Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • priti

    addikt

    válasz katt777 #1479 üzenetére

    Nincs benne semmi vérlázító, csak más az alap tényállás, ugyanis a fejlődést is lehet variálni és nem úgy van, hogy egyformán fejlődik minden. Meg gondolkodni is lehet.
    Ott van például az a "város", ahol ilyen kósza réjderek vannak. Még nem mertem, mert az angol miatt bizonytalan vagyok néha, de a kettő tapasztalatai alapján bármibe lefogadom, hogy azt a várost csontra ki kell írtani a csába, mert az csak XP tápolásra van. Azok akik ott vannak, ahogy levettem ilyen sehonnai portyázók, puszuljanak erősebb kutya ugat alapon.

    Végig lehet vinni jó karmával is, csak akkor sokkal többet kell állatozni, hogy rendesen fejlődj és emiatt unalmasabb, de jó karmával se indítanék gyenge karaktert. Hülyeség, abból csak a szívás van. Akárhogy variálod mindig rá leszel úgy utalva valamire.
    Jó sok akciópontod, életed legyen, elbírj elég cuccot, kezeld jól a fegyvered és sok pontot kapj szintlépéskor. Fallout-ban ez az alap, minden más utána jön, az összes többit befojásoló képességet a fejlődéskor kell tápolni és nem igaz amit mondasz, mert jó a karakterfejlesztés, csak jó karaktert kell indítani és ez a különbség, hogy a fejlődést is meghatározza a karakter részben. Mondjuk a szerencse szerintem ugyanolyan hülyeség maradt, mint a kettőben. Arra sose adok, nemtom miért kerül bele minden részbe, szerintem simán szivatás.
    Próbáld végig a variációkat a karakterépítéstől az első szintlépésig, látni fogod , hogy óriási különbség van karakter és karakter között. Nagyon nem mindegy, hogy hány pontot tudsz szétosztani szintenként pölö, ha ilyen egyszámjegyűt osztogatsz el, az már totál gáz, soha nem lesz abból jó karakter, ha megfeszülsz se.

Új hozzászólás Aktív témák