Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz venember83 #10364 üzenetére

    Hidd el, nem a meggyőzés miatt mondom, 1000LE elbírtak régebben is a gumik. Azóta meg rengeteget fejlődtek.
    Hozteszem 1000lóerővel sokkal könnyebben hibáznának a versenyzők féktávon, kanyarban, és kigyorson is.
    Nem le, hanem fel kellene vinni a lóerőt, de ez ellentmondásos az eddigi eszközökkel, ezért nem hinném hogy megteszik.
    ..kicsit off:

    Nem tudom ki nézi a síugrást, de ott pl. sikerült a szakembereknek összehozni egy pocsék megvalósítást,...ami már az északi összetett alatti teszten rosszul vizsgázott, a síugrásban, meg a sírepülésben pedig gyakorlatilag öli a sportot. Mivel nincsenek méterek, csak pontok.
    Ott a lényege, hogy a nagy ugrások veszélyesnek találtattak, mivel nem ideális lejtési szögre érkeznek..ezért ha valaki nagyobbat ugrik lejjebb viszik a elrugaszkodási helyet, ezáltal lecsökken a siklási sebesség, ezáltal lerövidül az ugrás.
    Egy épkézláb érv szól mellette, hogy ha nagy az ellenszél akkor is lejjebb viszik.
    DE ha nagy az ellenszél ugyanúgy megy a tökölés, nagy ugrások nincsenek, mert ha valaki ugrik egy szebbet akkor máris rövidítenek, helyette van kompenzáció...ha lejjebb vitték a beülőt akkor plusz pontokat kap a versenyző a kapott pontszámához, de ha nagy ellenszelet mértek akkor mínuszolnak.
    Mi történik?
    Kialakul egy sorrend a szél ereje és a beülő állása, valamint az ugrás nagysága és szépsége alapján, kit segít, kit gyengít. De nincsenek hűbazz nagy ugrások..és így nem is lesznek.
    Azaz a lényege veszik el..lehet hogy biztonságosabb, de az élményértéke csökkent.
    A lesiklópályákon tök hasonló figyelhető meg....annyira biztonságossá teszik a lesiklópályákat, hogy még a hírhedten kemény pályák is 'csajosak' lesznek...nem az olimpiára értem, mert ott el lett cseszve, hanem a kupára.
    off vége.

    Szal ez a biztonságosság mindenekelőtt a legnagyobb rákfenéje a sportnak, akkora túlkapási lehetőségek vannak benne amit már szenvedünk egy ideje....ezért van az, hogy a kevesebb médiafigyelmet kapott sorozatok sokkal látványosabbak mint azok amiket a középpontba állítanak.
    Teszem azt WTCC (pedig milyen jó volt) vs. BTCC.
    Az Amcsik meg egy külön műfaj...elég megnézni egy RoC vs. X-games-t.

  • kennystyle

    aktív tag

    válasz venember83 #10364 üzenetére

    Már nem azért, de ha több lóerő lenne mögöttük, és azt kevesebb tapadás mellett kellene kezelni, akkor szerinted nem lenne több a hiba ?
    Mert szerintem pont ez kell ahhoz, hogy többet hibázzanak. Könnyebben indul meg kigyorsításnál a segge, magyarul még pontosabban kell kezelni a gázpedált. Féktávon is brutálabb a motorfék effektus, könnyebben beszitál a hátulja, stb...

Aktív témák

Hirdetés