Hirdetés

2024. május 28., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#54926) gabor85


gabor85
őstag

Akkor én is kérek segítséget.
Újabban a Passat (B6-2005-11 BKP motorkód) vezető oldali kilincse nem működik.
Teszem azt, 20 alkalommal nyitnám de alig érzékelhető rugóerő hiányában a kilincset kevés erőfeszítéssel ki tudom húzni ütközésig, de nem nyílik. A többi ajtó igen. Aztán fordul a kocka, 20 alkalommal tökéletesen működik a zárrendszer mind a 4 ajtónál. Nem tudom eldönteni hogy mechanikus hiba vagy netán más.
Van ötleted?

[ Szerkesztve ]

(#57482) gabor85 válasza Mágus2 (#57478) üzenetére


gabor85
őstag

BKP: 2.0 PDTDI, 1968 ccm, 103 kw/140LE 16 szelepes.

(#58602) gabor85 válasza Mágus2 (#58547) üzenetére


gabor85
őstag

És az én BKP-mnak mit jósolsz 184 000 km-utáni időszakra?
Szintén mint kolléga, csak castrol, mindenből a jót. :)

Ne kímélj :)

(#58618) gabor85 válasza bitpork (#58614) üzenetére


gabor85
őstag

Bazzz, jogos.

Passat B6. BKP, 2005/11 103Kw/140LE

(#63604) gabor85


gabor85
őstag

Megint én. Szépen lassan érik a kettős tömegű csere. Melyik a jó? Nagyon szórnak az árak, sőt!
B6, BKP, 103/140 2005/11.

(#76864) gabor85


gabor85
őstag

Hali.
Kikeresné nekem valaki hogy a 3C/BKP/2005 103/140 BKP Passatba mennyi váltóolaj kell? Manuális 6 sebességes. Köszi.

Fontos mert holnap illetve ma unixban vennem kell, ugyanis elkezdett csöpögni, meg tömítés is akkor... jézusom...

(#100087) peter.tamas


peter.tamas
csendes tag

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, főleg Mágus2 mestertől. :)

Adott az autó, a tipikus, kerülendő, bűnbak:

2006 Passat 2.0 PD TDI 124kw, BKP motorkódos, DSG váltós, sedan.

2 hónapja vettem, azóta belement 8000km, az indítások 80%-ban Emissions Workshop!-ot jelez nekem.

Ég a légzsák lámpa is, illetve 50 esetből 1szer kiírja, hogy Parking Brake Failure. Kiveszem a kulcsot, visszateszem, motor indít, betudom húzni a kézit, nincs gond.

Illetve most egy pár napja kiírta, hogy Engine Fault! majd elkezdett villogni az izzítás lámpa. Motor leállít, újraindít, semmi gond azóta se.

Mi lehet a baj? Hogyan deríthető ki?

Illetve vennék én egy diagnosztizáló kábelt, szoftvert, vagy ami kell, de egy, nem értek hozzá kicsit sem, kettő azt sem tudom mi kell hozzá.

Akihez vittem szerelő, olyan irdatlan marhaságokat és összegeket köpött, hogy azt hittem rámszakad az ég. :(

(#108433) Mágus2 válasza zsoleszkai (#108431) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ha m'r akkor BKP, másat nem vennék ebből, bár BKP-t sem vennék. Első futómű nem multi link, olyan mint az octaviam, mcpherson.

(#112391) gabor85


gabor85
őstag

Hali. Van egy gázolaj szivárgásom a tandempumpánál, cseréltetnénk a tömítést a hengerfej és a pumpa között, tudna valaki adni egy cikkszámot? Egyébként a pumpa felújító készletében van ilyen tömítés is?
Passat 3C, 2005, BKP motorkód. Bevallom, online etkaban nem találtam.
Köszi!

[ Szerkesztve ]

(#113800) bmwsan


bmwsan
senior tag

Sziasztok!

Egyik srácnak elszállt a turbója Passat B6, van arra lehetoseg, hogy a 140 lovas BKP-ra, rámegy valamelyik 170 lovas PD turbo? tulajdonképpen a két motor között csak a turbo és a vezérlés más, vagy van egyéb más is?

Elore is köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#114356) gabor85 válasza tresh (#114352) üzenetére


gabor85
őstag

Hú a lényeg kimaradt. Passat B6, 2.0 diesel, BKP.

(#124740) -secret- válasza Mágus2 (#124739) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

BKP 126495

Képek lesznek...

[ Szerkesztve ]

(#126558) gabor85


gabor85
őstag

Sziasztok.

Hűtőfolyadék csere és rendszertisztítás előtt állok, és van pár kérdésem.

Anno töltöttem bele szivárgásgátlót mert lassan folyt belőle a hűtővíz, előtte szép lila volt a hűtőfolyadék színe. Most hogy ránéztem, a tartályban a víz bebarnult. Azt javasolták hogy trisós tisztítással kezdjem...
Van e valakinek tapasztalata a trisós megoldással kapcsolatban? Mennyi ideig legyen benne, milyen arányban rakjak a vízbe, stb. Vagy fasság és hagyjam? Gondolom utána szépen ereszteni fog és akkor csere / javítás lesz.
A nagyobbik gond hogy ahogy az aknában a kocsi alá másztam, nem láttam egyértelműen leeresztő csapot. Az egyetlen hely ahol a vizet le tudnám ereszteni az a hűtő félmagasságában lenne, egy cső csatlakozik oda, illetve én ezt találtam, ergo nem az összes víztől szabadulnék meg.
Nem szeretnék trisós vizet benne hagyni a rendszerben.
A kiegyenlítő tartályt is takarítani akarom, azt hogyan szedjem le?
Végül az A.Z. Meister fagyálló amit az Unix hoz a keresésemre rózsaszín, a gépkönyv lilát ír. Ehhez tartsam magam, vagy rendeljem meg?

Járgány; Passat B6, 2.0 Diesel, BKP, 2005
Köszii

(#126914) harcikoca


harcikoca
senior tag

2.0 pdtdi b6 passatbol melyik motorkodosat erdemes megvenni, ha tuningolni is akarom, van lenyeges kulonbseg a bkp, bmb, es cbab kozott?

AMD+Ati powee'R

(#127050) gabor85


gabor85
őstag

Hali.

Ki akarom takarítani a hőcserélőmet, de itt megakadtam; nem tudom hogy bontsam tovább a kotlát. Eddig a kesztyűtartót sikerült kiszedni nem kis szenvedések árán. Hogyan tovább? A cucc a Denso feliratos műanyag alatt lapul :)

Illetve mi az a zsíros műanyag kupak?

Passat B6, BKP, 140 paci.

[ Szerkesztve ]

(#148909) harcikoca


harcikoca
senior tag

2006 Passat 2.0tdi BKP
Igy karacsony utan megerkezett a karacsonyfa disz is a muszerfalra (mass or volume air flow a circuit range/performance) P0101 uzenettel. Par napra ra elkezdtem erezni, hogy kis gyorsitasnal, vagy tempo tartasnal kicsit szakaszosan huz az auto. Ez akkor most egybol legtomegmero csere, vagy probalkozzak elotte valamivel?

[ Szerkesztve ]

AMD+Ati powee'R

(#149711) gabor85


gabor85
őstag

Sziasztok.

Segítséget szerenék kérni egy vezérműszíj átugrási ügyben.
Egy hete cserélve lett a vezérműszíj és a hozzátartozó görgők feszítők vízpumpa.
Ma a munkahelyemre beérve figyeltem csak fel rá hogy valami nem klappol, és lassítva meg begurulva a parkolóba már tisztán lehetett hallani hogy "darál" a motor. Gyorsan leállítottam, majd levettem a felső burkolatot, és a szíj kb 1 cm-t mozdult ha megnyomtam.
Kérdés (költői), mire számítsak? Mire figyeljek hogy a szerelő ne verjen át?
BKP, Passat B6, 2.0 PD.

És persze köszönöm.

(#150864) gabor85


gabor85
őstag

Address 15: Airbags Labels: 3C0-909-605.lbl Part No SW: 3C0 909 605 F HW: 3C0 909 605 F Component: 01 AIRBAG VW8 029 2421 Revision: 08029000 Serial number: 0039USK1JEPK Coding: 0012337 Shop #: WSC 00028 028 00001 VCID: 29587EA780953E099E-807C
Subsystem 1 - Serial number: 6332MSME0B463E77
Subsystem 2 - Serial number: 6342MSME0B356035
Subsystem 3 - Serial number: 6351HTS614FAMAM2
Subsystem 4 - Serial number: 6361HTS614FMO1U2
Subsystem 5 - Serial number: 6371VTS65CHMK9O2
Subsystem 6 - Serial number: 00000000000000000
1 Fault Found: 01221 - Crash Sensor Side Airbag; Driver Side (G179) 010 - Open or Short to Plus - Intermittent - MIL ON

Erre valaki valamit? BKP, 2.0 PD, Passat B6
Csak a szokásos beteggyár :W

(#157943) gabor85


gabor85
őstag

Sziasztok.

Passat B6, BKP, 2.0 PD szorul 2 db stabpálca, 2 db lengőkar hátsó szilent, és bal külső kormány gömbfej cserére. Milyen márkák javasoltak? Illetve tandempumpa tömítés lemezes vagy gumi lehet, mert azt is kell...
Danke. :)

(#158898) thefreeman


thefreeman
aktív tag

Sziasztok.
Olyan probléma adódott, hogy itt állunk az autó mellett és az nem indul. Az önindító teker, de nem indul be. Üzemanyag van benne, mondjuk tegnap kigyulladt a tankolást jelző lámpa. Az autó egy Volkswagen Passat 2006 2.0 PD TDI (BKP motorkód). Szerintetek mi baja lehet?

[ Szerkesztve ]

(#159186) gabor85


gabor85
őstag

Sziasztok.

Segitség kellene párásodó szélvédő ügyében.
Bármilyen állásban van a klima, a szélvédőt nem tudja teljesen párátlanitani, a műszerfallal párhuzamosan középen mindig marad egy halvány sáv, és ahogy jön be a párásabb idő, ez egyre rosszabb.
Kiszedtem a rácsot ami a vizet elvezeti a szélvédőtől, a viz akadálytalanul lefolyik a kerék mögé.

Megnéztem nincs e eldugulva az a cső ami az anyósülés alatti kárpit alatt csatlakozik egy elvezető csatornába, és ott sincs semmi baj. Erről van szó.

Passat B6, BKP, 2005, PD.

Köszönöm.

(#165639) newmoonlight


newmoonlight
senior tag

(A 30 ezres olajcseréhez, pár sorral lejjebb...)

OK, tiszta sor. Tényleg soknak tűnik az a 30 ezer az évtizedekig 5-10-15 ezerhez szokott szemeinknek, ettől függetlenül a 2.0 PDTDI-s, 140 lovas Passatom (ráadásul BKP-s :Y ) a 30 ezres olajcserékkel úgy ketyeg 390e km-es korában, hogy legszívesebben ráfeküdnék a motortakaró burkolatra, összekucorodnék rajta és a hüvelykujjamat szopogatva átaludnám a hétvégét.

(Turbó, DSG szintén eredeti és hibátlan.)

Az mondjuk igaz, hogy a futásteljesítmény min. 80%-a lakott területen kívül ment bele, meg az is igaz, hogy 90-nél gyorsabban csak akkor nyomtam, ha muszáj volt, meg az is igaz, hogy végig vezetett szervizkönyves, meg az isigaz, hogy állófűtéses volt az autó és szeptembertől májusig csak azzal indultam el (azaz dermedt olajos indítása nem nagyon volt), ettől függetlenül szerintem nem a 15 vs. 30 ezres olajcserék közti különbség fogja eldönteni, hogy betegágy lesz-e az autó vagy sem, hanem az általános bánásmód és a szakszerű karbantartás. (Hacsak nem 1 millió km-es bontatlan motoros rekorddöntögetésekre gyúrunk...)

“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

(#166149) newmoonlight válasza zsolt19900 (#166147) üzenetére


newmoonlight
senior tag

OFF: Azért a "rettegett" BKP-s 2.0 PDTDI sem annyira forró pite, mint ahogy emlegeti a szakirodalom. Az enyém (2006-os Passat) 380e km felett volt, amikor eladtam és a (preventív) olajpumpa-hexatengely javításon, ill. a (garanciális) PD-elemcseréken kívül -köszöni szépen- kutya baja nem volt. (Mondjuk, kíméletes bánásmód, előírt karbantartások, állófűtéses indulás, 80%-ban lakott területen kívüli közlekedés.)

“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

(#166978) MPeter87


MPeter87
őstag

Sziasztok,

Passat B6 BKP mennyire lehet problémás, ha a PD elemek gariban cserélve lettek, illetve az olajpumpa probléma is orvosolva lett?
Kellene újra egy autó (Octavia 2 BKD volt, de kb 3 éve eladtam). Heti 2-3 nap 15-30 km Bp-n belül, havi egy hosszabb, 150-200 km oda-vissza út lenne átlagban.
Másik alternatíva Golf V BKD, de a Passat forma jobban tetszik.
A táv tudom, nem sok, de a dízel nyomatékát élvezem. :)
A CR dízeleket a DPF miatt nem nézegettem, nem tudom ezek mennyire lehetnek problémásak.

(#166998) MPeter87 válasza newmoonlight (#166979) üzenetére


MPeter87
őstag

Köszi az infót.

Más: Tudtok esetleg olyan szerelőt, aki megbízható, ért a B6 Passat-hoz (BKP) és Bp - Szolnok - Kecskemét környékén, vagy esetleg kiszállással vállal átnézést?

(#167356) MPeter87 válasza Primary92 (#167354) üzenetére


MPeter87
őstag

Ezeket nem tudom sajna, többiek segítenek majd.
BKD tud hengerfejes lenni, ezt olvastam én is. Nem tudom mennyi lehet a javítása.
Passat VI-t BKP motorkóddal nézegettem, ott 7 éves korig gariban cserélték a Siemens elemeket Contira, de csak 2t láttam eddig fent, amiben igazolhatóan (vagy legalábbis említve volt), hogy megtörtént a csere, de azokat el is vitték gyorsan. Octavia-ban nem láttam még, azokat annyira nem néztem. Passatklub link a PD elemekről.
Én a DPF-et inkább kerülném, nem tudom mennyire nyűgös, viszont drága.

(#171144) newmoonlight válasza Qru (#171139) üzenetére


newmoonlight
senior tag

Jaja. A Passatomat (B6 2.0 PD TDI, BKP, olajos DSG) 380e km-rel adtam el, az új tulaj 400e közelében jár, a DSG-nek meg kutya baja. (Minden 60ezres szervizt megkapott.)

“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

(#172548) newmoonlight válasza L1ZRRR (#172545) üzenetére


newmoonlight
senior tag

A 6 gangos DSG-s Passatom (B6, 2.0 PDTDI, BKP, 2006.) 370e km-nél lett eladva, köszöni szépen, kutya baja.

“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

(#179343) -secret-


-secret-
Arcképgyáros

B6 Passat 140 Le PD TDI, BKP motorkód

Akkumulátor kellene az autóba. Honnan és milyent érdemes venni?

(#182234) newmoonlight válasza Kiskokó (#182232) üzenetére


newmoonlight
senior tag

Chiptuning. Szerintem sok értelme nincs. Én egy 140 LE-s Passatból (B6, 2.0 PDTDI, BKP) ültem át a 320 LE-s A6-ba. Tehát a teljesítmény-növekedés több, mint 2×-es volt. Max. 2 hónap alatt szoktam (="untam") meg. Ha megtáltosítanák 360-380 LE-re, ahhoz vajon mennyi idő alatt szoknék hozzá? Hány hónapig (hétig) tartana az öröm-bódottá? Szóval szerintem felesleges.

Nem beszélve arról, hogy a hajtáslánc azért ott már kicsit ki lenne feszítve. (Régen lehetett olvasni rémtörténeteket a V10 5.0 TDI motorokkal szerelt, 750 Nm-es nyomatékú, "szétcincált" Touareg-ekről.)

A jelenlegi 650 Nm sem kevés, de ha rámegy egy kis plusz a nyomatékra, az nem tudom, hogy hosszú távon mennyire tesz jót a 700 Nm-re kalibrált ZF 8HP 70-es váltónak.

“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

(#186883) newmoonlight válasza Qru (#186875) üzenetére


newmoonlight
senior tag

Általánosságban lehet, de az én 2006-os, 140 lovas, BKP (!!!) motorkódos, 6 gangos DSG-s Passatomat 380e km-rel adtam el, most 440e van benne, köszöni szépen, kutya baja.
30 ezrenként volt benne olajcsere (általában hosszú utakon használtam), olajszivattyú hexatengely csere, PD-elemek (Siemens) garanciában csere, ennyi.
Kétszer állt meg alattam (üzemanyag-szivattyú, ill. PD-elem).
Jobban szerettem, mint a mostani A6 c7 BiTDI-t.

“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

(#201471) newmoonlight válasza Doki16 (#201450) üzenetére


newmoonlight
senior tag

Érdekességképpen, az előző autómban (Passat 2.0 PDTDI, 2006, 140LE, BKP) is 6-os DSG van. Én 380e km-nél adtam el, az új gazdájánál a 450e km-hez közelít, a váltónak kutya baja.

“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

(#211655) Snooker


Snooker
senior tag

Sziasztok!

Mi a véleményetek a BKP motorkódos B6-ról? 2006 első havi, 306e km van benne, DSG felújítva 280 kilométernél. 6 éve egy tulaj.

(#211658) grizlisandor válasza Snooker (#211655) üzenetére


grizlisandor
addikt
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.