Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Lokál  »  Óbudai Egyetem (volt BMF)

Hozzászólások

(#2001) Csabee. válasza Gyick (#1999) üzenetére


Csabee.
nagyúr

Milyen szakra jársz?

Üdv: Csabee.

(#2002) enddav válasza Gyick (#1999) üzenetére


enddav
aktív tag

Ez engem is érdekelne, én Rejtős-környezetmérnök vagyok. :P

Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.

(#2003) Gyick válasza Csabee. (#2001) üzenetére


Gyick
őstag

rkk könnyűipari mérnöki

(#2004) Csabee. válasza Gyick (#2003) üzenetére


Csabee.
nagyúr

Jah akkor nem tudok segíteni, én KGK-s vagyok

Üdv: Csabee.

(#2005) buherton


buherton
őstag

KVK-sok figyelem, lehet menni Paks-ra atomerőművet látogatni. Tényi V. (Varga) Gusztávnál lehet jelentkezni.

[ Szerkesztve ]

tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

(#2006) thomboy


thomboy
tag

Én is jókor találom meg a BMF-es topikot, kooperatívosként :DDD

Az egyetemes témához annyit, hogy most a romákkal történt "összezördülés" ügyén a média/sajtó még mindig Kandó Kálmán Főiskolát emleget. :K
És mint törzsgyökeres józsefvárosi kandós hipis én se örülnék, ha Óbudai Egyetem lennénk, bár ha minden összejön én azelőtt végzek. Persze MSc-s szakok közül éppen a villamosmérnök hiányzik...

| Trance 4ever |

(#2007) buherton


buherton
őstag

[link] :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C alap műűűű grat a vágónak és kitalálónak hatalmasss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

[ Szerkesztve ]