1. civ 5 vs. civ 6 témában melyik a jobb?
2. ha a civ 4-et is belevesszük, akkor a három kiadás közül melyik a leginkább kiforrottabb játékmenetű?
grafika és hálózati játék nem számít
Az V részben megszerettem az 1 unit / mező szabályt.
Amennyire utáltam az elején a nehézsége miatt, annyira reálisabbnak is tartottam.
Nincs az, hogy 1 mezőre lerak az ellenfél 10 egységet és nem lehet lerombolni a leggyengébbet addig, amíg a másik 9-et meg nem semmisítem.
Csak sajnos az V. részben elviselhetetlenül belassul a körök hossza és a gép terhelése, ahogy halad előre a játék. Jött erre valami optimalizáció?
Kb annyi időt tölt az ember a körök közötti várakozással (és a mentett állás betöltésével egy rosszul sikerül lépés után ), mint magával a játékkal.