rendesen működő AI megírása helyett
Azért egy körökre osztott stratégiának nem olyan magas a skillküszöbe, hogy ilyen elvárásaink legyenek.
Hardtól kezdve egységes az AI, és nagyjából úgy játszik mint egy ember.
Minden nyersanyagot felvesz, hősöket küld szét, bányákat foglal, terjeszkedik. Fejleszti a várait, igaz, ha nagy nehézséget állítasz be, akkor sokkal gyorsabban halad, mert minden körben tud valamit építeni.
Lehet, hogy csaták közben nem mindig a legoptimálisabban mozog (nagy böszmeséget azért nem csinál), de mégiscsak majd' 16 éves játékról van szó.
Summa summarum, az AI teljesen korrekt (!), és még mindig azon lovagolnak páran, hogy mennyire unfair a játék, mert Impossible fokozaton sokat tud építeni
Miért fáj ez? Ez a fokozat egy kihívás, azoknak, akik már egyébként nem találnak a játékban.
Néhány pálya kivételével annyira nehezek, hogy már a 2. körben rájössz: újra kell töltened, mert csak 9 követ találtál.
Én sosem erőltettem ezt a fokozatot, a Hard (ami sorrendben igazából közepesnek felel meg ugye) teljesen kielégítő és kiegyensúlyozott.
Because this is the "Oh no, you didn't say that!" generation, where a shocking comment has more weight than the truth..