Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tin

    veterán

    válasz ielektros #51864 üzenetére

    oké.

    a display-t kicserélték egy selejtre. a réginek sem volt különösebb baja, bár a fényereje már nem a régi volt, a szervizes srác viszont felajánlotta a cserét. nem kellett volna. a cseredarab nézhetetlen volt, kértem cserét, a válasz az volt, hogy "ez ilyen". panasz nincs, ezt küldte a lenovo. elismerték hogy tényleg nézhetetlen, de mivel ezt küldte a lenovo, ez elvileg jó, és ez van. még szerencse, hogy visszarakták a régit.

    cserélték még a palmrestet, a zsanérokat, billentyűzetet.

    a billentyűzet pár hét után elkezdett nyikorogni, szóltam, a válasz, hogy "ez ilyen", írjak a lenovo-nak. akkor még garis volt, amikor írtam. a szlovákokkal 2 hónapig leveleztem, összevissza válaszokat dobtak be, persze ígértek cserét, de azt akkor már nem fogadtam el, mert addigis az időmmel játszottak. utána jöttek a magyarok, ígérgetés ezerrel, hetekig-hónapokig nincs válasz, a lenovo és a szerviz egymásra mutogatás. amikor már majdnem megoldódott az ügy 9 hónap után, és kaptam ígéretet, további tökölődés következett, viszont már egyszerűen elegem lett belőle, és kellett a gép.

    úgyhogy rájuk hagytam az egészet. több mint 9 hónap és több tíz levél és nem tudom hány elcseszett óra után vettem egy másik thinkpadet, és reménykedem, hogy még egyszer ilyen rohadt megalázó, ugráltató, számba nem vevő és kiszolgáltatott helyzetbe nem fogok kerülni.

    ennyi. utálom az ilyen tékozló homáros sírásokat, szóval a "megérdemled" dumákat inkább priviben írjátok, mert tudom :D

Új hozzászólás Aktív témák