Hirdetés
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yeffy
veterán
okvetlen nagy szukseg van ra.
-
paatrick
őstag
Igen az a középen tablet már az első Teslában is fura volt, főleg hogy tényleg olyan mintha csak valaki odacsavarozta volna. És a többi meg ezt a hülyeséget veszi át.
Volvokban is hasonlóan tablet méretű kijelző van de meg lehet nézni milyen szépen integrálták az egészet. Ha visszaraknának abba is vagy 8 gombot akkor tökéletes lenne.Mercedes meg jópár éve elfelejtett autót tervezni. Kívül belül olyan szörnyszülötten torz arányokat rajzolnak hogy nem is értem erre ki bólintott rá. Tizenévig volt egy könnyen felismerhető lámpakonstrukciójuk, erre mára oda silányították hogy egy csík meg 2-3 pötty.
Ilyen volt:
Itt tartunk ma:
Az új E osztály lámpáját meg inkább ne is akarjátok látni
-
Tasunkó
őstag
Ez az anyós mindenhol.
-
Alusky
senior tag
Kenjék a hajukra. V6 TDI-t a népnek.
-
jerry311
nagyúr
ügyfeleik már nem akarják manuálisan beállítani az ülést, hanem beszédalapú rendszereket akarnak.
Mint ahogy érintőképernyőt is akartak klíma tekergetés helyett? -
gabor7th
addikt
Öszintén nekem még tetszene is ez a sok digitális kijelző, kivéve talána kormánynál. A gond a... megbízhatóság. Bugok, hackelhetőség.
Viszont akik kipróbálták a digitális kifejzőket azt mondják idegesítő.
A Tesla meg csak középüt ad egy képernyőt ami olyan mint egy PC monitor. Semmi más kijelző... Lehangoló.
-
gabor7th
addikt
Volt valahol egy olyan hír is, hogy a gazdag ügyfelek állítólag kifejezetten kérik, hogy fogják vissza a luxus kocsiknál a digitalizációt, mert állítólag b@romi bugosak, de azt most gyorsan nem találtam meg. A lényeg: nem az ügyfelek igényeit nézik, hanem a havi nekik "csak úgy" jövő bevételeket akarják.
-
gabor7th
addikt
"A Consumer Reports legutóbbi jelentése szerint azonban bár az autógyártók minden eddiginél gyorsabban veszik át az új technológiákat és ötleteket, mindez nem feltétlenül teszi boldoggá az ügyfeleket."
"A megbízhatóság fontosabb"
"Az élen a japán Subaru áll, amely a szakértők szerint a biztonságra koncentrál a reklámjaiban, a technológiát pedig nem viszi túlzásba. Átlag fölötti eredményt szerzett a Honda, a Toyota, a Hyundai és a Ford is.
A CR szerint alapvetően nincsenek nagy különbségek a mainstream és a luxuskategóriát célzó márkák között. Utóbbiak ugyanakkor úgy próbálják magukat megkülönböztetni a többiektől, hogy komplex, érintőkijelzős műszerfalakat és kezelőszerveket raknak járműveikbe – ezek viszont a CR szerint az autózás élményét sokkal stresszesebbé teszik."
https://itcafe.hu/hir/auto_digitalis_muszerfal_rossz_otlet.html -
paatrick
őstag
"és azt is mondják, hogy az ügyfeleik már nem akarják manuálisan beállítani az ülést, hanem beszédalapú rendszereket akarnak."
Vagy netán ugyanazok az ügyfelek lennének akik az autójukba csak érintőkijelzőt "akartak"? És decemberi hírek szerint pont a VW vezeti vissza a fizikai gombokat az autóiba mert a valós ügyfeleknek a töke kivan az érintőkijelzővel
-
ddekany
veterán
Ha már jár neked a légkondi funkció, akkor már van annyira lényegtelen extra, hogy nem csak menüben, hanem szóban is állíthatod, hogy emiatt ne kényszerülj előfizetni ilyen AI asszisztensre. Ha magát a légkondi állítást fizetős szolgáltatássá teszik, na, az egy másik probléma, de annak nem sok köze van ehhez a ChatGPT integrációhoz.
Amúgy elég beteg ötlet... Ha valakinek szüksége van egy AI asszisztensre, kézenfekvőbb, hogy a mobilján keresztül érje el, amit dokkol az autóban, és persze az autón kívül is vele van. Szóval iOS meg Android-hoz kell jó dokkolós integráció, aztán viszlát.
-
swtrooper
csendes tag
Jézus segíts.....Ez tragédia. Jó öreg 28 éves Suzukimban semmi nincs és nincs is minek elromlania....Egyre többet fognak érni a régi elektronika mentes autók! Mindenki vigyázza meg a régi kocsiját!
-
Alchemist
addikt
Az autóba épített online megoldások több szempontból is kritikusak, különösen ha ennek hatása van az autó működésére. Várhatjuk hogy a hackerek távolról átveszik az irányítást az autó felett.
-
bambano
titán
mi a fenének?
-
hardzsi2
aktív tag
"azt pedig csak remélni merjük, hogy nem lesz minden egyes funkció külön-külön havidíjas…"
Félek hogy de!
Szerintem épp az a fő cél, hogy minden legyen a kocsiban is havidíjas, ha már úgyis egy szórakoztatóközpont az egész 4 keréken... Majd megtanuljuk az új terminust: CaaS (Car as a Service).
Hányni tudnék az egésztől, amerre az autóipar (is) tart manapság...
Új hozzászólás Aktív témák
ph Az év közepén már ChatGPT beszélget a Volkswagen járművekben, de a Mercedes is AI-alapú, beszélgetős asszisztenst épít az autóiba.
- Intel Core i9-10900 processzort keresek megvételre MA
- HP Z840 workstation 1450W 2db XEON 2697 v4 36MAG,256GB DDR4, Quadro P6000 24GB/M6000 24GB/P5000 16GB
- Fujifilm GFX50S II Garis + GF 50mm F3.5 R LM WR + 3db akkumláltor + Urth Core nyakpánt
- 2025-ÖS Vadiúj Core Ultra 7 20 Magos 20x5.5Ghz RTX 5070 12GB GDDR7 32GB DDR5 1TB M.2 Gamer Pc 2ÉV
- ÚJ ! AMD Ryzen 7 9800X3D 16x4.7GHz Gamer PC 2025-Ös RX 7800XT 16GB 32GB DDR5 1TB SSD 850W 2ÉV GAr!
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AS USB-C docking station (akár 3x4K felbontás)
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AX-370 R5 1600X 16GB DDR4 512GB SSD RX 580 8GB Zalman S3 EVGA 500W
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone SE (2016), Apple iPhone SE2 (2020), Apple iPhone SE3 (2022)
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF Z790 i7 14700KF 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800XT 16GB Pure Base 500 White 1000W
- Xiaomi Redmi 13C 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest