Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pit07

    csendes tag

    válasz ForgoLajos #183 üzenetére

    Az a baj,hogy a sett vezetéstechnika függő mindenki saját magához állitja a settet és azért nehéz,ha más a vezetési stilusotok,legjobb mindig a saját sett ;) "Az miért van, hogy a versenyen egy egyenesben full gázon, látom távolodni a verseny társakat?" nézd meg hogy a pedálod kinyomja e a full gázt.,hát ha nem egyenesbe van a kormány akkor a legkönnyebb megforogni,a legjobb ívet érdemes megtalálni egy kanyarba kijövet hiszen ezzel lesz a kigyorsitásod a legjobb, nem mindegy hogy valaki támad vagy ép te támadsz valakit ,mert akkor vannak támadó és védekező ívek többet forgatod a kormányt annál nehezebb dolgod lesz a kigyorsitáskor, kipörgésgátlót álisd magasra ha nem megy ,fontos hogy ne tul szélesen vegyél egy kanyart és ne nagyon belül, a gyorsulás,végsebbeség a váltó áttétel és a szárnyak ideális beálitásával tudod jól elérni.még van egy két dolog de elsősorba ezt kell jól beálitani, gumik kopására rengeteg dolog közbe játszik,sett,vezetési stilus,kormány beállitás, Most ennyi jutott eszembe,Jó tesztelést!

    Mclaren Mercedes

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés