- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: AOMEI Backupper Professional Edition: Lifetime Subscription
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha – bevezető - igényfelmérés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Bye PET Palack, hello SodaStream
- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- LordAthis: AI Kérdés érkezett - 3600 soros Spagetti kód refaktorálása és budget
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sundesz
addikt
válasz
mjani1172 #109 üzenetére
Nekem nagyon megtetszett képeke az ID.3, ezért elmentem megnézni a szegedi VW szalonba. Bent voltam 10 percig, de le se sz*rtak, pedig egyedüli ügyfél lettem volna. Nem baj, egyedül megnéztem, beültem, kinyitottam mindent. Vicc. Amikor MG4-et néztem még KV-t is kínáltak.
-
Sundesz
addikt
Shadowbull #59-62: A felsorakoztatott érveiddel nem lehet vitatkozni.
Más: én komolyan gondolkodom valamilyen egyszerűbb EV-n és most néztem, hogy a casco minimum 2x annyi egy hasonló kategóriájú nem EV autóhoz képest.
-
Sundesz
addikt
válasz
#48584626 #52 üzenetére
Világos hogy neked egy fillért nem ér, de objektíven elmondható, hogy ami a kasztni alatt van a Tesla-kban az etalonnak számít, gondolok itt a hajtásláncra, hatékonyságra és szoftverre. A puritán belső meg ízlés dolga, nekem sem jön be, de gondolom ezzel akartak anno kítűnni amikor bevezették a Model 3-at. A többi EV még annyira sem fogyott, de ezt nem is csodálom, Nissan Leaf-ért 18 millió nevetséges volt. Meg ha eleve EV-nek terveznek egy autót, akkor a franciért nincs első csomagtartó, legalább a töltő kábeleknek pl.
A BYD Seal elég űtős lett, viszont ott a szoftver nem jön be elsőre. És van egy dolog amitől nem lehet elvonatkoztatni, az a töltőhálózat, amiben a Tesla szintén élen jár. Apple-nél is ugye az ökoszisztéma szokott egy erős érv lenni.
Az én vélemények, hogy az EV-k ekkora felárral belső égésű társaihoz képest még ma is inkább luxus és divattermék, mintsem valódi alternatíva. Ahol értelme lenne (város és környéke) oda meg nem gyártanak kis akkus, olcsó autókat.
-
Sundesz
addikt
válasz
#48584626 #49 üzenetére
Azért az még ma is elmondható, hogy a legjobb ár-érték arányú EV-k között van a Model 3. Elsők között csökkentettek árat, és most azt látni hogy a többi gyártó is képes 2-3 millióval olcsóbban adni a túlárazott terméküket (persze ehhez kellettek a kínaiak is biztos). Amíg a kereslet meghaladta a kínálatot pofátlan túlárazások történtek, de ez igaz az összes autóra meghajtástól függetlenül.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Razer Viper Mini
- EK-Quantum Velocity RGB - Full Nickel - LGA1700-hoz is!
- Újszerű Creality K1 MAX + CFS garanciális, nyomtatótér: 300 x 300 x 300 mm 160 óra üzemidő
- Extrém teljesítményű gamer PC (AMD Ryzen 7 5700X, Radeon RX 7900 XTX) LEGJOBB ÁR/ÉRTÉK ARÁNY!
- Garanciális Gamer Számítógép, PC (RTX 3060Ti, I5-10400, 16GB Ram, SSD) Beszámítás! Posta ok! (37)
- Eladó Apple iPhone Xs Max 256GB / 12 hó jótállással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A520 AORUS R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF/ i5 8-9-10 gen / Elitedesk 800 G4 /Win11- Számla, garancia
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Xiaomi Redmi Note 8T 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest