- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 1 – rizseshús másképp
- bambano: Bambanő háza tája
- Kalacskepu: Elrontott Radeon X1950 Pro megjavítása
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Bye PET Palack, hello SodaStream
- talmida: Változások
- 25
Új hozzászólás Aktív témák
-
Andie
őstag
Gyerekek, aki nem reklámokon nevelkedett, hanem egy szőke nőnél többet ért a motorokhoz, az nem hiszi el, hogy erőtöbblet mellett kevesebbet fog fogyasztani a verda.
Ez akkor lehet igaz, ha többfázisú chippet dobunk be. Ez úgy müxik, hogy egy általad beállitott fordulat-tartományig nem csippel. Pl aszondod, hogy 2800nál mindig elváltasz mikor lazán vezetsz a városban. Akkor 2800-ig gyári értékek vannak a tuningtáblázatban is. Aztán 2800 felett meg szépen elkezdi rádobálni a plusz értékeket és 6000-re kb 20%-os erőtöbblet jelentkezik.
Ekkor hagyományos vezetési stilus mellett nyilván nem lesz többletfogyasztás, mer minden gyári 2800-ig. Felette meg nyilván arányosan.
Kevesebbet sosem fog fogyasztani, csak ha lejjebb vesszük a gyári értékeket. (pl el tudok képzelni egy kapcsolható, 3 programmal ellátott csippet. 1. papper mód: -50% teljesitmény, -50% fogyasztás. 2.: normal mód. 3: sport mód +50% teljesitmény, +50% fogyasztás)
Ami engem gyakorlati tanácsok terén érdekel, az a motorok kopása, elhasználódása. Valóban belefér a gyári türéshatárba egy 20%-os erőplusz, vagy azér ez igenis -100e km-t jelent, vagy netán még csúnyább.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 12 / 64GB / Gyári független / 12 Hó Garanciával / 100% akku
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2025, 100% akkumulátor
- HP 65W töltő eladó
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3264, 100% Akkumulátor
- Új és régi konzolok Okosítása/Softmodoloása, és Szoftveres szintű javítása - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest