Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kígyó
senior tag
Hi!
Kösz szépen a fáradságod! Én közben felhívtam az importőrt, ott azt mondták, hogy az egész motor osztrák tervezés, a motor minarelli(mondjuk ezt se értem, hogy osztrák meg minarelli egyszerre, vagy rosszul gondolom h a minarelli olasz?) és kínában pakolták össze. Az Apriliához semmi köze nincs. A lényeg, hogy miután közöltem az eladóval, hogy kínait nem akarok venni, leolaszozta én pedig szépen megvettem. Fasza. Jah, és azt is mondta a srác hogy a Keewayhez semmi köze nincs. Ehhez képest kb 90%-ban ua, nyílván az általad is említett okok miatt.
''az hoy sokminden olyan mint a keewayen az nem rendkívüli''
Ez elég enyhe kifejezés, mondom szinte csak a (festett) idomok nagy része volt más, egyébként még a csavarok is ugyanolyanok. Ezekből én arra következtetek, hogy minőségre is teljesen ua.. Mindegy, holnap bejelentkezem aztán jövőhéten remélem összerakják rendesen és nem lesz vele sok gond.
üdv,
Kígyó
u.i.: A linkelt motor tényleg egy az egyben cracker kinézet, csak festés más.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
GodHeart
senior tag
hmm.. nah erre nem gondoltam.. de úgyérzem az ott nem mozog.. sztenderem meg nincsen, de valahogy majd felteszem valami bakra.. de érdekes módon akkor szelerőm észrevette volna... nah mind1 megnézem.. wááá pedig most már megakartam végre venni a kipufogót, erre lehet teleszkóp lesz.. no mind1, még nem zavar, meg stabilnak tűnik, olaj egyáltalán nem folyik teleszkópból szóval nagy gond csak nem lehet.
Kolombusz: én 17 évesen tettem le a B-s jogsit szeptemberben, és köv évben augban vettem mocit.
[Szerkesztve] -
GodHeart
senior tag
nem mintha mindig mindenki mindent betartana.. jó persze jogis legyen, ez nálam sem vitatéma.. nonsense úgy vezetni.. hát ha még kiderül, hogy egy jogsi nélküli pöcs jön belém.. nem tom mit csinálnék idegrohamomban.. na mind1
pl amelyik utcában vidéken lakok 2 db stoptábla van egymástól 3m-re.. eddig betartottam az elsőt amíg az volt az egyetlen.. már kettő van egyet sem tartok be.. ennyire hülyék nem lehetnek a városevzetők.. komolyan beküldök nekik egy képet rajta a táblákkal, aztán kezdjenek amit akarnak.. úgyis van ismeretség odabenn... -
Kriszcso.
csendes tag
-
ett
aktív tag
Rosszul fogalmaztam. Két oldalt van bevágás rajta, de csak egyféleképpen megy a helyére. Igazad volt a légszűrővel kapcsolatban. Ma vettem a yamaha boltban hozzá egy új szivacsot, mivel a régit szétszedte a kutya, felraktam mentem egy kört és jó volt. Mostmár nem csöpög olaj, teljes gázon is megy rendesen. Motorikusan rendben a drága. Köszi a segítséget! A kilométerórára nincs ötleted? Pár hozzászólással feljebb írtam, hogy kicsit lassan reagál nekem, ha teljes gázt adok, elkezd gyorsulni a gép, de a mutató csak 1.5-2 mp késéssel kúszik feljebb. Ha meg leállok, akkor se megy vissza 0-ra, megáll 20-nál kb. Csak akkor megy nullára, ha kocogtatom az műanyag fedelét.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
Igazad van. Szétszedtem az egészet, kilóméteróra ki, kifújtam sűrített levegővel, kitörölgettem, aztán új zsírt tettem bele. Most jó, gyorsabban is mozog a mutató, mint előtte. Visszamegy szépen 0-ra, ha gyorsítok egyből reagál. Ahogy itt olvastam, sok embernek csal az óra. Nekem is, méghozzá 10 km/h-val mutat többet, mint amennyivel ténylegesen megyek. 90-ig tudtam kényelmesen felvinni, ment volna picit tovább is, de szerintem az már csak hosszú egyenesben kis hátszéllel sikerült volna. Vagyis 80-al mentem ténylegesen, ezt viszont elég hamar sikerült teljesíteni a gépnek. Nem is kell nekem ettől több, városban bőven elég, meg éjjel hazajönni melóból.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
mdk01
addikt
Köszönöm!
Szeretnék egy kis töblett teljesítményt de nem tudom hol kezdjem.
Ha írnátok pár dolgot amit érdemes volna kicserélni azt megköszönném.
Persze úgy hogy összhangba legyen a motor és egyik alkatrész ne fogja vissza a másikat.
100k körül gondolkodom.
Ha nem fér bele akkor mehet feljebb is de összehangba legyenek az alkatrészek mert az fontos.
köszi
mod: Jah és persze egy area51-ről van szó.
[Szerkesztve] -
Atomgeszi
veterán
NGK gyertya volt
azt én is néztem,h. elég nagy a gyertya hézag
Más: Mióta kicseréltem a gyertyát, pöccre indul öninditóval a motor!! ENnek nagyon örülök! Éjjel ál a motor, nappal előveszem, ketőtt teker az öninditó, és má megy is a motor!!
Milyen varitárt vegyek a motorba? Kell vegyek új kuplungot, meg harangot is...csak nem tom, hogy a jogom, hányas, 107 vagy 105 Nem tudtok segíteni? Alvázba 3YK, blokkon 3KJ, elektronikán 3YJ áll...na most a fene tudja, h. melyik
Elektronikát tudtok nekem a mociba? Má naon kéne
előre isköcceEladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
ett
aktív tag
-
stargazer
senior tag
köszi a tippet tudom, ismerem, és technikailag tökéletes is (eltekintve a váztól ami még az a nyeklő fajta - mondjuk a zoomer is de az akkor is más), meg nekem a honda technikailag meg megbízhatóság terén a csúcsot képviseli úgyhogy ha lehetne válogatni (csak sajnos nem nagyon lehet - írják is az sh tesztben hogy vetélytárs nélküli - eltekintve talán a peugeot-któl) biztos hogy első helyen a hondák között néznék körül, és nem akarok nagyon finnyásnak tűnni de az a szegény sh retek ronda. taszító. az a véleményem hogy kinézetre a honda legtöbb motorja rendkívül konzervatív. kevés merész koncepciójuk van. mondjuk ebből az egyik történetesen a zoomer amiért nem is véletlenül vagyok 25x odáig meg vissza. az új hornet 1000-es igen állatul néz ki, de a 600-asnál már például a fejidom elveszi a kedvemet az egésztől pedig a motor maradék 98%-a brutálisan dögös lenne.
szóval ez a nagy helyzet a befecsekendezéssel meg az abs-szel. a kanyarvételi problémát nem nagyon értem, hiszen a szenzor a féktárcsa alatti rovátkázáshoz képest vizsgálódik és mind a kettő fix. hogyan befolyásolja kettejük kapcsolatát az hogy közben kanyarodik a motor vagy sem?
és a befecskendezés? csak az volt a bajom hogy a karburátor hidegben nem jól képezi a keveréket, melegíteni kell, ilyenek. gondoltam egy befecskendezősnél nincs ilyesmi. de ha azt mondod hogy motoroknál a számítógépes befecskendezések még nem az igaziak ám legyen én elhiszem és akkor nem ragaszkodok annyira hozzá, de nehéz elképzelni hogy a mai világban ilyesmi még gyermekbetegségekben szenvedhet. jó nem mondom az olaszoknál lehet, de egy japán gépnél? japán a számítógépes kütyük fellegvára. csak meg tudnak rendesen csinálni egy ilyet.
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
nem azért kéne a befecskendező hogy hidegen azonnal gyilkolhassam a gépet... hanem hogy ne kelljen lábon melegíteni, azonnal elindulhassak (az nem jelenti azt hogy gyilkolom, ugye? kocsiknál is azt ajánlják hogy ne lábon melegítsük hanem járva) és ne fulladozzon.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
mondjuk ez igaz, meg az is hogy a tmax annyival messze nem tud többet mint amennyivel többe kerül, de a tmax-ról majdnem mindenhol ódákat zengenek, míg a burgman egy sokkal inkább egyszerű, kvázi nem annyira jó, nem annyira élvezetes motor.
ha lehetne kérni abs-t a 400-as burgmanhoz akkor 100% hogy azt vennék (mert nekem is kegyetlenül tetszik), még akkor is ha kanyarban nem olyan jó (de még akkor is sokkal jobb hogy van, mert nem hiszem hogy mindig csak és éskizárólag kanyarban venné hasznát az ember).
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
huszi.gyb
senior tag
Köszönöm a hasznos tippeket, legközelebb amikor nekiesek megnézem . A tacton nincs légszűrő, rá volt tákolva egy "direkt szűrő"... (elég viccesen.) a Dion van, következő szétszedésnél kap egy teljes karburátorfelújíó szettet, és új gyertyát (ezt már eldöntöttem, ezen nem spórolok) remélem akkor megoldódik. Írni fogom a fejleményeket, jó kis cikk alapja lehetne azt hiszem
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
köszi, akkor szerintem ha van miről írni logotolok egyet Egyelőre kevés az időm, elkezdődött a ZH időszak. De már ismerősök jelezték, hogy segítenek szerelni, így valószínűleg hamarabb életre fog kelni mind a kettő szörnyeteg, hogy tavasztól (vagy még idén is) új gazdát szolgáljon... ha bejön a dolog, akkor több történet is várható...
DigitXT: Azért rendesen meglepődtem én is a 106-on, így már érthető Igaz, hogy a 100nak még közelébe se mentem vele, de meglepett volna, ha pályázni nem lehetne vele (bár robogóval/motorral nem sok értelme van,max. ha gyorsan oda kell érni...)
www.dongosofor.hu
-
Grillo
őstag
Index izzókat megnézem holnap, bár most cseréltem ki minden izzót, de hátha.
Karbi állításról van valahol valami normális olvasni vagy nézni való? Angol is jöhet. Soha nem csináltam ilyet, de szeretném megtanulni.
Kábelkorbácsot minden esetre szerintem télen újra vezetékezem, mert a csatlakozók is több esetben fáradtnak tűnnek már kicsit, meg van, amelyiken már nincs rajt a borítás, és kapják telibe a koszt.
Műszerfalban lévő kis izzókat tekerni kell, vagy hogy jönnek ki, műanyag basz látszik csak a hátulján a doboznak, de nem akartam feszegetni. Elvileg 12V 2W-osak.
Ilyen az aljuk, akkor gondolom 90 fokkal kell elforgatni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gaming notebook topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- CPU léghűtés kibeszélő
- Elektromos cigaretta 🔞
- Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA® driverek topikja
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest