Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kimenet
csendes tag
-
szaszlaci
addikt
– Szűrővel kevesebb lesz a fény, a szórt is, viszont ami a vásznon van, az is, így azt is kevésbé fogod látni.
– A fókuszált vászonnal javulhat a helyzet, viszont az nem nézhető bármilyen szögből, és ha erősen íves, akkor meg is fog csillanni egy bizonyos helyen. Plusz ahol ülsz, gyakorlatilag még nagyobb is lesz a rád vetülő fény.
– A szürke vászon elméletben segíthet, gyakorlatilag viszont a fekete fog jobbnak látszani, mivel sötéttebb, mint a fal.
– Esetleg Black Diamond vászon egy vagyonért.Igazából mi a problémád, hogy világos jelenetnél rossz lesz a kontraszt, nem lesz feketéd, vagy hogy nincs sötét a szobában? Utóbbi csak a sötét fallal oldható meg hatékonyan.
[ Szerkesztve ]
■■■ pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
szaszlaci
addikt