Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Vízügy: árvíz, belvíz, aszály, stb.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- bacsis: Gyere el a 10. BRSZK-ra!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Új hozzászólás Aktív témák
-
rover45
őstag
válasz
Attila2011 #11683 üzenetére
Szép kilátások
Köszönöm! -
rover45
őstag
Sziasztok!
Nem tudom, hogy mennyire vagyok jó helyen, de szeretném értelmes, intelligens emberekkel megosztani a problémáimat/problémáinkat, hátha valakinek lenne ötlete, esetleg megoldása.Az OTP új, ránk erőszakolt alkalmazása gyakorlatilag ellehetetleníti a családunk mobil bankolását.
Én nem tudom, hogy velünk van-e a probléma, vagy más is szembesült-e hasonló gondokkal, de az OTP részéről nulla segítséget kapunk, gyakorlatilag csak az előre megírt sablonokat kapjuk írásban és szóban is.Feleségem családja: van egy OTP-s bankszámlája a feleségemnek is és egy a szüleinek is. A szülei korban 60+, vidékiek, nem használnak okos telefont. Egy településnyire élnek tőlünk. A feleségem telefonján volt beállítva a régi Smart Bank alkalmazásban a hozzáférésük. Hétvégenként el szoktuk hozni a heti csekkeket, számlákat és a feleségem a telefonjáról szokta QR kódozni, utalni őket. A szülők számlájához beállított értesítési telefonszám is a feleségemé. Emellett, ugyanezen a készüléken be volt állítva a feleségem számlája is, ha a mi csekkjeink, utalásaink voltak porondon, akkor azzal lépett be. Működött minden szépen.
Ehhez képest most, hogy kötelező jelleggel regisztrálni kellett az új alkalmazásba az alábbiak történtek: Feltelepítettük az új alkalmazást, ami semmit nem kérdezett csak, hogy adjak meg egy e-mail címet és egy jelszót. Értelem szerűen megadtam a feleségem e-mail címét, egy jelszót hozzá majd hamarosan beléphettünk a szülei fiókjába. Vagyis az új alkalmazás automatikusan átvette a Smart Bankban használt fiókok közül ABC sorrendben az elsőt úgy, hogy erről sem értesítés, sem kérdés nem érkezett. Ezzel sikerült azt elérnünk, hogy a feleségem e-mail címéhez a szülei számláját társítottuk. Szuper.
Ezt követően szembesültünk azzal, hogy egy alkalmazást csak egy fiókkal lehet használni, nincs lehetőség további fiókokat hozzáadni ugyanahhoz a készülékhez.Két napnyi ügyfélszolgálatozás után oda jutottunk, hogy oké, így marad, regisztrálok egy másik címet a feleségemnek az új alkalmazáshoz, majd ráirányítjuk a korábbira. Az alkalmazásban a tárhely adatokat törölve pedig mindig azzal a fiókkal lépünk be, amelyikkel éppen dolgozna. A regisztráció során kaptunk egy hibaüzenetet, hogy az ehhez a fiókhoz tartozó értesítési telefonszámot, már egy korábbi fióknál felhasználták, így nem lehet regisztrálni.
És én itt elfogytam, kiégtem és elengedtem az OTP-t.
Elvégeztem sok iskolát, szereztem informatikai végzettségeket, normális munkahelyem van, ahol megbecsülnek, de erre a helyzetre nincs megoldásom.Jöhet az én családom: szüleimnek van egy OTP számlájuk, 60+ vidékiek, okos telefonnal rendelkeznek, de egy mobil bankolás túlmutat rajtuk. Van egy számlája a nagyszüleimnek is, ők 80+ vidékiek, okos telefonnal és mobil telefonnal nem rendelkeznek, egy vezetékes telefonjuk van. Mindenki számlája az én készülékemen volt beállítva. Felénk ezt úgy hívják CSALÁD. Megbízunk egymásban (ez volt azt hiszem OTP szlogen is, de minek?). Nem írtunk meghatalmazást, nem voltunk ügyvédnél... megkértek, hogy mivel ők nem értenek ezekhez a dolgokhoz, segítenék-e nekik? Persze, ez a legtermészetesebb dolog a számomra, a CSALÁD.
Nekem volt olyan szerencsém, hogy ABC sorrendben én voltam a Smart Bankban az első felhasználó, így véletlenül a saját fiókom került a saját email címemhez. De hogy ettől fogva, a hétvégi látogatások alkalmával hogy fogom fizetni a családom QR kódos csekkjeit és utalásait, arra nincs ötletem.
Én nem értem ezt mégis, hogy vitték át. Nem volt a fejlesztők között egy, aki ezt végig gondolta volna józanésszel? Nem volt senki, aki esetleg két fiókot használt volna a Smart Bankban? Életszerű az, hogy egy telefonszám, csak egy számlához tartozhat?
Play Storeban az elmúlt napokban töménytelen mennyiségű negatív értékelés és komment érkezett az alkalmazás alá. Napról napra romlik az alkalmazás átlaga. Ez nem jelent valamit?
Köszönöm, hogy végig olvastál!
Új hozzászólás Aktív témák
- Trollok komolyan
- Elektromos autók - motorok
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motoros topic
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Gyúrósok ide!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kingdom Come: Deliverance I-II.
- További aktív témák...
- AKCIÓ! GAMER PC: Új i5-14400F (10 mag/16 szál) +RX 6800 16GB +16-32GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- Nagyon kedvező áron!Eladó Synology DS923+ Alza Gari 2027.10.23-ig
- Enermax Maxtytan 750W Titanium Moduláris Tápegység
- Cooler Master MWE Gold V2 1250W Moduláris Tápegység
- Thermalrigt 750W Gold PCIe 5.0 12VHPWR ATX 3.0 Tápegység
- Samsung Galaxy A03 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! MSI Z690 i7 12700K 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Phanteks P600S Cooler Master 750W
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- AKCIÓ! ASROCK H310CM i5 8600K 16GB DDR4 960 GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- AKCIÓ! ASUS ROG Strix G513IE 15 Gamer notebook - R7 4800H 16GB RAM 512GB SSD RTX 3050Ti 4GB WIN
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest