Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ---Lasali---

    Közösségépítő

    válasz Davetim #52718 üzenetére

    Nézzed a szintet, hogy mennyire tűnik a tartályból. Vegyél hozzá ilyet: MANNOL 8970 PSF for HONDA, tartsd a kocsiban. :D Igazából nem befolyásol semmit, csak ha leesik a szint és levegős lesz a rendszer, akkor egy idő után el fog dögleni a szervo pumpa, aztán kiesik a szervo hatás, nehéz lesz kormányozni mint az álat, és ha szervo nélkül jársz vele tönkreteszed a kormányrúd összekötőktől elkezdve a mindent is. Ha szürcsögni kezd a pumpa a kormány tekerésekor, azt lehet meghallod bent is, akkor már kevés az olaj nagyon és fel levegősödött a rendszer, azonnal állj. Esetleg vihetsz hozzá szerszámkészletet, hogy meglazítsd az ékszíj feszítőt, le tudod venni a szíjat mert kívül van és nem fedi semmi, hogy ne hajtsa a száraz pumpát a halálba a motor, abban az esetben ha pl a szervizig még el akarsz vele jutni.
    De ehhez már iszonyat eresztenie kell. Nem tudom hogy nézték meg hogy ereszt, gondolom levették a gumi harangot és állt benne az olaj. Évek alatt is tud abban összegyűlni az az olaj mennyiség, nem egyik napról a másikra fos be oda 1 decit.
    Ezeknek ennyi az ára, szerintem túlárazottak ezek a 6 os accordok. Olyan mint a toyota avensis.
    LPG annyiból jó hogy nem kell tankolni annyit, mert ez megeszik 10-11 litert lazán. De én nem vennék lpg-s kocsit. Nem tudom mennyire barmolták össze a beépítésnél a kasznit, meg az olyan szerelők sem szokták szeretni az ilyen kocsikat, akik nem lpg-znek. Tehát ha befecskendezéshez kell nyúlni, akkor lpg-s szerelőhöz kell menni. Más hátránya nem nagyon van, drágább bele a gyertya, de azt nem kell olyan gyakran cserélni. Van olyan motor ami nem szereti az lpg-t, és kikészül tőle, ezekről a régi honda motorokról nem tudok ilyeneket. Mi van ebbe? F23 as blokk?
    Én alkudnék belőle amennyit csak lehet.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés