Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) werszomjas válasza tkazmer (#100) üzenetére


werszomjas
őstag

aha

akkor

manuális - automata - digitális a sorrend.

de még mindig nem értem, az automatán megadod a hőfokot, mondjuk 20°C, és akkor az tartja, ez eddig super, de akkor mivel tud többet a digitális??
az is ugyan ezt csinálja nem?

üdv

(#102) tkazmer válasza werszomjas (#101) üzenetére


tkazmer
addikt

a digitális valószínűleg csak annyiban különbözik a nem digitális automatától, hogy digitálisan jelzi ki a hőfokot.

nem digitális
digitális

azt meg ugye mondanom sem kell, hogy persze mindegyik automata.

úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

(#103) werszomjas válasza tkazmer (#102) üzenetére


werszomjas
őstag

ahha

értem, köszi a segítséget :R :R

üdv

(#104) lacam


lacam
aktív tag

Sziasztok,

Nem találtam autóklímás topic-ot, ezért jó régről, de ezt felhoznám...

Nagy a baj

2010-ben vettem egy Punto-t....üres klímarendszerrel.....feltöltettem festékes gázzal....nem találtuk meg a hiba forrását....3 évet szenvedtem vele, 6szor töltettem újra, festék, volt hogy a komplett renszer -már amit lehetett- ki lett véve, és nitrogén + kád kombóval néztük hogy hol szivárog...de semmi.

2.5évvel ezelőtt egyik ismerősöm ajánlott egy klíma tömítő anyagot -sajnos a nevére már nem emléxem- amit bele is nyomott, és csodák csodájára, a 2-3 hetes klímás periódusom kitolódott..kb idáig. 2.5 évre rá, most jutottunk el odáig, hogy a szivattyú be-ki kapcsol, a rendszer "lélegző" hangokat hallat,

Felhívtam egy helyi klímást, hogy mi a problémám, ő hüldezett s sajnos nembiztos hogy meg tudja csinálni.

Ez a tömítő adalék ilyen ördögtől való? Azt tudom, hogy oxigén hatására megkeményedik....majd gondolom ha kivákuumolják, az a tömítettség remélhetőleg már bennmarad....vagy nem?! az egész rendszernek kapáltak ezzel az adalékkal? Mit lehetne ilyennel kezdeni? A klímás megijesztett kicsit.... pedig nme egy zugműhely... :(

Volt már ilyennel tapasztalatotok?

Köszönöm szépen!

Üdv.: Lacam

(#105) bitpork válasza lacam (#104) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Nem ismerem, hála az égnek. Ezek a rendszert belülről tömítő dolgok nagyon nem jók. Pont mint a motor hűtésnél: a hatásfokot csökkenti a kimoshatatlan trutyi. Ha lenne neki létjogosultsága, akkor a gyártók is csinálnák.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#106) zozoz1 válasza GodHeart (#87) üzenetére


zozoz1
aktív tag

Neked is és mindenkinek írom. Utólag klímát nem szabad autóba rakni. Az egész szellőző rendszer nem úgy van kialakítva. Nem lehet optimalizálni sem egy klímát utólag. Hatásfok sem lesz soha olyan mint egy eredetiben. Arról nem beszélve hogy aránytalanul drága lenne....

A viták vitték elöbbre az emberiséget

(#107) #32577792 válasza zozoz1 (#106) üzenetére


#32577792
törölt tag

2005-ös postra válaszoltál :) :C

(#108) viktorhmv


viktorhmv
senior tag

Sziasztok!

Mitsubishi Outlander (2005) tipusu automba a motor beinditasat kovetoen ha bekapcsolom a klimat akkor eros kerrego hang hallatszik a pedalok iranyabol. A gazpedalon is erezni a remegest ekozben. Keszitettem rola egy rovid videot. A link lent.
https://youtu.be/rLlv8xMSf40

Ha barkinek van otlete vagy tapasztalat ezzel a problemaval kapcsolatban akkor legyen kedves megosztani azt velem.

Elore is nagyon szepen koszonom!

[ Szerkesztve ]

Grafikai és arculattervezés. Ezzel foglalkozom hivatás szerűen. Ha szükséged van egy lelkiismeretes tervezőgrafikusra akkor dobj egy PÜ-t nyugodtan. www.viktorsebok.com

(#109) NdrewSunix


NdrewSunix
senior tag

Sziasztok!

Klímatisztítással kapcsolatos kérdésem lenne hozzátok.
Észrevettem, hogy egyes klímabombánál azt írják, hogy menjen a klíma a fertőtlenítés közben, míg más klímabombán pedig nem írja, csak a belső keringtetés használatát.
Ha nem kapcsolom be a klímát a kocsiban, csak a belső keringtetést, akkor is áthalad a levegő a klíma hőcserélőn?

Köszi a segítséget előre is,
Ndrew
(Renault Scenic 2. 1.9 Dci )

(#110) papg79


papg79
tag

Sziasztok! Van egy Vw Sharanom, 2003-as, 1.9 PDTDI. Ma elvittem klímáshoz, hogy nézzék át, mivel nem érzem valami combosnak a hűtését. Nyomáspróbázták, és kiderült, hogy ereszt a rendszer, 700g-ból, kb 500 g volt meg, pedig kb. egy hónapja töltettem. Annyit mondtak, hogy bontani kell, hogy megtalálják, hol szivárog. Tudom, hülye kérdés, de vannak tipikus helyek, ahol ereszthet? Volt valakinek hasonló problémája?

(#111) papg79 válasza papg79 (#110) üzenetére


papg79
tag

A helyzet az, hogy a héten feltöltettem a klímám, néztek nyomáspróbát is, mert az előző helyen, ahol töltettem, azt mondták, hogy valószínűleg szivárog, de ők nem tudtak nyomáspróbát csinálni, ők csak töltenek, így egy kifejezetten klímával foglalkozó szervízhez. A lényeg, hogy megnézték a nyomást, és végignézték a rendszert, de ők úgy találták, hogy nem szivárog sehol, így feltöltötték. Átvettem az autót, de alig használtam fél órát a klímát, hirtelen meleget kezdett fújni. Röviden, meghalt a kompresszoron a mágneskuplung. Nekem a cseréjére elég borsos árat mondtak, és az érdekelne, hogy cserélt-e már valaki mágneskuplungot klímakompresszoron? Mennyire lehet bonyolult?

(#112) NdrewSunix válasza papg79 (#111) üzenetére


NdrewSunix
senior tag

Attól tartok ez a topik halott.
Én 2018-ban tettem fel egy kérdést, de arra sem írt még senki.
Lehet kicsit várni kell még rá. :D :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.