Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • shotika

    őstag

    válasz RubbishBin #13710 üzenetére

    " olyan elvárásokat, amiket a játék alulról sem karcol. Kevesebbet kell hazudni."

    Ez a gondolat akár egy cikket is megérne, ugyanis a közönség valamilyen szinten elvárja, hogy hazudjanak nekik. A cégek pedig azt (is) adják, amire a többség vágyik. Ezért is van minden film, minden játék promójában benne az, hogy: ÚJ, EPIKUS, EGYEDI. A Call of Duty Ghosts lemezének hátulján ez szerepel: Egy újragondolt játék. Újragondolt multiplayer. Miközben a multiban az egyetlen újítás az volt, hogy a legtöbb pályát duplán rajzolták meg, hogy egy streak után, ha szétrobban a pálya, akkor máshogy nézzen ki. A megjelenés előtt meg egy órán keresztül promózták Ryle kutyát meg a szőrét, hogy aztán 2x10 percig irányíthasd.
    Írtam korábban is, hogy érzéssel kell ráülni a hypevonatra, az eddigi (adott esetben játékipar) történések alapján levonni a megfelelő konzekvenciákat és reális(abb) elvárásokat támasztani. Ez viszont döntő részben a mi felelősségünk.

    Az ilyen jellegű marketingért pedig nem csak ezt a céget kéne elővenni, hanem az összeset.

    Részemről a játék teljesítette azt, hogy felépített egy brutálisan gazdag cyberpunk open world világot, ahol te választod meg a stílust, ahogy játszani akarsz. Amire sokan vágytok, olyan játék talán sose lesz, vagy nem úgy, ahogy most elképzeljük.
    Egyszerűnek tűnik összehasonlítani az open world jelleget pl egy Vice Cityvel, de ha már ezt összehasonlítjuk, akkor hasonlítsunk már össze más összetevőket is, hisz úgy korrekt nem? Egy Vice City-ben a leghosszabb videó se tartott tovább 5-10 percnél tovább (és ez is csak a pár hosszabb átvezetőre volt igaz), itt meg egy mellékküldetésben is van, hogy 1 órán keresztül interaktolsz üzenetekkel, beszélgetésekkel stb.
    Semmilyen hatásod nem volt a sztorira, a játékmenetre, mindent úgy csináltál, ahogy az meg volt írva, maximum a köztes időben mehettél pisztollyal vagy shotgunnal. Ja, meg lehetett csinálni taxis meg rendőrös mellék mission-öket, amik mind ugyanazok voltak.
    A San Andreasban meg lehetett gyúrni is, meg kajálni is. Kajálni itt is lehet, gyúrni meg minek, mert ott vannak a gépi implantok. Ráadásul azok a játékok is tele voltak mérhetetlen sok buggal, csak az idő sok mindent megszépít.

    Ha open world és RPG jelleg, akkor talán az RDR2, amihez lehetne hasonlítani. Én imádtam azt, hogy a városlakók, vagy parasztok szinte minden tettünkre reagáltak, amit épp csináltunk, más téren viszont kevesebb a CP-hez képest. De emiatt egyik sem lesz rossz játék. És nem lesz rossz játék az RDR 2, mert a PC-s startja még a GTA4 PC-s startjánál is pocsékabb volt.

    A Mafia 2 is kiváló játék lett, pedig az még annyira annyira se volt open world, mint a GTA első része volt a 90-es években.

  • RubbishBin

    senior tag

    válasz RubbishBin #13710 üzenetére

    Ekszkuzemoá, pont előttem nem sokkal hozták fel ezt az érvet. Legközelebb jobban visszaolvasok.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés