Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Mindent a StreamSharkról!
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Megújult a Linkin Park
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Asszociációs játék. :)
- Itt az új LOGOUT!
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Szólánc.
Aktív témák
-
Integra
titán
bánatomban be is döntöm a harmadik karlovacko-t...
pistsába...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #49650 üzenetére
"Nah, megvolt a Lime Party"
Nekem már egy jóleső hidegzuhany is dögmeleg volt ma, még nadrág nélkül is szét voltam izzadva, pedig pár km-eket mentem csak cég és ügyfelek között... gép is szenvedett, 85°C alá ritkábban ment, mint ahányszor a ventit bekapcsolta... ennyire máskor nem szokott melegedni...
Jó volt találkozni a többiekkel, meg a rengeteg motort látni
Kéne fórumos gurulásokat rendezni, gyakrabban, mint ahogy eddig összejöttekFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
Nekem sem nagyon ment a 4. rubrika alá, pedig 80 felett hajtva huzamosabb ideig már le szokott menni, de most 4-esen volt állandóan. Pályán sem ment lejjebb, pedig euroringen lenyomtam 3-asig (az azt jelenti, hogy már elég gyorsan mentem ).
Most, ha megálltam, akkor fél perc után 5-re ment fel és 15mp-re rá venti is bekapcsolt. Hazafele egyszer sem indult el, meg amikor mentem a pályára akkor sem. Igaz, lámpánál meg dugóban sem álltam, annál melegebb volt Inkább végigszlalomoztam mindenhol.Nemrég kinyomtam a lamellák közül a mocskot slaggal és az jót tett neki. Plusz tavaly ősszel cseréltem folyadékot is...két évente javasolt az is.
Egyébként ez teljesen normális ilyenkor...kawa elég melegen jár, főleg még ezek a régebbiek. A busánál is ez a helyzet...annál még hamarabb kapcsol...
Nekem mániám, hogy nem állítom le a motort, amíg a ventilátor megy. Mert hiába állítom le és megy tovább a venti, ha nincs, ami keringesse a vizet. Ma rásegítettem azzal, hogy a mélygarázsban mentem egy nagy kört viszonylag gyorsabban, így a kör végére lehűlt annyira, hogy le tudjam állítani szinte azonnal. Ha ezt nem teszem, akkor percekig ott dekkolhattam volna, mire alapjáraton kihűti...
Szerk: hazaértem és bevertem egy liter limonádét Kicsit ki voltam tikkadva
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #49631 üzenetére
En nagyon szerettem. Elvezetes h mennyivel pontosabban adagolhato, biztosra tudod h mekkorat fekezel, illetve szinte ragondolsz es valtozik fekero eros fekezesnel (a szoritasod legkisebb valtozasara is). A gumi fekcsoveknel ehhez kepest saccolosdi van. Viszont en csak utcan hasznaltam.
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #49661 üzenetére
Íj, hát azért ebben 6-7 mm is van.
H oldod meg?
A Nexus-nak annó letörött mindkét foga a km óra meghajtóról. Próbálkoztam két komponensű, pillanat, extra erős ragasztókkal, h visszavarázsoljam őket, de folyton letörtek. Majd sima egyszerű ragasztópisztollyal nyomtam rá két bucit és jó lett. Talán itt is meg lehet próbálni - majd, abba hajtani a csavart.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
válasz runner 125 #49662 üzenetére
eggye alatta írtam, hogy keresek műanyag hegesztőt, aki ezzel foglalkozik, jobb ötletem nincsen
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
bajnokpityu
félisten
de jót motoroztam ma
leengedtem a gumikat elől 2.1-re,hátul 2.3ra,hidegen.azta, mennyivel stabilabbnak éreztem.
a gumis 2.4 2.9es nyomta fel, igy helyben akart fordulni,de nem tűnt stabilnak.leengedve alig 1-1cm maradt,és sokkal gyorsabbnak éreztem.fel is melegedett a gumi,mire dobogóra felértem. 3 év kihagyás után erre is büszke vagyok
eladó topping dac
-
Integra
titán
válasz bajnokpityu #49666 üzenetére
csak ésszel, iszonyú sok arra felé (is) a baromarcú
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
veterán
válasz Integra #49653 üzenetére
Fröccsönteni nem fogsz. Kicsit más a teknőlógia'.
Hegeszteni kell rá egy fület, vagy azt levágni, és arrébb rakni.
Javaslom, hogy a környékeden egy kasztnis műhelybe nézzél el. Ahol kasztniznak, ott van műanyagos ember is.
tekintve, hogy minden szar műanyagból készül már az autókon.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
bajnokpityu
félisten
válasz Integra #49667 üzenetére
hát odafele kb 55-65el mehettem óra szerint(kb álltam),éppen gyorsitottam a város vége táblánál,mikor rendőr szemben.megálltam,visszafordultam.nemtom,h ebből lehet-e valami.
aztán városon kivül esztergom felé megint rendőr szemben. ő tépte, én meg épp szellőztettem kanyarban,amit ő sztem simán kiülésnek nézhetett. meglepődött, ki-ki ment saját irányában.
szerpentin egyik kanyarjában kitört kerekű ezüst 4ajtós, az út közepén.korán mentem,még alig volt motoros,de azok normálisan mentek.bringás van nagyon sok,de ezekkel sem volt most bajom.
szóval most inkább rendőrt láttam,mint eszement motorost.autó persze volt pár a sávomban,de ezzel nincs bajom,ennyi tartalék mindig van sebességben közúton.
inkább azért kell vigyázni, mert irtanak a határban.
eladó topping dac
-
Integra
titán
-
.mf
veterán
válasz bajnokpityu #49666 üzenetére
"a gumis 2.4 2.9es nyomta fel"
mert annyi a gyári előírt... viszont tény, hogy épelméjű ember annyira nem fújja...
Persze, hogy gyorsabbnak érezted, laposabb --> nagyobb felületen tapad (jobban gyorsul és lassul) (grip) -- viszont egyben jobban kopik is, kicsit magasabb a fogyasztása és alacsonyabb a végsebessége (drag). A laposabb viszont csak egy szintig működik, utána már képes begyűrni a gumit, ami már nagyon nem jóFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
na várjál, azt mondod ép elméjű ember utcán nem fújja arra, amire a gyár mondja. miért is? most akkor hülyék vannak a gyárban? most nem versenypályáról beszélünk, ahol a gumi hidegen fújt 2.1-2.2-ről fel tud melegedni 2.8-3.0 körülre...
ellenben autóklubnál vizsgaállomáson találkoztam már olyan viszgabiztos marhával, aki a gyári 2.2-es civic gumimat leeresztette 1.6-ra, mert, hogy az a jó.. baromállatja, első kanyarban majdnem elcsúszott az autó..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
válasz Integra #49675 üzenetére
Már megint kezded vazze...
Nem hülyézem le a tervezőket. Egyszerűen csak nálam más a prioritás: inkább tapadjon, mint a magazinban jól mutasson az alacsony fogyasztás és szennyezőanyag-kibocsátás (japánban ezeket talán kötelezően oda kell írni motorokhoz) és a magasabb végsebesség. Ennyi. Nem kell egyből teljes offenzívába átmenni és implikálni, mintha azt mondtam volna, hogy én vagyok a motorozás császára, a gyáriak meg mind hülyék...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
bajnokpityu
félisten
tudom,h számithat a nyomás.
M1es sportec-el kezdtem a nagymotoros ismerkedést(nem ma volt szupermodern győztes gumi),ott 1.8, meg 2.0nyomásokkal ajánlották a tesztelők.cserébe ehhez a motorhoz/gumihoz, v a 207.208hoz képest rendesen izommunka volt kanyarba vinni.ezért is féltem,levinni a nyomást,mert a fordulékonysága azért lehengerlő ennek a gépnek ezzel a gumival.de szerencsére semmit nem vettem észre negativan,szóval igy marad.
anno még arra is használták sokan kis nyomást,h lehessen frenkizni a rinyacsikkal...
úgy látom ez legalább mára már nem fegyvertény,max az ember megveregeti saját vállát,hogy tényleg ma jobban ment mint tegnap.
ismerek olyan ujságiró/fényképészt,aki - nem bizonyithatóan- egyik napról másikra a 3cm-es rinyacsikot nullára tette.smirglivel. ennyire "fontos" volt.más kérdés,hogy ha az ember kiül,azonos sebességnél 1 cm-el odébb van a rinya,és mégis rohadt gyorsan,jól lehet igy kanyarogni.de jó is volt ma reggel
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
alvaro
senior tag
Én meg addig fújom, amíg nem érzem, hogy ártana a stabilitásának. Ez a Heidenau K73 pár nagyjából 2.5/2.7-ig érződik úgy, hogy nem torzul. A Z6-ok simán bírták a 2.9/2.9-et, ami maximumnak volt rájuk írva, sőt ez az egész úgy kezdődött, hogy a szerelőtől kaptam vissza 3/3-ra fújva, és kutya baja nem volt.
A BMW egyébként 2.2/2.5-öt ad meg, és arra mindig kínosan ügyelek, hogy ez alá semmiképp ne menjen - kaptam már vissza 1.5-ös nyomással is, és szó szerint úszott egy lassú ráfordulásnál is.Ja, ma nekem is elindult a ventilátor. Pályának a közelében se voltam, a sorok között lopakodtam a hőségben beállt gárdonyi parti úton...
-
veterán
Nálam első papucs csere... már szitálja az elejét 80nál motorféken. 8ezret bírt a 60%os bridzssztón. Azért nem rossz 240kilós motorhoz.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
beteg
őstag
kinek is ígértem, hogy a mezteler gumihoz kapott fejkamerát elbizniszelhetjük?
Csak futni kell!
-
beteg
őstag
válasz Integra #49687 üzenetére
hm. pedig jól csinálod. a közepét ki kell húzni, akkor megszűnik a nyomás és ki lehet szedni az egészet. Most belül a "rózsa szirmai" még mindig egy vonalban vannak a középső szeggel? Én esetleg azt próbálnám meg, hogy forgatnám az egészet, hátha kilazul, Illetve megpróbálnám az egész középső részt kihúzni.
Csak futni kell!
-
zsoltee10
addikt
jelentem haza értem.
2030km, 10 nap, megannyi élmény. képek majd a facebook-on lesznek, ha kimazsoláztam őket. Beszámolót később írok, nagyrészt pozitív élmények mind az autósok, mind a vendéglátósokat illetően.
-
zsoltee10
addikt
köszi-köszi.
a motor egy állat. közlekedtünk vele úttalan utakon, bekeveredtünk olyan útra, ahol több volt a kátyú, mint az aszfalt. mentünk vele folyó parton és sziklás ösvényen. Soha egyetlen nyekkenést se hallatott, pedig a csomagokkal az össztömegünk kb. 470kg körül lehetett.
Az ereje pedig brutális, úgy ugorja át a kamionokat is, meg az autókat, mintha ott se lettek volna. A kényelme pedig fejedelmi. A fogyasztása pedig kéremszépen 5,1 L/100km a teljes túrára vetítve. -
Daywalker
addikt
Tegnap mi is mentünk egy nagy kört...350 km, Bp-Parassapuszta-Szlovákiában csapatás-Párkány-Esztergom-BP. Nem mondom, hogy nem fáradtam el.
Keddre összeszedem magam, remélem most tényleg eljutok (megint) az Euroringre, ha nem jön semmi sem közbe..."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
boogie84
veterán
Megint van pár kép, csak most nem Tüzi gépével, hanem a saját gép ikertesójával.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Integra
titán
idáig jutottam verejtékezve, de legalább működőképes, úgyhogy bele is vertem gyorsba' 400 km-t..
(nem akarok mai napról csekket kapni...)...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz boogie84 #49698 üzenetére
nem, csak megyek, egy nap alatt simán beleverek 600-800 km-t, vagy többet is, ha úgy szottyan kedvem egy átlag mátra nap az 500 km
Roli: na majd ha látod élőben, minden idom csálé rajta, echte kínai fos nem keveset küzdöttem vele, barátom a kés, a véső, lapos csavarhúzó, ragtapasz.. az első sárvédőt még le tudom cserélni, de jobb oldalsó idomot vinnem kell műanyagoshoz hegesztetni.
a legnagyobb baj ezzel az, hogy ha ez törik, akkor ez miszlikbe. a gyári egy rugalmas, profi műanyag, ez meg egy rideg valami.. ég és föld. na majd úgyis kiderül a következő esésnél..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Aktív témák
Hirdetés
- Android szakmai topik
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Tudományos Pandémia Klub
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Milyen okostelefont vegyek? OFF topik
- iPad topik
- Politika
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Yettel topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- LG OLED55B97LA
- Dell Latitude 7490 i5 8350U, 8-16GB RAM, fém fedlap, jó akku 27% ÁFÁS
- Eladó 2024 júliusában vásárolt új / iPad (10th gen) Blue 64Gb / Toll, Tok / GARANCIA
- T14s Gen2i 27% ÁFA 14" FHD IPS i7-1185G7 32GB 512GB NVMe ujjolv IR kam gar
- IPhone 13 Pro max 128GB gyári független 2025.06.11. Alza garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen