Hirdetés

2024. június 22., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#50051) Integra


Integra
titán

végre eljutottam a műanyagoshoz és elhoztam a javított műanyag idomokat, még egy kis izzadás, reszelgetés etc és felment a jobb oldali elem is. fejnél szörnyen csálé, de leszarom, ez van...
viszont az első sárvédőt nem lehet feltenni, mert a sárvédő két oldalában felül a fék rögzítő elemek szegecselve vannak... klikk és klikk, ezeken jól látszik, nem lehet a szegecs letörése nélkül kivenni a fém rözgítő lapokat.
úgyhogy most ez a jelenlegi helyzet.
valahova el kell még vinnem, akinek van szegecselője, hogy a fehér sárvédő felkerüljön.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#50052) Daywalker válasza Integra (#50051) üzenetére


Daywalker
addikt

:C Hát igen, kell rá az a fehér...vagy veszel gyárit bontottan és átfújod fehérre:DDD

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#50053) Integra válasza Daywalker (#50052) üzenetére


Integra
titán

igen, nagyon kell rá. és még le kell vennem az oldalát egyszer a süllyesztett indexek miatt, de lehet, hogy az már csak jövőre lesz, elköltöttem a fizum kanapéra... :DDD
visszamegyek majd a hüllőhöz, hogy tudnak e szegecselni és akkor ott helyben 10 perc alatt megcsinálják.
és lassan a karbon dekli védőket is fel kéne ragasztanom, ha már egyszer megvannak.. ja és megfúrni az olajbetöltő sapkát és ledrótozni, ahogy az olajszűrőnél is le kell drótoznom.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#50054) beteg


beteg
őstag

[2. 180, 3. 220]

Csak futni kell!

(#50055) Daywalker válasza beteg (#50054) üzenetére


Daywalker
addikt

Az enyém is ennyit megy 1-2-3-ban:)) Egy jobb indulással még lefaraghattál volna belőle, meg ha nem forgatod bele a tiltásba (11,5-nél érdemes elváltani, mert ott kezd el picit lefele menni a görbe)... persze kívülről k.va könnyű okosnak lenni, én sem vagyok jobb :DDD

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#50056) beteg válasza Daywalker (#50055) üzenetére


beteg
őstag

első tesztem :B én sem vagyok elégedett vele csöppet sem
:B

Csak futni kell!

(#50057) Djuree válasza beteg (#50054) üzenetére


Djuree
félisten

zsííír :C azért vigyázz magadra, ilyenkor szokott az ember elé ugrani egy nyúl vagy akármilyen kecseg állat :DD

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#50058) Integra válasza beteg (#50054) üzenetére


Integra
titán

inkább a pálya videókat nyomassátok, ne közutasakat :U

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#50059) beteg válasza Integra (#50058) üzenetére


beteg
őstag

van kb 2 óra, de nagyon gáz :DDD 40-50-el gurulok az 1 hetes motorommal kakucson, tele vana gatyám és kb. mindenki megelőz :DDD

Csak futni kell!

(#50060) shiNIN válasza doc (#50039) üzenetére


shiNIN
tag

Még nem jártunk arra, de közel van Bledhez, tetszik. Ide akkor elmegyünk idén :D
Neked egyesben kuplungot csúsztatva mekkora sebességet jelent?
Az ilyen nekem már problémás szokott lenni, elvégre alig láttam 1-2 megfordítót életemben, én a bakonyi kanyarokhoz szoktam, épp ezért kell gyakorolni :)

Ma végülis csak egy picit mentem. Holnap első dolgunk lesz venni nekem sisakplexit. Különösen akkor borzalmas, ha szembesüt a nap. Úgyhogy felhajtottam. De a motoron most nincs plexi :P
Kicsit vittem Alvarót utasként. Egyenesben nem tűnik vészesnek egyáltalán. Majd próbálok úgy kanyarodni, csak jusson eszembe, hogy nehogy dönteni próbáljak, mert azonnal leér. Nem két emberesre van tervezve, de nem is szoktuk úgy használni. De Teresa szelepkorongja sem érkezik meg másnapra, úgyhogy most minimum péntekig egy motorunk van. Alvarónak nem fekszik a kicsike, a városban néha imbolygott vele alacsony sebességnél.

[ Szerkesztve ]

(#50061) Topiccsendőr válasza beteg (#50054) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

igazi jó sportmotor.hu-s
:D
nagyegyenesbe nagygáz (soso) ahogy köll :D

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#50062) Tüzi válasza Integra (#50028) üzenetére

Őőőő... ahhoz képest a Bükk-i szakasz olyan mint egy kivénhedt gebe után egy telivér. Van egy két jó része annak az útnak, de a nagy része kátyús, marásos kaki. Próbáld ki Eger-Lillafüredet, aztán mondjál verdiktet :) Nekem kilógott a pofám a vigyorgás miatt a bukóból.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#50063) beteg válasza Topiccsendőr (#50061) üzenetére


beteg
őstag

a kanyart még nem tanították a tapló órán :D

Csak futni kell!

(#50064) yodamastah válasza Topiccsendőr (#50061) üzenetére


yodamastah
őstag

Hat igen jellemzo :D En utoljaara akkor csinaltam ilyet amikor 2005ben megvettem az elso gixxert. Irany az autopalya aztan 0-rol vegsebessegig nyel :D Meg is untam ott helyben a dolgot :D Viszont amugy nem art neha gyakorolni a 0-200 gyorsulast. En tavaly halalra szoptam magam amikor a roadandrideon 2szer 1. helyrol 1szer meg 2. helyrol rajtolva legjobb esetben 10.nek fordultam az 1. kanyarban :D Igaz ezresek ellen mentem, de akkor is kurva gaz volt a helyszinen rajonni hogy hiaba vagyok gyorsabb mint a tobbi, ha nem tudok rajtolni oda a 10 koros sprint verseny :)

[ Szerkesztve ]

(#50065) doc válasza shiNIN (#50060) üzenetére


doc
nagyúr

Bledtol tenyleg nincs olyan orult messze (Magyarorszaghoz kepest :D)
a minimum sebesseg kuplungcsusztatas nelkul ugy kb. 30, ott ovatos, enyhe gazra mar nem rangatozik hanem tartja a tempot, annal lassabban csak kuplungolva lehet vele kozlekedni... a VFR nem varosba valo, ezt mar az elejen is megallapitottam :D
de ha megtanulok normalisan kozlekedni eros dontessel is, akkor remelhetoleg nem lesz mar ra szukseg, nem sok hianyzott, de tartottam attol hogy ha valamiert muszaj akkor nem fogok tudni gazt adni es elfekszek, szoval inkabb csusztattam picit :)
en is bakonyi betyar vagyok, szoval aterzem a szitut :DDD

(#50066) Djuree válasza Tüzi (#50062) üzenetére


Djuree
félisten

eger-lillafüred nem rossz, szoktam arra menni. de vannak szar utak a bükkben az biztos, bánkút felé pl. inkább csak aszfalt foltok vannak a földön :DD

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#50067) Tüzi

ez így jó is lenne

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#50068) emre válasza Prof01 (#50035) üzenetére


emre
veterán

milyen 70fokról beszélsz? :W

"A gumi típusonként a legjobb kör és a mért hőmérséklet
BenZso Endre Rizmayer Gábor bruttó kisker. ár / garnitúra

Michelin Power One_____ 2,07.3 / 64°C 2,25.6 / 48°C 2,00.5 / 74°C 99.000 Ft
Bridgestone BT-003______2,07.0 / 58°C 2,22.3 / 48°C 2,00.7 / 58°C 88.600 Ft
Pirelli Diablo Supercorsa__2,06.2 / 59°C 2,21.1 / 52°C 1,59,4 / 62°C 82.000 Ft"

Tök jó hogy már itt is az megy hogy ki mit hallott.
Mint a vénasszonyok.

BT003-as gumit használok, nem bántam meg.
A kátyúkat egyik gumi sem szereti.
Vizes úton meg nem kell könyökre fektetni a vasat.
Viszont amit normál körülmények között nyújt..... ;]

[ Szerkesztve ]

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#50069) TayRol válasza emre (#50068) üzenetére


TayRol
veterán

Benzso sem megy rosszul, elegge alazott minket a palyan de ha Rizi meg egy 20-ast raver a Ringen, haat jol tolhatja.:)

(#50070) Integra válasza Tüzi (#50062) üzenetére


Integra
titán

most hogy fully functional a bringa, megpróbálkozhatok vele hétvégén :))
mondjuk egy másik kuplung kar még elkéne, mert ez a letört végű fura húzásra, nem honda kar. működik, de nem az igazi

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#50071) Daywalker válasza emre (#50068) üzenetére


Daywalker
addikt

Hát igen, a Supercorsa...de ára is van, legalábbis a mostani árlista szerint sokkal drágább egy pár, mint mondjuk a BT003-ból.

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#50072) ALI_G válasza Daywalker (#50071) üzenetére


ALI_G
veterán

A tesztben más ár van megjelölve:
Michelin Power One 99.000 Ft
Bridgestone BT-003 88.600 Ft
Pirelli Diablo Supercorsa 82.000 Ft

Máshol nem néztem. Ez alapján egyedül a Michelin tűnik drágának úgy, hogy a Bridgestone-nal van pariban a cikk alapján. A pirelli meg még olcsóbb, annak ellenére, hogy hamarabb elkopik, de a szett ára és a fogyás alapján X körre nem lehet nagy különbség a BT-003-hoz képest.

