Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz AndrewTdi #5423 üzenetére
Erre a feladatra egy nagy fenyereju prezentacios projektort keress. Lehet nyugodtan LCD is, a kepminoseg ugyis gyatra lesz a sok kulso feny miatt. H van eleg fenyero akkor nem lesz gond. Persze napfenyben felejtos az egesz.
Keress meg egy vetitestechnikaval foglalkozo ceget Ok majd jol kikerdeznek, es ajanlanek gy projektort. A tv adas megjelenitesehez tuner/belteri kelleni fog.
Ha nonstop uzem lesz, akkor a lampa uzemorakat es a lampa arakat nezd. Most mar mindekni ilyen 5-6000 orakat iger, de nem szabad elfeledni, hogy a lampa fenyereje mar felidoben is jelentosen kevesebb. Szoval ha valaki 6000-et iger eco modban, akkor szamitani kell arra hogy normal modban hajtva 2000-3000 utan lehet hogy lampat kell cserelni.
-
szaszlaci
addikt
válasz AndrewTdi #6260 üzenetére
Szia,
bár én meg nem vagyok árszakértő, szóval..