Nagyon sokat kell menni, hogy megérje.
Nem csúnya az EV6 de az ára...
Nem tudok úgy számolni, hogy számomra megérje. Ha rövidet megy az emvber akkor felesleges,feleslegrsen nagy és erős, hosszú úton meg kolonc.Én nem szeretnék töltögetni.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Mr. Y:] Vajon mit keresek? Segítsetek!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Szoszo94:] Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [galaxy55:] Egyszer akarok jótündért játszani... (a sztori folytatódik...)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
mjani1172
addikt
tibcsi0407
félisten
Nekünk van itthon 10 Kwp napelem. 400 km fölötti a hatótávja a mi szokásaink szerint. Céges az autó, nincs utána adó sem. GT Line-t vettem E325 AWD. F10-est BMW-t váltott, egyáltalán nem bántam meg.
Eladó: 13900KS, 14900KF, 14900KS, Gskill 2x24 8000 kit, Gskill 2x16 6400 (A-Die) kit, 6950XT EK blokkal
(#53) dangerzone válasza kakuk.tamas (#38) üzenetére
dangerzone
addikt
Valamennyi beleszólása van a mérnöknek az ilyenbe, de ha el van döntve a fő forma, azok csak kisebb módosítások. Itt nem a jó aerodinamika volt a lényeg, hanem hogy böszme legyen, könnyen felismerhető az utcán, ezáltal presztizs (legfőképp a kínai piacra).
titi12
tag
Ha már vannak, legalább használják valamire az adatokat.
De1: egy másik autó ülésbeállításai megfelelőek lesznek?
De2: egy másik ember telefonjával egy másik autóhoz társított "kulccsal" ki lehet nyitni az újat?
Milyen gyakran lehet szükség erre? Hány évente / évente hányszor cserélünk BMW-t, vagy több is van a családban?
mjani1172
addikt
Napelem nekem is van 50 kw, azzal nem lenne gond.
Csak az amit írtam, veszel (akkor maradjunk a kia- nal) egy sportage 12 ért, vagy egy ev6-ot 24 ért.
Gyorsabban nem megy,(mindenhol traffipax,nem reszkírozok ha nem muszáj) egyszerűen nem látom a dupla ár előnyét.
mjani1172
addikt
De2: egy mtársítottásik ember telefonjával egy másik autóhoz "kulccsal" ki lehet nyitni az újat?
Na ezen megakadt a szemem. Ezt nem is értem,valami félreértés lehet.
[ Szerkesztve ]
tibcsi0407
félisten
Én látom. Kevesebb szerviz, ingyen közlekedek. Az üzemanyag jövőre már 700 fölött lesz. Évi 20 000 km-nél nem kis tétel.
Meg azért azt tegyük hozzá, hogy a Sportage egy-két kategóriával azért alacsonyabb szintű autó, szép is, de az EV6 egy kicsit más dimenzió külsőre is.
A céges költségekről pedig ne is beszéljünk..
Nem vagyok egy gyorshajtó, de azért néha odalépek neki és mosolyt csal az arcomra.
[ Szerkesztve ]
Eladó: 13900KS, 14900KF, 14900KS, Gskill 2x24 8000 kit, Gskill 2x16 6400 (A-Die) kit, 6950XT EK blokkal
buherton
őstag
titi12
tag
Ingyen? A vásárlásnál X évre előre kifizetted.
Ha pedig a járművek jelentősebb része elektromos lesz, a nem napelemeseknek problémáik lesznek. (De mivel ez nem ugrásszerűen következik be, lehet kezelni.)
beef
őstag
A napelem sem volt ingyen vagy ha igen, akkor mi fizettük neki
sfefe
őstag
Én is dettó...csak Nálam 80 előttük is bejönnek
Van is egy cápám..
De kb az E39 az utsó ami BMW... számomra....
Villany témához...
Az, hogy az autók egyre nehezebben már eleve ezért sem lehetnek környezetkímélők... Ezek az elektromosk meg nagyon gyerekcipőben járnak és márga drágák...
Majd talán ha kész akku forradalom majd talán akkor..
És itt nem csak a hatótáv a lényeg hanem a súly is nagyban....
Nekem meg ne jöjjön egy akku buznyik sem azzal, hogy nincs időd megállni egy kávéra stb....hát nincs...
A másik meg azért mert elektromos valami miért nem nézhet ki úgy mint egy autó?... Belül is...
Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
tibcsi0407
félisten
Ez megközelítés kérdése, én nem így állok hozzá. Kútra már csak akkor megyek, ha a fűnyíró traktorba veszek benzint. Idov biztos az is elektromos lesz.
Eladó: 13900KS, 14900KF, 14900KS, Gskill 2x24 8000 kit, Gskill 2x16 6400 (A-Die) kit, 6950XT EK blokkal
GoldhandRent
őstag
"hanem hodfogak"
KÖSZÖNÖM!
mikor bejött forzában az első ilyen okádék, csináltam is rá egy hódos skint. Sajnos a hűtőfogat nem lehetett fehérre színezni, de azért így is kiadja.
#18LosBlancosRM
na igen... ízlést nem lehet pénzért venni. az vagy kifejlődik, vagy nem xd
ITTVAN A HÓDOS BÓNUSZ
#24opr
én azért hátrányát is látom.. így az idézett szöveg alapján bárki autóját ki tudom nyitni, ha már volt egy ilyenem (valszeg nem, de fura a leírás)
én a lexus kulcsát átlag havi ~1x látom, akkor is csak azért, hogy messziről ráellenőrizzek, bezártam-e.
biztos van olyan réteg, vagy céges flotta, ahol ez az android-szerű váltós dolog jó lehet, de nagy általánosságban nem cserélgetünk olyan gyakran autót, hogy ne tudjunk végigmenni első alkalommal a beállításokon.
lexusnál elvileg a különböző kulcsokhoz különböző profilt lehet hozzárendelni, és ajtónyitáskor beáll az adott kulcsra (tükör, vez. ülés, kormány).
flottában jó lehet, ez tagadhatatlan vagy ha a haverod autóját vezeted, esetleg külföldön bérelsz egyet de inkább csak flotta
-
Noukoum
veterán
Nem 5, hanem 5 milliárd hunmernyi lábnyom. Fészbúkon olvastam, processzionális magyar virológus vagyok, azaz mindenhez értek.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
mjani1172
addikt
Én meg gyorshajtó vagyok, de soha nem lépek oda.
Az izlés más dolog.,inkább hype.
És előre befizetsz 12 milliót. Abból futja sok mindenre.
[ Szerkesztve ]
GoldhandRent
őstag
attól függ milyen prémium kell
GT autónak a 24-es Lexus LC500, amíg lehet kapni mindenféle varázslat nélküli szín tiszta V8-at.
nagy autónak (4 ember kajakra beférjen kényelmesen) akkor pedig inkább egy első genes LS400 - vagy a legtöbb nagy OT cirkáló (BMW, Merga , stb)
-
tibcsi0407
félisten
Eladó: 13900KS, 14900KF, 14900KS, Gskill 2x24 8000 kit, Gskill 2x16 6400 (A-Die) kit, 6950XT EK blokkal
Bog
HÁZIGAZDA
Nem félreértés, az én BMW ID-mat a Dani iPhone-jához rendeltük, mert a digitális kulcs egyelőre csak Apple cuccal működik. Vagyis normál esetben a BMW ID tulajdonosa a saját telefonjával azokat a BMW-ket tudja nyitni, amelyek hozzá vannak rendelve az ID-jához, ezt pedig nem lehet csak úgy random BMW-kkel megcsinálni
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
mjani1172
addikt
Kifutottam az időből.
Ha csak befekteted azt a 12 millát, az évi több mint 1.2.-1.5, lés meg sem kell mozdulni.
[ Szerkesztve ]
mjani1172
addikt
Értem.
tibcsi0407
félisten
De még mindig nem egy kategória a két autó, felszereltségre és tudásra sem. Szóval a 12 milla hülyeség.
Eladó: 13900KS, 14900KF, 14900KS, Gskill 2x24 8000 kit, Gskill 2x16 6400 (A-Die) kit, 6950XT EK blokkal
mjani1172
addikt
Igen. Más kategória.
Itt kell dönteni, hogy mi az amiről nem tud lemondani az egyén.
Én régi autós vagyok,sok jó extra jött az idők során, akár kényelmi, akár biztonsági.
De az elektromos autókkal jött extrak nem mozgatnak meg bennem semmit.Tehát a többszínű műszerfal, meg a hanggenerátor, vagy mint a topic címadója BMW extra dolgai számomra egyszerűen nem vonzóak.Bár az autó formaterve, arányai tetszenek, de az hogy nem kilincs van belül hanem két gomb az egyszerűen baromság. De hogy igazi baromságot mutassak. Sokkal jobb így
[ Szerkesztve ]
tibcsi0407
félisten
Na nekem sem tetszett ez az Ioniq 6-ban, mikor megnéztük. Nem tudom meg tudnám-e szokni.
Eladó: 13900KS, 14900KF, 14900KS, Gskill 2x24 8000 kit, Gskill 2x16 6400 (A-Die) kit, 6950XT EK blokkal
kakuk.tamas
addikt
FakeTaxihoz nem kell drága setup, elég csak a kocsi…
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
janeszgol
félisten
Külsőre nekem nagyon tetszik az autó.
LOL
https://www.coreinfinity.tech
mjani1172
addikt
A hétvégi autóm egy év alatt 3000 km-t ment
16 h ig vagyok nyitva, de majdnem minden nap este 9 ig vagyok mégis bent a melóhelyen.
Aztán bevágom magam a melós furgonba, és míg hazaérek ( 10 perc) semmi sem hiányzik.
Kár, hogy a BMW elfelejtett szép autókat tervezni, a mostani felhozatal katasztrófa
Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
moleculez
veterán
Mivel nem vagyok “80millás autóm van” gazdag ezért nem tudok azzal a fejjel nyilatkozni, de szerintem :
Ennyiért már inkább valami autót vennék. RR, Bentley, Maybach.
A tech ami benne van az viszont tényleg non plusz ultra, el kell ismerni.
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
bteebi
veterán
"De az eleje szerintem nagyon el..szott szar. Annyira gagyi hogy ha muszáj lenne pénzt költenem a csilliárdokból se vennék ilyet."
Én is rühellem. Belülről viszont nem rossz. A régebbi 7-es viszont kívülről is szép volt:
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
"Az, hogy az autók egyre nehezebben már eleve ezért sem lehetnek környezetkímélők... "
A járműhöz kapcsolódó paraméterek egyikét kiemelve ítélkezel.
"A Wikipédia szerint az Otto-ciklus termikus hatásfoka körülbelül 37%1. Az Autoszektor szerint az Otto-motor összhatásfoka körülbelül 25%"
A mai motor jobban teljesítenek, némileg magasabb a termikus hatásfok. Az össz. hatásfok talán 30%. A Diesel motorok össz hatásfoka elérheti a 40%.t.
Az autóban használt elektromos motorok hatásfoka 80-96%. Az akkumulátorok hatásfoka hőmérsékletfüggő nyáron 90% körül van. Télen ennél kevesebb.
Nagy közelítéssel átlagban az elektromos autók hatásfoka duplája az Otto motros járművekének.
A korábbi hozzászólásomban már leírtam.
Az elektromos autók fékezéskor visszatáplálják elektromos energiaként a jármű mozgási energia elveszésének egy jelentős részét. Amit aztán újra fel lehet használni az autó gyorsítására. A Tesla esetében a meghajtómotor gondoskodik a visszatáplálásról A hatásfok 80% felett van. Az akkumulátor veszteségét is beszámítva a jármű gyorsításába fektetett energia 70%-a nyerhető vissza.
Ez az arány nem függ a jármú tömegétől. Legfeljebb a fékezés erősségétől.
Összefoglalva.
Benzinre visszafordítva a fogyasztást. Az elektromos jármű fele annyi "liter benzint" energiamennyiségét fogyaszt, mint a benzin motor.
Fékezés esetén nagy közelítéssel/átlagban a mozgási energia 70%-t visszatáplálja az akkumulátorba a generátor. Ez tüntei el a nehezebb jármű hátrányát.
Belsőégésű motorok esetében a visszatáplálás 0%
A fékek emésztik el a mozgási energiát. Egyetlen megtakarítás a motorfék használata. Akkor nem fogyaszt üzemanyagot a hajtómotor.
Hibrid motorok esetében a visszatápláló motor/ generátor teljesítményéig igaz a 70%.
De nem igaz a teljes energia mennyiségre. Megoldástól függően 0 - kevesebb mint 70% százalék között van.
Európában a legkevésbé környezetkímélő energiatermelés a lengyeleknél van. Fullban nyomják a szénerőműveket. Ott egy elektromos autó, átlagos használat mellett 10 év alatt kerül környezet kímélési előnybe a benzines társaihoz képest. Értelemszerűen más országokban gyorsabban fordul át környezetkímélőbbé az elektromos meghajtás.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
bteebi
veterán
Jól mondod. Te, a te felhasználási igényeidhez mérten látod, láthatod az előnyeit (de ez a legtöbb emberre nem teljesülne).
"Kevesebb szerviz"
Ez full legit. Addig mindenképp, amíg a kocsival semmi valódi probléma nincs. Balesetnél viszont könnyen megvan a GTK, ha meg az akkupakk sérül (persze nem kell sérülnie), akkor az belekerül pár kettős tömegű árába.
"ingyen közlekedek"
Addig, amíg minden nap hazamész. De ha elmész nyaralni, akkor már 16 kWh-val és 2-300 Ft/kWh-s elektronokkal számolva a menetköltség máris felugrik 32-48 Ft/km-re, ami most egy 5-7 litert fogyasztó autónál 640 Ft-os benyával 32-45 Ft/km. És ahhoz, hogy ingyen legyen a töltése, kellett egy saccra 5 misis beruházás - ami így persze sokkal jobban hasznosul. Mindenesetre ha van egy ICE autód, ahhoz nem kell saját benzinkutat beüzemelned, hogy tudd olcsóbban ÉS kényelmesen használni.
"Az üzemanyag jövőre már 700 fölött lesz. Évi 20 000 km-nél nem kis tétel."
Valóban így van sajnos. 7 litereres fogyasztással számolva 1400 liter üzemanyag, 980 ezer pénz. De az a 20 ezer nem olyan kevés. És azt is feltételezed, hogy mindig otthon tudsz tölteni, és ingyen.
Amúgy nagyon jó dolog tud lenni egy EV (még a kevés, akár elég jelentős hátrányuk mellett is), kár, hogy egyelőre brutál nagy a feláruk. Ami pláne amiatt igazán szomorú, hogy kevés év alatt brutál sokat drágultak az ICE autók is.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
Noukoum
veterán
Túlkombinálod, én olvastam a neten:
autók egyre nehezebbek = nem lehetnek környezetkímélők
Ez olyan mint aszondja a sok libsi értelmiségi hogy a föld nem lapos hanem gömbölyű, há persze, osztán akkor hogy áll meg a rajta a dízelem, mé nem gurul el he? Sok idióta aki tanul, olvas, tájékozódik ahelyett hogy vedelne egész nap a tv előtt mint ahogy minden normális magyar férfi csinálja ch. Környezetvédelem mi, ezek a mai fiatalok már azt se tudják mit kezdjenek magukkal, bezzeg az én időmben nah.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
(#84) GoldhandRent válasza Hieronymus (#81) üzenetére
GoldhandRent
őstag
"Fékezés esetén nagy közelítéssel/átlagban a mozgási energia 70%-t visszatáplálja az akkumulátorba a generátor. Ez tüntei el a nehezebb jármű hátrányát."
ez a rész azért korántsem ilyen fekete fehér. nem tudod akkora ütemben tölteni az akkut, mint amekkora energia fékezéskor keletkezik.
szívesen néznék egy tesztet, hogy miliamperre pontosan 0-100-ra mennyibe kerül felgyorsulni, majd 100-0-ra (akár különböző gyorsulási értékkel) mennyit tud visszatölteni az akkuba.
majd ha szuperkondik lesznek az akku és a motor közötti visszatöltéshez, akkor esetleg közelíthet ahhoz a 70%-hoz, amit írtál.
-
#76500480
törölt tag
Megosztotta akkor az embereket mert hagyományokat tört meg a BMW, de visszasírom az i8at. Ezt a modellt nem tudom hova rakni, hogy mire jó, milyen extrát ad.(ilyen fényezéssel “Mad Max autó” Egy babakék színü Mach-et jobban megnéznek, Fiat e500 kiváló p.namágnes, Lexus RZ rendelhető steer by wire kormányával életveszélybe sodorhatjuk magunkat, Tesla 1 szem kijelzőjével, árban visszatáncolt a helyére.
[ Szerkesztve ]
Noukoum
veterán
10 év múlva ezt is visszafogjuk sírni. Az emberek már csak ilyenek.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
mepet
addikt
Eloben szerintem sokkal szebb, mint kepeken.
Megis a "nem kene" gondolat jart a fejemben a cikk olvasasakor. Egeszen eddig a mondatig: "Ezeket a hangeffektusokat egy bizonyos Hans Zimmer komponálta és a Bowers & Wilkins hangrendszerből hallgathatjuk őket." Miutan ezt elolvastam, tudtam, hogy uj celt nyert az eletem, vegre van mire sporoljak. Viccen kivul, szamomra ez a legextrabb extra ebben a verdaban.
csongi
veterán
Az emberi kipusztulás egyik gyöngyszeme, és egyre több az "értékes" gyöngyszem a bolygón.
(#89) Hieronymus válasza GoldhandRent (#84) üzenetére
OK.
Ha optimális körülmények vannak akkor a 100-ra történő gyorsítás energia mennyiségét a nullára történő lassításkor el kell nyelni a fékeknek vagy a visszatáplálásnak. Az energia megmaradás törvénye itt is érvényes.
Bő féléven át egy VW e-Up autóval jártam. A maximális 4. szintű rekuperáció mellett. Bármely sebességről, a fékpedál megnyomása nélkül lehet megállítani az autót. Figyelni kell hátra, mert ha közel van másik autó, akkor könnyen megtolhat, ha figyelmetlen a vezető és nincs ráfutásgátló rendszer.
A mozgási energiát a visszatöltés emészti el. Az autó méri a hajtásra és a visszatáplálásra felhasznált energiát. Rövid ideig akár 100KW-ig mehet fel a kijelző visszatápláláskor. Töltésnél, ennek a felét sem volt képes tartósan felvenni az akkumulátor.
A jármű mozgási energiájának vissza töltéséről van szó. Ez nem azonos az autó gyorsítására elhasznált energia mennyiséggel. Finoman gyorsítva kevesebb energiát kell befektetni, mint a gázpedál tövig nyomása esetén. Az utóbbi esetben nagyobbak a veszteségek és alacsonyabb a hatásfok.
A visszatöltésnek leginkább városi forgalomban van jelentősége. Folyamatosan kell lassulni és gyorsulni a forgalom ütemében. Autópályán nulla a hozadéka. Ha sebességtartó elektronika használatával például 130-al, 200 kilométert tesz meg az autó, a sebesség megtartásába fektetett energia jóval nagyobb, mint a mozgási energia visszatáplálható mennyisége. A légellenállás leküzdése a legnagyobb, folyamatos energiaigényű feladat a motor számára. A jármű súlya nem lényeges tulajdonság a folyamatos sebesség tartás esetén.
Az elektromotor magasabb hatásfoka viszont számít.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Plug Life
senior tag
Ritka ocsmány, még BMW mértékkel is 😂
cucka
addikt
Szerintem menő lett ez az autó. Volt egy víziójuk, hogy mit akarnak közölni a dizájnnal, és azt tökéletesen megvalósították. És jól látható, hogy feljebb akarják pozicionálni a 7-es szériát, az is sikerült.
Élőben egyébként teljesen más a hatása a dizájnnak, mint fényképen. Valóban nem klasszikus szépség, de az is biztos, hogy nem fogod összetéveszteni egy feleennyibe kerülő 5-ös bmw-vel. És ha ezt meglátod az autópályán a tükörben, akkor le fogsz húzódni a külső sávba.
A bmw-nél már rég rájöttek, hogy a vevőknek kell tervezzék az autóikat, nem a bmw rajongóknak a fórumon. A Bangle korszak óta mindenki az autóik dizájnjára panaszkodik, erre meg az eladások egyre csak javulnak. Szóval valaki fordítva ül a lovon, és nagyon úgy tűnik, hogy nem a BMW az.
[ Szerkesztve ]
cucka
addikt
Ennyiért legfeljebb egy "fapados" Maybach-ot tudsz venni. A Bentley-k ennél drágábbak.
A Rolls-nál a legolcsóbb modell induló ára 400.000 euró körül van, abból tudsz venni két ilyen fullextrás BMW-t.
És ugye luxusautóról van szó, ezeket senki se veszi fapadosan. Egy Rolls-ra simán el tudod költeni ennek a BMW-nek az árát csak extrákra, a 400.000 eurós vételáron felül. És akkor még mindig csak egy Ghost-ban ülsz.
[ Szerkesztve ]
Elk_hound
tag
Múltkor egy márkaszervizbe betévedve láttam, hogy különbözik a benzines és az elektromos járművek szerviz óradíja. Na melyik a drágább?
A hajtásláncnak nincs időszakos szervizigénye, bukta. Valahogy pénznél kell maradni; ha elállítódik a futómű, cserés az ablaktörlő, szorul a zár, kiég egy izzó behozzák rajta...
[ Szerkesztve ]
moleculez
veterán
Ok, megmondom őszintén a forintos árakkal nem voltam tosztában, a 80 mill meg soknak hangzott, szóval így futottam alá. De hogy ne jöjjek ki annyira szarul, és mentsem ami menthető: ha már ez a szekér belefér, akkor valszeg egy RR is össze tudok kuporgatni, és akkor inkább az.
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
buherton
őstag
Nekem egyébként tetszik az angol urizálás, amit az RR és Bentely képvisel, még ha sem angol, sem gazdag nem vagyok. És egyébként ez is tipikus angol és nekem nagyon tetszik: [link]. De a szememben ez a BMW egy korcs, ahol az angol urizálás találkozik a német keménységgel. Viszont ez nem jelenti azt, hogy később ne lenne sikeres az irány, de látszódik hogy ez volt az első.
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!
titi12
tag
Te megteheted, nyilván. A többség pedig nem.
(Valamikori számolgatásaim szerint kb. 300.000 megtett km-nél térül meg, manapság valószínűleg jóval kevesebb – pláne napelemmel.)
opr
veterán
Nagyon nem. Teljesen mas felfogas, nyugaton lizingelni szokas az elso tulajnak 2-5 evig, aztan eldobja es jon a kovetkezo. Kb gondolhatunk ra ugy, mint egy folyamatos auto-elofizetesre.
Egy RR havi szinten ennek a duplaja.
Szoval itt nem arrol van szo, hogy osszekuporgatja, hanem arrol, hogy milyen a cash flow. Senki nem veszi ezeket teljes aron, hulye lenne.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
titi12
tag
A közlekedés porszennyezésének kb. 70%-a nem az üzemanyag-felhasználásból adódik…
cucka
addikt
Ebben a BMW-ben semmi brit urizálás nincs. Ez az élre vasalt német technológia-fókuszú luxusautó. Az Audi is ezt a vonalat nyomja, és a Mercedes is egyre inkább. A BMW annyit ad pluszba, hogy dizájnban sokkal merészebbek.
#94moleculez
Igazából eurós árak. A német prémium trió luxusmodelljei (S osztály, A8, 7-es BMW) kb. 100 ezer eurótól indulnak és kb. 200 ezernél érnek véget.
Szóval ez a BMW nem kiugróan drága, ha ugyanezt akarod Merciből vagy Audiból megvenni, az is ennyibe fog kerülni. Az Audi talán a legolcsóbb ezeknél, már ha az "olcsó" jó szó arra, ha a 80 millás BMW helyett vehetsz egy hasonló A8-ast 70 milláért.
moleculez
veterán
Nyilván nem arra gondoltam én sem hogy bemegy egy sporttáskányi készpénzzel (plusz egy talicska apró ), hanem hogy annak a rétegnek akinek ez belefér, annak egy igazi autó is a felső kategóriából, itt most a fizetési konstruktció lényegtelen.
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- GARIS!! Gamer PC/Ryzen 5 2600/RTX 2060Super 8 GB/16 GB/250 SSD/1 TB HDD
- Kezdődik újra a bányászszezon! Rig Építés/karbantartás/felügyelés stb.
- Eladó hibátlan Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Konzol (1TB), 2 Kontroller (+ Diablo IV opcionálisan)
- AMD Gamer PC / AMD Radeon RX 7900 XTX / AMD Ryzen 7 7800 X3D
- iphone 14 Pro Max 128gb, független, makulátlan, 100% akku