Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LanyUs

    őstag

    válasz <Adamsky> #20141 üzenetére

    Vártam már ezt a szót, ami végre elhangzott! Biztonság! Közlekedésbiztonság! :R Eszembe nem jutott soha az Extreme 1-et kocsiba tenni a régebbi időkben. Helyette választottam egy Mac Audio 30cm 300W mélysugárzó + bass reflex mélyládát ( MPE 112P ), barátom meg 2 óra alatt bekötötte ( már a pontos évre sem emlékszem talán 15 éve használom ).

  • Pixx96

    aktív tag

    válasz <Adamsky> #20141 üzenetére

    régi JBL hangfalakon erre szolgált a Low Frequency Mode (LFM) ami igazából nem ez volt csak a sok tudatlan ennek hívta ha ezt benyomtad rajtuk akkor ilyen teszt módba kapcsolt a hangfal minden hangzás javítót kilőtt lényegében dsp kikapcsolt és ha nem értettél hozzá percek alatt kukába végezte a speaker ezért is iktatták ki frissitesekkel.

  • alphamooncam

    őstag

    válasz <Adamsky> #20141 üzenetére

    BT mérés.

    Biztosan lehet, csak én azt nem akarom tudni hogyan.

    A vezetékes kapcsolat, mindíg biztosabb, és losless, a BT mindíg tömörített, így soha nem érheti el a vezetékes pontosságát.

    DSP.

    Flether-Munson görbe. [WIKI]

    75dB környékén hallunk a legegyenletesebben.

    Halkabban elveszhetnek részletek, hangosabban elmaszkolhatnak más frekvenciákat, ezon dolgozik a DSP, hogy olyan görbét kapjunk mintha 75dB-en hallgatnánk.

    Ez a DSP dolgának az egyik része, amire utaltál, ez igaz.

    De ! Mindíg van egy De!

    Hangtechnikában létezik olyan brickwall, aminek az feladata, hogy megvédje egy bizonyos jelszint felett a hangszórót a károsodástól.

    Ennek van többféle változata, van olyan, amelyik ezt "puhán" átmenettel és van amelyik "keményen" végzi, mint amikor egy téglafal állja az útját a túlterhelésnek.

    Igyekszem úgy megfogalmazni, hogy mindenki érthesse, csodák márpedig nincsenek, nem lehet végtelen teljesítmény kicsikarni bármiből.

    Tetszik nem, tetszik így van.

    Más

    Gyakorlatilag nulla BT. hsz-ós ismerettel jöttem ide. Nem tudtam mi vár rám.

    Arra számítottam, hogy csak lesz valakinek/valakiknek tapasztalata felső kategóriás BT. hsz-kal., meg arra, hogy a világ minden részén is ismert és elismert JBL-ről is lesz olyan tapasztalat, amiből én is profitálhatok, és teljesen megdöbbentem, amikor rájöttem hogy ez nincs így.

    ... de végül megérte? Tetszik, amit hallasz? Nem zavar, hogy a bal-jobb csatorna fel van cserélve? Illetve nekem erős kétségeim vannak azzal kapcsolatban, hogy hogyan fogsz "kikötni" egy ~6-7 kg-os hangszórót esztétikusan, biztonságosan, de közben oly' módon, hogy az gyorsan oldható legyen. Nyáron egyébként – az autó méretei / kialakítása miatt – a napot is fogja kapni rendesen.

    Bal-jobb csatorna.

    Semmi jelentősége. Klasszikus nagyzenekarnál lehet tudni, hogy a fúvosok hol vannak, a vonósok meg máshol. Ez általában így is van megszokásból a szakemberek ugyanoda keverik.

    Könnyűzenében nincs ilyen megkötés, a hangmérnök oda keveri ahova akrja, jobbra-balra, elölre hátra, ha meg elektronikus akkor nem is létezik csak a virtuális valóságban a hangszer, így semmi értelme ilyenről beszélni.

    Ha tényleg érdekel a téma, korábban már linkeltem tananyagot.

    Kösd fel a gatyád itt kezdődik. [link]

    Hogy megérte-e? Határozottan azt kaptam amit szerettem volna, úgyhogy igen, és meggyőződésem, hogy jelentősen olcsóbban kijöttem, mintha "hagyományos" módon lett volna installálva, de erre holnap akartam válaszolni.

    Ma sikerült biztonságosan, és esztétikusan rögzíteni úgy, hogy közben kb.10mp. "telepíteni".

    Ha tényleg érdekel, készítek fényképet.

    5.600Ft-ot költöttem a rögzítésre, a többi holmi itthon volt ( holnapig titok.*)

    Hangzás.

    Gettó b*szó mélyek minden mennyiségben.

    Nem szeretek EQ-zni, de vissza kellett vegyek a mélyből.

    A többi rendben van, arányos a hangkép nincs eltolódva semerre , nem lóg ki, és nem hiányzik semmi.

    Hangnyomás versenyt nem nyernék vele, de ma amikor a kisebbik lányomért mentem, amint meghallotta, azt mondja ADOM.

    Ahhoz hogy beszélgetni is tudjunk a kocsiban lejjebb kellett venni a hangerőt.

    Párhuzamosan működik a BT, úgy ahogy elképzeltem, tehát a hívásokat a kocsi rendszerén hangosítom ki, ilyenkor a telefon elnémítja a zene lejátszását.

    A navigáció érdekes, mert a Vaze a telefon hangszóróját használja, a gugli navi viszont a JBL-ből jön.

    Kb. ennyi.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés