Hirdetés
Aktív témák
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #49942 üzenetére
Katt fórum->new topic: "Motoros topic"
nekem is mindjárt megjön a kedvem venni egy házat és felújítani xDbtw, brembo fékbetét bent. Egyelőre annyit mondok hogy trendi piros
A teleszkóp olaj csere 5 év után érződik, mint újkorában, jó kemény. Legalább is annál keményebb lett minthogy placebo hatás legyen.
5k szerviz díj, hülyének is megéri!Mikor próbáljuk ki?
[ Szerkesztve ]
-
shiNIN
tag
válasz Djuree #49935 üzenetére
Volt egy kollégám, aki állandóan nyitva tartotta az ablakot télen. Résre. A fickó maga jó fej volt, de ezt a vonását nem kedveltem. Néha demonstrációt tartottam neki helyes szellőztetésből, de nem hatott rá. De szertintem nyáron a klíma mellett is képes volt ilyesmire.
Nnnna. Az köztudott, hogy gyors szellőztetés kell a normál házaknál. De ha az ember már megközelíti a passzív házat, akkor nem igazán megy a dolog. A jó levegőhöz állandóan nyitogatni kellene az ablakot s okafogyottá válna a hőszigetelés s macerás is lenne, valamint arra ébredhetnénk, hogy rossz a levegő.
Ahol most lakunk még pár napig, az egy igazán régi ház és a nyílászárók mellett már rések vannak a falban, úgyhogy az ember úgy gondolná, hogy cserélődik a levegő jól, de én érzékeny vagyok a levegőminőségre, kibírom a gyöngébbet, de sokkal jobban esik a friss.
Amikor majd lesz szellőztetőnk, akkor a kánikulában és télen azt használjuk, egyébként pedig kikapcsoljuk és nonstop nyitva lesznek az ablakok. Én így szeretem.
Sokan fanatikusak és kijelentik, hogy ha van szellőztető, minden ablak legyen fix... Nekünk egyetlen ablak lesz fix, a messze legnagyobb helyiségben, ahol van 3 ablak és egy bejárati ajtó, amely utóbbi szintén gyakran nyitva lesz, ha jó az idő, elvégre egy nagy teraszra nyílik zöld környezetben -
Topiccsendőr
addikt
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #49955 üzenetére
kicsit messze van a csiga a blokktol, de zordul mehet. es vicces hangja lehet valtaskor
-
beteg
őstag
válasz Topiccsendőr #49955 üzenetére
egyből felkaptam a fejem!
de mi a péló ez?voltam ma zx12-es talin! király volt. 3x kellett tankolnom. az már nem annyira de lemértem, 8,5 liter a fogyim
[ Szerkesztve ]
Csak futni kell!
-
Topiccsendőr
addikt
-
ALI_G
veterán
-
zsoltee10
addikt
válasz Topiccsendőr #49962 üzenetére
hát de akkor is.
-
mokus1
addikt
Sziasztok!
Szeretnék valami mi kisebb Speedmotort. 125től max 200ccmig.
Megbízható legyen ez fontos. Régebbi motor is jöhet ha összefér.Most egy 2007es 200ccm-es Runnerral járogatok.
Miket ajánlotok árban még nem gondolkodtam nem tudom milyen ára van az ilyen mociknak. -
beteg
őstag
-
veterán
válasz mokus1 #49967 üzenetére
125ös cbr-em volt, 2004ben vettem ha jól emlékszem, elsők között idehaza. 2.5 hó alatt gyűrtem bele olyan 13ezret. Aki azóta használja még 30at azóta ha nem csal a memóriám. Olajon, gyertyán kívül más nem volt cserélve benne. Az jó motor.
100 utazó, 2.5/100km, bár pályán kamion mögött 1.8ra is lemegy. Néha ki kell bújni szélárnyékból hűteni a vizet, de majdnem termeli a nyálat.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
(akkor halkan ideírom, hogy voltam Lillafüreden. Pályán mentem, pesten át, ahol intéztem pár dolgot, majd elqrtam az irányt, és Mogyoródnál másztam vissza a pályára, majd Egernél le, ott tankoltam 268km-re 12.6 litert. Nálam jobban csak a kutas lepődött meg szerintem Visszafele ugyan ez, csak akkor Egerbakta felé elmentem a Mátrába, Mátra alatt kúton 167-re ment 8.2, fel Kékestetőre, Gyöngyös, le M3, Gödöllőn ismerősékhez beugrottam, pest-m7, haza, 240 van a gépben, de még féltankot mutat. szerintem olyan 12 lötyi menne rá. 130-140 pályán,néha kikormoltam a rendszert 220-230al, 3 hátizsák, kettő felkötözve, egy rajtam, tanktatyó... hát ennyi.)
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Gaboman
nagyúr
Jó hát a ZX-12 tud papikálni ha húzzák neki.
De az élmény amit nyújt kárpótolja a fogyasztást nálad is úgy hiszem.
Nekem laza tempó mellett, gondolok itt 90-100 utazó, 3.8L jöttem ki a SM610el.
Meglepődtem én is hogy ilyen keveset eszik, ha tépem neki rendesen 5-6L között kér.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Integra
titán
hihetetlen, hazaértem a rohanásból, talán délutánra lesz pár órám gurulni, jeeeee
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Kroni1
veterán
Na gyerekek sajnos megválni kényszerülök hűséges paripámtól.. Ha tudtok esetleg érdeklődőt jelezzétek felé bátran, természetesen az ár alkuképes némileg!
[ Szerkesztve ]
-
beteg
őstag
hát igen. még az "újdonság varázsára" fogom vagy nem tudom, lehet, hogy darabos a jobb csuklóm, de... hogy is mondjam - nem panaszkép írtam a 8,5-öt. Eddig is éreztem, hogy sokat eszik, csak most meg is mértem.
De nem tehetek róla!! A 12-es karavánban én voltam leghátul, nem én diktáltam a tempót! Csak ugye nem illik lemaradni Haza felé meg a pályán én voltam gyakorlatilag egyedül! Szó szerint tök üres volt, nem volt veszélyes a 240-280.
Ja! A németeknél volt mindez, ahol nincs sebesség korlátozás!Csak futni kell!
-
Kroni1
veterán
válasz Djuree #49978 üzenetére
Tényleg, csak adminként volt jó sorry.. Akkor újra: FZS600
Az eladás oka a lakásvásárlás és felújítás során felmerült költségek fedezése, amiket tudtam előre de azért bíztam benne, hogy mégse lesz szükség az eladásra. Igazából ki tudnám bekkelni úgy hogy megmarad, tehát nem akarok megválni tőle minden áron, de egyszerűbb lenne ha elvinnék!Tiéd kész van már?! Gondolom minden oké vele...
-
.mf
veterán
Újra itthon sajnos, pedig úgy maradtam volna még
Péntektől máig Mátraházán voltam, mint láttátok, net nem volt, csak a motorolás. Ezen 4 nap alatt tekertem bele 750+ kilit, ami az oda- ill. visszaút 3-ast leszámítva túlnyomórészt a szerpentineken volt. Hólyagosra motoroztam a jobb tenyerem, még most is bizsereg Továbbra is lassú vagyok a többi motoroshoz képest (volt ott mindenféle, bömösök, vtr sp2, dukik, rengeteg japán ezres), de egyrészt én nem akartam meghalni (volt talán vasárnap egy motorosbaleset? Pont Gyöngyösről mentem vissza, amikor a parkolóban hallottam, ill. még útközben a mentőt és rendőrt láttam) (ahogy ott néhányan mentek, azt csodálom, hogy nem volt több baleset... miller, éles beláthatatlan balrában, záróvonalon túl, buszt kocsit és engem előzött... és sokan jöttek még térden kanyarokban), meg majd javul ez gyakorlattal, gondolom ők se ma kezdték A kezdőpályás módszerrel mentem a szerpentineken: 3-asba be, s gáz-motorfék-döntés hármasból a megfelelőt.
Gyöngyös - Mátraháza: zsírsirály út, kellemesen kanyargós
Mátraháza - Parád: elmegy út, kanyargós
Mátraháza - Galyatető - Mátrakeresztes: pár helyen gyönyörű kilátás, viszont elég ergya út, rengeteg kátyú, néhol csúnya futóárkok is a kanyarokban, amiket kikerülni csak a szembesávban lehetett...
Aztán voltak még olyan helyek is, ahol bár nem volt látszólag nagyon kátyús, mégis szörnyű volt, pl. Tar előtt, hogy 50-nél is szétrázott, valahogy keresztben bordázott volt az út, csak úgy dobált.Ha már úgy látom az előbb fogyasztás szóbakerült:
Eddigi nagyátlagom 5.4 körül volt (minden: városi tötyögés, pálya húzás, euroring)
Most volt olyan, hogy 4.52-re jött ki...
Gondolom a szerpentinek lassú tempója, a falvak egyenletes nyugodt50-7040/50 átbaktatása, meg a városi lámpás stop-go közlekedés hiánya. Pedig a hosszabb egyenesekben a hegyek aljában itt is benne volt a160-18090. Ha végig nyugodt tempóban megyek, nem rángatom a gázt, trükközök kuplunggal, akkor talán még 4 alá is le lehetne vinni, ezt nem gondoltam volna...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
amg dieavel.. ajjjjjjj
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Haart
addikt
Hi kérnék itt a tapasztalt kollégáktól némi tanácsot, lehet motorvételre adom a fejem, a lényeg az hogy lehessen bele pakolni valamelyest, ezért elsősorban valami 250 vagy 400cc körüli robogót néztem ki. Kérdés hogy melyik gyártó milyen fajtája lenne az aminek nincs nyűgje. És kb 400k körül legyen az ára. Nézegettem:
- Piaggo x9-et
- Suzuki Burgman-t
- Honda Jazz-t
- Malaguti Madison-t
- Yamaha Majesty-tKérjem írjátok le ezekkel van-e valakinek tapasztalata és hogy ki mire szavaz melyik a jobb vétel.
Előre is köszönöm mindenkinek -
Gaboman
nagyúr
Gugli a barátod tudod!
Diavel teszt.
Szárazon 2 mázsa, menetkészen 230, könnyebb mint egy ZX-12 vagy Hayabusa.
De nem is ezekhez a motorokhoz kell hasonlítani, V-Max és a Triumph Rocket az ő konkurenciája.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
beteg
őstag
válasz Gaboman #49997 üzenetére
szerintem egy hangsúlyosan erőt sugárzó, fölényes motor legyen is erős. ha nem az, akkor az gáz.
de nem fikáztam, csak azt mondtam, hogy a kinézetéhez adott 162 ló nekem kevésnek tűnik.
ÉN nem vagyok egy nagypofájú, mindenkinél okosabb fórumkirály, csak elmélkedtem...
bocs, hogy élekCsak futni kell!
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen