Hirdetés
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Arctic MX-4 vs. Arctic MX-6. Melyik a jobb?
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- MárkaLánc
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
_drk
addikt
Úgy látom renteget patch után végre lehet használni a STR buildeket!
Egy éve mikor abba hagytam 1.04 talán már kaptak buffot, de akkor nem teszteltem.
Viszont előtte a jump attackon kívül nagyon sok mindent nem lehetett csinálni.Most mivel olyan faith weapont nem kaptam Altus plateu-n ami tetszene, de felvettem a Great Club-ot, inkább át buildeztem magam. Hát ment is az unga-bunga!
Akkora sebzésem volt 40-50 str-el el se hittem. Gyors is volt (1.09-ben pont ezt buffolták), nagy a hatótáv, ki is billent mindenkit!
Kicsit easy is lett, meg unalmas is egy idő után.
Most Rykard blasphemous blade-jével kisérletezek.
Az a durva, ahogy vissza respeceltem faith-re, nem lett nagyobb a sebzésem a karddal, pedig faith-re már jobban scale-el a fegyver.
De legalább megint tudok sok varázslatot nyomni! -
_drk
addikt
Megjelenéskor gyenge volt. 1.03-ban legalábbis.
Sok helyen hallottam és olvastam is, hogy sok embernek nem jött be és respec-elni kellett.
Én is így jártam! Több fegyver kipróbálása után is valahogy nagyon nem adta.
Pedig eddig az összes Soulslike játékot str/heavy buildem nyomtam.
Utána Dex-el hogy végre sokkal jobban haladtam. De az még mindig nem az imba fokozat volt. -
_drk
addikt
Fegyver függő a scaling. 60 felett legalább B-nek kell lennie.
Ha át mész faith-re akkor meg faith-re scale-elő fegyver kell de 60as felett ugyan az lesz mint most strength-el.
Ha csak egy valamire fókuszálsz akkor menjen 80ig. A többi már hibrid build és úgy kell matekozni a pontokat.
Mondjuk faith-es karakternek ugyan úgy kell sok vigor és endurance is. Fegyvereknek legalább 20-20at adni kell a követelmények miatt. Ha meg van mivel szeretnél menni akkor azt lehet csökkenteni az adott fegyverhez.
Viszont egy faith-es kari varázsol, tehát kell neki az es legtöbb faith-es fegyver nagyon jól skálázódik legalább egy másik tulajdonságra.
Én most ezt csináltam, játék végéig teljesen jó volt. Viszont már utolso 3 régióban nem sokat sebzett a varázslatom. A fegyvereknek kéne más tulajdonságot növelni amire nem volt pont a többi mellett. Az ilyen nagyon min-maxos és tudnod is kell mit akarsz a játék végén.Golden vow-hoz 25ös faith kell az nem magas, ha sima fegyvert használsz akkor mehet rá valami erősítés is.
De egyébként a vigort és az endurance-t is lehet fejleszteni.
60-40re ezek is mehetnek.
Én most str/fth-es karival elégedett vagyok, felnyomom a buffokat és lecsapok mindent. -
_drk
addikt
Múlt héten sikerült platinazmom a játékot.
Második végigjatszasra egy faith buildel próbálkoztam.
Itt most el is mondanám, hogy kb 4 szakaszra lehet osztani a játékot. Ugye bár kezdő limgrave ahol tök mindegy mit használ az ember csak adjon 1-2 pontot valamire és kis fegyver fejlesztéssel.
Majd Liurnia + Cealid, kicsi ugrással Altus Plateu régió.
Majd végül az endgame hóval, sarkanyokkal és haligtree-vel.
Első 3 szakaszban jól működött minden. Faith build a kis fist weaponnel, holy dmg bármilyen fegyverrel. A varázslatok is egész szépen sebeztek.Rájöttem hogy a játék végét nem szeretem! Vannak hangulatos részek, de sok helyen egyszerűen szívás van. 60 Vigort képesek egy skillel leolvasztani.
Itt már éreztem, hogy 1-2 fegyver és spellen kívül a faith build már gyengül. Mivel smithing Stone csak azula után van dögivel nagyon sokat nem variálhattam.
Itt inkább átmentem str/faith buildre. Great club jól megerősítve verhetetlen.
Kipróbáltam a dual greatsword és dual hammeres dolgot is.
Egész jól muzsikálnak, csak boss harcoknál a sok ugrálás és gurulás mellett alig lehet csapkodni. Hatékonyabb volt csak egy fegyver.A faith spellek azaz incantations kicsit csalódás volt. Inkább ilyen trükkös varázslatok mint erősek. Kedvencem inkább a villámosak voltak, abból is főleg a jeges területre ható. szerintem kevés jó van de azok is csak nagyon úgy buildelve sebeznek jól, de olyan casting Time-al amit nem nagyon engednek meg a bossok.
Biztos lehet ezt nagyon jól használni, de nekem annyira nem jött be és ha már nem varázslok csak buffolok, már feleslegesnek éreztem a faith buildet.A játék egészében továbbra is pazar. Egy év elteltével sokat változott is a játék. A végén vannak balance gondok.
Tervbe van még egy int build és persze várom a DLC-t.
Ha tippelni kéne tuti lesznek majd jó sleep biuldek. -
_drk
addikt
válasz Tibor12345 #6902 üzenetére
Teljesen más karit például varázslót szerintem jobb nulláról indítani. Az egész játéknak más akkor a mechanikája, megközelítése és persze a gameplay full más.
Meg hát max szinten másabb prógálgatni a varázslatokat mint a közepén. -
_drk
addikt
válasz WATERDACA #6932 üzenetére
Ennyit tudunk!
Miquella valószínű benne lesz, mert ő van torrenten.
Vati-nak persze van róla videója.
Tipre mint az eddigi from-os DLCk, új map terület,fegyverek, sztori kiegészítés.
Meg persze rohadt nehéz lesz.
Amugy az lenne még jó hogy alap játékba is az üres részeket át alakítják.Általában end game tartalmak a DLC, egy New Game végén lévő karakter kell.
[ Szerkesztve ]
-
-
_drk
addikt
válasz cyberkind #6938 üzenetére
Egyszerűen muszáj! Most vagy eladod 5 millió embernek akik a minél nehezebbre nyáladzanak vagy a játékosok felének akiknek kell kihívás de nem a lehetetlen frusztráló.
Meglehet nézni a Sekiro eladásokat, ami hiába GOTY, alig érdekel valakit. Én szeretem a from játékokat de a közelébe nem megyek annak!
Múltkor felraktam a Bloodborne-t megint, mert elsőre rossz befejezést kaptam, aztán most második Bossnál egy óra kínlódás után inkább töröltem. Nem volt hozzá türelmem.
DS1 ugyan így járt tavaly valahol.
Ott megakadsz, nem tudsz mit csinálni.
Itt Elden Ringben meg el mész más felé vagy hívsz ash-t és mehetsz tovább.
Egyébként meg Elden Ring se könnyű, mountam top után már kifejezetten nehéz.
Csak itt rengeteg opció van mindenre is.Szerk.
Amúgy már a DS3at is szidták hogy könnyű lett...
Azt az egyensúlyt megtalálni például Bossoknál valami mocsok nehéz lehet, hogy szórakoztató és nehéz legyen.[ Szerkesztve ]
-
_drk
addikt
válasz cyberkind #6942 üzenetére
Én a parryre soha nem veszem rá magam!
De nekem ez az elborult japán demonos cucc se jön be. (Nioh-val se tudtam sokat játszani).De itt jön be hogy kinek mi a nehéz.
DS1 és DS2 nagyon suta már sok szempontból. Demon Souls remake el is hasalt itt, hogy a 10 éves játék mechanika ma már kevés.
Ezért is ágazott el 2 felé a From szerintem.
Van egy kisebb, leszűkített játék menet, ahol kontrollálhatóbb a játékmenet, ráadasul mocsok nehéz amit megadták a fanoknak. Sekiro.
Eldennél meg ha mindent is bele akarsz rakni akkor a játék közepe-vége már kontrollálhatatlan. Ezért már a Bossok is csalnak, amit a 200as karival simán megolsz ugyan úgy, de a 100as nem tudsz.
Mondjuk másodikra intes karival elszaladtam játék elején a meteor staff-ért és varázslatért. A játék konkrétan easy lett....
Miután elolvastam hogy azt kell csinálni, anélkül sose jövök rá csak játék közepén amikor ténylegesen ott kell már bóklásznom. Ez egy OW játékban meg megoldhatatlan vagy nem OW lesz ha lezarod az utat.
Ha nincs ott a cucc meg nincs értelme az egésznek.[ Szerkesztve ]
-
_drk
addikt
válasz TESCO-Zsömle #6951 üzenetére
Jah, Rannival a végén 1000 évig KUSS van!
A többi mondjuk megöl mindenkit meg pusztulás van.Volt valaha jó világ a Lands Between-en?
-
_drk
addikt
válasz Yodamest #7051 üzenetére
BB-nek van a legegyszerűbb item és harcrendszere, alig kell valamire figyelni alapvetően, csak a pure combat van.
Inkább itt van a baj. Alapból sokkal másabb, a könyörtelen harc mellett ez a gyorsaság elviszi a sok taktikázási lehetőséget.
A többi sokkal jobban RPG-s játékhoz képest itt nagyon le van butítva az egész, pl varázslatok az csak itemek.A látvány teljesen más design, az nem rossz, de nekem is nagyok ismétlődő volt.
De a legnagyobb baj, hogy az összes from-os játékból itt a legnagyobb a katyvasz. A történet és annak iránya tiszta káosz, a pálya design hogy akkor most mi merre is káosz, még pályán belül eligazodsz merre menjél, de a Boss után sok esetben csak rohadt nagy kérdő jel van hogy akkor merre tovább.
Követhetetlen az egész még vegigjatszassal is. -
_drk
addikt
válasz nanamii_o #7349 üzenetére
Szerintem akkor kap egy új teljes végigjátszást az egész.
Én reménykedek, hogy az egész játékba bele nyúlnak.Ha nagyon nincs időm és csak a végére kap új pálya részeket akkor már a sokat halogatott varázslós buildemet folytatom amit addig tuti elkezdek mire jön a DLC.
-
_drk
addikt
válasz WATERDACA #7382 üzenetére
Nekem nem jött be. Próbálgattam csak varázsolni, azért legyen HP, stamina na meg persze fp is a slot és mana miatt, de 60as faith-el nem sebzett olyan jól, de cserébe másra se volt jó a kari.
Legalábbis a játék második részén én már gyengének éreztem az akkori statok és szintemmel. Addig amúgy teljesen jó. Csak ugyebár ott van is egy ugrás nehézségben.Inkább átváltottam hibrid str/faith-re. Hagytam fp-n és faith-en pár pontot, így rengetegféle Buffal a str build is csak erősebb lett.
-
_drk
addikt
válasz WATERDACA #7384 üzenetére
Kint a nagyvilágban el lehet velük szórakozni, de igen, Bossok ellen 1-2 spell volt ami használható.
Soknak túl nagy a casting Time is.
Néztem, hogy lehetne papír buildet csinálni, meg ilyen gyűrű, olyan gyűrű de inkább hagytam.
Meg persze túl oldalt ott vannak a cheat fegyverek például a blasphemous blade.
De Aztán ugyan úgy mint te, néztem hogy a requirements annyira magas a late game fegyvereknél, sok esetben ugye nem pure faith mondjuk csak C-re skálázódik mellé kéne a dex... -
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #7386 üzenetére
Próbáltam abból dolgozni ami volt, se stamina, se hp, kis csóró fegyver csak, 70es faith körül, vagy 3 gyűrű amik volt ami még nem volt meg vagy csak a gyengébb volt meg. Ezt még lehetett volna erősíteni több és jobb cuccal de nem volt.
Morgott után, főleg a havas rész már sokkal keményebb. Addig majdnem mindegy mivel mész, de oda már kell egy működő build. Az akkori cucokkal amit kitudtam hozni már gyenge volt és mint írtuk nagyon körülményes.
Azután a str build a buffokkal ég és föld. -
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #7388 üzenetére
Gurranq spellt ami ajánlva van azt próbáltam és meglepődtem mennyire szar volt!
A sárkányos spellek meg faith/arc -osak. Arra még szerintem majd egy New Game+ build majd lesz.Egyébként biztos jól működik sok. Rengeteg videót néztem akkor hogysmint kéne de nekem nem adta.
-
_drk
addikt
válasz cyberkind #7420 üzenetére
Jövő februárban már 2 éves lesz a játék. Ez már nem tudom milyen DLC időpont...
Én reménykedek, hogy nem csak egy új terület 120+ szintre amit pár óra alatt megcsinálsz, hanem gatyába rázzák az egészet.
Inkább fejezzék be az elnagyolt részeket és színesítsék ki amit lehet. -
_drk
addikt
válasz Beretvás #7427 üzenetére
Szerintem nem az idegbetegségen múlik. Én is az vagyok meg ahogy látom elég sok youtuber és streamer az, attól még simán játszol.
Most a GTA5-ozok és majdnem széttortem a kontrollert amit egy souls game se tudott elérniHozzáállás kérdése az egész, ez egy nehéz játék, minden méter és ellenség egy újabb lépés és haladás a cél felé.
Meg persze mindig oda kell figyelni.
Kicsit túl is van ez misztifikálva már.Arcade autóverseny játékból is kipróbálva egy komolyabb játékot rá jön az ember, hogy fékezni kell, majd minden egyes körben egyre jobban tudja bevenni a kanyart az ember.
-
_drk
addikt
válasz ProEvoFan #7451 üzenetére
Reddit.
Rengeteg tipp van és sokszor a hozzászólásokban még jobbak.
Általában leveling guide-al, meddig mit fejlesszél.
Csak kicsit keresni kell.Bár én mindig a volt kollégám Dark Souls3hoz javasolt buildet követem. 20-20-20, 25-25-25,30-30-30 HP, Stamina, Str és nagy meglepetések kvázi nem érhetnek.
Bad Pritt.
Nekem fextrások nem tetszettek. Azok is nagy részt videók es inkább late game buildek. -
_drk
addikt
Lol
Úgy látom majd Elden Ringben is érdemes lesz kipróbálni a Convergence mod-ot.
[link] https://twitter.com/ConvergenceMod
Lake of rot így néz ki benne.
-
_drk
addikt
Bele tettél 200 órát és utána szidod?
Teljesen megalapozott a Hype mert kurva jó játék. Újra alkotta az Open Worldot, új szintre emelte az egyre közkedveltebb soulslike zsánert.
A Demon Souls remakeben egyedül a grafika volt jó, a játék menet és az egész annyira elavult hogy a végére inkább szidtam a játékot mert sokkal többet ki lehetett volna hozni belőle. Szerintem egy oltári nagy kihagyott ziccer az a játék.
Elden Ringes QuestLog-al egyet értek. Ekkora nagy és hosszú játékban egyszerűen kéne a vissza követés. Esélytelen emlékezni mi volt két hete egy egy párbeszedben.
A buildre és személyi tudásra fogni a nehézséget egy souls játékban vicces. Pont most volt RL1 végigjatszas beszámoló.
Ebben a játékban úgy harcolsz ahogy akarsz, 1000 mód van rá.A több narratívával is egyetértek. A sztori is nagyon kusza.
Nem sokkal de egy kicsivel lehetne ezt jobban csinálni.
Néha tényleg nem tudja mi történik az ember.Az eldugott ez trükkös helyek meg régi japán szokás. Vagy lehet nem is japán, de ez retro feeling. Az internet miatt meg ma már tök mindegy mennyire van eldugva.
Néhol a pálya design és újra felhasznált Bossok megérdemlik a kritikát. Csak ott meg bejön az idő, a budget és szerintem így is rengeteg minden ki lett vágva a játékból.
[ Szerkesztve ]
-
_drk
addikt
Elég negatívan kritizáltad. Vagyis inkább csak szidtad a játékot. Ami ennyi idő után furcsa.
200 óra játék nálam a teljesen beszippantott mert kurva jó kategória.A lvl1-et a nehézségre írtam mert abba is belekötöttél. Mióta tánc szőnyegen meg furujával viszik át, azóta én csak annyit látok hogy balfasz vagyok és türelmem sincs hozzá.
De hogy az ellenfél build függő meg 13as szinten nem lehet megcsinálni az faszság. -
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #7645 üzenetére
Online játék teljesen más!
Ott alapból tetszik a játék, jó a játékmenet és a loop bent tart.
Na azon kívül igen, mindent szidnak a matchmaking, community, csalók stb.ProEvoFan:
Diabloban is jó a szokásos gameplayplay loop, azaz mész és írtod a szörnyeket. Az alap az jó, csak egy online játékhoz 100+ óra után több kell.
(Mondjuk most ránéztem az S3ra és a játék még mindig olyan mint fél éve és már akkor is lehetett rugdosni.)Ezzel szemben az Elden Ringben nem sok zsákba macska van, a játék menet ugyanaz elejétől a végéig.
Lehet kritizalni kinézet és teljesítmény miatt, de ez a From ami csak csufolva van AAA stúdiónak meg alapból nem az számít náluk és pont az a lényeg.
Audio-vizuálisan egy nagyon kiemelkedő játék!
Persze, hogy újra felhasználnak dolgokat ha már meg van, kb ez az intelligens játékfejlesztés és még haladnak is, így nem kell 10 évet várni mint a GTA-ra... -
_drk
addikt
-
_drk
addikt
válasz ThySoul #7655 üzenetére
De most miért pofátlan felhasználni dolgokat amik már megvannak és végeredményben meg tök mindegy?
Vagy szarul néz ki a claymore?
Nem jó a moveset amivel jatszottál 200 órát?Remélem minden evésnél kidobod a tányérod te is...
DS4 meg azért nem lett mert az se lett volna jó ugyan úgy senkinek. Már a DS3 kapta a fikàzàst és persze, hogy az első a legjobb amivel ma már senkinek nem kell.
Ott a Sekiro, GOTY is lett, de annyira nehéz hogy egy szűk rétegnek jó csak...
De normális balanszhoz meg ennyire le kell szűkíteni az egész játékot, hogy van egy kis kardod meg robot káros és annyi.[ Szerkesztve ]
-
_drk
addikt
-
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #7667 üzenetére
Ti értelmezitek rosszul hogy mekkora munka spórolás ez és közben úgy senkit se érdekel max titeket.
Én értem a jogos kritikát, mert tényleg nem next gen a látvány és legtöbb megoldás se, plusz a narrativa sincs sehol se de az újra használt claymore ne legyen már baj...
-
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #7670 üzenetére
Az a vicc, hogy a DS veteránnak kb semmise lenne jó
Csináltak volna egy DS4et az is ugyan úgy fikázva lenne valami miatt például nehézség mert túl könnyű vagy túl nehéz.
Egyébként megértem a rajongói dühöt, az évek alatt rengeteg játékról kellett lemondani.
De a kreatív tartalom hiány nem az ER-re igaz.Thysoul:
Szerintem kevés lett volna már a DS4 és tovább is akartak lépni és fejlődni. Nem mellesleg egy szélesebb vásárló közösség felé.
Hihetetlen mennyire félnek még az ER-től is, hogy ez mennyire nehéz. ( jó példa most Proevofun aki megvilágosodott).
Na egy DS biztos nehéz is lett volna.Meg a DS4-el is az a baj, hogy az igazi fanok DS1et akarnának de olyat mapot megcsinálni nem is sok munka hanem kreatív csoda kell. De mindamellett meg megint eladnak pár milliót belőle és annyi. Az nekem se kellett volna mert a játék fele maga a pusztulat.
-
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #7693 üzenetére
Pörgök én amiatt is ne aggódj!
Igazából nem értem mi tart 2 évig, ez egy DLC-nek kurva sok, vagyis inkább túl sok idő.
Nagyon kíváncsi vagyok mit akarnak most.Én tényleg reménykedek benne, hogy nem csak egy új terület lesz új ellenfelek Bossok és fegyverekkel.
Hanem az egész alapjátékba belenyúlnak, kiegészítve vagy akár át is alakítva azt.
Azzal a kritikával egyet értek, hogy bőven van terület amin lehetne mit javítani és nem egy másik kisebb terület lesz.Bár ha olyan lesz mint a Blood and Wine a Withcer3ban, hogy plusz egy rohadt nagy map, akkor egye fene, az úgy jó lesz.
[ Szerkesztve ]
-
_drk
addikt
Ezeknél a játékoknál mindegy. Előző fromjatekokat is kurva sokan segítséggel nyomták végig, ez benne van.
Az Elden Ring meg amúgy se könnyű, nagy és hosszú is.
Direkt azért van benne az ash ha nem akarsz online segítséget ott az offline. Játék második felében már nagyon szívesen idézek meg majdnem minden Boss ellen valakit.De ha már az Ash nem játszik akkor mehetünk is tovább!
Ne használjunk bleed buildet, mert az cheat.
Azt int build is Cheat, khm Comet Azúr...
De ne használjuk a legtápabb fegyvereket se mert azt is Cheat....Első végigjátszásnál szerintem tök mindegy, utána meg aki akarja keresse a nehézséget ahogy akarja.
-
_drk
addikt
Inkább menjek neki 50x egy Bossnak, az kevesebb idő?
Nem jól állsz hozzá, mert jó ha minden 10. Játékos tudja egyáltalán átvinni a játékot.
Nekem inkább a magabiztos győzelem számítana, de azt elérni egy from játékban kurva sok idő.
De akkor kérdezek jobbat:
Ha 100 próbálkozás után, egyszer véletlenul sikerül megölni a Bosst. Ugye tudjuk hogy sokszor azért mert nem a táp dolgait használja, pont csak a gyenge támadásait spammeli, vagy beakad valahova, van valami glitch ami éppen nem minket érint hanem az enemyt és a végén sikerül megölni.
Az számít? Mert végülis az se rendes győzelem.Persil:.
Tök mindegy mit használsz. Az RL1 már csak egy nehezítés, mint ha nem használnál spiritet, nem használsz pajzsot és stb.
Benyomod a Hard fokozatot, mert neked nagyobb kihívás kell.[ Szerkesztve ]
-
_drk
addikt
20x neki lehet menni, 50x már nem mert vagy alacsony a szinted vagy minek játszol...
Most annyit irkálsz, hogy saját magadnak állítottál egy szabaly rendszert, módszert hogyan kellene ezt játszani.
Tök jó, jatszzal úgy!
De ez a így meg úgy kell teljesen felesleges, mert a From megalkotta a játékot, ők döntötték el mi van és mi nincs benne. Aztán mindenki eldönti mit csinál.A Radahn harc az egyik legjobb harc, de pont a Summonok miatt! Egyszerűen kurva nagy feeling ahogy 10en rohamozzátok! De amúgy is halni vágyó félistent és erre van a fesztivál!
Szerintem meg pont a fesztivált rontod el, ha csak egyedül szerencsétlenkesz.Tehát szép és jó hogy neked úgy tetszik hogy egyedül neki mész, jól megöl egy csomószor de a végén vért izzadva sikerült és boldog vagy.
Csak hát ez csak egy módja egy harcnak egy videójátékban és még van "100" másik. -
_drk
addikt
válasz ProEvoFan #7894 üzenetére
Ez a szép a From játékban! Lehetőséget ad több féle hozzá álláshoz!
Tök jó amúgy hogy nem egy nehézség csúszka van benne, ami legtöbb esetben szar, hanem itt saját magadnak kitalálhatsz dolgokat aminek amúgy értelme is van és élvezed is. Vagy legalábbis több értelme mint más játékban, mert nagyot változtat a játékon.
Mondjuk én soha nem használok pajzsot, de lassan lesz egy olyan végigjátszásom, mert már kíváncsi vagyok hogy milyen azzal.Mondjuk nekem az ASH a Rocker Launchernek felel meg. Ha már benne van, csak jó szét lőni pár ellenfelet azzal!
