- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- weiss: Logi MX Master 3S FW NEM frissítés
- bambano: Bambanő háza tája
- eBay-es kütyük kis pénzért
Hirdetés
Aktív témák
-
Keitaro
addikt
[L]http://www.csis.gvsu.edu/~sowersa/adv.html[/L]
Ez csak jól jöhet, mert miért ne :)
[L]http://firingsquad.gamers.com/guides/[/L]
Sajnos tényleg nem foglalkoztak historyval, de az articles alatt találsz olyat ami érdekelhet esetleg. (Beyond3D-t is megnéztem ők se foglalkoztam történelemmel)
Miután elnéztem az apuci oldalára ebbe botlottam első lépésként :
[L]http://www.sgi.com/software/opengl/glandx/intro/subsection3_1_2.html[/L]
Mindenesetre érdemes megnézni az OpenGL oldal elejét :
[L]http://www.sgi.com/software/opengl/[/L]
Infohalmaz és rengeteg link vár itt.
Pl ez a pdf jó lehet :
[L]http://www.sgi.com/software/opengl/opengl.pdf[/L] -
Keitaro
addikt
-
Egon
nagyúr
Köszi, igencsak időben jött...:))
Na most megint kérek valamit... Lassan már kezdem szégyellni magam, hogy ennyit nyaggatlak...:( Nincs véletlenül a ''tonna'' linkeid között olyan, ami OpenGl-le foglalkozik (valami tömör történeti áttekintő a fejlődéséről lenne a legjobb)? :P -
Keitaro
addikt
Őszintén szólva nem nagyon értek a témához csak van két hely ami talán segíthet
[L]http://www.jogiforum.hu/interju/interju.php?interju=019[/L]
Ez a spamról van, de gondoltam akkor hátha lesz majd arról is csak nem turkáltam utána.
[L]http://www.linuxportal.hu/index.php?mail=352[/L]
Ez pedig gondoltam tipikusan olyan hely ahol talán van ilyesmi, bár gondolom ismered is. (legalábbis az arcképedből ítélve :) )
Nem tudom segített e valamit, csak ezt találtam hirtelen. -
Keitaro
addikt
[L]http://www.guru3d.com/review/MAGICTNT.html[/L]
Itt van pl, hogy
Featuring dual internal texture pipelines
De ahol szebben van :
[L]http://www.guru3d.com/tech/tnt2.htm[/L]
Jobb oldalt látod az infókat fent. Ott van, hogy Number of rendering pipelines :2
A Twin erre utal, csak zavaró a texel miatt tudom. De ha belegondolsz a dupla pipe dupla texel is :)
Szóval csak marketing duma.
Higgy nekem, nem ma néztem először ilyet :) -
Egon
nagyúr
Oké, köszi... Lassan már egy láda sörrel fogok lógni, úgyhogy a ph-talira hozz magaddal még egy embert, mert azért haza nem foglak vinni ha berúgsz...:DDD
Arra még megkérhetlek, hogy ha kész leszek nagyjából, akkor átküldeném a doksit mélben, és átolvasnád? Ha nagy baromságokat írtam bele, akkor muszály kijavítanom...:P -
róland
veterán
Pofátlan módon kihasználom a topik nyújotta lehetőségeket. Ki tud valami linket, anyag fellelhetőséget az alábbi témában. Nyílt forráskódú szoftverek szabályozása.
-
Keitaro
addikt
Jah még annyi, hogy ha gondolod ellátlak egy tonna linkel :)
De ajánlom megint nagyon a Beyond3D-t a cikkeivel együtt, mert ott kitérnek ilyenekre, csak asszem a legősibb nV cucc amit teszteltek a GF4 körül van. -
Keitaro
addikt
Hopp hétvége van ilyenkor nem tudom vagy e, max uppolom hétfőn. Az FX5200 és 5600 4x1es.
nV meg nem fogja bevallani a dolgokat, mert (szerintem) cikinek tartják, hogy nem 8 pipelinejuk van. Pedig nem gáz, de hát azért ők csöndben vannak nagyon :) Csak úgy hivatkozgatnak a 8 pipera ezért sok helyen az van hivatalosan megjelölve. Megnézted a linket amit küldtem? Segített valamit?
Bocsi, hogy csak ilyen későn válaszoltam nem vettem észre, hogy írtál ide :) -
Keitaro
addikt
Itt vagyok :)
GF256 4pipeline, 1-1 TMU
GF2 4 pipeline, 2-2 TMU
GF2MX 2 pipeline, 2-2 TMU
GF3 4 pipeline, 2-2 TMU
GF4 4 pipeline, 2-2 TMU
GF4MX 2 pipeline, 2-2 TMU
És most jön a legjobb rész ugye az FX. Tadamm. FX is 4x2 csak át tudja kicsit rendezni magát, de a lényeg, hogy 4x2. Ha érdekel linkelek be cikket róla -
Egon
nagyúr
Nem hiszem el, hogy senki sem tudja...:)
-
Egon
nagyúr
Megint felhozom ezt a topicot, mert muszály...:DDD
-
Protoss
senior tag
Mennyi időd van még Egon?
Nem volt szkenyeremmm:( -
Egon
nagyúr
Fel!
-
Egon
nagyúr
Mindíg lenyomjátok a topicomat....:DDD
-
Egon
nagyúr
Köszi, ezt ismerem. Az a gond, hogy kellene még hozzá (ahogy meg szokták adni amikor reklámozzák, felsorolásszerűen) hogy milyen fícsöröket (pl. bi- vagy trilinear filtering, alpha blending, environment bump-mapping stb.) tud az adott kártesz. És ilyet nem találok sehun...:(
Valaki még? -
szekreny
tag
Hello!
A kártyák technikai specifikációinál hasznos lehet még:
[L]http://www.hwhunpage.com/gvt.htm[/L] -
csabika25
aktív tag
Szia!
Tudom javasolni Szirmay-Kalos László Számítógépes grafika című könyvét. Az alap definiciók benne vannak. A Szirmay által tartott BME-s tárgy jegyzetét megtalálhatod a [L]http://info.sch.bme.hu/infosite.php?felevid=szakirany&targyid=szgraf[/L] oldalon. Esetleg a [L]http://www.aut.bme.hu/education/default.html[/L] a Grafika és animáció tárgy jegyzetét nézd meg! -
Egon
nagyúr
Na még egy-két jó tippet kérnék, és máris sínen lennék...:)
-
Protoss
senior tag
Hali!
Ez itt nem reklám akar lenni, de pcguru napjainkban pcgamer lapokban vannak neked való cikkek. Megpróbálom elküldeni, bár forrás megjelölésénél mókás lesz.
:DD -
Egon
nagyúr
Halihó!
Nyitok egy ilyen topicot is (önző módon...:D), amiben segítséget lehetne kérni most készülő diplomamunkákhoz, a fórumtársaktól... Akkor kezdem is a sort...:O:P
Egy kis segítséget szeretnék kérni a prohardveres fórumtársaktól... Már nagyon régóta húzom a diplomamunkám megírását, és ez sajnos most visszaüt: a cégnél (mivel ők fizették a tandíj felét) szankciókra számíthatok, ha nagyon gyorsan nem fejezem be... Témakör: a 3D-gyorsítók fejlődése... Az idő rövidsége, és limitált angol-(nem)tudásom (sajna nem érteni zagyva hutu vaker...) következtében lehetőleg _MAGYARUL_ keresném a következőket:
- a 3D-megjelenítés alapjai (pixel, texel, voxel), és a megjelenítésnél használt egyéb fogalmak (fraktál, Beziér-görbék, nurbs stb.);
- konkrét kártyák technikai specifikációi (valami olyasmi mint a reklámszövegekben: tranzisztorszám, elméleti teljesítmény MTexel-ben és Mpixel-ben, pipeline-ok száma stb.), a Riva128-tól kezdődően (az nV oldalán sincs már fent, legalábbis nem találtam...);
- minden egyéb jöhet, ami témakörve vág (DirectX, D3D, OpenGL stb.).
Fontos! NEM programozás- hanem esszé jellegű diplomamunka, úgyhogy csak száraz, szikár leírások kellenek, semmi több...
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Aktív témák
Hirdetés
- Google Pixel topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Battlefield 6
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Nők, nőügyek (18+)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450M R5 5600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB ZALMAN I3 NEO Chieftec 650W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 13 2024 M4 512GB Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro Max 1TB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen, MS3091, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest