Hirdetés

2024. június 9., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#104) _XXXXX_ válasza leviske (#102) üzenetére


_XXXXX_
tag

Szóval grafikus akarsz lenni :) Igazán minden megoldható, csak megfelelő kitartásra van szükség hozzá, mint mindenhez. Amúgy ezeket a képeket, nem kézzel rajzolják teljes mértékben és a grafikusok se mindent szabadkézzel modelleznek le. Vannak jókis programok pl: 3dsmax, maya stb (lehet vannak sokkal jobb és spécibb programok is, én ezekről hallottam/olvastam).

Viszont amiket felsoroltál azokhoz bekerülni grafikusként nem egyszerű dolog. Az a valóság sajnos, hogy nagyon kevesen élnek meg jelenleg grafikusként ilyen nagy cégeknél. Kissebb cégeknél még van lehetőség, de pl játékfejlesztőként megélni a legnehezebb. Annyi buktatója van, hogy szörnyű:) A játékok nagyrésze sose készül el, amik elkészülnek sohase adják ki őket, amiket kiadnak azoknak kisrészük lesz csak sikeres. Ez igaz a többi szoftverre is, már a tervezési fázisban nagyon sok program elbukik és a fejlesztési fázisból a sikereségig mégtöbb. Viszont a játékfejlesztésnél ez hatványozottan igaz. A kiadók alapból beleszólnak mindenbe, plusz a közönségnek is, ha nem tetszik máris bukta. A nyereségről meg még nem is beszéltünk...

Kicsit térjünk vissza a realitások irányába. Elhelyezkedni és megélni grafikusként, én aztmondom, hogy egy közpes cégnél, ami mondjuk grafikával foglalkozik, vagy szofvereket fejleszt amihez komoly grafikára van szükség, ebből meglehet élni. Lehet nagy pénzeket szakítani ilyen cégeknél is, és sokkal több ilyen emberere van szükség, mint játékfejlesztőkre. Nem akarlak eltéríteni/elkeseríteni(lehet nem úgy látszik:D ), de sajnos ez a valóság, hogy nehéz játékfejlesztőnek lenni. Viszont grafikusként meglehet élni. Persze ha elég kitartásod, elszántságod, tehetséged és szerencséd van, lehet te fogod rajzolni a jövő játékainak a grafikáját kívánom, hogy legyen így ;)

"Rendszergazda vagyok, nekem mindent szabad."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.