Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
atuci
őstag
Sziasztok!
A segítségeteket kérném, mert projektor témában egyáltalán nem vagyok jártas.
A projektornak a következő feltételeknek kellene megfelelnie:
- hordozható legyen, nem lesz fixen telepítve (akár utazó is lehet) prezentációkhoz. Irodai ppt / projekt bemutatókra 10-15fő maximum, ált. nem lesötétített teremben.
- minimum 2 HDMI bemenete legyen (vagy adapterrel átalakítható legyen HDMI-re)
- 2 tabletről, mini HDMI csatlakozón keresztül kellene használnom egyszerre ( felváltva kell megjeleníteni a két tablet képét) Vagy
- ha tudna PiP vagy osztott képernyős funkciót az nagyon király lenne!
- a tabletek full HD-sak (bár ez nem tudom számít-e)Előre is köszönöm a segítségeteket.
Basil Fawlty: ''Don't mention the war. I mentioned it once, but I think I got away with it. So it's all forgotten now and let's hear no more about it....''
-
-
atuci
őstag
Sziasztok!
Vásárlási tanácsot szeretnék kérni.