Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  MySQL topic

Hozzászólások

(#1851) wis válasza Headless (#1850) üzenetére


wis
tag

Egy tábla is elég lesz.
id | parent_id | title
1 | NULL | Category1
2 | 1 | SubCat1
3 | 1 | SubCat2
4 | 2 | SubSubCat2
5 | 2 | SubSubCat3
6 | 3 | SubSubCat4

(#1852) Headless válasza wis (#1851) üzenetére


Headless
őstag

Köszi erre nem is gondoltam... Még eléggé kezdő vagyok, mindenben. És hát shell parancsok világából kacsingatok erre, ahol tömbök/táblázatok helyett szeparátorokkal tudunk játszani, ezért az efajta gondolkodás...

LEDE - R3G/DIR860l -> https://tinyurl.hu/Ntkb/

(#1853) wis válasza Headless (#1852) üzenetére


wis
tag

A szeparátorok felejtősek. Egy oszlopban mindig egy típusú értéket tárolj, különben elveszted az adatbázis egyik előnyét. Olvasgass a normál formákról és megérted miért.

(#1854) nobiand


nobiand
aktív tag

Sziasztok!
Törlésre került egy adatbázisunk, amit a szolgáltató visszaállított.
De nem tudjuk az adatbázis jelszavát. Wordpress-hez szeretnénk beállítani.
Cpanelen keresztül valahol meg lehet nézni?
Nagyon láma vagyok ebben a témában. :)
Köszönöm.

(#1855) Agostino


Agostino
addikt

sziasztok

mysql adatbázisba próbálok importálni anyagot csv fájlból, sqlyog progival csatlakozva a db-hez. minden okés lenne, leszámítva egy problémát. a csv tábla több oszlopból és kb fél millió sorból áll. teljesen jól lefut minden, azonban minden olyan mező az első oszlopból, amely számot és betűt is tartalmaz, NULL értékkel kerül be. hiába adom meg importkor, hogy akkor legyen varchar255, semmi. mit felejtek ki...?

                          hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse

(#1856) sonar válasza Agostino (#1855) üzenetére


sonar
addikt

És a tábla megfelelő oszlopa milyen típussal lett megkreálva?

A tudást mástól kapjuk, a siker a mi tehetségünk - Remember: Your life – Your choices!

(#1857) kezdosql


kezdosql
tag