Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Digitális Állampolgárság Program
- Bambanő háza tája
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MoP_FX 57
őstag
válasz whitezo88 #50547 üzenetére
Az a 11,5 vegyesben nagyon soknak tűnik arra a motorra. A helyedben pár dolgot ellenőriznék egy alap ODBII scannerrel:
0. Hibakódok vannak-e
1. Closed loopba kerül-e rendszer a bemelegedéssel egy időben
2. CAT előtti szondát monitoroznám is menet közben, ha helyesen működik, akkor folyamatosan oszcillál szegény és dús között (0,2 és 0,8 V között)
3. Aztán még short term/long term fuel trimek ellenőrzése, short esetében az ideális -/+ 3% között van, a long term esetén 0% körül -
veterán
-
Newlachka
őstag
válasz whitezo88 #51191 üzenetére
m43-nál valahol folyik a vízem.összes cső ok,most volt tágulási tartály,hűtő cserélve,víz nincs a kocsi alatt,de kb egy hete ment bele egy liter víz,de most randomba dobálja be a kevés víz jelet.Hőfok beáll középre,fűtés van rendesen.el lenne repedve a blokkom?furcsa hangja nincs,olaj nem vízes,fordítva sem.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz whitezo88 #51282 üzenetére
Ezt nem lehet így számolni max akkor ha 2 új garanciás szalonautóról van szó amire biztos nem kell költeni.
Ezért nincs meg az előnye az elektromosnak ha az ember új autót akar venni,mert azt az 5-6 millió forintot nagyon sok idő alatt tudod megspórolni.CharlieDrop: Te esetedben fölösleges a 2 autó,de neked kell tudni belefér a költségvetésedbe 2 autó fenntartása ,és vagy lenne jobb helye az eladásból bejövő pénznek.
Azért 2 autó előnyökkel is jár, pl ha az egyik szervízben van. Autóbérlés azért nem 2 forint én sose szerettem.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz whitezo88 #51457 üzenetére
Mindkettőben ugyanaz minden 2 dolog kivételében. A 25D-ben nem piezo-os befecskendezési rendszer van illetve a a hengerfejben a furat mélysége más íg hivatalosan más a hengerfej de más porlasztó alátéttel használható 30D-ben is a 25D hengerfej mert egyébként teljesen ugyan az...... Én inkább a 30D-t választanám mivel a 30D alatt 6HP28-as váltó van ami a ZF legjobb 6HP váltója GEN2. és a sport program feltöltése után kb mint egy GEN1 8HP úgy vált.... a 25D alatt a sokkal gyengébb 6HP21 van ami 20D-n meg 30-35i-ken van ahol alacsonyabb a nyomaték.... Kézivel én biztos nem vennék E60-at de akinek ez a perverziója az persze használhatja azzal is.... Kézibe 25-30D ugyan az viszont.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz whitezo88 #51474 üzenetére
Ha a dugózás a legnagyobb bajod nem biztos,hogy a megfelelő választás egy egy E60 D3-as motorral ( Bocsi csak ezen a dugózásra nagyon rá vagy pörögve) ... Egy dugózás ~30K + tömítések.... Jobban félnék attól,hogy vezérlést kell cserélni 300E Km felett ajánlott csapágyakat is cserélni. A főtengely ékszíjtárcsa szeret leugrani ez elég húzós tétel önmagában és akkor a vízpumpa termosztátok görgők feszítők izzításról nem is esett szó na meg fék futómű.... Egy dugózás egy komplett első / hátsó fékcsere mellett 0..........
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
d@minator
addikt
válasz whitezo88 #51772 üzenetére
A főnököm már 2x tankolt a dízelébe benzint olyan 10Km-et tudott vele menni... Egy-két dolog azonnal cserés lett. A másik alkalommal még a kúton rájött, hogy hibázott.
Arra lettem volna kíváncsi van e valami tapasztalat arról, hogy a BMW nem szereti ezt a 100-ast.
N43 benzines motor. A 20 legrosszabból a 21. -
Carlytoo
senior tag
válasz whitezo88 #52953 üzenetére
Kaptam hasonló megjegyzéseket másoktól is, de nagyon megoszló volt. Igazság szerint egy szerelő barátommal választottuk és az ő elmondása alapján ha a rendszeres karbantartás megvan, akkor nem lehet vele gond. Olajcsere 8-9000-ként szigorúan. Nekem ő például a hat hengereseket is szidta. Ugyan elmondta, hogy megbízhatóak, de öregebb szériák és egy négyhengereshez képest lènyegesen drágább a szervizelésük.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
germinator66
aktív tag
válasz whitezo88 #53040 üzenetére
Igen, mindkettőnek. Csak a motor indítás után alszanak el. Javaslom, csinálj a szervizmenüben egy műszerfal ellenőrzést, így látod, hogy egyáltalán a lámpa jó-e.
[ Szerkesztve ]
-
Carlytoo
senior tag
válasz whitezo88 #53215 üzenetére
Szét. Ilyenkor célszerű lehet ott mindent cserélni, de kérdés, hogy kell-e!? Ha eladod, akkor nem biztos ,hogy hozzányúlnék. Jelezd, hogy ez a problémája és ha valakinek kell úgy is meg fogja csináltatni. Ettől nem fog jóval többet érni az autó.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Drago1
tag
válasz whitezo88 #53280 üzenetére
Nem hulladék csak 200 felé költeni kell rá aztán megint megy 200 ezer km et. Enyém 5,7 M volt 3 évesen költöttem 1.2M et tehát 6.9M. Újonnan 16.7 M volt az autó 1.tulaj bukott egy 11M et 3 év alatt, innen nézve az én 1.2 M ráköltésem bagatell. Akinek nincs rá lóvé fenntartani ne vegyen F szériát.
[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
válasz whitezo88 #53439 üzenetére
A képen sportautomata 6fokozatú váltó van, ami kormányról is működik. Ezek azok, amik felprogramozva sport módban úgy tudnak váltani, mint a zf8 fokozatúak.
Ami hasonlóan néz ki, de enyhén csavart, az a sima 6fokozatú, az nem tud olyan gyorsan váltani, DE gyorsabb mint a facelift előtti 6fokozatúak.
És van, aki retrofitel ilyen kinézetű váltókart a régebbi típusba, na az kamu, mint ahogy talán azt is szokták, hogy kap kormányváltót és talán ilyen sportautomata váltókart is a kocsi, de fizikailag még a sima 6fokozat van alatta, nem a sportautomata, ezért fontos a VIN alapján az ellenőrzés.
Szóval a linkelt kép az sportautomata 6fokozatú váltó, ami olyan gyors tud lenni mint a zf8fokozatúak. Én ilyet terveznék majd e61 lci 35d/50i esetén, de ha nem találok normálisan felszereltet, akkor lehet f11 35d lesz, szigorúan a 299 lóerős változattal (ami még nem xdrive-os), viszont azok meg már zf8fokozatúak, de majd vmikor tavasszal kiforrja magát a dolog. -
FIREBLADE78
addikt
válasz whitezo88 #53550 üzenetére
Hogy a faszba lehet szétbaszni egy váltót,ami automata? Vagy ennyit bír? 100k km és mindig új váltó kell?
Onnan,hogy mondja: 40 littyó a fogyasztás a ki-be állások végett. Amúgy nekem egy c63 sokkal jobban bejön,mint ez a m5. Annak modernebb a belseje is,ez olyan fapad,üresség az egész.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
KAMELOT
titán
válasz whitezo88 #53611 üzenetére
Az a helyzet, hogy az senkit nem érdekel mit raktál bele. Jó rendben van meg minden, de idős kocsi és sajnos az emberek sem akarnak horror áron használt kocsit venni. Én ha most el akarnám adni a kocsit jelenlegi állapotában, akkor 3-3500€ kérhetnék max. Lpg rendszer 2500€. Ennyit erről.
Okos haverjaim tanácsai.
Add el. Vegyél masik motort bele. Vegyél újabbat. Lízingelj.
Ilyen kényelmes tágas kocsit sajnos venni nem tudok és lízing meg rabszolgaság.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
MoP_FX 57
őstag
válasz whitezo88 #53829 üzenetére
Ezt én nem teljesen értem. Ha az ülés csesztetésére elalszik/felvillan a légzsákvisszajelző, akkor boritékolhatóan az ülésfoglaltságérzékelő a probléma. (INPA-val kiolvasva az adott modult, ez valószínűleg látszana is.) A legegyszerűbb megvenni a plug-n-play ülésfoglaltság-emulátort párezezért, ami mindig foglalt ülést fog visszajelezni. A legolcsóbb megoldás pedig megvenni azt 2-3 darab elektronikai primitívet (1 ellenállás 1 dióda némi huzal) A legdrágább meg nyilván kicseréltetni kárpitossal a szenzort.
(#53833) simii16:
Vákuumcsöveket végignéztétek? N52-nél az alapjáratot a pillangószelep és valvetronic közösen csinálja, nincs alapjárati motor. Pillangószelep ki van takarítva? Én a helyedben "valvetronic n52 rough idle cold start" címszavakra keresgélnék. Van ott egy állítómotor és szenzor egyaránt, ami alapján ~0,5 és ~10 mm között állítgatja a szelepkiemelés magasságát.
Hibakódokat mivel lettek kiolvasva? INPA?Mod.: még egy dolog, a pillangószelep a valvetronic fallback-jeként is tud működni, ha a valvetronic-ban hibás működés érzékel a DME. Érdemes volna a valvetronic nélkül is megnézni a hidegindítást. Ezt a témát én szintén körüljárnám a helyedben.
[ Szerkesztve ]
-
MoP_FX 57
őstag
válasz whitezo88 #53956 üzenetére
Ritkán értek egyet ennyire Pistával, de ez az E60 egyszerűen még 16 év után iszonyúan ott van dizájnban. Fáj is a szívem, hogy nekem valószínűleg ilyenem már nem lesz.
Egyelőre még csak odáig néztem meg, hogy Pista "EGR-ezi" a CCV rendszert, mert ott kicsit ledobta az agyam az ékszíjat, de ez a darab tényleg nagyon patent. M54 pedig szokásosan .
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Még javulhat az Arrow Lake-S platforn teljesítménye
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Elektromos autók - motorok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- PlayStation 5
- Úgy tűnik, hogy elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- BestBuy topik
- DIGI Mobil
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest