- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
- Gurulunk, WAZE?!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
djculture
félisten
-
válasz
Pepeninho #47428 üzenetére
aki nem járja végig az ügyet az igaza érdekében, azzal sajnos nincs mit tenni...
nem feltétlenül az a lagjobb módszer, hogy probléma esetén az első lépcsőnél meghátrálni és ignorálni a szolgáltatót, mert mindegyik szolgáltatónál vannak/lesznek gondok, és idővel elfogynak az előfizető lehetőségei, hanem inkább egyszer/elsőre megmutatni, hogy az előfizető nem enged az igazából, és akkor az esetleges következő problémánál a szolgáltató is másként áll majd hozzá.
örülnék annak, ha minden szolgáltatónál csak annyi és olyan problémáim lennének, mint a t-s mobilos szolgáltatásokkal bő 17 év alatt!
nem véletlenül nem mentem át például anno sokkal olcsóbb flottába másik szolgáltatóhoz, a jobb minőségért és támogatásért hajlandó vagyok többet fizetni. -
#TOTTI
őstag
válasz
Pepeninho #47406 üzenetére
Nekem egy éve 30 naptári napon belül utalták vissza, neked viszont 14 naptári napon belül kell jelezned, hogy a terméket vissza szeretnéd szolgáltatni. A termék beérkezésétől számítva érvényes a 30 naptári nap. Illetve a fizetésre 5 nap türelmi idő van, ezt csak bizonyos ÁSZF-ben olvastam nem tudom törvényileg helyt áll-e, de ez a csúszás mindkét félnek meg volt engedve.
-
JasL
őstag
válasz
Pepeninho #47270 üzenetére
Ha lejárt a 14 nap, mehetsz szépen békítőtestülethez, vagy ha egyből ütni akarsz, fogyasztóvédelem. Majd ők elmagyatrázzák nekik a tutit, egyébként meg kérhetsz kártérítést minden 14. nap utáni napra
Nekem egyszer régen, 30 napra elvitték telefonom javítani. 30. napon kérdeztem, hol a telefonom? Ja hát holnapra megjön, mert rossz városba küldték a futárt, az ország másik végébe. Én meg mondtam nekik, itt van nálam a papír, amin feketén-fehéren le van írva, ha 30. napon nem kapom vissza, kérhetem a készülék árát vagy cserét. Mivel a régi telefonomon repedt volt a kijelző, behajtottam rajtuk az új telefont (csak szoftver frissítésre vitték el eredetileg). Így jártak
Papírra ha leírnak valamit és aláírják, ők is befogják a pofájukat erős hivatkozásnál, nem kell megijedni!
-
JasL
őstag
válasz
Pepeninho #47206 üzenetére
Csak akkor ingyenes a SIM-csere, ha a telefont amiben használod, náluk vetted. Egyébként meg ki lehet vágni a micro-sim-et mini-simből kisollóval, én így csináltam barátnőmét
Kicsit parázott, de kivágtam már párat, egyet sem rontottam, elég könnyű! Legutóbb egy már mini SIM keretből kitört micro kártya helyét belülről körberajzoltam filctollal a kicsinyítendő mini fölött, aztán kivágtam a mintát kisollóval. Ha nagyon béna vagy, lehet venni ebay-en olyan lyukasztógép szerűséget, ami kézi szerszám, rányomod és kivágja neked, de a kisollós megoldás sokkal olcsóbb, és ha valami ismerősöd micro-sim-t körberajzolod a mini sim-eden, halál lönnyű körbevágni. Az érintkezők sem túl érzékenyek 1 mm elcsúszásra, ha netán rossz helyen vágod ki, de szerintem ránézésre is megy, tök egyszerű.. esetleg vonalzózól meg méricskélsz, de az már oviban is erős túlzás lenne ilyen kis feladatra
Az új telefonomba nano sim kellett, sajnos azt már nem lehet faragással kihozni a micro-ból
De ingyen cseréltek, mert webshop-ról vettem náluk a telefont.
-
djculture
félisten
válasz
Pepeninho #46241 üzenetére
Neten rendelted akkor ugyis kell visszaküldeni [link]
A Vásárlót megilleti a jog, hogy a teljesítést követően 14 napon belül indoklás nélkül elálljon.
A Vásárló az előző pont szerinti elállási jogát
termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ez esetben a Vásárló köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató részére hiánytalanul visszaküldeni. A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A visszaküldéssel kapcsolatos teendőket a visszáru nyomtatvány tartalmazza, melyet itt tölthet le. Kinyomtatása, kitöltése és beküldése a termékkel együtt nem kötelező, de megkönnyíti a munkánkat, és megköszönjük ha elmondja véleményét a termékkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban. A vitás esetek elkerülése végett a visszaküldött árukat tartalmazó csomag felbontásáról a Szolgáltató videofelvételt készít.
szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától számított 14 nap elteltéig gyakorolhatja.Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.
A Magyar Telekom köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni.
A felek eltérő megállapodása hiányában a Vásárló nem gyakorolhatja az elállási jogot szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte.
Ha a termék árát vagy a szolgáltatás díját a Magyar Telekom által nyújtott kölcsön [a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 2. § o) pontja] fedezi (részletfizetés), a fogyasztó 4. § szerinti elállási jogának gyakorlása a fogyasztási kölcsönszerződést is felbontja.
Az előző pontban foglaltakat kell megfelelően alkalmazni, ha a termék árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben harmadik személy által nyújtott fogyasztási kölcsön (a hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról szóló 1996. évi CXII. törvény 2. számú melléklete III. 5. pont) fedezi, feltéve, hogy a fogyasztási kölcsönszerződés a pénzügyi intézmény és a vállalkozás előzetes megállapodásán alapul. A vállalkozás köteles a fogyasztó elállásáról a pénzügyi intézményt haladéktalanul értesíteni.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Lexus, Toyota topik
- Milyen processzort vegyek?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Arc Raiders
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Eladó Ryzen 9 5900X RTX 3070 TI Számítógép.
- DDR5 RAMOK
- OHH! Dell Precision 7560 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 32/1TB NVIDIA A3000 6GB FHD
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- Dixit 4 Eredet (bontatlan, fóliás kártyacsomag)
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- Asus ROG Zephyrus G14 GA401IV - 14" FHD 120Hz - Ryzen 9 - 4900HS - 16GB - 2TB - RTX 2060 - Win11
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart