Hirdetés

2024. május 24., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1001) vilmoci válasza #65675776 (#1000) üzenetére


vilmoci
csendes tag

Hello!

Elolvastam a Kazanék weboldalán az Ansatról írtakat, hátha valami elkerülte a figyelmemet, de ott szó sincs az EUROCOPTER-ről, azután utánanéztem angol nyelvű oldalakon is és ott sem találtam semmit.
Ez megnyugtató volt mivel, ránézésre sincs semmi közös az AS-350-nel, de még a Fennec-kel sem ( a mókus 2 hmű-ves nem polgári változata )

Egyébként a hajtóművei sem turbomeca vagy MTU, hanem a PW-206
mindez beépítve egy Orosz sárkányba, ami kis hasonlóságot mutat egyes Bell termékekkel, de ennyi, azonkívül FBW vezérlés + FADEC a hmű-nél , szóval tiszta 21. század.
Szerintem semmi köze az eurocopterhez ( egyébként méretben pont az EC-135-tel egyezik meg, vagyis riválisa annak,csak kicsit olcsóbb )

Amikor még úgy volt, hogy Magyarország életképes, akkor azt mondták az okosok, hogy majd az SSJ-nek az ACE lesz a karbantartó bázisa ( mielőtt beleköt valaki, nem a forgalmi karbantartásról van szó ) , szóval ugyanezt el tudom képzelni helikopterben is, vagyis az Európába kerülő hk-ek időszakos munkáit kéne itthon végezni, és elérni hogy azt más ne csinálhassa.
Valóban, ez a terjeszteni szó teljesen hülyeség!!! Elnézést érte :U

BTR: " Ha az erőátvitel vesztesége magas, akkor hiába erős a motor "

Kövezzetek meg az eretnek gondolatért, de teherszállító gépnek az Ancsák után jó lenne 3 C-27 és egy félkatonai cég üzemeltetésében 2 IL-76TD-90, ami ha nem kell az MH-nak szállítást végeznie ( vagy másik NATO tagországnak [nem ingyen, az Ukránok/Oroszok/Azeriek sem úgy csinálják!]), akkor kereskedelmi célokat szolgálna.

maradok mély tisztelettel: vilmoci

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.