[ Szerkesztve ]
-
_drk
addikt
Ez egy nehéz játék! Türelem, kitartás, reflex, gyorsaság, éberség és a játék mechanikák megtanulása kell hozzá.
Még az Elden ringet se merik rengetegen elkezdeni mert félnek tőle.
Nagyon sokan abba hagyták előző souls játékokat mert elakadtak egy Bossnál. Egyik haverom is tavaly DS1el akarta elkezdeni a kalandot és a 4 kings-nél vagy minél lent a sötétben elakadt. Próbálkozott pár napig majd azt mondta később és azóta se.
Sokan nem akarnak vagy nem tudnak segítővel szórakozni.
Még többen bele se kezdtek.
Azoknak milyen élményük van? Semmilyen.Szerencsére From rájött, hogy kicsit engedni kell a dolgokból de az alapjai megmaradtak a filozofiának innentől mindenki úgy boldogul ahogy tud.
Az ASH egyébként pont arra van, ha valaki elakadna nem kell online baszkódni, mindenkinél ott van egyből könnyen hozzá férhetően a segítség.
Alap behívást is nagyok sokan használták anno.[ Szerkesztve ]
-
_drk
addikt
"utána lesz miről trécselni."
Ezeket a megjegyzéseket felejsd már el légyszíves! Pont ezekkel társuls a cancer tryhard souls-osok közé.Én tökre örülök hogy egyre több ember ismeri meg ezt a játékot, végig tudják vinni több féle módon és ha valahol valakivel szóba jön a téma akkor csak elismerően biccentünk a másik felé és szidjuk a burial watch dog-ot vagy Melániát.
Eszünkbe se jut pluszban emberkedni, hogy remélem te is táncszőnyegen vagy fél kézzel vitted végig mert csak úgy az igazi.
-
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #7956 üzenetére
Meg amúgy milyen sorci build? Persze ha az ember szétbuildeli magát, magasabb szinten persze hogy jó, ahogy kb bármi.
Látatlanban Az átlag szerintem kiválaszt 1-2 spellt, össze vissza adja a pontokat, nem is jó botot fejleszt és ugyan úgy kínlódik hanem jobban mint bárki más, mert nincs hp,Stamina, kevés mana és old meg.
Nem mindenki szalad el egyből a meteor staff-ért és a spellért, hanem játék 1/3-ánál van meg kb. Comet Azur is kb játék fele, de ahhoz már mana is kell.
Tudni kell hol veszed fel a fegyvereket. Pl a katana ami jó hozzá. Ott Rennala fegyó is igaz, de kell hozzá 60 int. Min/maxos buildnél van ott talán annyid, vagy overlevelen.
Meg még sok más dolog kell, hogy jó legyen, csak odáig el is kell jutni.És ez igaz bármelyik buildre, hogy azt is el lehet baszni, de kezdőként nem mindenki fextrázik szerintem mert úgy tényleg könnyebb, de még akkor se könnyű.
A játék második fele mountain topnál meg már egyik builddel se könnyű. -
_drk
addikt
válasz ThySoul #7962 üzenetére
Nem hiszem, hogy a Summon miatt.
Bizonyos szintek után nagyon nehéz belőni a power levelt.
Sima RPG-ben nem hiába vannak határok. Van ahol 20 szintig engedik, utána egyszerűen összeomlik a rendszer.
Itt engedik elmenni 250 szintig is akár, holott 100on is megoldható.Itt a rengeteg build miatt, feltehetően tudták jól hogy ott már elkezdődik a min-maxolás. Meg csak azért is legyen nehéz.
De amúgy ott a nagyrésze opcionális már.
Az óriás már nem annyira nehéz szerintem.
Ha vissza nézzük az összes többi játékot sokkal kisebb scale-lel mozog.
Sekiro legjobb példa, mivel build sincs.
De DS3ban is nem nagyon tudsz overlevel lenni. Bizonyos helyek átlépéséig nincs nagyobb fejlesztés. De egy jó build a DS3at is eltöri Abys wathcers után. De addig még elég ha tudod mit csinálsz. -
_drk
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Real időjárásjelentés
- Politika
- Gaming notebook topik
- Linux kezdőknek
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest