox54
őstag

Egyébként eredetileg csak poénból írtam.

(#58) bambano válasza JoeYi (#54) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

például a motortérben a kábelek szigetelésének leromlása 200Mm autópályától elég jelentős lehet.
például a futóműben a szilentek ennyitől simán tönkremennek, nemhogy bejáratós...
például a kasztni fárad, a csavarási nyomatéka csökken. szóval hiába mondják még a totálkáros arcok is (akikről újabban megvan a véleményem...), hogy állapotot veszünk, az állapotba igenis beletartozik, hogyha megütöd az autót, mi marad belőle.

szóval ez az állapotot veszünk, nem évjáratot azon neperek dumája, akik öreg autókkal kereskednek.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#59) Hieronymus válasza MineFox54 (#56) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

Nem kell keresned. Néhány éve hatalmas botrány volt.
A teszteken a szponzorálás mértékének sorrendjében határozták meg a helyezéseket.

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#60) Polllen válasza bambano (#58) üzenetére


Polllen
nagyúr

"szóval ez az állapotot veszünk, nem évjáratot azon neperek dumája, akik öreg autókkal kereskednek"

Eredetileg ugye az úgy szól, hogy nem a km óra állása és a kora számít elsősorban az autónál, hanem az állapota. És ez igaz. Lehet magyarázni, de egy 4 éves 50e km-s autónál, amit szétkergettek sokkal jobb vétel egy 8 éves 100e km-s, amit normálisan használtak. Ez a mondás kb. ennyit jelent, nem kell túlgondolni.

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#61) iday


iday
aktív tag

Kinek hogy, én egy Toyota Prius 2 (2008) mellett döntöttem.
Az ársávodba belesik.

[ Szerkesztve ]

3dfx & AMD & ATI forever! http://iday.hu

(#62) Ramirex


Ramirex
csendes tag

Volvo S40 https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volvo/s40/volvo_s40_1_6_summum-13774428

Galvanizált kasztni, pofás megjelenés, minden bizbasz benne van amit szeretnél. De ha rám hallgatsz addig használod a Suzut amig szét nem rohad. Mellesleg 3 autóm van Egy 1991-es Volvo 460-as még nem rohad motorja jó, de már nem kapok hozzá index burát meg belső féltengelyt :( Ezért kellet most egy újat vennem nekem újat :) Ez lett egy S40-es 2004-es gyönyörű állapotban 1.3Mft-ért. Emelett feleségem régi 2000-es Suzuki swiftje lett az én munkás autóm. Aminek sajnos kasztnija rohad itt ott. Van még 1-2 éve. De a legjobb üzlet volt 2012-ben 400eFt-ért vettük. 6 év alatt ami elromlott az a központi befecskendező volt. 38eft. Szívem szerint vennék egy ugyanilyet majd munkásnak ha eladó a tied szólj :) Ford és Opelem is volt VICC kategória. nehogy vegyél. Fordom 17 évesen annyira rohadt, hogy bontóba kellet leadnom :).

(#63) nullpoint


nullpoint
senior tag

Pont volvot javallottam volna én is.

Mindezek mellett a használtautó árak durván elszálltak.

kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt

(#64) bambano válasza Ramirex (#62) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

1500 kilós kasztniban 101 lóerős 1.6-os motor, na az a vicc, nem az opel.

szerk: most arról ne beszéljünk, hogy aki eddig suzukit tartott fenn, az hogy fog prémium autót szervizeltetni, mégha az csak egy ócska ford is.

[ Szerkesztve ]

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#65) joysefke


joysefke
veterán
LOGOUT blog

Mitsubishi Lancer szívó benzinmotorral? Jól néznek ki, jól mennek, a motor pedig kipróbált stabil technika.

https://www.google.com/search?q=mitsubishi+lancer+sportback&client=firefox-b-ab&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjN1ZTMrNXfAhXroosKHeTIAsEQ_AUIDigB&biw=1923&bih=1586

(#66) joysefke válasza joysefke (#65) üzenetére


joysefke
veterán
LOGOUT blog

szerk
jól mennek: pontosítok, az 1.8-as megy jól :)

[ Szerkesztve ]

(#67) buherton válasza dabadab (#53) üzenetére


buherton
őstag

Megnézed törött-e, van-e cserélt elem rajta, kiülték-e már az ülést, úgy általában le lakott-e, a levegő- és pollenszűrőket cserélték-e, a motorolaj színe és szintje, a motortérben van-e valami rendellenes, a tönkremenő alkatrészeket láthatóan kicserélték-e, megnézed rozsdás-e valahol a kasztni, van-e rendellenes motor- és futóműhangok vannak-e, mennyire kopottak a gumik, stb.

tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

(#68) twollah1976


twollah1976
őstag

Ennyi penzert teljesen jo kiallasu Suzuki Swift MK4-et vagy MK5-ot kapsz.

Az alkatresz ellatottsag adott, a legutolso "kendacsolok neked autot jol" muhelyben is szinte biztos, hogy van hozza alkatresz, nincs fej vakargatas, hogy "en meg ilyen tipussal, hibaval nem talalkoztam".

\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

(#69) Victoryus válasza bacsis (#13) üzenetére


Victoryus
addikt
LOGOUT blog

Én a mostanit mondom, te meg az előző generációst. Egyébként az se volt rossz, nagyon olcsón fenntartható volt, össze is jött egy új :) 5 évesen vettem, 12évesen adtam el a régit.
3 évig minden héten egy Swifttel jártunk dolgozni, 50km-re, hát... utána vettem sajátot. Nagyon kicsi benne a hely, de jól ment. Ismerősnek meg volt 3 ajtós sport verzió, na az tényleg gyorsult is, csak imádkozni kellett benne ne menjen neki senki. :) 47esen repesztett vele a nyomvályúk között.
Nem könnyű dönteni, anno az Ignis , Punto, I30 is tetszett, sőt még a Golf is. De bármelyiket megnéztem, drágák voltak és bontó szökevények dupla annyi évvel mint az öreg autóm. Őszintén szólva a régebbi 5-10 éves autók egy fokkal sem szebbek belülről, mint az új Daciák. De olyat kell venni, ami neked tetszik, nem a szomszédnak :) Ha nem tetszik ne vegyél, mert sose fogod jól érezni magad benne. Az Sx4 is jó, csak mini a csomagtartója, de van sedan verzió is. Volt mindkettő munkatársnak.

Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle

(#70) A Zéé válasza JoeYi (#52) üzenetére


A Zéé
addikt

"de mégis tökéletes közlekedőedény, ami 500e Ft volt."

Igen, nekem is ezért van még meg. Ér az autó kb. fél milliót, az elmúlt 2 évben ráköltöttem még ennyit, a nagyobb alkatrészekre: kuplung csere, vezérlés, kilyukadt klíma hűtő, hátsó lengéscsillapító csere, külső lakatolás, fényezés javítás. Plusz a szokásos 1-1 garnitúra téli-nyári gumi, az éves karbantartások és a kopó alkatrészek, de ezeket mondjuk másik autóra is elköltöd.
Ha eladom, és veszek másfél-két millióért valami olyant, ami tetszik, akkor egy 2006-os 300k-t futott autóból át tudok ülni egy 20010 körüli, 200k km-t futott kocsiba, amiben cserélhetem újra a vezérlést, a kuplungot, és 1-2 éven belül jönnek majd szépen sorban ismét a korból adódó hibák. Baromi jó üzletnek hangzik valóban... :D
Szóval maradt megint a Fiesta.

Amúgy ha lenne garázsom, vagy lehetne normális áron bérelni itt a környéken, akkor lenne a Fiesta munkába járni, és vennék mellé egy cabrio-t (pl a 306 Cabrio Roland Garros zöld színben, beige belsővel most nagyon be van akadva nekem) minden másra. És akkor a 2 kocsi közül az egyik bármelyik időpillanatban elérhető lenne, nem zavarna, ha egy hétig nincs az egyik.

Egyébként is nem az autók drágák, mi vagyunk csórók a 3-4 évenkénti cseréhez... :O

Just a simple Lineman...

(#71) kenwood


kenwood
veterán

Nem egeszen tiszta nekem ez az egesz.
Irod,hogy akar 2.5 is lehet a keret,de 2007-es corsarol beszelsz,mikozben 3 millio szalonbol az auto, 2.5-ert meg uj szaga van a full extras 1-2 eves corsanak 10-20 ezer kilometerrel.
Astraba siman rendelheto elektromos ablak mindenhova, igy az sem teljesen vilagos, miert kellett leirni, hogy talaltal olyat hasznaltban,amibe nem kert az elso tulaj.
Szerintem meg csaladosoknak is tok felesleges az extra, de ha egyedulallo, vagy egy par hasznalta,esetleg ceges kocsi volt, akkor netto penzkidobas, mert evente 2x ul hatul valaki.
Kb. olyan kifogas ez,mintha ket darab 1 millios pc kozul a haz , vagy a dvd iro alapjan dontened el, hogy melyiket veszed.

Egyebkent az autod ar/ertek bajnok a maga kategoriajaban, igy abban igazad van, hogy sokkal tobb penzert kapnal picit tobbet. Ezzel nem tudsz mit kezdeni.
max. azt, hogy veszel egy ugyanolyat,ami van ,par evvel fiatalabban,2.5-os keret felebol.

Ilyenkor azt erdemes csinalni,hogy rakeresel az adott evjaratra,bejelolod az extrakat,ami mindenkepp kell,es az 50 legolcsobb hirdetest meg se nyitod.

[ Szerkesztve ]

Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben

(#72) bacsis válasza kenwood (#71) üzenetére


bacsis
Közösségépítő

3 millió szalonból, na az olyan is...
Azt elfelejtettem írni, hogy fontos, hogy valamennyire nagyobb legyen az autó mint a mostani swift...
Így sajnos az újabb Swiftek is kiesnek.. részemről beleférne de a feleségem azt mondta hogy nem pálya, hiába az volna a leg célszerűbb, mert olcsó fentartani is, meg megbízható is...
Nálunk hátul nagyon sokat ülnek... havi 2X10 alkalommal 5 főt szálít az autó, és megszámlálhataltanul sokszor 4 fővel megy.. az a ritkábba ha csak 1-2 fővel közlekedik a kis családi kedvenc...
TERMÉSZETESEN MINDENKINEK KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGÉT!!!!!
Sikerült jó tanácsot adnotok.. valószínűleg lejjebb adunk abból, hogy max 5 éves legyen... mert árban ezekért tényleg hurkák vannak... Honda Civic, Toyota Prius, esetleg Suzuki SX4 lesz az irány így első körre :)

(#73) Lenry válasza dabadab (#53) üzenetére


Lenry
félisten

és a magammal cipelt, általam megbízhatónak vélt autószerelővel körbenézzük.

ezzel nyilván kevésbé baszok ki magammal, mintha lendületből kizárnék egy csomó autót, csak mert túlléptek egy hasraütésszerűen megadott életkort.

(#50) bambano a kilométeróra-állás egy random szám, ahová épp beállította a nepper. nem igazán mérvadó.

[ Szerkesztve ]

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#74) gondoni válasza bacsis (#72) üzenetére


gondoni
csendes tag

Ha elfogadjuk, hogy jó ideje az autók SEM az örökkévalóságnak készülnek, egyúttal lemondunk a 15 évnyi tervezett használatról, és beérjük inkább 6-8 együtt töltött boldog évvel, akkor nyugodtan nézelődhetsz az "érettebb", de jobban felszerelt 8-10 éves autók között is.

Az ilyen "gyakori" autócserékkel pl. jobban követheted a család igényeinek, életvitelének, de a technológia változását is.
Ha egyszer, megvételkor gatyába rázol egy megbízható konstrukciót, amiben nem ketyeg több tucat időzített bomba, akkor nyugodtan ülhetsz bele reggelente, illetve tervezhetők lesznek a karbantartások is.

Én másfél éve ültem át egy 20 éves, 200k-t futott fapados F Astra-ból egy akkor 12 éves 240k-t futott Avensis Sol-ba, az általad belőtt költségkeret kb. feléből. Különbség: mintha a szakócát váltottam volna lézerkardra... :-)

Persze plusz 250k azóta már elment új gumiszettre, műszakira, kopó-fogyó cserékre főleg a futóműben, amik 1-2 évig akár még maradhattak is volna.

Sok sikert a nézelődéshez és bölcsességet, plusz egy kalapnyi szerencsét a döntéshez!

(#75) twollah1976 válasza bacsis (#72) üzenetére


twollah1976
őstag

CITROEN Xsara Picasso

Akkora, mint egy istallo, hatul 3 ember kenyelmesen elfer.

\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

(#76) eddie17


eddie17
addikt

2018-as Peugeot 208 BlueHDI, közepes felszereltséggel.
Műanyag kopogós elemek, hátul kurblis ablak, műanyag tömött székek, zörög-csörög, beszűrődik sok kinti zaj, konkrétan vissza kellett vinni, hogy eláll a hátsó ajtó mert be lehetett nyúlni rajta a gumicsíknál. Nagy kegyesen gariban :DDD megcsinálták. A kormányon a gomboknál a műanyag részek recsegnek ha picit megnyomom.
Az USB olyan vacak, hogy hozzáérek a pendrive-hoz és újraindul az egész mint ha kihúznám.
USB-n keresztül olyan gyenge a töltés, hogy éppen csak szinten tartja a telefont de nem tölti. Navi közben meg konkrétan merül de lassabban mint ha nem lenne rádugva. Tehát kb. 500mA-t tudhat.
Céges autó, ezért egy szavam sincs, de ez kb.3.5-4 millió és ócska minőség. Valószínű a dízel motor, az érintős központi egység, a bőrkormány és a tolatóradar elvitte a büdzsét és a többire nem maradt.

(#77) Lenry válasza eddie17 (#76) üzenetére


Lenry
félisten

nekem egy 2013-as Peugeot 208 Van a céges autóm.
nah az a műanyaghasználat koronázatlan királya. minden kellemetlen érintésű, kemény, kopogós műanyag. a kaszni minden ferdén felkanyarodáskor (aka: minden egyes esetben, amikor befordulok a cég elé) úgy csavarodik, hogy az egész autó nyikorog, a Van kivitel miatt semmi nem fér el benne, és így hátul nem hogy kurblis ablak, kurbli sincs :DDD

"USB, multikormány, érintős központi egység, bőrkormány és tolatóradar"

hah! micsoda habzsi-dőzsi!!! :D
nekem a központi egység egy Bluetooth-os Sony rádió, ami random időközönként eldobja magát és nyom egy factory resetet (legtöbbször hívás közben), a kormány ugyanolyan rossz érintésű műanyag, mint minden más, az egyetlen gomb rajta a duda, a tolatóradar helyett meg maximum én pittyeghetek :DDD

[ Szerkesztve ]

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#78) Stanlee válasza twollah1976 (#75) üzenetére


Stanlee
őstag

Volt nalam egy C4 Picasso lassan egy honapja. Csak 1 hetig es 2000 km-en kellett elviselni, de amikor leadtam a repuloteren elmormoltam egy imat, mert volt annyi lelkierom, hogy nem gyujtottam fel az autot.

Azzal meg egyutt lehet elni, hogy ott van a bazinagy szines kijelzo a kozepkonzolon, ami a legfontosabb dolgokat kijelzi, de iszonyat gagyi az elrendezese, merete, szine a dolgoknak, meg ha minimalisan lehet valtoztatni rajtuk.

A franicakra jellemzo erintokepernyos klimaallitas egy haszontalan feature, de ami meg jobban zavart, az az, hogy ha android auto ment, majd a homersekletet allitottam, az android auto megadta magat. Ez csak a PSA gepekben van igy, minden mas gyartonal normalisan megy az android auto.

A kemeny muanyagok az egesz autoban mindenhol fellelhetoek, iszonyat rossz hozzaerni barmelyik reszehez is az autonak.

A kuplungja annyira rossz volt, hogy nem tudtam normalisan indulni, valtani, mindig ossze-vissza ugralt az auto, Mindez egy 18 e km-t futott peldany.

Egy pozitivuma volt az autonak, a nagy helykinalat, igy volt csomagtere, ill. akiket szallitanom kellett, azoknak is volt legalabb boven helyuk. Nekem egy nogo ez az auto.

“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

(#79) bitpork válasza bambano (#58) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Még akár lehet is. Meg az is lehet h ennek alapján aki bármilyen használtat vesz az marha mert ugye újabb= biztonságosabb :W

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#80) flymi


flymi
addikt
LOGOUT blog

Ha a helyedben lennék és lenne 2,5 misim én Toyota Avensis Wagon-t vennék. Ennyiért már van 2007-2010 közötti, 1.6-1.8 motorral sok extrával.
Vagy másik alternatíva Subaru Legacy lenne a 2 lityis motorral, mert Outback elég ritka benzinesben.
Fordból 7-10 éves Mondit vennék ennyiből, vagy egy pöpec Focus S-Max-ot gondolván a családra is.

Nekünk most 1,5 misi volt autóra, Focus MK2 kombi lett végül. 13 éves, 1.6-os motor, igaz műanyag belül, de jéghideg digit klímás, légzsákok, abs, szervo, stb... Bele fogunk férni a keretbe, 1 misi volt, eddig ~300k-t költöttem rá.

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#81) bambano válasza bitpork (#79) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

saját szememmel láttam, ahogy megfogtam a kábelkorbácsot az autómban és leporlott róla a külső szigetelés. szóval az, hogy állapotot veszünk, nem évjáratot meg nem kilométert, kamu duma.

az újakkal más baj van: minél újabb, annál több benne az elektronika és annál nehezebb összerakni rendesen. nem is szokott sikerülni. akinél új autóról tudok, az mind szidja a sok kis biz-baszt a kocsiban. beszélgettem családban is erről a kérdésről, azt mondta a bátyám, hogy a szerelője kategorikusan kijelentette, hogy új bmw-t ne. másik ismerős frissen vett új mercit, gyakrabban van szervizben, mit nála. ő se adta el az előző autóját (egy nagykorú accordja van).

meg persze attól is függ, hogy adott autógyártó életciklusának melyik szakaszában van. amikor feltörekvő gyártó, akkor beleadnak apait-anyait, ilyenkor a második-harmadik generáció gyakran jól sikerül, lásd most a kia-t meg a hyundait. amikor meg már elviszi a hírnév a piacot, akkor jön az, hogy minden fillért meg kell fogni, jó lesz a két centtel olcsóbb csatlakozó is, hiába hullik szét három hónap alatt. és akkor jön a tipikus fillérb-szás végeredmény autó, mint pl. a toyoták, a fóccvágen, a bmw, a merci, stb.

ezt tetézi még az emberanyag probléma: egy q.va olajcsere után is be tudják úgy zárni a motorháztetőt, hogy eltörik a zár érzékelőjét, amitől vidám zenés menetté változik minden utad (=toporzékol a rablásgátló).

aktuálisan nagyon tele van a fundoklim az autóiparral.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#82) bitpork válasza bambano (#81) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Érdekes, nekem a 3 literes alfámban nem volt gond 20 év után a kábelekkel. Másnak meg 1-2 évesen elfoscha magát mint pl a 600v12 vagy 750 7er. Szóval ez is inkább szerencse függő. Szerintem.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#83) 426os válasza bitpork (#82) üzenetére


426os
őstag

20-30 éve még máshogy fejlesztették az autókat.
Manapság a sok kutatásnak és a nagy számítási kapacitásnak köszönhetően sokkal pontosabban lehet számolni az anyagok fáradását, élettartamát Ezt megspékelve a hatalmas árversennyel kijön az, hogy mindenki úgy fejleszt, hogy a gyártó által előírt élettartam alatt (10-15 év, 2-250k km) ne legyen probléma az adott alkatrésszel (mondjuk gari időn túl, ha nem fődarabról vagy biztonságkritikus alkatrészről beszélünk, akkor kb úgyis mindegy az elmúlt 10 év típushibáiból kiindulva). Utána akár el is porladhat, nem számít. Régen nem tudták ilyen pontosan belőni az anyagokat, így a biztonság felé elmozdulva "túltervezték" őket. Ha hozzávesszük azt, hogy egy mai autó mennyivel bonyolultabb, mennyivel több dolog van benne, akkor belátható, hogy sokkal kisebb a valószínűsége annak, hogy 20 év múlva olyan szinten autó lesz még, mint ma egy 20 éves.

.

(#84) eddie17 válasza Lenry (#77) üzenetére


eddie17
addikt

Ez is Van, de 5 ajtós csak annyi a különbség a simához képest, hogy hátul nincs ülés így tök ugyanaz mint az 5 személyes.
Igen, 2014-ben volt belőle Facelift utána már jobban felszerelt volt alapból de egy vacak. :)

(#85) Lenry válasza eddie17 (#84) üzenetére


Lenry
félisten

az enyém is ugyanez. van hátsó ajtó, de nincs hátsó ülés, helyette van egy rács, az első ülések mögött, hogy még véletlenül se tudj valami hosszabbat berakni a kocsiba, ellentétben az 5 személyessel, aminek ha lehajtod a hátós üléseit, több helyet kapsz, mint a Van verzióban :D
és arra nem 7000 a pályamatrica :W

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#86) eddie17 válasza Lenry (#85) üzenetére


eddie17
addikt

Na akkor ugyanaz. :D Igen ezt én is felvetettem hogy nem éppen a legpraktikusabb de kellett a Van az adó miatt... Úgy hogy én árut sem szállítok :)
De alapból jobban felszerelt Mert extra csak a bőrkormány és a radar volt. Jó azért attól a bőrtől nem kell ám hanyatt esni, nem prémium. :)
Na de ez már eléggé eltért a témától. :)

[ Szerkesztve ]

(#87) Eastman válasza bitpork (#82) üzenetére


Eastman
őstag

Szerdai.

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#88) bagkri01 válasza Kolondrum (#3) üzenetére


bagkri01
őstag

Én is az sx4-et mondanám. Elég nagy, kényelmes, pakolni is lehet bele, vannak belőle jól felszerelt példányok és még a forma is elég jó szerintem. A céges autók SX4 fapadok, de már azok is elég jók, bírják a strapát.

samsungI600>tmobile pulse>nokiaE52>se xperia mini>nexus s>acer liquid gallant duo>JiayuG3>WayteQTalk5H(MIUIbyKelzsoca)>Xiaomi Hongmi 1S>lumia 535>Lenovo A6000>Meizu M2 Note

(#89) Hieronymus válasza Eastman (#87) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

Az automata nem tudja melyik nap van.

A mai felállásban, a robot/automata munkáját ember ellenőrzi. Az ember munkáját az automata.
A BMW-nél jártam üzemlátogatáson. Ember már csak olyan helyen dolgozik, ahol egy lépésben háromnál több műveletet kell elvégezni, ellenkező esetben olcsóbb az automatizálás.

Az eltérés nem a szerdai nap okán van.
Nyilvánvalóan a 3 literes Alfa, prémium kategóriás autó. Az árába belefér a jobb minőségű kábelek használata.
Az olcsó modellek esetében a gazdaságosság elsődleges szempont.

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#90) Csabroncka


Csabroncka
addikt

1. Veszel japánt, igénytelen szívóbenzinest (ennyi pénzért 7-8 éves gépek vannak szép állapotban, általában >150 ezer felett)

2. Veszel német vonalat, turbó benzinest (ennyi pénzért 5-6 éves gépek vannak, általában >100 ezer felett)

Jellemzően Toyota, Suzuki igénytelen, kevésbé szervizigényes, mint a német vonal....

"in medias res"

(#91) szabonagyur


szabonagyur
félisten

Azért szerintem van 1-2 dolog amit mindenképpen érdemes figyelembe venni:

1. Használtat veszel, valahol érdemes kompromisszumot kötni és nem feltétlen a piacot hibáztatni azért, hogy valami hiányzik (pl. hátsó elektromos ablak) és annak aki újonnan vette más volt a prioritás. Pl. nekem van 4 elektromos ablak, de nincs tempomat és mind a 4 elektromosat odaadnám érte, mivel annyira keveset van használva, amikor kell lekurbliznám én.

2. Rengeteg céges autó van eladó ahol bizony igenis mennek bele a km-ek, ha 2010-st nézel és van benne 150-200e km teljesen normális, ami meg kevesebb km-s azok nagy része drágább tehát nem fér bele az évjárat követelménybe is, illetve sokszor tapasztalom, hogy amiben 8-10 éves korára nincs csak mondjuk 100e km ott azért a rendelésnél az X-k nem jelentek meg túl gyakran, tehát kevésbé jól felszereltek.

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#92) Mágus2 válasza joysefke (#65) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A lancer meg z asx nagyon gyenge minőségű autók. Csak a motorjuk megbízható, egyébként hulladék.

(#93) szabonagyur


szabonagyur
félisten

-

[ Szerkesztve ]

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#94) bitpork válasza szabonagyur (#91) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Több lesz abban :DDD

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#95) bacsis válasza szabonagyur (#91) üzenetére


bacsis
Közösségépítő

1: Még igazad is lenne... A gond az hogy 2018-at írunk... A mi kotlák suzukinkba ami 300-at ér, belefér az elöl/hátul elektromos ablak? Most úgy beszélünk, mintha ez valami nagy extrának számítana... s nem valami 5Ft-os dolgról lenne szó.. úgy gondolom, manapság ez minden autóban ALAP felszereltségnek kéne lennie... Ennyi erővel örüljünk neki, és extrának számít, hogy motor hajtja az autót, nem a lábamat kell kidugni a kasztni alatt és magamnak hajtani :U Szóval igenis gáz, hogy ilyen téren kell kompromisszumot kötnöm... Van olyan autógyár aki szerint nem így van? hát akkor az én pénzemet tuti nem az fogja megkapni :(

[ Szerkesztve ]

(#96) szabonagyur válasza bacsis (#95) üzenetére


szabonagyur
félisten

Akkor javaslom, hogy nézz meg egy új autó konfigurátort. Sok gyártónál manuális klíma az alap (talán van még olyan is amiben klíma sincs) és tekerős ablak hátul. Ez van ezt kell elfogadni ahogy azt is sok embernek/cégnek nem éri meg X ezer forintot kiadni azért, hogy egy amúgy szinte sosem használt funkciót megvegyen.

Az meg, hogy a Suzukiban benne volt anno mit ad? Nem alap felszereltségű volt gondolom akkor sem, lehetett venni tekerőssel is.

(#97) flymi: így van lehetne sorolni rengeteg dolgot amire azt mondja valaki, hogy 5 Ft-s extra, de pont ez a jó, hogy választható akinek nem kell nem veszi még így az új autót. Használt autónál meg el kell fogadni, hogy nem kellett senkinek.

[ Szerkesztve ]

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#97) flymi válasza bacsis (#95) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Szerintem akkor nem nagyon fogsz találni így autót, bár ne legyen igazam. Értem én, hogy minden eddigi extrát meg akarsz tartani, csak legyen újabb és jobb, de ez így elég nehéz lesz.
A mi Focusunkba is akkora extra lett volna az állítható utasoldali ülés? Nem hiszem, mégsincs.

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#98) .Szaki.


.Szaki.
addikt

Hyundai i30 / KIA Cee'd, Honda Civic (UFO), esetleg Honda Insight-ban gondolkodnék. Suzukiból SX-4. Toyotából biztos régebbi darabok vannak, elég jó az értéktartásuk.

(#99) 8th válasza bacsis (#95) üzenetére


8th
addikt

Vegyél egy ilyen amerikai szutykot ebben van négy elektromos ablak ha ez annyira fontos neked. Csak saját magad szopatod az ilyen buta kikötésekkel. És akkor mi van ha a hátul ülőknek tekerni kell kettőt a kurblival? Leesik a gyűrű az ujjukról vagy mi?

(#100) .Szaki. válasza 8th (#99) üzenetére


.Szaki.
addikt

A BLS annyira amerikai, hogy Amerikában nem is volt kapható, ez egy Vectra / 9-5.

Egyébként a 4 elektromos ablak pont azért jó, mert ha egyedül utazol, akkor is kényelmesen le tudod engedni résnyire mind a négyet és nem kell körbejárni az autót.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.