Volt nalam egy C4 Picasso lassan egy honapja. Csak 1 hetig es 2000 km-en kellett elviselni, de amikor leadtam a repuloteren elmormoltam egy imat, mert volt annyi lelkierom, hogy nem gyujtottam fel az autot.
Azzal meg egyutt lehet elni, hogy ott van a bazinagy szines kijelzo a kozepkonzolon, ami a legfontosabb dolgokat kijelzi, de iszonyat gagyi az elrendezese, merete, szine a dolgoknak, meg ha minimalisan lehet valtoztatni rajtuk.
A franicakra jellemzo erintokepernyos klimaallitas egy haszontalan feature, de ami meg jobban zavart, az az, hogy ha android auto ment, majd a homersekletet allitottam, az android auto megadta magat. Ez csak a PSA gepekben van igy, minden mas gyartonal normalisan megy az android auto.
A kemeny muanyagok az egesz autoban mindenhol fellelhetoek, iszonyat rossz hozzaerni barmelyik reszehez is az autonak.
A kuplungja annyira rossz volt, hogy nem tudtam normalisan indulni, valtani, mindig ossze-vissza ugralt az auto, Mindez egy 18 e km-t futott peldany.
Egy pozitivuma volt az autonak, a nagy helykinalat, igy volt csomagtere, ill. akiket szallitanom kellett, azoknak is volt legalabb boven helyuk. Nekem egy nogo ez az auto.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany