Hirdetés
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Szevam: ChatGPT: Bizonytalansági jelölés funkció bekapcsolása
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Aweriot: Cloudflare és mi
- VHS digitalizálás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lucif-R
senior tag
válasz
mr_ricsi
#6520
üzenetére
Is...

Autós radik nagyon nagyon sűrűn lamellázottak hiszen arra vannak kitalálva hogy a 20-30...90-100km/h menetszél vagy a beépített venti tolja neki a szelet és nem arra hogy passzívba mennyen.
Az hogy függőlegesen van az még nem gond ( autó radinként változó hogy vizszintes vagy függőleges csövezéses ). Illetve gond
de nem ( ha vízszintes akkor a kövezkezők plusz a csövezés vizszintes légáramlás elzáró hatása ) azért mert függőlegesen van hanem mert a lamellái nem egyenes lemezekből állnak hanem kb ilyenek K|K|K| ez marhanagy felületet ad neki viszont arra használhatatlan hogy légáramlat alakulhasson ki közötta hiszen amint elindulna felfele a meleg levegő kap egy torlaszt és kilép a radi profiljából.Ha vízszintesen lenne akkor már lehet hogy igy is sokkal használhatóbb lenne hiszen ebben az esetben egy 3szög alapó csövet alkot a profilozása bér meglehetősen rövid igy a megtett út és szerintem ez is kevés lenne egy igen hatásos passzív működéshez.
Persze tudom hogy ettől még működik egy nagy autó radival a passzív rendszer... de monnyuk a radi teljes telesítményének kb az 1-5% -ra ha képes.
Jó passzív radid kialakítás:
Rossz passzív radi kialakítás:
Szerk.:
Undoroid: elégedett soha nem lesz az akinek vízhűtése van... és nem gyári vacak... mert mindig akar valamit alakítgatni pofozgatni na még egy csavar na oda egy kis akármi valami ... ( amúgy rosszul mondtam szal elégedett lehetsz vele csak kész nem...
)
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Apple Studio Display 27 5K Nanotexturált üveg monitor garanciával hibátlan működéssel
- Yurbuds Ironman fülhallgató
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i3 10105F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1050Ti 4GB Thermaltake V3 fekete NBase 650W
- BESZÁMÍTÁS! 32GB G.SKILL Trident Z5 RGB 7800MHz DDR5 memória garanciával hibátlan működéssel
- Sima Vs.Windows Logitech Mx keys s plus és hagyományos Mx keys magyar bemutatása. Új videó linkel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest

de nem ( ha vízszintes akkor a kövezkezők plusz a csövezés vizszintes légáramlás elzáró hatása ) azért mert függőlegesen van hanem mert a lamellái nem egyenes lemezekből állnak hanem kb ilyenek K|K|K| ez marhanagy felületet ad neki viszont arra használhatatlan hogy légáramlat alakulhasson ki közötta hiszen amint elindulna felfele a meleg levegő kap egy torlaszt és kilép a radi profiljából.
