ARPG?
És azt mennyi ideig fog készülni? 10 év?
Az Ori folytatásáét három éve csúsztatják, könyörgöm.
[ Szerkesztve ]
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
ARPG?
És azt mennyi ideig fog készülni? 10 év?
Az Ori folytatásáét három éve csúsztatják, könyörgöm.
[ Szerkesztve ]
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
Sietsz?
2,5 éve jelentették be, akkor még release date nélkül. Először 2018-ban írtak release date-et, 2019-et, ebből lett 2020 márciusa. Szóval az a 3 év csúszás végül is 3 hónap.
[ Szerkesztve ]
Nem siet, csak félti az MS pénzét. (Gondolom én)
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
Nem, nem féltem.
Csak lehet, hogy még 60 éves korom előtt játszanék vele.
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
22-23-ra kész lesz szerintem. Remélem jó lesz.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
De ez miért ennél a játéknál/stúdiónál jön elő? Az Ori 1. része 2015 márciusában jelent meg, 1 évre rá jött a Definitive, az Ori 2 meg jön 3 évvel a Definitive után, kb. 3 hónapot csúszva. Szuper standard.
Azért jön elő, mert az asseetek kb 70-75 százalékát újra fogják hasznosítani az első részből, tehát kész.
Továbbá, ez nem egy nagyon bonyolult játékmenet, animációkkal agyon turbozozott játék, ami indokolná ezt a hosszú fejlesztési időt.
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
Ha az MS fizetné a jàtékod fejlesztését, te is ràérősen dolgoznàl.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
Ez mondjuk valid.
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
Azt, hogy mit használnak fel újra, egyelőre csak a készítők tudják, meg majd nagyjából talán látjuk, ha kijön a játék.
A készítőtől:
"In terms of art, there are two huge things that we’ve done in this game. One of them is a dynamic lighting system, so every texture in the game reacts to lighting sources. That means we’ve gone in and painted light masking on every single surface, on every single asset. There are so many textures that we’ve had to paint… just so all the lighting is dynamic. It’s a ridiculous task.
Also, physicality is everywhere - everything is alive. Everything you stand on, everything you interact with, it moves in time with Ori, in place in the world. It took a very long time to do, but we’re really happy with the results and how it looks. It looks so much better than just being static you know."
Mellé neten azt lehet róluk találni, hogy a Moon Studios kevesebb, mint 50 alkalmazottat számlál.
"Továbbá, ez nem egy nagyon bonyolult játékmenet, animációkkal agyon turbozozott játék"
Ennyire pöpec, precíz irányítással megáldott, "minden a helyén van" érzést keltő játék kevés van, azért azt hozzátenném.