Mindegy, hol képződik.
Ezek csak üres indokok. Érdemben nem fog változni a járművek felhasználási szokása.
A megnövekedett tömeg plusz terhelést ró az úthálózatra, az alatta lévő közművekre, mindenre ami kapcsolatba kerül ezzel.
Azok fejlesztése és karbantartása is többlet energiát anyag felhasználást fog igényelni.
Ha nem a snobság és az értelmetlen extrák hajszolása lenne a pénz mozgató eleme, még akár értelmesen is mehetne.
Technikai fejlődés az is, hogy kisebb tömeggel, elérni a megfelelő biztonságot. Nem pedig hamis érzetet keltve, fals információkkal tömve a vásárlók agyát. Egy Jármű, kifutásának a végén 90% feletti újrahasznosítása.
A belső égésű motorok köré kialakult rendszer. Alkatrész, szerviz, kiszolgálás...stb.
Ezt nem lehet 10 év alatt lerendezni, és 2030tól beszüntetni a gyártást.
Vagyis lehet, de annak következményei lesznek. Keveseket fog nem érinteni.
A 1,5L városi fogyasztást el lehet érni máshogyan is. De ehhez vásárlói tudatosság is szükséges lenne.
Mindegy lesz, ennek az irányát nagyon drágán fogják megfizetni a jövő generációi.
Az irány nem most kezdődött, hanem kb 40-50 évvel ezelőtt. Ez az akkumlátoros energiafelhasználás, csak gyorsítja. Éveken belül kell előhúzni egy Nemes fém mentes és zöld akksit a kalapból az érdemleges eredményhez.
Egy jármű anyagfelhasználása nem csökken. Leginkább nő. Hiába egyszerűbb.
A méretei nőnek. Városi pöfékelés nem lesz, de hely sem parkoláshoz. Ha parkolás kell, még több parkoló, hogy kiszolgálja helyigényt. (lásd USA) Egy torzúlt világ, és itt Eu-ba még torzúltebb lesz, a kisebb helyen, egyre növekvő járművekkel. A töltési helyek kialakításához még többet kell bányászni. Az energia felvételének a kialakítása nagyobb CO kibocsájtással fog járni, mint amit eddig pöfögtek a járművek.
Ezek a számok már megvannak, akiknek helyre kell hozni azok megszülettek, és akik a károsultjai lesznek azok is, ha jelenlegi irány marad.
Nem az elektromos meghajtás ellen vagyok, de nem az Akkumlátor a megoldás.
Jó lenne máris tanulmányokat végezni, hogy milyen kihatással lesz a mágneses mezőnkre a folyamatos vezetékes hálózatok bővülése. A jelenlegi állapotnak lehet vannak előjeli, nem kicsi a tét, és nem lehet félvárról venni.
Ezen rendszerek sérülékenységei is nyitott kérdések. Majd ha meg lesz az első tömeges baleset sorozat, érdekessé válik? Egy hibás algoritmus..
A jelenlegi darabszámhoz képest, jóval xarabb a meghibásodás, és magas az elszenvedett kár.
Egy kanyival nem fog kevesbe kerülni a közlekedés. Most sem kerül kevesebbe az E autózás. Csak előre van finanszírozva. Az energia árakat úgy alakítják, ahogyan az szükséges. Mikor átlép az arány, szépen emelkedni fog a közlekedésre kifizetett összegek száma. A 1,5L fogyasztás pénzben annyi lesz mint a 8liter benzin.
Közvetlen a levegőbe juttatott CO látszatra kevesebb lesz.
Mindegy, a lényeg, hogy ez csak lokálisan és pillanatnyilag tűnik zöldebbnek.
Befolyásolták az érzékszerveket, és ezeket meg is ideologizálták.
Az ember meg képességeihez mérten eleget tett ennek. Öngól
Noukoum
A szintet sikerült elérni, innen már lehet feljebb lépni.