- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Szólánc.
- Még több 12400F tuning eredmény (vs. stock)
- Kis színes abszurdisztánból
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz focvis #149120 üzenetére
vitara alap R17 215/55 ha jól emlékszem. R17hez képest olcsó,de R15, R16hoz képest nem. lehet kérni azonos pénzért R16al is, de vitarához illik az R17 szerintem.
vitara előtt megnéztem 4.5Mért focust, astrát, ceedet. (riót nem, ránézésre se egy kategória)kb velük konkurál.mármint az alap felszereltségűekkel. nyilván egy focus titaniumban már sokkal jobb üléseket találni, gerinctámasszal,stb. de az még 1.5M
ami miatt nem lett astrafocusceed, hogy mindegyik nagyon passzentos, tiszta klausztofóbia. széltében sokkal keskenyebbek. nem fejtérben, mindenütt. térdnél, fejnél egyaránt. jóval nagyobb kocsi a vitara, mint a focusastraceed. utóbbiakat eléggé egy kalap alá lehet venni, kb ugyanolyan hibák, előnyök vannak. focus műszerfala akkoriban ritka hányás volt.vitarának, és egyáltalán suzukinak elég nagy baja, hogy még a magasabb csomagban (GLX) se kapni jó üléseket. ugyanaz az alakja, ugyanúgy nicns deréktámasz, csak a széleken bőrrel varrták. szvsz buzukivól a legkisebb felszereltség fölöttit érdemes venni, arra álltak rá. GLXben van pl esőérzékelős ablaktörlő. hja, nevetséges, külön gomb van a műszerfalon, stb.
[ Szerkesztve ]