Hirdetés
- djculture: Éhezők ssd és memória viadala.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- MasterDeeJay: Harc a DDR5 árak ellen
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lucif-R
senior tag
válasz
mr_ricsi
#6520
üzenetére
Is...

Autós radik nagyon nagyon sűrűn lamellázottak hiszen arra vannak kitalálva hogy a 20-30...90-100km/h menetszél vagy a beépített venti tolja neki a szelet és nem arra hogy passzívba mennyen.
Az hogy függőlegesen van az még nem gond ( autó radinként változó hogy vizszintes vagy függőleges csövezéses ). Illetve gond
de nem ( ha vízszintes akkor a kövezkezők plusz a csövezés vizszintes légáramlás elzáró hatása ) azért mert függőlegesen van hanem mert a lamellái nem egyenes lemezekből állnak hanem kb ilyenek K|K|K| ez marhanagy felületet ad neki viszont arra használhatatlan hogy légáramlat alakulhasson ki közötta hiszen amint elindulna felfele a meleg levegő kap egy torlaszt és kilép a radi profiljából.Ha vízszintesen lenne akkor már lehet hogy igy is sokkal használhatóbb lenne hiszen ebben az esetben egy 3szög alapó csövet alkot a profilozása bér meglehetősen rövid igy a megtett út és szerintem ez is kevés lenne egy igen hatásos passzív működéshez.
Persze tudom hogy ettől még működik egy nagy autó radival a passzív rendszer... de monnyuk a radi teljes telesítményének kb az 1-5% -ra ha képes.
Jó passzív radid kialakítás:
Rossz passzív radi kialakítás:
Szerk.:
Undoroid: elégedett soha nem lesz az akinek vízhűtése van... és nem gyári vacak... mert mindig akar valamit alakítgatni pofozgatni na még egy csavar na oda egy kis akármi valami ... ( amúgy rosszul mondtam szal elégedett lehetsz vele csak kész nem...
)
Új hozzászólás Aktív témák
- Majdnem megfelezi a GeForce GPU-k gyártókapacitását az NVIDIA?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- djculture: Éhezők ssd és memória viadala.
- Lexus, Toyota topik
- LEGO klub
- Na, milyen hardver kerül a fa alá?
- Samsung Galaxy A17 5G – megint 16
- Anno 117: Pax Romana teszt
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 4000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Eladó Honor Magic 7 Lite 5G 8/512GB / ÚJ HÁTLAP / ÚJ KIJELZŐ / 12 hó jótállás
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Alpine Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2978
- iPhone 16 Pro 128GB Desert Titanium -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS4161, 91% Akksi
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

de nem ( ha vízszintes akkor a kövezkezők plusz a csövezés vizszintes légáramlás elzáró hatása ) azért mert függőlegesen van hanem mert a lamellái nem egyenes lemezekből állnak hanem kb ilyenek K|K|K| ez marhanagy felületet ad neki viszont arra használhatatlan hogy légáramlat alakulhasson ki közötta hiszen amint elindulna felfele a meleg levegő kap egy torlaszt és kilép a radi profiljából.
