Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #75376384

    törölt tag

    válasz [Prolixus] #97 üzenetére

    Azért kiváncsi vagyok hogyan gyógyítják meg az ar kasztot. Az alapvető gond, hogy az smg mindenben ráver köröket, de egy buff pedig a snipert gyengítené (még jobban). Szerintem az egész fegyveres dolgot újra kellene gondolni, hogy nehezebb szinteken minden használható legyen ne csak 1-2 legendás cucc, mert úgy könnyen unalomba fullad a játék. Például egy sniper buff is jól jönne, mert bl2-ben nevetségesen gagyikat dobál el a gép.
    Szerintem a legjobb az lenne, ha az ellenfelek kapnának kevesebb hp-t és ezt még nagyobb sebzés ellensúlyozná. Illetve nem ártana átgondolni pár lény szintezését és nem csak sima stat növelést csinálni rajtuk. A kanyarodó/kikerülhetetlen dolgokról nem is beszélve. Ezzel lehetővé tennék, hogy aki egy kicsit jobban lő nem fog esni-kelni mert képes ugrálva, lövéseket és minden egyebet kikerülve bárkit lelőni. Lássuk be, a mostani rendszer enyhén szólva is röhejes.
    Az biztos, hogy nálam se lesz belőle azonnali vétel. Most nyáron szereztem be bl2-t azzal még bőven elleszek, amíg erről ki nem derül, hogy mégis milyen játék lett. Nem tagadom a sztori és az új karakterek nagyon érdekelnek, de ennyi pénzért sokallom.

  • gbors

    nagyúr

    válasz [Prolixus] #97 üzenetére

    háááát, az első változás az nekem nem örvendetes, nekem pont az exp szintezés jött be.
    a második az welcome, a BL1-ben az egyik kedvenc fegyverem volt egy kutyaközönséges zöld dahl rifle, minden extra nélkül, brutális DPS-sel
    a harmadik jó is meg nem is - egyfelől nem lett volna jó, ha átmegy a játék O2-gazdálkodásba, másrészt ilyen half-assed dolgot sztem felesleges csinálni. akkor már lett volna mondjuk jet pack booster fuel, vagy ilyesmi, akkor az extrákra még mindig lehet használni.

Új hozzászólás Aktív témák