- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bobalazs: 5700x3d+4070S fogyasztása, alulfeszelése
- sziku69: Szólánc.
-
LOGOUT
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Crytek #12425 üzenetére
Ez a GameWorks SDK. Ez az NV válasza a konzolokra. Az a lényege, hogy van egy rakás saját fejlesztésű effekt, amit pár kattintással bele tudsz másolni a játékba.
Ezt már lassan egy éve elkezdték fejleszteni, mert nekik is ugyanúgy sírnak a fejlesztők, hogy nem tudnak mit tenni a DirectX korlátjaival és segítséget akarnak. Az NV viszont a DirectX lecserélése helyett ezt hozta létre. Ha van egy konzolos next-gen GI, SSAO, God Rays, vagy akármilyen effekt, ami a DirectX miatt nem portolható PC-re, akkor a GameWorks SDK tartalmazni fog rá egy alternatív effektet, ami elvben ugyanazt a célt szolgálja, csak működik PC-n is, noha más minőségben.
Ez is egy realista megközelítés, mert a konzolon valszeg sokan fognak SV-PRT-CT-t alkalmazni, mert tényleg új szintre tudja emelni a grafikát, de a DirectX-ben ez PC-n lehetetlen, mert nincs meg az API-ban a funkció erre. Sweeney akart SV-O-CT-t használni az Unreal Engine 4-hez, ami lehetséges DirectX alatt, de helyenként annyira magas az API késleltetése, hogy majdnem egy másodperces akadások is lehetségesek, amiket nem lehet szűrni egy játékban. Egy 3-4 perces jelenetsorra ráoptimalizálhatsz, de a valós futtatású játék nem ilyen. Ezzel Sweeney is inkább lelőtte a projektet, mert csak konzolon működött volna.Példával élve itt ez a játék: [link] - ez SV-PRT-CT-t használ a GI-ra, illetve részben ehhez kötődő fluid dinamikát a tűzre, stb. Ennek az összhatását a videó végén úgy 22:40-től jól meg is lehet nézni. Na most ezt portolni megfelelő API nélkül képtelenség PC-re. Éppen ezért a GameWorks SDK alternatívákat kínál. Ebben van GI Works az illuminációra és Flame works a tűzre. Messze nem ugyanaz a minőség persze, de ez lehetséges DirectX alatt.
Ha valaha is készül PC-s port ezekből a játékokból, akkor ahelyett, hogy új effekteket írnának a fejlesztők, használhatják a GameWorks SDK alternatíváit. Esetleg, ha bárki a PS4-es effekteket leportolja a Mantle-re, akkor a DirectX kódhoz szintén használhatja az NV megoldásait a gondokra.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- BestBuy topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- GeForce RTX 5060 Ti: Ha az ár jó, minden jó (lenne)
- Formula-1
- Autós kamerák
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- iPad topik
- Gumi és felni topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 10400F 32GB DDR4 512GB SSD RX 5700 8GB Zalman Z9 Zalman 500W
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I5 13400F / 32GB DDR5 / RTX 4070 Super / 1TB SSD
- Konzol felvásárlás!! Playstation 5, Playstation 5 Pro
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest