Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz
laci666 #22610 üzenetére
Az a cikk cimada kerdese, ami az ujsagiro szurkoloi lelkuleten mulik. Az a cikk abbol lett forditva, amit en eredeti angolban linkeltem. A Bridgestone levette Lewisrol a felelosseget, es magarol is le szeretne, ezert habog ossze-vissza tormelekrol, meg, hogy osszegyurodott a mar defektes gumi, ezert nehez megvizsgalni a az oldalfalat, ahol a serules lehet. Nincs mirol beszelni, ha ram nem hallgattok, akkor vegyetek figyelembe Kimi szavait, aki kereteles nelkul kijelentette, hogy botranyosan silany a gumik minoseg, es barki kifoghat egy hibas szettet, amivel vagy lassu lesz (mint o Hockenheimben), vagy defektet is kap. Reszemrol nincs mit hozzafuzni a dologhoz. Ha valaki Lewisra akarna kenni a dolgot, az ugyanakkora felhaborito baromsag, mintha en Massara kennem a motorja elfustoleset. Mindket dologban ugyanakkora volt a pilotak felelossege, egyszeruen csak vezettek a cuccot, olyan szinten, hogy csakis ok ketten erdemeltek volna meg a dobogo ket legfelso fokat. Sajnalom a dolgot, mert Lewisnak jo eselyei voltak meg a gyozelemra a boxtaktikaja miatt. Epp ezert is hajtotta nagyon Massa a cuccot Lewis defektjeig, mert tisztaban voltak vele, hogy Lewis joval tovabb kinn fog maradni konnyu autoval. (Massa hamarabb jott be az elsore is es kevesebbet is kapott, a 44. ben jott be masodszorra, Lewis csak az 50. utan jott be volna valamikor, a Hungaroringen meg majd 2 mp-cel lassabb a megtankolt auto, konnyu kiszamolni, hogy miert spurizott csumara tekert mocival Massa.)
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
A hetvege tanulsaga szamomra, hogy nagy hosegben, forro aszfalton (idomeron meg nem volt ilyen forro), a ket leglagyabb kevereken csakis masodik ero tud lenni a McLaren, es ehhez is Lewis vezetoi kepessegei kellenek erosen. Mi csinalt mar megint Kovalainen? Volt amikor 1,3 mp-et kapott koronkent? Glock gyorsabb volt egy Toyotaval.
Egyaltalan nincs McLaren dominancia technikai teren. Legjobb esetben is csak ugyanolyan jok, mint a Ferrari. De a megbizhatosag, es a jobb qualifikacios teljesitmenyek mar megint szepen pontokat hoztak a konyhara. Jo esely van mar a konstruktori cimre is.
Hatarozott megerzesem, hogy a PS huszar be fogja huzni Valenciat, es raadasul sokak szamara undoritoan irritalo setagaloppal.
(Az erosen Meki palya lett, koszonjuk Herr Tilke, hogy gondolt rank a tervezesnel.
)
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Jo ejszakat mindenkinek!
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Nem fog belerokkanni. Neked az miert faj, hogy en nem akarok Bridgestone abroncsot vasarolni, mikor van sok masik kedvelt markam? Bridgestone kereskedo vagy?
Muszaj ilyesmi miatt szemelyeskedni. Azzal a hsz-szel amibe belekotottel, semmi problema nincs. Ne sirjal mar a Bridgestonert!
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Integra #22547 üzenetére
Amibe bele probalsz kotni abban elmondtam a Bridgestone allaspontjat, es az en azon alapulo szemelyes velemenyemet, amihez mindenkinek joga van.
Te egy nagyon kiallhatatlan alak lehetsz, ha meg az is zavar, hogy van sajat velemenyem.
Szalljal mar magadba! A hsz-eid tocsognak a gyulolkodestol es a szidalmazastol, te dedosan igy reagalsz azok fele akiket ervekkel nem tudsz megcafolni. Pl. a vitatott temat nem is erinted, az erveleseket kihagyva egybol szemelyeskedessel is szidalmazassal kezdesz. Tanulj mar meg kulturalt modon vitazni es ervelni, vagy szallj le rolam. Mindenkinek megvan a szemelyes velemenye, meg ha nem is tetszik neked, akkor is jellemtelen dolog emiatt belekotni a masikba es szidalmazni. De te mar sokadszorra bizonyitod, hogy mashoz nem is ertesz.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Amikor nyilatkozott, meg nem tudhatta Massa versenycselekedeteit. A versenyzok belul mashogy latjak es elik meg a helyzeteket, mint mi kivulallok.Neki ugy tunt, hogy ugyesen uldozi Massat, es biztos, hogy magahoz kepest kemenyen is nyomta. Nincs miert bantani ot, hadd oruljon a sikerenek, mar annyi pech erte. Kellett mar neki ez a gyozelem, hogy onbizalmat szerezzen. Szerintem ez vissza is fog koszonni a kovetkezo futamokon, es fejlodni fog.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
hunnylander #22528 üzenetére
Magyar hirfoszlany: A Bridgestone vizsgálat alá veti a sérült gumit
Nem utalt semmi arra, hogy elfékezés okozta a sérülést. A gyanúnk az, hogy az éles kavics okozta. Bíztató, hogy a szuperlágy konstrukció is tartósnak bizonyult, különösen a verseny végén.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
ronaldo #22527 üzenetére
Egyszer? Tanulj meg szamolni, 4 motorproblema (a kipufogoleszakadas is komoly motorproblema) csak a Ferrari csapatnal es meg legalabb ennyi a tobbi Ferrari motort hasznalo csapatnal.
Ausztralia utan volt is gyors revizio. Szoval mirol is beszelunk? A szakmailag fejlettebb forumokon (pl. autosport.com's Atlas F1 BB) maguk a ferraris tagok harsogjak ezt korusban, hogy MEGBIZHATATLAN A FERRARI MOTOR!!!
Nincs mirol beszelni.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Debris caused Hamilton puncture
Tormek (vagyis amiatti serules) okozhatta a defektet, vagyis nem pilotahiba/gumielhasznalas.
De ahogy kiveszem a sorok kozul, a Bridgestone ezzel akar takarozni az anyaghibat illetoen, mivel a gumi nem hasznalodott el, de nem tudjak rajta megmutatni vagast, csak szeretnek.
Soha az eletben nem veszek Bridgestone gumiabroncsot es meg mast is lebeszelek rola, egyszeruen hanyok az egesz trehany japan bagazstol. A szemcsesedes problemajuk is kesz rohej.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
[CS]Blade2 #22523 üzenetére
Lagy es szuperlagy. Ez a szokasos, az uj es/vagy varosi aszfaltra.
Egyebkent nem feltem mar a Mekit a gumikezelestol. Nagyon sokat javult ebben is az aerojaval egyenes aranyban. Meg lehetett nezni, hogy a szuperlagyat is milyen jol hasznalta a hosegben, elnyujtott etapon is. Meg egy egykiallasos taktikat is kibirna.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
pH érték #22516 üzenetére
Csak a verseny legvegere erte utol, es Alonsonak a gumijai is frissebbek voltak. Az a koronkenti nehany tized mire lett volna eleg egy mar majd harminc kort futott szuperlagyon egy olyan palyan es egy olyan versenyzo ellen aki ellen a plusz 1-2 mp sem eleg az elozeshez? Semmire, mar az is pozitivum, hogy nem volt semmi baj a szuperlaggyal.
-2 pont Kimihez, +4 pont Massahoz, 14 pont a konstruktoribe. Nem olyan rossz hetvege volt ez a McLaren szamara.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
En mar nem csendorkodok minden ilyen megnyilvanulas miatt. Nem az en tisztem. Szelmalomharc. Attol, hogy valami miatt nem szolok, az meg nem jelenti azt, hogy helyeslem. De mindenesetre nekem oszinte elhatarozasom, hogy nem teszek senki kedvencere szidalmazo megjegyzeseket, de ez nem jelenti azt, hogy ha valakit kritizalni van kedvem, ne tegyem meg gyalazo vagy gunyolodo jelzok nelkul.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
littlelion21 #22509 üzenetére
Kova stilusa eszi jobban a gumit (ezt mar Kanada ota nyilatkozzak es fogadkozik, hogy javulni fog), raadasul a prime-ot, vagyis a kemenyebbiket.
Osszessegeben, ha azt nezzuk, hogy mennyi pechje volt mar Heikkinek, jol esik neki egy onbizalomnovelo gyozelem. Annyiban igaza volt, hogy o a szuperlagyon gyorsult, de Massa mar visszavett a tempojabol.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #22497 üzenetére
Briatore panaszkodott a plusz pacik miatt (savanyu a szolo, mert ok nagyon lealltak a motorreszlegukkel), de a BMW megvedte a Ferrarit.
Amikor egy csapat motorreviziohoz folyamodik, az osszes csapat megtekinti a terveket es megvetozhatja, ha ugy gondolja, hogy itt nem a megbizhatosag novelese az attarvezes igazi celja, hanem sok-sok plusz paci. A Meki sem vetozta meg az elso reviziojukat, tehat nem lehet oket lecsalozni. De nekem nyolc, de en vezeto tervezokent nem haboznek, ahogy szerintem a Ferrari sem fog, de ezekbol a kisebb reviziokbol nem szokott hir lenni, es nemcsak a Ferrari szokott ilyenhez folyamodni. Ezt meg velt hibanal elfustolos eset elott is lehet kerni es soha sincs nagydobra verve a dolog, csak az FIA es a csapatok tudnak rola legtobbszor. Igy mukodik a befagyasztott motorfejlesztes.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #22482 üzenetére
Ausztralia utan erdekes modon nem csak en iteltem rossznak a konstrukciot, hanem a mernokok is. Nezd, ha ezt a hibat nem hasznaljak ki egy reviziora ami donto fontossagu lehet a bajnoksag kimenetelere, akkor hulyek. Jon a harom hetes nyari szunet, meg egy het alatt is at tudtak tervezni a motor kritikus reszet Malajzia elott. Itt a remek alkalom a kovetkezo jol atgondolt reviziora. Ha nem teszik meg, az csak a Mekinek jo. Ti tudjatok, nem kell besertodve tagadni a nyilvanvalot, nincs ezen szegyellnivalo, itt a remek alkalom megbizhatobba tenni a mocit es beletenni nehany plusz pacit.
Mas is igy csinalna.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #22482 üzenetére
Na vegre egy objektiv ember!
Itt most abszolut nincs miert belekotni Massaba vagy Hamiba, nem ok hibaztak, de viszont ok erdemeltek volna meg a dobogo ket legmagasabb fokat. Massa csunyan elverte volna Kimit az egesz hetveget tekintve, Lewis megint 1 mp-cel volt gyorsabb Heikkinel. Mindket srac szepen ment. Pechesek voltak. Aki egy ilyen futam utan is belekot valamelyikukbe, az egy idiota a szememben. Meg Heikkit aki nyerte a futamot (de langyos volt es Glock majdnem megszorongatta), tobb kritikat erdemelne, mint Lewis.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #22477 üzenetére
Szandekosan kerekitettem, a szorszalhasogatasod a lenyegen nem valtoztat.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #22467 üzenetére
Nem szabad bedogolni egy motornak harminc fokban, amikor ugy kell elkesziteni, hogy tobb 30-40 fokos futam is van/lehet a naptarban es raadasul egymas utan is kovetkezhetnek. Ausztralia, Malajzia, Bahrein vagy Magyarorszag, Valencia. Ezek olyan futamok amelyeken konnyen megeshet, hogy ket egymasutan kovetkezo versenyhetveget is ugyanannak a motornak kell kibirnia es mindket hetvegen hoseg lehet. A mernokok ennek tudataban adtak le motorkonstrukciojukat a szezon elejen, ha ezt nem birja a motor, elterveztek magukat, es ez bizony all a Ferrarira akinek mar modositania is kellet a konstrukciojan az FIA es a tobbi csapat beleegyezesevel megbizhatosagi indoklassal.
Ezt nem moshatod le a Ferrarirol, sajnalom. En a helyukben megint megejtenek egy reviziot, mert igy plusz loeroket is lehet kicsalni a cuccbol ami sokat er, mert a motorfejlesztes be van fagyasztva es csak megbizhatosagi indoklassal lehet modositani a konstrukciokon.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
laci666 #22460 üzenetére
Lewis meg harmincat ment szuperlagyon es meg a csikok is megmaradtak. Meg a kommentatorok is megjegyeztek, hogy nem az elkopastol kapott defektet. Meg vagy tiz kort kinn lett volna azon a gumin, a kerekcserenel lehetett latni, hogy alig voltak elkopva. Ilyen defektrol nem a pilota tehet!
Ne egessetek magatokat, Massa lehet peches, Lewis nem? Pedig o is az volt, egyikuk sem tehet a muszaki problemajarol. Inkabb karorvendjetek, hogy Lewis pontokat bukott, ugyis csak ahhoz ertetek. A dolgok atlatasahoz mar kevesbe.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #22448 üzenetére
Ausztralia? Utana javitottak rajta, ennyire jol,
hogy egy melegebb futamon nem birta a tisztessegesebb hajtast. Igen a Ferrari motor megbizhatosaga SOKKAL rosszabb a Mercedesehez kepest. Kimi 2 motorhiba, Massa 2 motorhiba, Lewis 0 motorhiba, Heikki 0 motorhiba, es ekkor meg a tobbi Ferrari motoros csapat motorhibait nagyvonaluan nem is szamolom. A Ferka motor toronymagasan sz@rabb. Ez az en jol megindokolt szakmai velemenyem.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Gratulalok Heikkinek, Glocknak es Kiminek!
Bridgestone pfuuuj! Egyszeruen undoritoak, hogy mit muvelnek a gyartasminoseggel. Hockenheim utan nyilatkozta Kimi, hogy a gumik pocsek es valtozo minoseguek es barki kifoghat egy gyenge minosegu vagy hibas szettet, amin elmehet a versenye. Lewis lazan kibirt a szuperlagyon eroltetett tempoval 30 kort, a kemenyebben meg csak a felet lazabb temponal.
Ez a Bridgestone sara kemenyen!
Aki ra akarja fogni a defektet Lewisra, az egy cimeres okor zero hozzaertessel es figyelje majd a Bridgestone bocsanatkero nyilatkozatat, jonni fog.
Akik sirankoztak a Ferrari technikai lemaradasa miatt, szinten befoghatjak. Egyaltalan nincsenek lemaradva, csak vezetni kell azt az autot. De a motorjuk az gyatra allokepessegu. Vagyis ne nagyon kivanjatok a hoseget a tovabbiakban.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #22261 üzenetére
Ez igy van, de teljesitmeny szempontjabol jelenleg nem ismerek olyan noi pilotat aki erdemleges resztvevoje lehetne az F1-nek.
Nyerje meg a GP2-t, az IndyCar-t, (vagy legalabb is legyen nagyon kozel a megnyeresehez, de atlagtechnikaval) teszteljen egy F1-es autot es ha megfelel, johet. De ez a kiralykategoria, ne vigyuk mar le a pilotak szinvonalat, amikor vegre eljutottunk odaig, hogy nincsenek mar befizetos pilotak.
Cicababak nem kellenek pilotanak reklamfogasbol, arra ott vannak a pitbabe-ek.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #22256 üzenetére
Arrol nem is beszelve, hogy Danica Patrick nem is a NASCAR-ban versenyzik.
En ugy gondolom, hogy egy ferfiember nem azzal ad tiszteletet a noi nemnek, ha elismeri, hogy A NO (nem a tesztoszterontultengeses alnok) kepes ugyanolyan fizikai erokifejtesekre, teljesitmenyre. Anatomiailag, biologiailag kulonbozik a ket nem es ez nagyon jol van igy. Jelenleg nem latok olyan noi pilotat, aki az F1-ben megerdemelten lehetne jelen. Szenzacionak, reklamnak jo lenne, de egy elcsapat huzopilotajanak nem.
Ja es eszteteikai szempontbol, a tul sok izom egyszeruen undorito egy non.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
nemrégiben kijelentetted, hogy nem tudnál szurkolni Hamiltonnak, ha
Fenntartom, mert ez az igazsag. Sajnalom, de en nem vagyok hajlando egyutt sullyedni a vilag erkolcsi erzekevel. Egy egeszseges iranyultsagu ferfiember nem tud azonosul egy meleggel, ha a fene fenet eszik, akkor sem.
Es soha nem allitottam be Lewist istennek.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Mellozzed a "Hamilton az isten" megnyilvanulasaidat. Gyerekes es nagyon irritalo egy hivo ember szamara.
A McLarent sem tudna mindenki ugy vezetni, mint Hamilton, de te csak szurkoljal Piquet jr.-nek, hatha meg marad nehany evig az F1-ben az apja neve miatt.
Nelsinho soha nem is volt es nem is lesz akkora tehetseg, mint Lewis. A debutalasa pedig nem normalis (Kovalainene, Glocke az!), hanem borzasztoan gyenge volt es ezen egy mak-masodik hely sem valtoztat.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
A Meki tradicionalisan hosszu masodik etapot fog csinalni, a szuperlagyhoz mar tetemes elonye lesz Lewisnak, szvsz. Amely gumi gyakorlatilag senkinek sem lesz jo, de a Meki pilotak sem panaszkodtak ra, hogy extremen szemcsesedne, vagyis nem lesz vele tul nagy gond azon a rovid zaro etapon, amikor mar kelloen felgumizott lesz a palya es a homerseklet is kezd esni.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #22203 üzenetére
Nem szuletett esomeno, a gyakorlas tette azza. Szarazmeno? A jo pilotak mind azok. Lewis szinte minden technikas palyan jol vezet (pont az ilyen palyan ver sokat a rivalisaira es a csapattarsara), de ti folytathatjatok a szellel szembeni pisilest, mert Lewis kiveteles tehetsegenek es kepessegeinek elvitatasa az. Jajj nektek, ha jon a Hamilton-era, pisisek lesztek, nagyon pisisek.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Azota Lewis tobbet fejlodott, mint Nelson.
Nade! Khmm, Nelsinhonak hanyadik GP2-es szezonja is volt a 2006-os? Ja, hogy a masodik. (Forma 3 utan nagy ugras am a GP2, nem is szoktak az ujoncok egybol megnyerni, csak a szupertehetsegek.)
Ennek ellenere ki is nyerte az evben a GP2-t? A rookie.Nincs tobb kerdesem.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
MPowerPH #22188 üzenetére
Mi rosszat mondtam? Nem szidtam, nem gyalaztam se a Ferrarit se a pilotait. Emlekeim szerint te jobban szidtad a McLarent is meg a pilotajat is, ugyhogy ne jatszd nekem a sensitive mimozat, raadasul BMW-skent.
Mondtam en egy rossz szot a BMW-re? 2. kedvenc csapatom.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
a q2-ből kiindulva esély van a Ferrari győzelemre
Komoly? Pedig mar kezdtem magam beleelni egy McLaren gyozelembe.
A Q2-ben Lewis csak szuperlagyat tesztelt, nem torte magat kulonosebben a jo idoert, mert az csak a prime-mal sikerulhetett volna. Koszond meg neki, igy legalabb ennyi sikeretek lehetett.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Szep volt, Lewis! Szep volt, Heikki!
SilverDumbo 1 & 2!
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Sanya595 #22130 üzenetére
Ertelemszeruen telepiteni kell a nezni kivant stream lejatszo szoftveret, pl. TVU Player, SopCast. A flash playeres streamekhez nem art a egy tisztesseges verzioszamu flash player jelenlete, ugyszinten a Windows Media Playernel is, plusz tisztesseges kodekpakk hozza (pl. FFDShow). Es akkor tutira megy mindegyik stream, csak az nem amelyik idokozben offline lett.
Pl. a TVU-s Danish Delight 2 mindig mukodik.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #22116 üzenetére
Igen, valoszinuleg en is hutotaskabol csemegeznek. Eleg bosszanto, az effajta kapzsisag (400 Ft fel liter vizert), nem szeretem tamogatni az ilyen 'kereskedoket'. Meg a dupla arat elviselnem egy bufestol, de ez mar joval tobb annal.
A hazai szendvicseket en is szeretem, csak a szetnyomodott teliszalamisat nem.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Mert ha nem az utazás során összenyomódott téliszalámis hazai szendviccsel akarta túlélni a napot az ember, akkor a büféstandokon bőven talált választékot. Gyrost pitában 2500 forintért, ugyanezt tálban már 3500-ért, vagy éppen borjúsültet 3000-ért. Ha a laktató étkek mellé legurított volna valami hűsítőt (a fagyasztóból reggel kivett limonádé délre már szépen meglangyosodott), akkor vehetett félliteres vizet 400 forintért, üdítőt 600-ért, sört pedig 900-ért.
Na errol erdekelne a velemenyetek, foleg azoke akik iden vagy a korabbi evekben a helyszinen tartozkodnak /-tak.
En pl. nagyon szeretem a gyrost, az osszenyomodott teliszalamis szendviccsel ellentetben, nade egy adag (?) 2500-3500?
Udito 600 Ft, ami sok a sokk.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Button? De tegnap nem tudtam eleg mozgokepet nezni a szabadedzesekrol, ilyen kerdesre valaszt adni, mert akadozott a stream es gyakran csak allokepeket lattam. Ha a helyszinen lehettem volna az 1-es kanyar kornyeken, akkor tobb eselyem lenne a pontos valaszra.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Markgx10 #22104 üzenetére
Te batran kritizalsz masokat terjengos onban is, de nem birod a kiigazitast egy nehanyszavas off-fal sem. Hiba. Es az is hiba, hogy minek irogatsz ide, amikor a hsz-eid 99,99%-anak koze sincs az F1 szakmai oldalaihoz. Fogjatok kezen egymast Aesirrel es viszontlatasra.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #22092 üzenetére
Ez mar ki let vesezve oda-vissza huszonketszer, olvass vissza, ha ki akarsz vegre kupalodni a temaban.
Muszaj neked is azzal a mocskos M*****nnel foglalkoznod? Meg, hogy en M******ezek tul sokat.
(#22102) Markgx10: Ne szakmaizzal mar ennyire, raadasul te sem tudod, hogy mi az off.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #22099 üzenetére
Csak mert nem ertek egyet valakivel [pl. a Ferrari setupprogjamjaival kapcsolatban], attol meg jol informalt vagyok, meg a Ferrarival kapcsolatban is.
Pl. ki informalt benneteket hetfon meg a hivatalos [elso angol] sajtokozlemenyek elott, hogy egy megbeszelesen az uszony bevetese mellett dontottek a Ferrarinal?
Hogy szakmai legyek, egy setupprogram soha sem dogmatikusan sablonos, nem lehet lesarkitani ugy mint gV tette, en azzal nem ertettem egyet, ennyi. Ugyhogy az o velemenyet en abszolute nem tartom sem pontos sem bennfentes informacionak abban a dologban. Es ettol fuggetlenul jol informalt vagyok mindket nagy csapat dolgaival kapcsolatban.
Nem artana, ha ti is tobb szakmaisagot vinnetek a topikba a szemelyeskedesek helyett.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Az a 90% legyen szives az ot erdeklo kontravelemenyekkel es temakkal eloallni, ne csak kussoljon es szemelyeskedjen!
Nem fogok a ket szep szemedert a te kedvenceiddel foglalkozni. Mindenki az ot erdeklo temakkal foglalkozik, tessek, a topik konyorog, hogy megtoltsetek a ti szineitekkel (ez nem az en feladatom), ne csak szemelyeskedni bujjatok elo.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Mar lealltam a Mc****n temaval, ami ertheto okokbol zavarja a tobbseget, teged is beleertve.
Normalis arcok, relative, hogy kik azok.
Es, ha toleransabbak lennetek, eszrevehetnetek, hogy a Mekis temaval is allandoan erintem a Ferrari temat. Ki idezte a Ferrari nyilatkozatokat pl.? A Mekirol sem szoktam a Ferrari kizarasaval beszelni, mert nem is lehet.
Ertem en, hogy mi frusztral itt sokakat.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Javarészt kitalációkra, találgatásokra építesz
Negativ.
a tényeket pedig mindenki ismeri
Negativ.
Letagadom, hogy a szomszéd városban laksz
Kicsit sok a McLaren a topikban? Tehetek en arrol, hogy a Ferrari tobbseg melyen hallgat, es nem nyom el? Tehetek en arrol, hogy a McLaren jol all?
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
!Overdose! #22062 üzenetére
Azt nem lehet elkiabalni, hogy kopirozhato e, az vilagos, mint a vakablak.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Ja ok olyan ugyesek a delelotti koszos aszfalton, hogy mar ott megvan a vegleges idomerobeallitas.
Benzinmennyisegtul es programtol fuggetlenul tudniuk kell fejlodni delelottrol delutanra. Ha teljesen elszeparaljak a ketfele programot, azzal el is asnak magukat.
Nade persze te bennfentes vagy a Ferrarinal, ezert velem ellentetben te pontosan tudod a programjukat.
Kimi meg szombatra sem szokta megtalalni a legjobb beallitasait, nemhogy pentek delelottre. Arrol nem beszelve, hogy a Q3 idomero beallitas az egyben a versenybeallitas is, ezert nem lehet teljesen elvalasztani oket, vagy arra akarsz celozni, hogy a Ferrari egesz delelotti munkaja Q2 setup?
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
pH érték #22054 üzenetére
A delelotti edzest a McLaren 'ellazsalta' es kesobb kezdte rivalisanal, mert felesleges volt kapkodnia, mivel a palya tiszta kosz volt.
A delutani edzesen a Meki tovabb tudott javulni a setuppal, mig a Ferrari kevesbe, maradt ahol volt. Ugy tunik, tobb tizedes technikai elonye van a McLarennek, bar ha ugyesek ennyit meg behozhatna a Ferrari az idomeroig, de a Meki is hagyomanyosan szokott fejlodni pusztan az elso nap utani telemetria elemzessel. Ha Lewis hozza a megszokott versenytempojat, setagalopp lesz neki a futamgyozelem.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #22050 üzenetére
Tenymegallapitas volt: a McLewis jelenleg minden palyan es mindenfele idojarasi viszony mellett jo.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
ronaldo #22047 üzenetére
air 31 °C, track 33 °C, cloudy, then sunny (Ferrari sajtokozlemeny)
Idealis versenykorulmenyek. Ennel javareszt csak huvosebb versenyek varnak rank a szezon hatralevo reszeben. Egy jo autonak minden korulmenynel jonak kell lennie, a pilotanak is. Nem jo nektek az eso, nem jo nektek a huvos, nem jo a meleg ido? Negyven fok, olvado aszfalttal? Talan megmentene a csufos veresegtol, de a jelenlegi Meki mindenutt jo es kivalo a fek es motorhutese, a Meki nincs berezelve a kanikulatol sem. Az feljavult aeroja miatt mar a gumit sem fogyasztja jelentosen jobban.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Felipe Massa: "Nehéz lenne megmondani, hogy pontosan hol állunk a vetélytársakhoz képest, de tény, hogy gyorsak. A lágyabb gumikeverékekkel nem voltam megelégedve, míg a keményebbel jobban boldogultam. Ahogyan azt megszokhattuk, a Hungaroringen mindig nehéz megítélni az abroncsokat az első nap után, mivel szemcsésednek és a pályaviszonyok is folyamatosan változnak. Tudjuk, hogy milyen irányba kell elindulnunk, hogy jó eredményt érjünk el. Nem lesz könnyű dolgunk, de bizakodó vagyok."
Kimi Räikkönen: "A különböző beállításokon dolgoztunk és kipróbáltam az új motorborítást is, de nehéz lenne részletes elemzésbe kezdeni. Az autóm menettulajdonságaival elégedett vagyok, és bár a vetélytársak kicsivel gyorsabbnak tűnnek, nem olyan rossz a helyzet. Azt soha nem tudhatjuk, hogy ki mennyi üzemanyaggal indult. Még van tér a javításra."
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Lewis velt versenytempo-atlaga: 1:21.257
Massa velt versenytempo-atlaga: 1:21.731
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Heikki, Lewis: Dumbo-ful
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Markgx10 #22022 üzenetére
Csak, hogy ne kelljen keresgelned:
Fernando Alonso: I tested it and I found no difference when I tested it. We keep it on the car because according to the wind tunnel it's a little bit better - the numbers - but no big change in terms of driver feeling.Heikki Kovalainen: I haven't tested it but we tried it in Hockenheim, I think Lewis tried it, and again, I feel we didn't really feel a difference, so that's why we haven't run it since then.
Szoval, ha azt gondolod, hogy pusztan az uszony majd megnyeri a futamot a Ferrarinak, hiu abrandokat szovogetsz. A jo beallitasok es a kivalo pilotateljesitmeny fogja megnyerni a futamot.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Markgx10 #22022 üzenetére
Akkor, javaslom olvasd el a tegnapi sajtotajekoztato teljes anyagat, es aztan okoskodj. Amit mondtam, azt a pilotak mondtak tegnak a shark-fin-rol.
Szoval, okosabb maradtal volna, ha nem kotsz belem. Nekem te nem vagy intellektualis ellenfel, foleg nem F1 technikaban.
A shark-fin azert van fennt mert nem art, es a szelcsatorna/matekolas nemi hatekonysagot tulajdonit nekik, de ezt a pilotak altali teszteles nem erositi meg. De ezt mar elmondtam tegnap.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
OK, meg nincsenek fenn.
Az elso benyomasaim az elso szabadedzes alapjan. Varakozasaimnak megfeleloen szoros kuzdelem varhato a ket rivalis kozott. A McLaren kicsit kenyelmesebben kezdte a delelotti munkat es ahogy figyeltem, Lewis szokas szerint egy szett gumival gyakorolt, a hosszutavu gumikopast vizsgalando. Massa PR kor (kolcson kenyer visszajar egyeseknek).
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
AMD Power #21990 üzenetére
Magatol az uszonytol nem kell tartani, az kevesebb mint 1 tizedet ad. Atolvastam a mai sajtotajekoztato szoveget. Ez az uszony a pilotak szamara nem eszreveheto 'javulast' ad, csak azert alakalmazzak a csapatok, mert a szelcsatorna es a matekolas alapjan 'hatekonynak' velik (egy kicsit).
Vagyis onmagaban ez nem fogja kihuzni a Ferrarit a csavabol. Ha itt sem talaljak meg a jo beallitasokat es nem tapossak ki a lelket a jarganynak, keves lesznek, mint mackosajtban a brummogas.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #21985 üzenetére
No comment. A sok bulvartol mar meg sem tudod kulonboztetni a cimet a tartalomtol.
Olvashatnal tartalamasabb es targyilagosabb cikkeket, ha mar Lewisrol akarsz olvasni.
"Obviously at the first grand prix I loved the car then. But then I didn't hit the sweet spot with McLaren at a couple of races. For sure the last few races the car has been the best it has ever been. And it should be that way - we've been working very hard to develop it and we've seen the evolution of the car."
Nincs ajulas, nincs beleszeretes... csak az ujsagiro-sarlatanok agyaban.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
mefistofeles #21972 üzenetére
Adnak neki meg eselyt, hatha tudnak belole csinalni egy Coulthard 2-t.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #21970 üzenetére
Ez azoknak hir akik bulvarportalokon jollakva konspiraltak, hogy 'vizsgaljak a Mekit mert csalnak'. Itt is voltak egy paran ilyenek, akiknek meg azt is nehez volt az ertesukre adni, hogy a McLarennek mar ev eleje ota hat kapcsolo ful van a kormanyan es nem is vizsgaljak.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
FIA gives Hamilton's engine the all-clear
Hamilton motorja teljesen szabalyos.
(Elozmeny: FIA begins random engine checks)
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #21937 üzenetére
Marpedig egy palyafutasnak van zenitje, ami utan hanyatlanak a kepessegek vagy akar a motivacio.
Ketsegtelen, hogy peldaul Alonso most nagy adag motivaciot gyujt a Renaultnal, mert ott egyszeruen kiehezik a sikerre. Nagy ra az esely, hogy nehany ev mulva ujra az Alonso-Hamilton parharc lesz a Forma-1 fo temaja (Ferrari vs McLaren kontosben). Mar dorzsolom a tenyerem.
Foci: Duna TV, ma 19:30
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #21934 üzenetére
Az ido jo tanito mester, es Lewis eppen abban erosodik meg, amit egyesek maradando gyengesegenek szeretnenek latni. De a tortenesek az ellenkezojet kezdik mutatni, de ez nem meglepo, meg Piquet is kezd beletanulni az F1-be nemhogy Lewis.
Szerintem tavaly nem biztos, hogy kepes lett volna erre;
Ha egy átlagos versenyzővel közlik, hogy 8 kör alatt 23 másodperces előnyt kell gyűjtenie, alighanem megpróbálja - és kicsúszik. Vagy legjobb esetben egyszerűen nem sikerül neki. Ami azt illeti, ez Lewis-nak sem sikerült a Safety Car utáni újraindítás, azaz a 42. kör és második boxkiállása, az 50. kör között, a fontos azonban nem is ez, hanem a reakciója volt. "Tudtam, hogy a feladat lényegében lehetetlen. De nem töprengtem túl sokat, csak nekiduráltam magam" - mesélte később. - "Egy ilyen helyzetben versenyautót vezetni valójában az egyik legszórakoztatóbb élmény, amit egy autóversenyző átélhet - többé nem gondol még a futamra sem, csakis önmagára és az autójára összpontosít; az optimális pillanatra, amikor bele kell taposnia a fékbe; arra a pillanatra, amikor elkezdheti adagolni a gázt. Az ember ilyenkor eggyé válik a vezetés ritmusával - imádom ezt." (FP)
Ha igy tudja roni a koroket, nem valoszinu, hogy komoly problemai lesznek a koncentraciojaval, ahogy egyre rutinosabb lesz. Az meg egyenesen hiu abrand, hogy az idei ket utolso versenye ugyanolyan gyatra lesz, mint tavaly.
(#21933) Motion_Blur: Amit Lewis tavaly csinalt, azt ugy hivjak, 'hogy kiejtette a sajtot a szajabol'. Es igen, elismerem Kimi ott volt es ugyes volt, hogy 'elkapta', tehat megerdemelte. Igen, csak a 2007-es Ferrari cimekre gondoltam.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Incubus #21913 üzenetére
Koztudott, hogy az ujoncok tapasztalatlanok, forrofejuek es nem birjak a nyomast. Tovabba Lewis tul magasra tette maganak a mercet. A rossz technika rossz vezetesere meg olyan nevek ugranak be nekem, hogy Massa, Alonso, Kimi (jaj, mar megint darazsfeszekbe nyultam). De pont Kimi vedte meg Lewist, hogy a rossz technikaval szuksegszeruen tobbet hibazik mindenki, nem csak Lewis.
Lehet meg Lewisnak iden nullazasa, szerencsetlensege sajat hibajabol vagy tole fuggetlenul, de, hogy a tavalyi pechszeriaja nem fog megismetlodni arra nagy esely van, mert azt a kinai boxbehajtot egy eletre megtanulta, es az idei McLaren taktikabol az is latszik, hogy a csapat meg egy eletre megtanulta, hogy a gumival ne csinaljanak extrem taktikakat.
A lenyegi mondanivalom pedig az lenne, hogy Lewis mar iden nem ujonc es kezd felnoni a feladathoz.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #21907 üzenetére
Kova pont most kapott extra felkeszitest a Technology Centre-ben, erzik, hogy gatyaba kell razni a sracot, mert most mar jo a technika a konstruktorire is. Ha Lewis moge sorakozott volna fel, amikor az verte a Ferrarikat, mar fel is jottek volna, de erzesem szerint fel fog jonni a McLaren, es a kovetkezo futamok valamelyiken meg fog szuletni az elso 18 pontos produkcio is.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Ereztem, hogy darazsfeszekbe nyultam.
De hat ez van, gyakran nem vagyunk egy velemenyen, mert sok minden csak nezopont kerdese.
Valtsunk is temat. Montoyának nem hiányzik a Forma-1
Én egyáltalán nem bántam meg, hogy a NASCAR-ra váltottam. Sok ember elfelejti a Forma-1-ben azt, hogy ez egy sport. A McLaren például túlságosan is komolyan veszi."
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- GTA VI
- iPhone topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Napelem
- Politikai mémek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest