Hirdetés
Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #49499 üzenetére
Ez a cikk aztán a nesze semmi fogd meg jól. Azért én kíváncsi lettem volna a határokra is, hogy a szegénykeverékes üzem alatt mikkel küzdenek, illetve mik a mérnökök válaszai a problémára természetesen a teljesség igénye nélkül. Ezt hogy kevesebb benzint adnak a levegőhöz... Nahát. Nem gondoltam volna
Amíg ennyire be van lassulva minden, addig a fiókban marad az új motor tervei az összes gyártónál. Ilyen drága konstrukcióról, mint a V4, vagy V5, ne is álmodj most.
Kellemes meglepetés a Kawasaki tényleg új modellje, ők előre menekültek. A többi meg ráncfelvarrás egyelőre.
Inkább azon aggódjunk, hogy az új modellek ne a spórolás jegyében készüljenek, és pl ne olcsóbb féket, olcsóbb anyagú vázat kapjanak.Explosión de dos tiempos
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #49501 üzenetére
szerintem sose fogják kiadni azokat az adatokat ezek, hétpecsétes titok, de azért pukkadjanak meg
szerintem a kawa egész egyszerűen mázlista volt, mert becsúszott még a recesszió előtt az új modellel, nekik már nem érte meg lállítani, pont így jött ki nekik. és ugye volt náluk is a zx10-zel balhé az elején, nem is kicsi. azóta meg pont eltelt egy év.
na az tényleg gáz lenne ha ebben a kategóriában ezt meglépnék. aki megteszi, az megszívja azonnal, talán ez még úgy ahogy visszatartó erő lehet. de hát a fene tudja, aztán majd netán jönnek a hibrid motorokkal, hogy az nekünk milyen jó lesz....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
Nem ertem, hogy egy CBR1000-nek mi ertelme van rendormotorkent.
Egy 280-al csapato motort/autot teljesen felesleges uldozni, akkor inkabb koordinalt utblokad, vagy valami hasonlo. Raadasul egesz nap egy 1000-es sportmotoron uldogelni...
(Foleg Sussex-ben, ami szinten tele van kamerazva...)
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #49502 üzenetére
Nem arra gondoltam, hogy írják le nekem, hogy min dolgoznak, de azért az autóiparban már nagyonrég megy a szegénykeverékes üzem. Ha csak annyit elárul, hogy nagyjából úgy oldják meg a detonációs égés problémáját, vagy teljesen máshogy... Mindegy.
Kawa balhéról nem hallottam. Sima visszahívás volt az előző modellnél.
A jövő motorja jó lesz. Elektromos. Minél előbb adják ki. Leszarom hogy nem füstöl, meg nem hangos. Már rég túlléptünk ezen.Explosión de dos tiempos
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #49510 üzenetére
Nem volt akkora balhé, csak jól felfújták (a média, ki más) szokás szerint, mert épp nem volt min csámcsogni. Inkább hívják vissza, mint gusztustalan módon eltusolják az ügyet. Megoldották, csúszott egy hónapot, na bumm...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #49510 üzenetére
Én szintén teszek magasról a hangra, füstölni meg ne is füstöljön a belsőégésű se, nem az a dolga.
Az elektromossal még mindig a "tank" a probléma persze, a hatótávja, meg a feltöltési ideje. Ha ezt megoldják, utána már "csak" a hálózat megfelelő kiépítése van hátra -
veterán
válasz Topiccsendőr #49510 üzenetére
Te, ne mondjál már ilyeneket hallod-e. Rsv hangokat meg majd jutubon hallgatod 2kw-os mélynyomóval mi? titokban, amikor nincs körülötted senki Meg dukati hangot.
Nekem kurvára hiányozna a v4 hangja.
Taxiba, buszba, munkásautóba, stb elektromotor, de a v4 motorfékes hörgését, meg a subaru bubuját nem adom.explosión 2 tiempos
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #49510 üzenetére
igen, én is szeretném már látni, és autóban is
csak hát az akksi.... kőkorszak még mindig és úgy tűnik még jó ideig az is marad...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
engem kilóra megvesznek egy normális akksis rendszerű autóval és motorral, vihetik azonnal az rr-t meg az intit is, ez van.
talán még megérjük, hogy szétbombázzák a sok szar belső égésű motort, de leginkább a dizeleket..... nagy nap lesz[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz Djuree #49521 üzenetére
ez csak azon múlik, hogy az akkumulátor, a villamos áram tárolását, hogy és mikor oldják meg, hogy normális hatótávolságokkal lehessen számolni. sajnos ami ma van az kuka, én nem is tudom, hogy lehetne megoldani, de biztos, hogy szemlélet és technológia váltás kell, mert ez a li-ion, li-polimer szenvedés ez nagyon zsákutca.
gondolkodtál amúgy rajta, hogy lecseréled az avatarod erre a fejre?
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #49522 üzenetére
Ez nem ilyen egyszerű. Nem jelentenék ki semmit. Villamosságtan tanárom azt mondja, hogy a mai tudásunk alapján nem szabadna megtörténnie a sima savas akkuban a sav disszociációnak, illetve nem tudják, miért úgy esik szét a sav, amire az egész folyamat épül. Szóval szart se tudunk még erről. Majd fogunk. És akkor jó lesz.
Az otto motor is régi, volt idő fejleszteni 100 év alatt.Explosión de dos tiempos
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #49523 üzenetére
ok, ezt el is fogadom, én meg marhára nem vagyok semmilyen tanár sem, egyet látok, egy helyben megy a toporgás. és nem pár éve. pár baszott nagy cég van amelyik tényleg nyomul az akksik terén, és itt is már a kinaiak mennek a németek mellett, de semmi. természetesen ahhoz képest ami 5 éve volt, óriási lépés volt. de alapvetően ugyanolyan analógia van az akksiknál is mint az otto motornál. belső égésről váltunk elektro motorra, jelenlegi akksiról mire váltunk? nem tudja követni az akksi egyetlen egy szektorban sem a technológiai fejlődést. nem csak itt, elektronikában sem. egyértelmű lassitó tényező.
tehát olyan ez, mint amit a porsche csinál a 911-gyel, gyönyörű evolúció, csiszolás, fejlesztés, de az alap ugyanaz. lehet hogy kitolják a jelenlegi akksik tároló kapacitását még 50%-kal, de az alap koncepció, működés tök ugyanaz marad. és ehhez hozzá kell adni a global footprintet az egész folyamatra, a gyártástól, a felhasznált energiáig, működtetésig és újrahasznositásig.
bizakodó vagyok, mert az irány jó, de reálisan látva, hiányzik az igazi technológiai szemlélet váltás az igazi változáshoz....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
veterán
válasz Topiccsendőr #49519 üzenetére
Miért, a villanyautó nem az? Lehet hamarabb kitalálták mint a belsőégésűt, csak utóbbiban nagyobb a biznisz... egyelőre.
Nem tudom mire vagytok oda a villanyszirszarral. Amíg szén, meg fatüzelésű erőműből jön az áram, és nem deutérium-fúziós, vagy szingularitás-erőműből, addig kurvára semmi értelme a villanyautónak. Csak még fokozottabban merítjük a Föld réz-líthium-stb erőforrásait.
Ugyan ez a napelem is. Nagyon szép, meg nagyon jó, csak mire összerakják, és elér hozzád, pont megbaszhatod az egészet, mert kb addigra hozza ki az "öko-lábnyomát" 0-ra mire tönkremegy.
De tőccsé' rá hangot...
amúgy meg inkább ülök egy belsőégésű szaron, mint egy elektromos szemétdombon, ami az egyelőre nem is ismert (publikált) elektromos erőterek miatt ki tudja milyen hatással van az elektromosságon alapuló testünkre. Mert ugye pont a segged alatt vannak az akksik, mennek a 4-600 voltos kábelek ide-oda... Mondhatni, pont a f.rkaddal ülsz ezeken.
Na mindegy, nem fejtem ki a véleményem, nektek az tetszik, nekem ez. Nincs ezzel semmi baj.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
veterán
válasz alvaro #49527 üzenetére
Ha mindenki villanyt fog tankolni (képzavar), akkor ugyanott vagyunk, ahol a part szakad. Urán nem lesz, lassan a hadászati rakéták is elfogynak, szél-víz-nap kb pont lófaszt nem ér.
Tiszta energiát ember még nem állított elő.
Akit érdekel olvasson utána a fotoszintetizálás folyamatának példának okáért. Na az tiszta dolog.
Nekünk kell hozzá napelem, vagy valami szar kütyü, amihez bányászni-szállítani-tisztítani stb, tehát szennyezni kell.
Mondom, amíg nincs minimum fúziós erőmű, addig kb pont értelmetlen az egész elektromos "öko" hajhászás. De akkor is kell majd kiépíteni: ellátórendszert, elektromos hálózatot, erőművet, stb, ami megint csak szennyezéssel jár. Igaz (talán radikálisan)kevesebbel mint a mostani rendszer.
Minden mindennel összefügg.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
alvaro
senior tag
Kár pont a fúziós erőművet fölhozni, az pont úgy véges alapanyaggal bír, mint amilyen az urán. Legalábbis amíg nem sikerül a mezítlábas hidrogénizotópot rávenni a fúzióra, addig mindenképp. És a jelenlegi kísérletek akkora infrastruktúrával tudják a harmatos kis eredményeiket, amihez képest egy atomerőmű kismiska. Persze rendben, kiforratlan, lesz ez jobb. De a deutériumot-tríciumot megcélozni szerintem eleve hibás megközelítés.
Egyébként ja, pont hogy a fotoszintézist kéne majmolnunk minél jobban
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Integra #49529 üzenetére
Te meg sarkítasz.
Én nem ezt mondtam. Ha rajtam múlna, nem így működne a világ.
De amíg az EU-s háziállat állomány több co2-t fingik a légkörbe mint az eu-s személyautó állomány, addig szerintem értelmetlen erről vitázni.
Könnyebb azt mondani a népnek, hogy "elektromos autó", minthogy ne zabáljál húst ba..meg.
A nagy konténerszállító hajókról, meg darushajókról, és a gyorsindítású erőművekről ne beszéljünk szerintem, mert egyik sem eszik 50m3/h óra alatt, vagy inkább 60 alatt. mod: a sok kis pici 30-40litert szürcsölő nyergesvontatót ne is említsük meg
De közlekedjél elektromos autóval, amibe a hálózati veszteséget is számítsd bele, meg az előbb említett fa-olaj-szén->áram dolgot is.
gg[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Integra
titán
először is, ha figyelmesen olvasnál, olvashattad volna, hogy már korábban leirtam (igaz persunak cimezve), hogy az egész globális lábnyom is fontos. nem sarkitok semmit, sokkal nyitottabban és optimistábban látom a dolgokat, de ezt már tudjuk rég, ahogy azt is, hogy szerinted minden szar és rossz és az előző hsz-ed is kb csak ettől fröcsög, az aláirásod is jól tükrözi az egészet, ez van, ne szépitsünk ezen. ég és föld köztünk a diffi, ennyi van mindössze.
ezzel én nem tudok és nem is akarok mit kezdeni. saját magadnál kellene rendet tenni elsőnek, nem mindent leszarozni default.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
veterán
válasz Integra #49534 üzenetére
Akkor úgy kérdezem, hogy miért a 25%ot kipöfögő autósokat szopatják a sok szarral, és húzkodják le rengeteg lóvéval, miért nem a maradék 75%ot kipöfögőket? Jaaa, hogy a kisembert egyszerűbb szopatni, mint a tőkét.
Értem én.
Amúgy figyelmesen olvastam, és azzal egyet is értek, írtam én is.persu:
ez nem kocsmapolitizálás... ill az, mert értelme nincs, de nem kell majmolni minden új technikát ennyire. ennyit akartam mondani csak.
mod: főleg úgy, hogy sokkal jobbra is megcsinálhatnák, csak hát a profitot termelni kell, a népet meg húzkodni, vagy összeomlik a világgazdaság. egyéni vélemény[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
beteg
őstag
jó, én most nem veszek levegőt egy hétig, hogy ne szennyezzek, ha utána kapok cserébe egy hayabusát egy napra!? na?
Csak futni kell!
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #49529 üzenetére
Egyet értek veled az akkus dologban, helyben toporgunk, mint a szaró galambok. Van fejlődés, de ki nem szarja le, hogy az ipad mennyit bír ki, amikor sokkal nagyobb dolgokon kéne más lassan gondolkodni.
Persze lehet, hogy megvan mára a technológia, csak ezt sem szabadítják az emberiségre, mert akkor abban nincs pénz. Most lehet összeesküvés elméleteket gyártani, de amíg az olaj körül forog minden, addig ez nem is fog megváltozni. Majd ha nem lesz, vagy kevés lesz, akkor hirtelen meglesz a technológia is. Ne feledjük el, hogy a mai top vadászgépek többsége is a 70-es, 80-as években készült terveken alapul, csak fejlesztgetik (mint a hayabusát ), tehát ki tudja, hogy valójában valami eldugott laborban mi a helyzet.Tüzinek meg igaza van, hogy csomó mindent nem tudunk még. Az tuti, hogy a nagyfesz vezetékek veszélyesek...nem véletlenül vannak perek belőle az USA-ban. Viszont azt is látni kell, hogy az elektromos áram előállítása sem könnyű, pláne most, amikor Fukusima miatt kiverték a hisztit az atomerőművek miatt, amire a németek reakciója is az volt, hogy le kell állítani. Így mégis hogy akarunk előre lépni? Persze, égessünk fel mindent magunk körül. Szén, fa stb, nagyanyjukat is elégetnék már...vicc, komolyan mondom.
A hidrogén sem megoldás, ezt is kiszámolták már."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
nagyúr
válasz Daywalker #49537 üzenetére
"Az tuti, hogy a nagyfesz vezetékek veszélyesek...nem véletlenül vannak perek belőle az USA-ban."
Ja, az tuti. Foleg, hogy az utobbi nehany evtizedben senkinek sem sikerult bebizonyitania, hogy a nagyfesz. vezetek barmilyen szignifikans elettani hatassal birna (ha megfogod, akkor nyilvan...). De azert tuti, foleg, hogy itt a forumban bejelented.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #49537 üzenetére
Ez jó, hogy igazat adsz ennek-annak
Műegyetemen volt ilyesmi előadás a jövőről, a szénhidrogénekről. Egy hsz-ben nem lehet belezsúfolni még a problémákat sem, nemhogy leegyszerűsítve az egészet, meg egyikünk sem olyan jártas a témában, hogy kijelentsünk dolgokat.
Egy valamire való vitában azért kellene valami értékekkel rendelkező, valós alapú dolgoknak is szerepelnie, mert a frász tudja, hogy mi igaz, meg mi nem. Netről aztán úgy kiokosítja magát az ember, hogy egyből azt hiszi, átlát a szitán. Szerintem ez aztán az igazi tiszteletlenség a világ felé.
Véleményünk van. Igazunk...nem tudom, nem hinném, hogy néhány fórumozó rendelkezik azzal a tudással, hogy csettintve megfejti a világ dolgait. Mivelhogy olyan ember nincs is.
Peace.
Jah, ez csak a VÉLEMÉNYEM. nem akarom megfejteni a világot netről, mert nem lehet.Explosión de dos tiempos
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #49542 üzenetére
Akkor átfogalmazom Én is hasonlóan gondolom, mint ők. Ezért is írtam azt, hogy nem tudni mi az igazság, hiszen ki tudja, hogy valami eldugott laborban vagy haditechnikában esetleg nem használnak-e valamit a jövő technikáiból. Nyilván egyikünk sem atomfizikus, de már dolgozunk rajta emvy kolléga viszont képben van, őt lehet kérdezni
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
nagyúr
válasz Daywalker #49543 üzenetére
Ne maszatold ossze a titkos kutatolaborokban dolgozo atomfizikusok kutatasait a magasfeszultsegu vezetek hatasaival. Az utobbi evtizedek ota ismerik, hasznaljak, vizsgaljak.
Szerinted az osszes ezzel foglalkozo kiserlet, kutatas kamu / lefizetett volt? Sot, meg a Maxwell-egyenleteket is a CIA irta at ugy, hogy azt mutassak, hogy egy nagyfesz vezetek alatt sokezerszer kisebb az eroter, mint egy mobiltelefontol centimeterekre (holott az emberek azt is folyamatosan magukkal hordjak)? Es a mobiltelefonokrol sem derult ki semmilyen szignifikans negativ hatas, pedig szarra kutattak a temat.
Mindegy. Lehet fetrengeni az osszeeskuveselmeletkben, ha ez valakinek jol esik.
while (!sleep) sheep++;
-
shiNIN
tag
válasz Topiccsendőr #49542 üzenetére
S ha lenne is valami mindentudó szuperzseni is, csak arra jöhetne rá, hogy nincs megoldás, ha az emberiség így nő, fejlődik, zabálja két pofára az olajat és áramot.
A Földnek normálisan, fenntarthatóan túl sok az emberiség, ez a fura faj, ami technológiailag sokkal fejlettebb, mint amilyen bölcs...
Az elektromos járműveket kell már fejlesztgetni, így is koppanás lesz, amikor kezd elfogyni a benzin. Tény, hogy így, hogy nem megújuló erőforrásokat használnak a készítéséhez és működtetéséhez, annyira sok értelme nincs, de a jövőben valszeg vagy elektromos lesz, vagy semmilyen...
Érdekes évtizedeknek nézünk elébe. Mi mindenesetre ott veszünk házat, ahonnan be lehet járni biciklivel is, ha nagyon, nagyon muszáj... S egyéb téren is megtesszük, amit tudunk. -
DigitXT
nagyúr
válasz shiNIN #49546 üzenetére
ott veszünk házat, ahonnan be lehet járni biciklivel is, ha nagyon, nagyon muszáj
Szvsz ha pikk-pakk elfogyna az olaj, akkor nagyobb gondok is
felmerülnének, mint hogy motorral, vagy biciklivel jársz-e be.
(Eleve valószínű, hogy nem lenne hova "bejárni", stb. Remélem
azért "folyamatában" nem lesz ennyire fájdalmas a dolog, mint
ha egyik pillanatról a másikra történne: túl sok minden épül rá.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Ferdzsoo
addikt
Ma két dolgot kellett konstatálnom:
1. A patikusoknál kapható 80ft-os füldugó tökéletes számomra, kicsit le kellett vágnom a végéből, hogy ne nyomja utána az agyamig be a sisak, és iszonyat mennyivel nagyobb a komfortérzetem motorozás közben. Nem is megyek soha többet füldugó nélkül városon kívül.
2. Húzhatok én bármit mostmár magamra, hiába a szellős protektoring, ebben a 35-37 fokos melegben már városon kívül 120-as tempónál sem lehet megmaradni a motoron, egyszerűen ömlött rólam a víz.
Ilyen melegben nem fogok motorozni menni... Hihetetlen mennyit számít még az is hogy 30 vagy 37 fok van..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
doc
veterán
válasz Ferdzsoo #49549 üzenetére
en a Louisnal kaphato fuldugoval indultam Horvatorszagba (Hearos Rock n Roll), tenyleg nagyon jo volt (bar kicsit veszelyes eleinte, hogy mivel visszafogja a hangokat, kevesbe erzem a sebesseget, hajlamos vagyok gyorsabban menni tole), viszont el sem ertuk a magyar hatart, mire egesz egyszeruen kijott a fuleimbol
lehet muszaj lesz olyan szemelyre szabottat csinalni
Aktív témák
Hirdetés
- LG OLED55B97LA
- Dell Latitude 7490 i5 8350U, 8-16GB RAM, fém fedlap, jó akku 27% ÁFÁS
- Eladó 2024 júliusában vásárolt új / iPad (10th gen) Blue 64Gb / Toll, Tok / GARANCIA
- T14s Gen2i 27% ÁFA 14" FHD IPS i7-1185G7 32GB 512GB NVMe ujjolv IR kam gar
- IPhone 13 Pro max 128GB gyári független 2025.06.11. Alza garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen