aha
akkor
manuális - automata - digitális a sorrend.
de még mindig nem értem, az automatán megadod a hőfokot, mondjuk 20°C, és akkor az tartja, ez eddig super, de akkor mivel tud többet a digitális??
az is ugyan ezt csinálja nem?
üdv
aha
akkor
manuális - automata - digitális a sorrend.
de még mindig nem értem, az automatán megadod a hőfokot, mondjuk 20°C, és akkor az tartja, ez eddig super, de akkor mivel tud többet a digitális??
az is ugyan ezt csinálja nem?
üdv
a digitális valószínűleg csak annyiban különbözik a nem digitális automatától, hogy digitálisan jelzi ki a hőfokot.
azt meg ugye mondanom sem kell, hogy persze mindegyik automata.
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
ahha
értem, köszi a segítséget
üdv
Sziasztok,
Nem találtam autóklímás topic-ot, ezért jó régről, de ezt felhoznám...
Nagy a baj
2010-ben vettem egy Punto-t....üres klímarendszerrel.....feltöltettem festékes gázzal....nem találtuk meg a hiba forrását....3 évet szenvedtem vele, 6szor töltettem újra, festék, volt hogy a komplett renszer -már amit lehetett- ki lett véve, és nitrogén + kád kombóval néztük hogy hol szivárog...de semmi.
2.5évvel ezelőtt egyik ismerősöm ajánlott egy klíma tömítő anyagot -sajnos a nevére már nem emléxem- amit bele is nyomott, és csodák csodájára, a 2-3 hetes klímás periódusom kitolódott..kb idáig. 2.5 évre rá, most jutottunk el odáig, hogy a szivattyú be-ki kapcsol, a rendszer "lélegző" hangokat hallat,
Felhívtam egy helyi klímást, hogy mi a problémám, ő hüldezett s sajnos nembiztos hogy meg tudja csinálni.
Ez a tömítő adalék ilyen ördögtől való? Azt tudom, hogy oxigén hatására megkeményedik....majd gondolom ha kivákuumolják, az a tömítettség remélhetőleg már bennmarad....vagy nem?! az egész rendszernek kapáltak ezzel az adalékkal? Mit lehetne ilyennel kezdeni? A klímás megijesztett kicsit.... pedig nme egy zugműhely...
Volt már ilyennel tapasztalatotok?
Köszönöm szépen!
Üdv.: Lacam
Nem ismerem, hála az égnek. Ezek a rendszert belülről tömítő dolgok nagyon nem jók. Pont mint a motor hűtésnél: a hatásfokot csökkenti a kimoshatatlan trutyi. Ha lenne neki létjogosultsága, akkor a gyártók is csinálnák.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Neked is és mindenkinek írom. Utólag klímát nem szabad autóba rakni. Az egész szellőző rendszer nem úgy van kialakítva. Nem lehet optimalizálni sem egy klímát utólag. Hatásfok sem lesz soha olyan mint egy eredetiben. Arról nem beszélve hogy aránytalanul drága lenne....
A viták vitték elöbbre az emberiséget
2005-ös postra válaszoltál
Sziasztok!
Mitsubishi Outlander (2005) tipusu automba a motor beinditasat kovetoen ha bekapcsolom a klimat akkor eros kerrego hang hallatszik a pedalok iranyabol. A gazpedalon is erezni a remegest ekozben. Keszitettem rola egy rovid videot. A link lent.
https://youtu.be/rLlv8xMSf40
Ha barkinek van otlete vagy tapasztalat ezzel a problemaval kapcsolatban akkor legyen kedves megosztani azt velem.
Elore is nagyon szepen koszonom!
[ Szerkesztve ]
Grafikai és arculattervezés. Ezzel foglalkozom hivatás szerűen. Ha szükséged van egy lelkiismeretes tervezőgrafikusra akkor dobj egy PÜ-t nyugodtan. www.viktorsebok.com
Sziasztok!
Klímatisztítással kapcsolatos kérdésem lenne hozzátok.
Észrevettem, hogy egyes klímabombánál azt írják, hogy menjen a klíma a fertőtlenítés közben, míg más klímabombán pedig nem írja, csak a belső keringtetés használatát.
Ha nem kapcsolom be a klímát a kocsiban, csak a belső keringtetést, akkor is áthalad a levegő a klíma hőcserélőn?
Köszi a segítséget előre is,
Ndrew
(Renault Scenic 2. 1.9 Dci )
Sziasztok! Van egy Vw Sharanom, 2003-as, 1.9 PDTDI. Ma elvittem klímáshoz, hogy nézzék át, mivel nem érzem valami combosnak a hűtését. Nyomáspróbázták, és kiderült, hogy ereszt a rendszer, 700g-ból, kb 500 g volt meg, pedig kb. egy hónapja töltettem. Annyit mondtak, hogy bontani kell, hogy megtalálják, hol szivárog. Tudom, hülye kérdés, de vannak tipikus helyek, ahol ereszthet? Volt valakinek hasonló problémája?
A helyzet az, hogy a héten feltöltettem a klímám, néztek nyomáspróbát is, mert az előző helyen, ahol töltettem, azt mondták, hogy valószínűleg szivárog, de ők nem tudtak nyomáspróbát csinálni, ők csak töltenek, így egy kifejezetten klímával foglalkozó szervízhez. A lényeg, hogy megnézték a nyomást, és végignézték a rendszert, de ők úgy találták, hogy nem szivárog sehol, így feltöltötték. Átvettem az autót, de alig használtam fél órát a klímát, hirtelen meleget kezdett fújni. Röviden, meghalt a kompresszoron a mágneskuplung. Nekem a cseréjére elég borsos árat mondtak, és az érdekelne, hogy cserélt-e már valaki mágneskuplungot klímakompresszoron? Mennyire lehet bonyolult?
Attól tartok ez a topik halott.
Én 2018-ban tettem fel egy kérdést, de arra sem írt még senki.
Lehet kicsit várni kell még rá.