Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD!4ever
őstag
válasz AMD!4ever #350 üzenetére
Basszus!!!!
és Most jutott eszembe,illetve tudatosult bennem hogy hol vettem a twinmos utáni két Kingmax hardcore ddr500as ramomat......
Banyek! áááááá
a misztrálban,én hülye. most gyorsan elmormolok pár imát!!!
De eddig jók a ramok és húzni is lehet őket elég szépen,de igazábol 500/1t/3-3-7en használom öket.Junius közepén vettem öket.
de képzeljétek,hogy a mistrálban PÁNCÉLszekrényből vették elö ezeket a ramokat és rendes kingmaxos csomagolásban is voltak...
Pedig én alapvetően szerencsétlen embernek érzem magam
hiába,a misztrál 3percre volt az akkori lakhelyemtől.
[Szerkesztve]Hiszek egy Istenben,Hiszek egy Hazában,Hiszek Magyarország feltámadásában!
-
akom
őstag
Srácok ebben nagy üzletet látok.
A számtek cuccokra mindig van kereslet.
Olyan boltot kell nyitni ahol megfelelő tudású emberek dolgoznak és ruggalmassan intézik a garanciát és más ügyeket.
Véleményem szerint így nagyon sok vevőt lehet szerezni illetve megtartani.
És az nem kevés pénz ha valami PRO guru a vevőnk évente otthagy x száz ezret.
Szóval ha van valakinák pár milkója akkor tessék belevágni. -
Motion_Blur
félisten
Egyetértek, szerintem sem rossz biznisz ez Ha olyanok is millákat kaszálnak vele, akik nem is értenek hozzá, akkor mi lenne, ha 1-2 tőkével rendelkező, rendesen hozzá étrő fiatal is vállalkozna? Aki teheti csinálja...ez a vevőnek is jobb, mert minél több a bolt, annál lejebb mennek az árak
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
anulu
félisten
elég régóta foglalkoztat ennek a gondolata. ha meglenne az alaptőkém, belevágnék, de nin 5-6 millám, hogy nyugodtan el lehessen indulni...
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
divot
veterán
Nekünk most örökség miatt (sajnos ) lesz 4-5 millánk, és sokat gondolkodtunk rajta, hogy miként lehetne megfialtatni. Mert hát az üzleti életben ez egy nagy nulla összeg. De hogy számtech boltban
Mondjuk Parcival összeállok egy PH! szaküzletre. Fórumtagoknak kedvezmény, ilyesmi. -
Dufresne
addikt
Na ez 1 jó 5let, PH számítástechnikai szaküzlet Sztem lenne ott forgalom rendesen, főleg, hogy gondolom szakértő arcok lennének eladók esetleg, merhogy sok helyen látom, hogy értetlen tekintetek fogadják a kérdéseket, vagy ami még rosszabb értelmetlenül akarnak szegény vásárlóra 2x annyiért rásózni valamit, merthogy neki az jó lesz majdan...
szóval csak hajrá -
mnclub
csendes tag
Még jó hogy beleolvastam ebbe a topicba! A bluefishben akartam megvenni az új procimat!
Ezek után biztos nem veszek ott semmit. -
Jégkokó
veterán
Én meg ott vettem az alaplapomat, és semmi gond nem volt vele, igaz hogy április vége óta van még csak meg de semmi hirtelen fagyogatás vagy ilyesmi.A procimat meg a mistrálba , igaz hogy az oldalukon dobozosként volt feltüntetve és annyiért adták mint egyébként a dobozost, de megvettem mert máshol egyálltalán nem volt,olyan proci.Meg vettem régen a mistrálba egy dvd olvasót és 2 év kitartó használat utűna megégett benne valami kis alkatrész, de ehhez semmi közük nem volt, mertt ennyi idő után már lehetségesek a hibák
A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
-
NorbArt
csendes tag
Miklandba mamlasz arcok ?
melyikre gondolsz?
Szerintem a Miklandba pont hogy a garis intézés, ha van raktáron cucc mindíg cserélik egybél sosem kell megvárni a cserét...
[Szerkesztve]Amennyiveb hirdetésre, vagy érdeklődésre válaszolsz kérlek írd oda mire válaszolsz, mert lehet több dolgot is kérdeztem több pro peopletől...
-
NorbArt
csendes tag
Garcserénél lehet hogy törvényileg a vásárláskori árat kell visszaadni, de ez így nem működhet,
ugyanis a kiskerek felé a disztrik is vagy cserét küldenek vagy levásár,
visszaszámla sose. De lássuk be, ez így rendben is van mert kötelesek kicserélni eg y egy ugyanolyan tipusú és használhatóságával megegyező darabra, vagy ha nem tudnak pont olyat akkor pénz vissza.
Ilyen esetben mindíg lehet szerezni ugyanlyan cucccot még ha szakadt is kicsit.
PL. ha elromlik a NEC 2500 DVD íro 11 hónaposan melyik a jobb?
Szereznek egy másik 2500 NEC ugye 15/30 napon belül mert úgyis szereznek, vagy rádobsz 1500 ft és azonnal kapsz egy 3540 NEC
NOS?Amennyiveb hirdetésre, vagy érdeklődésre válaszolsz kérlek írd oda mire válaszolsz, mert lehet több dolgot is kérdeztem több pro peopletől...
-
Integra
titán
-
gaboooka
aktív tag
Megoldódott az ügyem. Sajnos nem tudtak beszerezni AV8-as lapot, ezért kaptam másikat helyette. Igaz drágábban, de a különbözetet nem kellett kifizetnem. A cég ajándéka volt!
-
moko2
tag
szamtek cuccokhoz nem értö barátom a bluefishben vásárolt régebben,sok alkatrészt kért köztük egy abit gef 4ti 4200-öt.átjött a dolgokkal hogy összerakjam neki és a cuccok között figyelt egy MANLI gef 4 baze.a számlán abit,a zacsiban manli.rohantam vissza hogy nemá erre a srác azt mondja hogy ne höbörögjek,tartsam meg mert ugyanazt tudja....
---Enni s pihenni!---
-
moko2
tag
4 napja vettem egy wi-fi routert,nem müködött ma visszavittem.15 napig tesztelik...
mi a faszt csinaljak 3 géppel meg egy laptoppal net nélkul 15 napig?minek ülnek rajta ennyit?ja szintén bluefish---Enni s pihenni!---
-
moko2
tag
ma pár nap után felhivtam öket hogy mi ujsag a routerrel és mondta a srác hogy tényleg hibás,25.-én!!!! kapok ujat.kérdezem miert nem most,nincs raktáron?a válasz az volt hogy de van egy csomó de ha most akarok kapni fizessek 1500ft sürgösségi dijat!!!!!!!!!!ezt a szar,nyúlós,senkihazi bandat!5 forintot nem költenék többet náluk,undoritó ez a hozzaallas!
[Szerkesztve]---Enni s pihenni!---
-
moko2
tag
a garancialis feltételeket feltétlenül olvassatok el ha esetleg mégis kénytelenek vagytok ott vásárolni,egy vicc az egesz!ha elolvasom vasarlas elött biztos a szemükbe röhögök és otthagyom öket.
---Enni s pihenni!---
-
Ariadne
őstag
Hi mindenki!
Én balszerencsémre egy Rio cds mp3 playert vettem ott még 2003-ban, ami gyári hibás, mert a gombok funkciói kicsit megzizzennek időről időre, és akkor pl csak max hangerőn műxik. Most végleg megpusztult szegény, szerencsére pulsarék adtak rá új garanciajegyet minden javításkor, szóval időben vagyok. Csak hát bf-éknek ez nem elég, szerintük nekik nem kell visszafizetniük azt a 30 egynéhány rugót... Vajon én leszek az első, aki beperelem őket emiatt?! Nagyon mocsokul járnak el, már két hónapja húzzák a dolgot, és össze-vissza kamuznak arról, hogy a fogyvédelem mondta nekik ezt. Poén, de a fogyvédelem szerint ők bizony nem adtak semmi ilyen infót...
Csak csatlakozni tudok az előtem szólókhoz: be se tegyétek a lábatokat a kékhalálba!"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
T. Vercetti
csendes tag
Hello Mindenkinek !
Nekem is van egy Bluefish-es sztorim, kicsit hosszúra nyúlt igaz, de végül is átvitt értelemben megszívták.
Vettem tőlük anno egy notit, akkortájt még elég láma voltam számtech-ben, úgyhogy kinéztem egy, az akkor még létező PC Magazin tesztjeiből egyet.
Ez egy ECS noti volt, forgalmazóként a kékhalék voltak feltüntetve.
Elmentem a budaiba és 50% előlegért megrendeltem, mert azonnalra persze nincs.
Három nap, mondták. Eltelik, telefonálok. NINCS MÉG ITT, ok mondom. Mikor?
Holnap. Jó megyek. Másnap elindulok, de útközben odaszólok, hogy mizu.
Nemhozták meg....
Kissé ideges lesszek, de birka magyar módjára elfogadom, végül is a villamosok járnak még, nagy baj nem lehet.
Másnap megint oda. Útközben azé telefon, tekintettel a tegnapra.
Mondják, jöjjek nyugodtan éppen úton van hozzájuk a cucc.
Oda érek fél kettő fele, még nincs ott.
De jön !!!
Egy óra múlva valóban befut az autó és kezdik lepakolni ezer másik cuccal együtt!
Ezt persze be kell vételezni, addig a nem lehet kiszámlázni.
Naaa vazze! Öt óra után kiakadok leüvöltöm a csapatot, hogy azonnal vételezzék be azt a sz@rt mert elegem van.
Nem hiszitek el mi történt.....
Azonnal megcsinátlák és kiszámlázták.
Az idegtől remegő kézzel kifizetem a 350e. ft.-t és kicsomagolás és kipróba nélkül elrobogok.
Most arra gondoltok, hogy ennyi....
Az igazság az, hogy most kezdődött el valójában..
A noti rendszer nélküli volt és telepíteni kellett rá valamit, hát rajta.
win98, win mill, xp home, ebben a sorrendben próbáltam telepíteni.
Mivel ebben a sorrendben meghalt miután a VGA drivert feltettem és USB portot akartam használni.
Ekkor még asszittem én vok béna
Gondoltam van még egy rendszer, a win2000 kissé rühelem, de talán.
Na ez felment, és működött
Sajnos csak naon rövid ideig, vagyis addig amíg egy sony USB csatolású digi kamerát rá nem aksztottak..
Ott meghalt, kékhalál, meg nem lehetett csak tizdjére visszakapcsolni meg ilyenek.
Megnéztem ki garos szervíz..., Pulsar kft.
Viszem oda. Otthagyom két hétre. Érte megyek, asszondják nemtudják mi a baj, de szerintük memória és azt ki is cserélték. OK! mondom és elhozom mivel kipróbálni nem tudjuk mivel a rendszert valamiért letörölték róla.
Megint telepítek, megint csak a win2000 hajlandó felmenni, de mintha nehezebben mint előtte.
Megküzdök vele, már majdnem jó minden és végzek, erre megin behal és nem is zudom bekapcsolni egyáltalán.
Megint visszaviszem (megjegyzem, nekem 30 km. egy út), mondom mire jutottam.
Bámulnak, hogy ilyen nem volt még a történelemben, de hagyjam ott és a jövő héten megjön az emberük szabiról, aki ért a notikhoz és megnézi.
Eltelik három hét és telefonozok, hogy van e még a cég?
Igen dolgoznak rajta, de alkatrészre kell várni, mert ebbe hunday ram kell csak akkor megy.
OK! hívjanak. Már alig várom, hogy lejárjon a harminc nap és ki kelljen cserélniük.
de odafigyelnek és telefonoznak a 28.-on. Mehetek érte.
Na majd innen folytatom mert még hosszú......" A válságra való tekintettel az alagút végén lekapcsoltuk a fényt..."
-
moko2
tag
kár értük,jó lindult a bluefish de nagyon elcseszték.árban majdnem média markt,szinvonalban,választékban a béka segge alatt.garis ügyintézésröl meg nem kell több a leirtaknal.
---Enni s pihenni!---
-
picipoci
csendes tag
Nem olvastam végig a topikot, ezért ha már írta valaki előttem akkor bocs.
So... én ilyen bunkó barmokat mint akik a Blúfosban dolgoznak sehol nem láttam.. És ez nem 1 üzletre értendő, 3-ban voltam (3 különböző város), mindenhol egyformák..
na jó, 1 kivétellel, ő az egyik pestiben dolgoztott még tavaly, amikor ötödjére mentem vissza (szolnokról) a szervízbe a procimért amit 3 napon belül visszavittem hogy cseréljék ki mert első perctől fogva nem működött; mellesleg az egész környéken áramszünet volt, úgyhogy ők is behaltak; mind1, mondtam nekik, hogy én addig innen mostmár nem mozdulok míg ide nem adnak egy jó procit, na és ez az úriember felajánlotta, hogy akkor hoz nekem egy széket.. milyen édes...
A lényeg, hogy én ugyan nem fogok többet náluk vásárolni és akinek csak lehet, ajánlom ők se tegyék. -
picipoci
csendes tag
válasz T. Almeida #377 üzenetére
Ja és azt kihagytam, hogy míg ott várakoztam, felhívták a déli melletti blúfost és ott volt csak olyan proci ami nekem kellett, mondták, hogy akkor talán fáradjak át oda. Aha mondom, a ...-t megyek én át, majd ti. Végül az egyik kékpólós srác felpattant a bringájára és átment Budára
-
prmcsk
addikt
A # 311 hsz.-om happy end-el végződött, 8 hónap után !
Holnap leírom."Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
Arhquis
aktív tag
-
sasa311
veterán
válasz T. Vercetti #374 üzenetére
már nemazért, de miért nem vitted 3 napon belül vissza cserére? Vagy 3 nap nem volt elég feltenni egy winfost?
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Csokika
tag
Nem akarok senkit sem védeni, főleg nem a szaros Bluefisht mert ők aztán tényleg nagy parasztok, de sok esetben higgyétek el nem a kiskerek tehetnek arról, hogy eddig tart egy-egy garanciális ügyintézés!
Nem tudom ki tudja és ki nem, de amióta beléptünk az EU-ba, azóta megszünnt a 15 vagy 30 napos cseregarancia! Ez már nem létezikés nincs is helyette semmi!
Persze a kiskerek megpróbálnak valamit tenni ellene - hiszen nem akarják, hogy saját fogyasztórétegük szívjon, ezáltal vásárlóközönséget veszítsen - viszont a nagykerek nagyívben szarnak bele (tisztelet a kivételnek). Viszont ezek a kivételes nagykerek nem éppen a legeslegolcsóbbak ám. A fogyasztók viszont szeretnének minél olcsóbban vásárolni, így a kiskerek kénytelenek a garanciális ügyekben problémásabb nagykerekkel üzletelni! Ez egy ördögi kör, de hát valamit valamiért! -
pschio
őstag
jovoheten lesz szerencsem nekem is bluefish-es garancialis ugyintezeshez Szegeden. ugyanis beszart a freecom beatman 2-es mp3 lejatszom. el is kezdtem keszulni:
- fogyasztovedelem oldalat felkutatva hasznos informaciok utan neztem
- forumokat olvasgattam
- felkeszultem jogaimbol ahogy csak tudtam
van 2%os cseregaranciam is amit mindenkeppen ervenyesiteni fogok! bar nem tudom hogy kepzeltek hogy 3 nap alatt be fogjak vizsgalni de ez legyen az o gondjuk.
egyszer mar volt szerencsem hozzajuk egy deszkaval ami ''ciripelt'' mivel nem lattam a konyvecskejeben hogy igy kene mukodnie ki akartam csereltetni. be is vittem es elmondtam hogy mi bajom. erre a srac ''bela'' azt mondja nekem: halgassak akkor zenet! az majd elnyomja. na itt dobdtam le az ekszijjat. irtam mailt a fonokenek, mert akkor eppen nem volt benn es nem tudtam kinek panaszt tenni. a mailre meg aznap este valaszolt, hivatalosan bocsanatot kert es alkalmazottukat megrovasban reszesitette. ebbol vegulis nem tudom mi igaz de nem is erdekel. ekkor mar a 4edik napnal tartottuk atlepve a 3 napos hataridot. a levelvaltas utan masnap bementem mar vartak. a leheto legudvariasabban bantak velem. rogton ott helyben a szemem elott vizsgaltak be a lapomat bela egesz ejjel jaratta es nem zugott. es valoban nem zugott. hat nem volt mit tenni visszavettem a lapomat hazamentem bepakoltam mindent a helyere es ekkor sem zugott. itt a forumon is kitargyaltuk a dolgot es mar masnak is volt hasonlo problemaja es ok is egy egyszeru szetszerelessel osszerakassal oldottak meg a dolgot. hat ugy latszik rajtam is segitett.
remelem 3 nap alatt vegzek ezzel az uggyel, be is fogok szamolni mindenrol. kivancsi vagyok hogy fog menni a csere. milyen aron szamitjak majd be (ugyanis mast akarok helyette) hoyg fogjak az ugyemet intezni.''Én nem süllyedek a hülyék szintjére, mert ott legyőznének a rutinjukkal''
-
sasa311
veterán
Akkor leírhatnád, amit a fogyvédelemtől megtudtál
Már csak azért is, mert ahány ember annyi verzió, és már nem tudhatja sosem az ember, hogy most ő tudja rosszul a jogszabályt (esetleg jól tudja, csak az már megszűnt) ill. a boltban nézik tök hülyének....Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Csokika
tag
#382 már nincs fogyasztóvédelem
-
Arhquis
aktív tag
A legfontosabb, hogy ne mutasd a szervízesnek a boltban, hogy okos vagy, és értesz hozzá, mert akkor a porig fog alázni, és sírva szaladsz majd el onnan, szarva a garira.
Az a 3 nap az azt jelenti, hogy ha kipróbálják a boltban, és nem megy, akkor a többi futkározást magukra vállalják, és kapsz egy másikat.
Mellesleg add át nekik szíves üdvözletemet, és nyugodtan mutass is be nekik!
[Szerkesztve] -
prmcsk
addikt
Nna szóval.....
Az augusztus közepén lezajló első'' felvonás '',ahol egy hónap '' határidőt adtam '',
lejárt.
Szeptember közepén már én mentem be. Pincébe le, ismerős'' vitapartnerem '',ki,
levegőt beszívtam, ha '' ugatni '' kell, pulzus szaporodik.Papírokat odaadom,
gépbe bepötyögi, ismerős a koreugráfia,( fejem már vörös lehet a benntartott levegőtől ) és tudomást se véve arról, hogy '' ordíthatnékom '' van, közli:
Az alaplapot KICSERÉLJÜK !!! A meglepetéstől (nameg, a benntartott levegőtől),
ordítva sikerült '' értelmesen '' megkérdezni : Mivan ?? Kicserélik és még kiabálnom sem kell többet ? Megcsíptem magam, nem álmodom !
Ámulatom után már értelmeset is sikerült mondanom: Közlöm, hogy már nem megoldás a lapcsere, mert gyorsaságuknak köszönhetöen a haverom már másik
lapot volt kénytelen, venni. Erre egy mondatával újra elkábított: Le is lehet
vásárolni ! Csak néztem ki a fejemből, mi történt itt ? Készséges a Bluefish ?
Újra felébredtem, havert hívom, hogy mit vegyek neki a lap helyett ? Öt perc az
én számlámra, amíg őt is '' felmostam '', az ájulásból. Közli velem, hogy jelenleg
semmire sincs szüksége a boltból. Ezt némi aggodalommal, közlöm az '' arccal ''
de a válaszától újra '' paff '',lettem: Semmi baj, ha bármire szükségem van a cégtől, azt 60 napig az ország bármely Bluefish-ében megvehetem és a lap ellenértékét beszámítják nekem. Naneee !! '' Tiszta amerika '' !
Ezt ma megtettem, levásároltam .
HAPPY END ! De miért kellett ehhez, nyolc hónap ?"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
peterszky
őstag
hm
hogy ezt én még nem láttam, pedig nekem is van pár vicces sztorim
no 1
sexben akartam alkatrész venni gépbe (különhangsúlyoztam hogy SeX!) és mondtam hogy mi kéne az előttem lévő árlistáról (ami ,később kiderült, nem SeXes volt ) akkor még fiatalabb voltam, nem tudtam hogy az új proci nem megy bele régi alaplapba ezért direkt megkérdeztem hogy a p4 bele megy-e egy abit vh6ba, erre az eladó bólogat hogy persze persze,hozd be a gépet és beszereljük
alkatrészek lefoglalva, másnap visszamentem anyukámmal
mondjuk hogy mi van
erre mondják hogy sexes alkatrészre legalább 1hónapot kell várni
és hogy biztos nem foglalhattam le tegnap raktárkészletről a papíron szereplő alkatrészeket mivel sexes dolgok nincsenek raktáron
sajnos az eladó akinél voltam az aznap nem tartózkodott a boltban
mondtuk is: nyátok!
vettünk inkább komplett gépet másutt
folyt köv:
gariztatásWhat else you gonna do on a Saturday?
-
MyKonzerv
senior tag
sztem az ilyen topicoknak nem kéne létjogosultságuk legyen a PH!-n
meg lehet ezt nyugodtan beszélni természetesen, mert ezért van ez a fórum, de szvsz nem kéne ilyen mértékű negatív ''reklámot'' csinálni
ráadásul a pozitív reklámot meg nem nézik itt jó szemmel, úgyhogy ennek ugyanilyen elbírálása kéne legyenHalott indul hozzád, Uram, lelkét ezer kínba taszítsd! Könnyel terhes jajsiráma megváltja majd bűneimet.
-
Arhquis
aktív tag
Én ugyanígy járta a NOKIA szervízzel, mert gondoltam magamban otthon, ha mindenhol köcsögök, itt is azok lesznek.
És nem voltak.
És csak csúnyán tudtam beszélni a bennem lévő, előre felhalmozott dühtől, hogy ez a sz@r tönkrement, meg ez a rohadt headset ilyen gagyi.
Ezeket persze azután ecseteltem a szervízesnek, persze már csak kínomban, miután megforgatta a cuccot, és lazán annyit mondott: ''Mindjárt a kollegám átveszi, és majd küldjük az SMS-t, amikor jöhetek az új stuffért.''
Bár ez a héten volt, úgyhogy még nem kaptam újat. De ezek után bízom benne, hogy nem 8 hónap lesz!
A BF-es sztorimat majd én is leírom, de most nagyon fáj már a kezem... -
moko2
tag
válasz peterszky #389 üzenetére
ma majdnem egy honap utan bementem a routeremért,elotte telefonon lebeszeltem valami agyatlannal a dolgot.mondta ok letelt a 15 nap mehetek.bemegyek lépcsön le stb. kapok egy papirt hogy azzal menjek fel és kapok egy ujat.folmegyek erre kozlik hogy nincs raktaron,majd lesz.....
sajnos elborultam életemben eloszor.mindenkit elkuldtem szegeny édesannyaba és nagyon csunyan beszeltem sot még a fonokot is lekiabaltam.ez kellet ahhoz hogy kegyesen felajanljanak egy masik tipust,egy szart.elhoztam mert kell
nem az ilyen topicnak nincs létjogosultsaga hanem ilyen boltnak a vilagon!---Enni s pihenni!---
-
Gorbesz
tag
Hi!
Garanciális ügyintézés a BF-nel = chello net bekötés 1 munkanapon belül
Mindkettő egy nagy ráb@xas
Én az 512-es RAM-omert mar 3-szor voltam benn....mind3x elküldtek vmivel..
1. nekem 15 nap volt a határidő...előtte mentem be, gondolván rákérdezek.
Elküldtek..OK, semmi gáz, határidő...jólvan.
2. ez komoly volt. Megyek le a kék lépcsőn...-> visszhangzó ordítás: ''nem vagyunk itt''..Ohh.. tényleg, nem tudtam hogy ebédszünet van....Az nincs....
Ezt egy ilyen kb. 30 éves körszakállas manusz mondta....ilyen görbe hátva van, mindig láttam a gép mögött ülni (ugyebár egy párszor már kellett szívnom garis dolgok miatt, és állandóan vmi xar 2d-s játékkal tolja..nem is ez a lényeg...Csak a nagyképűség...az..
3. Ez a legjobb...megyek be, (röhögök magamban) szervízlapszám benyög...erre látom srác izeg-mozog. azt se tudja mit kamuzzon...mondon neki: ''na most meg mit találtatok ki?''...(LOL) hat ki tudjuk cserélni, de elfogyott ..
OK.. no comment.
Ja, és ami a legfontosabb: minden egyes alkalomkor betelefonáltam, hogy mehetek-e érte...és mind a 3 alkalommal azt mondta a srác, hogy persze-persze....
Hát b+ még én kérdezzem, meg , hogy van-e raktáron cucc, meg hogy nem kértek-e egy
KV-t, a cudar életbe..?? Párnát ne hozzak a segge alá???
Ja, és odamész a pulthoz, és még várnod kell..
De azért a piros gomb ott van, hogy nyomd meg ha nemjön senki....Menjenek a francba...
Eddig azt hittem, hogy az alkalmazottakat nem szabad szidni, de azok is ugyanolyanok mint a top management.....Csak az a lényeg, hogy meglegyen a lóvé a kokainra meg a bitch-ekre...
Az a baj, hogy ennek a fos cégnek több városban is van telephelye, és nem félnek a bankrupt-tól....PS5/iOS
-
Csiborbogár
őstag
Ó srácok, örülök, hogy rátok bukkantam!
Az én sztorim a következő:
Van egy 9550SE karim. Soha semmi bajom nem volt vele. Vettem helyette egy 6600GT-t, és szerettem volna eladni, mire mondták, hogy OK! Adnak érte 5000 Ft-ot. Mondtam nekik, oké.
Elvittem a karit, de mondták, hogy rögtön nem tudják megcsinálni, mert nincs itt ''mindenki''
OK, mondom holnap visszajövök. Másnap megyek be, jön ki a srác a karival a kezében. mondom magamban, ez gáz!
Közlik velem, hogy a kari ramhibás, és lefagyott, lehalt tőle a rendszer.
Elszámoltam tízig...
Kérdezem, hogy mitől lehet ez, és tudnak-e róla szakvéleményt adni. Közölték, hogy nem jól veszi ki magát az, ha garis kártyát más szervíz véleménye alapján viszek vissza. Elszámoltam tízig...
OK, elviszem gariba. Bemegyek a boltba, közlöm a problémát. Srác elviszi hátra a karit, majd pár perc múlva szól, hogy menjek be.
Közli, hogy semmi baja. Mire én: Hol teszteled?
Erre rámutat, egy messziről ''halottnak'' tűnő monitorra, hogy ott.
Elszámoltam tízig...
A monitor teljesen rossz volt, csak árnyékok látszódtam rajta, és 800*600-ban tesztelte a kártyát! Megkérdeztem tőle, hogy ezt komolyan gondolja-e. Igen, a hiba így is kiszűrhető.
Elszámoltam tízig...
Felküldettem Pestre, kb egy hónap múlva, az igért 2 hét helyett, kiderült, hogy az ég világon semmi baja! Azóta is rendesen megy.
Történt mindez Szombathelyen. Túl sok ''szakember'' van, és kevés a hozzáértő.
Üdv!Ha lehetne egy kívánságom, akkor törölném az emberek szókincséből a full, meg a max szavakat, mert úgysem jelentenek semmit
-
Gorbesz
tag
Látod, így megy ezzel is tönkre az ember idege
dehát jó tanulság, igaz saját bőrén tapasztalja az ember...hogy nem kell ott vásárolni, ennyi..
Inkább kis boltokban kell, ahol nem igazán jellemző ez a fajta ügyfélszemlélet ...PS5/iOS
-
gykarcsi
tag
Sztori a köv.: A héten kitalálta a fiam, hogy kellene neki 1 headset. Körbenéztünk a net-en,találtam a BF árlistájában (Szeged). Ma felhívtam őket, kérdezem van-e raktáron, vagy rendelni kell. Válasz: ilyen nem is volt, nem is lesz, mondom az árlistájukon szerepel, válasz: biztos rossz árlistát néztem. Tudom, hogy nem nagy bevétel az a 3.000 HUF, de sok kicsi sokra megy. Ilyenkor egy jó kereskedő legalább veszi a fáradságot, és utánanéz (pár klikk), nem vágja rá egyből, hogy nincs (nem tartom valószínűnek, hogy fejből tudja az egész árlistát,de ha tudja akkor bocsánatot kérek) vagy ajánl valamit helyette. Neki pénzébe nem kerül, mivel én hívtam. Károm nem lett belöle, de vásárolni nem fogok a BF-ben.
[Szerkesztve] -
Ariadne
őstag
#373-ban már summáztam a bf sztorimat, ami azóta is folyik, szépen lassan halad a vég felé. Most az egyszer ők fognak szívni, nem a vásárló...
Ugyanis békéltető testületi eljárást indítottam ellenük, ami egy teljesen ingyenes dolog, utolsó lépésként a bíróság előtt. Sőt, bár nem lett volna kötelező, mégis elküldték egy emberüket a meghallgatásra, egy égbekiáltó jogi tájékozatlanságról árulkodó pecsétes papírral, ügyvezető által aláírva. Az eljárás során volt szerencsém meggyőződni arról, hogy nem tudják, mi az a szerződés (komolyan!)!!! És azt sem tudják, hogy adhat egy szervíz (aki nagyker is) a javítás után új garancia (jótállási) papírt, de attól még ha újra meg újra elromlik a cucc, vagy végleg elhalálozik, és ez még időn belül történik, náluk bejelentve a dolgot el lehet állni a szerződéstől. És akkor biza nekik kell perkálniuk az eredeti vételárat, nem a nagykernek. Mivelhogy bf kft üzletecskéjében vásároltam (de utoljára, az tuti), nem pedig a nagykernél...
Most 15 napon belül visszaadják az elromlott lejátszóm több tízezres árát, vagy a 16. napon a megfelelő bíróság útján kérem tőlük. A bosszú éltet... Bosszuljátok meg ti is magatokat, ha vita van, tessék beírni a vásárlók könyvébe, tértivevényes felszólító leveleket írogatni, fogyasztóvédelemtől tájékozódni. Nem olyan nehéz, hadd legyenek nekik is nehéz perceik, ne csak nekünk, vásárlóknak!
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
peterszky
őstag
na itt a 2. történetem (mondjuk ezzel egy picit ők is ráfaragtak ):
Headset vásárlása a BFben
Vettem 5000ért egy Azona HS DJ Pro fejest, elromlott, viszem vissza gariba, csávó majd megőrűlt mert másnap járt volna le az 1 év gari
mondják beveszik, 15 nap múlva mehetek
14 nap múlva bemegyek, hátha van vmilyen fejlemény=> gyere vissza holnap, akkor jár le a 15 nap még szerencse hogy 5 percre lakok a bolttól és ezért nem küldtem el valahova
másnap megyek, írják a papírt menjek fel, kapok újat, hozzam le és a végén adtak egy új 1 évre szóló garanciát (sztem nem engem kellett volna ugráltatniuk, de mindegy)
fél év elteltével ismét elromlik a fejes, kiderült hogy minden ilyen fejes így megy tönkre (elszakadt belül a kábel)
viszem vissza gariba, 15 nap múlva mehetek
visszamentem, becsúszott elém egy család akiknek elcserélték a gépét átadáskor valaki máséra (persze rosszabra )
kerek 2 ÓRÁT!! vártam hogy sorra kerüljek, mert csak egy szervízes volt hajlandó kitolni a seggét a műhejből, a többi bent tolta a CSt (láttam, azért írom)
sorrakerültem
adom papírt: menj fel, hozd le, adunk másikat
utána még 2 órát vártam, mert a hülye vöröshajú elbaxta a rendszert, és aki értett hozzá nem volt éppen a boltban (csak 1 papírt kellett volna nyomtatnia)
megkapom másikat, totál hepi
fél év múlva mi történt? gondolom kitaláltátok
megyek vissza, 15 nap múlva jöhetsz érte
visszamegyek, szerencsére nincs előttem senki, mondják menjek fel kapok újat
felmegyek: sajna nincs de választhatsz más típust
adtak egy Trustot + 2 írható cd-t + garipapírt
véleményem:
nevetséges a szervíz munkája, el tudom képzelni mi lett volna ha egy komplett gépet vettünk volna ott ==>
és mai napig állítom hogy a rossz füleseimhez egy ujjal nem nyúltak hozzá, hanem egyből kidobták a kukába, megkérdeztem mi baja volt, azt válaszolták mindegyiknél hogy nem tudjuk
akkor meg minek a 15 nap kéremszépenWhat else you gonna do on a Saturday?
-
Gorbesz
tag
Yeee! Úgy néz ki ,ma már mehetek a cuccomért, de jó...
5. alkalomra csak sikerült....Tegnap megint voltam Teréz-ben, természetesen nem volt csereeszköz, de legalább a visszaáru lapot már volt kedves kitölteni szegény megfáradt
szervizes....előbb ezt miért nem csinálta???
Ezek az emberek ha minőségbiztosítás címszóval le lennénk ellenőrizve (qc=quality control) akkor olyan lehúzást kapnának mint állat...
Az én melóhelyemen van QC rendszer, sztem. ők azt nem bírnák elviselni, nem a lazaságról meg az ügyfél elhajtásáról szól az egész az biztos....be lennének fenyítve..
Szóval ''lehet'' vásárolni a BF-ben, habár nem érdemes, de ha már semmilyen más lehetőség sincsen (amit kétlek akkor is csak a Nagyenyediben, vagy Örsön, Terézben soha az életben többet.....Ott gyűlt össze a legbunkóbb, és legtehetetlenebb banda...
[Szerkesztve]PS5/iOS
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Komplett erőgép játékra, munkára, garanciákkal - I7 13700K, RTX-3080, 32 GB
- Mous iPhone 16 Pro Max tok
- Raspberry Pi 4 Model B - 2GB RAM
- Dell Latitude 5580, 15,6" FHD, I5-7300U, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garancia
- HP ProBook 455 G5 , 15,6" FHD IPS,AMD A10-9620P, 16GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest