No lássuk. Milyen 60 napról van szó? Jogszabályban ilyen nincs, ha javítják, 15 napra kellene törekedni, ha nem tudják, akkor ki kell cserélni ugyanolyanra, ha nincs, visszaadni a teljes vételárat. Ha nem tudják javítani/cserélni, akkor 3 napjuk van arra, hogy ezt közöljék veled. A pénz visszaadását az ő kis világukban csak maga az ügyvezető személyesen engedélyezhetné, de nem szokta, a jogszabályok nem nagyon zavarják őket. Mindenesetre tanulság, hogy csak pontos számlával szabad átvenni bármit is...
Nem tudom, melyik üzletben jártál, de az itt szereplő Roland [link], aki a Teréz körútiban dolgozik (most már Podmaniczky talán?), rendes srác és együttműködő, volt már problémás ügy, amit elintézett. A linken megvan a mailcíme, szerintem írj neki... Na az én nagy problémámat velük ő sem tudta megoldani, de ő volt az első fél év után, aki legalább megpróbálta. Szerintem érdemes hozzá fordulni, ha arról az üzletről van szó.
Egyébként pedig elvileg annyit tehetsz, hogy beírsz a vásárlók könyvébe, ha arra jársz, azzal lehet békéltető testülethez menni, de saját tapasztalatom alapján ez sem nagyon hatja meg őket. Mindenesetrea a bejegyzésre 30 napon belül kötelesek válaszolni, a jegyzőnél lehet felnyomni őket, ha nem teszik ezt meg.
[Szerkesztve]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)