Persu, inti, szombaton Kecsóring?

[ Szerkesztve ]

(#50073) Djuree válasza ALI_G (#50072) üzenetére


Djuree
félisten

ez semmi. tegnap néztem bugatti veyronhoz gumikat, 15.000 euró egy szett :DDD nem mintha lenne veyronom :DDD

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#50074) Integra válasza ALI_G (#50072) üzenetére


Integra
titán

szvsz tök mindegy melyiket veszi az ember, úgysem tudja kimotorozni, legalábbis mi biztos nem :))

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#50075) ALI_G válasza Integra (#50074) üzenetére


ALI_G
veterán

Ez nem kérdés :) de most nem rólunk van szó.

[ Szerkesztve ]

(#50076) emre válasza emre (#50068) üzenetére


emre
veterán

Bocs, az árak szerintem nem aktuálisak, mivel a fenti teszt elég régi, (2 éves) de nem is az miatt linkeltem.
Kicsit felidegesítettem magam azon, hogy a média által tálalt slick gumi mizéria (szerintem emlékszünk mindannyian arra a Budapesten történt villamos-os balesetre) már a motorosok körében is tévhitre ad okot. Sokan keverik a vágott slick gumit az utcai sport gumival stb, baromian nem mindegy hogy milyen nyomással milyen körülmények között használjuk ezeket a gumikat. Beszéltem eddig 1-2 gyerekkel akik közúton is ilyen jellegű gumit használnak, és mind legnagyobb megelégedéssel beszélt, meg hogy soha többet másik.
Nyilván vannak hátrányai is, mert az őszies hűvös nyálkás időben esélytelen közúton az üzemi hőmérsékletet elérni. Egyszerűen ésszel kell csinálni. Nem kívánok "gumi háborút" indítani, hogy mennyire jó a sport gumi használata közútra, mivel mindenkinek szíve joga a eldönteni hogy mire van szüksége. Szóval részemről ennyi.

még egy kis infó

[ Szerkesztve ]

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#50077) Integra válasza emre (#50076) üzenetére


Integra
titán

ne keverjük azt a villamosos balesetet ide, köze nem volt a gumikhoz a történetnek, amit arról az esetről tudni lehet, azt tudom első kézből. amúgy a srác "jól" van, szana szét van vágva, csavarozva, hiányzik kb a fél tüdeje, fémmel van tele, de egész elképesztő módon már mankó nélkül jár... pedig 3 hétig altatták a baleset után.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#50078) doc válasza Integra (#50077) üzenetére


doc
nagyúr

a srac a hugom pasijanak ismerose, nem is engedte hogy elvigyem a hugomat egy korre a motoron...
amugy ugy tudom a srac atszaguldott a piroson, innentol baromi mindegy hogy mi volt a segge alatt :W

(#50079) Integra válasza doc (#50078) üzenetére


Integra
titán

mondom, ne menjünk bele a haver, húg, húg haverjának a haverja mit mondott, még a jegyzőkönyv sem egyértelmű, ő alig emlékszik valamire, még mindig csak képek derengenek. nem ismeritek, nem tudjátok milyen személy volt, sok más is lehetett ott.
meg te úgy tudod.. honnan? kitől? a haver haverjának a haverjától? ő maga sem tudja mi volt, valszeg soha sem fog kiderülni. úgyhogy lépjünk már.
itt egy a lényeg a gumikérdéshez, köze nem volt a slickhez az egésznek. egy baleset volt a sok közül, ennyi. egy héttel rá a rendőrcsávó kente fel magát a szalagkorlátra az m7 bevezetőn, ugyanaz a végkifejlet lett. pont.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#50080) doc válasza Integra (#50079) üzenetére


doc
nagyúr

tessek elolvasni amit irtam... nem 'haver haverjanak haverja', hanem a srac szemelyes ismerose mondta, ennyi...

itt egy a lényeg a gumikérdéshez, köze nem volt a slickhez az egésznek
pontosan :K

(#50081) ALI_G


ALI_G
veterán

(#50082) Integra válasza doc (#50080) üzenetére


Integra
titán

hehe, a srác maga sem tudja, ő meg igen, nem rossz:)
igy keletkeznek az urban legendek

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#50083) emre válasza Integra (#50077) üzenetére


emre
veterán

Én nem keverem, azt írtam hogy ami a médiában megjelent róla. :U

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#50084) ALI_G válasza ALI_G (#50081) üzenetére


ALI_G
veterán

Ez a Kiskunmajsa elég luknak tűnik nekem, messze van nyugattól és Pesttől is.
Sebestyén Péter-nek viszont drukkolok, jó lenne egy erős magyar motogp-s.

[ Szerkesztve ]

(#50085) TayRol válasza ALI_G (#50084) üzenetére


TayRol
veterán

pedig nincs messze Kecsotol, ahol van pálya is.:)

(#50086) doc válasza Integra (#50082) üzenetére


doc
nagyúr

hogy honnan tudja, passz, nem kerdeztem tole
mindenesetre egy piroson athajtas az nem a 'nem emlekszem' kategoria, hacsak nem a tokures varosban tortent, de akkor meg ugye nincs elemugro villamos

na mind1 hagyjuk, a lenyeg hogy ott a guminak valoszinuleg semmi koze nem volt a csattanashoz

(#50087) Integra válasza Daywalker (#50052) üzenetére


Integra
titán

visszairt az angol faszi, miután elküldtem a fotókat, bocsánatot kért, azt irja nem szokott ez ilyen lenni és mit szeretnék csinálni, hogy menjünk tovább? küldjem vissza és a teljes összeget visszatériti, vagy csak valami részleges visszatéritést szeretnék, mi van a fejemben. na ez korrekt hozzá állás.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#50088) Daywalker válasza Integra (#50087) üzenetére


Daywalker
addikt

Messze vagyunk még mi ettől sajnos...sőt, egyre távolabb :(
Ánglisok korrektek! Meg a friccek is:DDD

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#50089) Integra válasza Daywalker (#50088) üzenetére


Integra
titán

németeknél sincsen soha gondom semmivel, ha van, megoldást találunk rá. mo-n ebből 90%-ban semmit sem láttam közel 8 hónap alatt. kiábránditó, gondban is vagyok az itt léttel, még ha csak átmeneti is.. de nem panaszkodom, megoldom.
nem hiszem, hogy vissza küldöm, nem látom értelmét, és nem akarom őt sem szivatni, nem lekopasztani akarom. azon gondolkodom, hogy azt mondom neki, hogy ha rendelek majd még egy idomszettet hozzá, akkor azt adja ide nekem féláron.
bár következőre erősen elgondolkodtam egy gyorsbilincses versenyszetten, kivágva a lámpáknak.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#50090) TayRol válasza Integra (#50087) üzenetére


TayRol
veterán

hu, ez am a nalunk nem bevett szokas.

(#50091) Prof01 válasza emre (#50068) üzenetére


Prof01
veterán

Ott van Rizmayer-nél 74 fokos volt Michelin. :)
Vitázni nem akarok ezen, mindenki használjon olyat amilyet akar, (attól függetlenül, hogy nem is legális utcán). :U

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

(#50092) Topiccsendőr válasza yodamastah (#50064) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Igen, a rajt az rengeteget számít.
Egyébként a R&R ban könyöklős az első kanyar, vagy vigyáznak egymásra az emberek?
Ezresekkel úgy tudom kettőben vágják ki a kuplungot nyélgázon, hátsó fékkel meg nem engedik kerekezni. Az elég nagy előny tud lenni :D

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#50093) Topiccsendőr válasza ALI_G (#50072) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Én úgy néz ki megyek egy sráccal edzeni, úgyhogy leszünk egy páran.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#50094) Integra válasza ALI_G (#50072) üzenetére


Integra
titán

elméletileg jó nekem is a szombat.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#50095) Shkiz0


Shkiz0
nagyúr

Új hardverek számlával, garanciával érd PM.

(#50096) Integra válasza Shkiz0 (#50095) üzenetére


Integra
titán

vérlázitó fotó, még szerencse, hogy csak a fotó erejéig tolták ár a buxát:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#50097) .mf


.mf
veterán

Képzeljétek, hogy jártam ma...
Péntek-hétfőn sirályul ment a gép a Mátrában, semmi probléma, egész könnyen is indult.
Tegnap ugyan gyorsan indult, s bár utána röviden leesett a ford. 800-900-ra, de gáz után már jól ment, nem fulladt le.

Ma viszont megint hosszú indítózás, s egyből leesik a ford. 900-800-stop. A szívató ált. nem szokott működni, most is meghúztam, most működött -- de csak az egyik irányba... fennragadt, 4000 lett az alapjárat :)) :( csúnya nagy dugó Bartókon, meg amerre a szem ellát utána, úgyhogy kénytelen voltam egy kis próbálkozás után visszafordulni és üresben hazatolni a motort... :( majd este szedem szét és visszahúzom a szívatót.

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#50098) Shkiz0 válasza Integra (#50096) üzenetére


Shkiz0
nagyúr

Elkeserítelek, ez nem csak a fotó erejéig van :)
Páran már mondták hogy találkoztak vele többször is pesten.

Új hardverek számlával, garanciával érd PM.

(#50099) Integra válasza Shkiz0 (#50098) üzenetére


Integra
titán

nabakker:DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#50100) boogie84 válasza Shkiz0 (#50098) üzenetére


boogie84
veterán

Azt hittem te vagy, mert akk mennék veled egy kört :D

A sütiknek is szükségük van szeretetre.

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.