Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Landsmann

    addikt

    válasz #70635776 #122196 üzenetére

    Nálunk az elmúlt pár nappal ezelőttig tökéletes volt. A routerben lévő modem nem tud 4G-t. Gondolom GSM-en mire az adat oda-vissza megtenné az utat, addigra az idő lejár ami engedélyezve van a válaszra és ezért utasítja el az összes kártyás vásárlást és a zárást is. Offline módba kerül a terminál, azt írja. Beszéltem az OSZF-el, kérdeztem, hogy saját internet kapcsolattal működne-ea dolog, mert van internet a boltban. Persze előtte kipróbáltam, de a helyzet ugyanaz. De egyébként sem menne, mert védett kapcsolaton keresztül kommunikál a rendszer. Hibaként nem tudom bejelenteni a Telekom felé, mivel nem vagyok előfizető, a modem telefonszámáét sem tudom, sem számszerű adatokat a hálózatról, hogy milyen térerő van. Kézi hálózat váltáskor látja a telefon mindhárom Telekom hálózatot, de ugyebár ezen kívül többet nem tudok meg róla Telekomos SIM hiányában. Majd hétfő reggel kell hívni az OFSZ-t, hogy mit találnak ki hogy tudjon működni a terminál. Legegyszerűbb egy 4G-s modemű router kellene a mostani helyett és kész. Kérdés persze, hogy van-e ilyen nekik, mert kétfélét használnak.

Új hozzászólás Aktív témák