Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Na az ilyenekhez már én kevés vagyok, ez olyan X-aktaszerűség...
Mindenesetre örülök, hogy rendeződött a dolog - bár az ördög nem alszik, szóval én megnézném azért, hogy biztos tuti ugyanolyat vagy jobbat (álmodik a nyomor) tettek-e bele. Mert ha gyengébbet, akkor ugye megint kezdődik elölről a dolog...
Azért jó ha van papírod erről a cseréről, mert a VGA-ra így elölről kezdődik a jótállás (garancia). Ezzel kapcsolatban van egy rossz hírem: az ASUS 3 évet szokott vállalni alaplapokra és ha jól tudom, VGA-ra is (lásd honlapjuk), amit egy-két kisker kivételével normálisan tovább is adnak - na a kékhalál az egyik kivétel... Pedig köteles lenne, feketén fehéren le van írva, hogy tovább kell adni, amita gyártó vállal...
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
djyuri
őstag
Ez jó
Én is örülök,mert így nem vagyok éjjel-nappal ugymond b****tva...
A kari ugyanolyan...gyakorlatilag a következő doboz lett levéve a polcról...
Amúgy lehet meg van a hiba,amire a servicében sem jöttek rá
Van a proci és a ramok fsb beállításánál egy olyan,hogy ''cella menu'',
Na és ezt ha optimálra teszed,akkor ugyanaz a helyzet,mint szervíz előtt
Ha pedig manuálra,akkor megy facán....
Tegnap éjjel haver még jól átvariálta a bioszt és akkor jött rá...
Csak azt nem értem,hogy már rengetegszer tapasztaltuk azt,hogy egyes karik,alaplapok,ramok egyészen más beállítást igényelnek vagy nem,mint a szokványos módszer...
Ugyebár ha elmész egy haverhez,akinek a gépe kicsit tretró vagy alakuló félben lévő,de legyen akármilye,akkor általában a biosz átnézésével kezdesz...Gondolom ezzel nem mondtam újat...
Na most, nem egy esetben találkoztam azzal,hogy ami az ugyanolyan vga-knál műkszik,az a havernál pont kifagástnrosz bootolást eredményez...vagy kék halált stb...
Találkoztam már olyannal is,hogy egy gyári 1.6-os athlon proci melegebb volt 1.3-on,mint 1.6-on vagy 2.0-n...
Megy olyan rammal,mi 3333mhz-en stabil volt,de 266-on kékhalál állandóan...
És estig sorolhatnám még... -
Ariadne
őstag
Ja, a gyártókat sem ártana valakinek seggbe rugdosnia időnként, hogy talán legyen már kicsit egyenletesebb a minőség...
Pár hónap múlva új komplett gépet tervezünk, barátom felelős a technikai oldalért, én a jogiért (értsd akkor most mennyi jótállást kellene hogy vállaljanak erre?!), előre fázok a dologtól, milyen előreláthatatlan kompatibilitási problémák jöhetnek elő... De muszáj, Dungeon Siege 2-zni akarok, az én drágámnak meg nem tökéletes a Half Life 2..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
zolforg
tag
aqua computer=kerülendő üzlet! Ma simán kirúgtak egy márciusban vásárolt videókártyával (FX5900xt).Két év garancia,a garanciajegyen 2006.03.19. a dátum ,már ez is érdekes így egy évre redukálódott a gari.
A hiba oka kipurcant egy csip és a tetejéről lepattant egy darab, látható fizikai sérülés
amire már csak 6 hónap garancia van.
Egyáltalán nem volt segítőkész a szervizes,meggyanúsított,hogy bekapcsolt gépnél
dugdostam a kábeleket.Szóval tele van velük a hócipőm.
Jövőre minnél kevesebb vásárlót kívánok nekik,Én többet biztos nem teszem be oda a lábam
aqua computert jó messzire kerüljétek el.. -
djyuri
őstag
Ezzel már minden haverom így van..Meg a bluefish-el is...
Nekem a legtöbb bajon az aqua-nál vga,ram,táp,cdrom volt....
Plusz egy saját dolog is...ami egy eléggé drága ide kábelt vettem náluk,ami spirál neonos volt...
Direkt vételkor rákérdeztem,hogy az inverterre meg a spirálra van-e gari...
Aszonta a srác,ráadásul a tulaj,hogy egy év...Na most kb fél évre rá megált a neon....
Én kivesz és visszavisz...És ugyanaz a krapek elküld a ......-ba,hogy kábelt nehogymár visszavigyek hozzájuk...
Na én ennyi..plafon...ajtó bevág...még a hidraulikus csapás álló sem tudott megfékezni az ajtón... -
Dealer
tag
Hi, az összes fórum hozzászólást nem olvastam végig csak az elejét meg a végét (egy picit), xal van olyan számtek üzlet egyátalán ahol mindig minden esetben korrektek az eladók? Hát nemhinném. Én tatabányai vagyok csak a helyi üzletekkel vannak tapaszlataim. Nem vagyok egy nagyon nagy szakértő a számitástechnikai témákban, ezért is bízom az eladókban hogy ők majd biztos orvosolják a problémáimat szervizes ügyekben.
Tönkrement a gépem, (winboot helyett a rebootot választotta ) inkább nemnyulok hozzá mert hátha képes vok még jobban elrontani valamit. Büdös szaga volt a tápnak, az üzletben ahol vettem válvonogatott válasz csak annyi volt hogy hát ezt nem cserélheti ki már gariba( idén koratavasszal vettem), esetleg egy egész éjszakás memteszt ami ''csak'' !!!!4!!!!ezer forint mert szerinte az lesz a hibás.... olyan gyorsan pucoltam az üzletből amilyen gyorsan csak lehetett. Inkább csináld magad memteszt mellet döntöttem, közben felmondta a gép a szolgálatot, nem bootolt az alapalap. Volt egy másik üzlet ahol azt hirdették bőszen: 50% diákkedvezmény szervizre. Valami newbie üzlet. Vittem is oda, elmeséltem hogy sztem mi a baj, megnézték,( nekem az alaplapom volt a gyanus a fórumokon is ez mondták látatlanban)... a srácot tökéletesen meggyöztem szerény kis véleményemmel és mingyárt felajánlott új lap+ram kombit legolcsóbban 20K. Pfuuu akkor inkább szereztem bele én egy SDramos lapot(így nem kellet DDR), belerakta, nem simerte fel rendesen a procim. Softmenü>beállitotta a procim tipusára. Reboot, és voálá sötét képernyő...
A MADARAK nem vették észre hogy egy szabályosan ''szénné égett'' cpu-t raktak vissza
az új lapba. Ennyi volt a probléma ösz-visz. De ezt 2-ből 0 üzlet szervíze veszi észre.
Szummaszummárum: nem szabad bolti szervvízbe vinni vmi-t ha már nem garanciális... és olcsó húsnak kivétel nélkül csak híg levü verziója érhető el
UI:Hamár bluefish> a tatabányit eddig csak ajánlani tudom -
zolforg
tag
Úgy látszik a garancia addig tart amíg ki nem lépsz az üzletből.
Amíg vásárolsz ott bájolognak csak hagyd ott a pénzed,de ha valami szart
visszaviszel akkor elhajtanak a fenébe.
Ennyit ér a garancia hazánkban,mást nem tehetsz egy két fórumon leírod a rossz
tapasztalatokat és ennyi. -
djyuri
őstag
Igen...Ez elég szomorú...
Egyetlen olyan barátom van,aki nagykerből vásáról magának,nekem vagy valakinek (Ramiris) És eddig ott nem volt gond...Még gari papír nélkül is vissaztalálták a dolgot...
A gépem is onnan van...már ami kibírta az öt évet (hangkari,ram,vga,proci----természetesen nem mind van még az én tulajdonomban,de mennek ) -
Ariadne
őstag
Még egy indok arra, hogy ne vásároljatok a Bluefishnél:
[link]
Ez a Budapesti Békéltető Testületnek a Bluefish Kft.-t elmarasztaló tartalmú határozata, amelyet a fogyasztóvédelmi törvény felhatalmazása alapján, a 15 napon belüli nemfizetés ''szankciójaként'' tettek közzé itt (a ............................... én vagyok ).
Annyi elírás még maradt benne - folyamatban van a helyesbítés -, hogy a javítások alkalmával a garancia újraindult minden alkalommal, nem meghosszabbodott. Nagyon nem mindegy."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
djyuri
őstag
Erre modok valamit: kuhdcvb lkxdnvogtvrtvnrthr.....de magyarul nem mertem..
Jaj...a váci ügyem haverral folytatódott.....A bolt előszőr szóban,majd írásban kijelentette,hogy nem vagyunk ''megfelelő'' vásárlók számukra...
Namost...ha valaki egy év alatt egy számlán otthagy náluk több,mint fél milliót,akkor szerintem jó vásárlónak tűnik...
Namost kérdem én...Ha már ez sem elég nekik,akkor mennyit is keresnek azok a mocskok?
Jah és mégvalami...Van egy haveromnak egy ''új'' haverja ...Nagyon komoly a csávó...egy kisebb dromedár állat,de a jogban iszonyat ott van...
És épp akar venni egy komplett gépet És naon szeret vitázni az ürge..
Öhöm...gondolom kitaláltátok,hogy hol fogja a gépet megvenni
IGEN! Talált! A kékhalálban!!!!
Minden apró részletről beszámolok majd
[Szerkesztve] -
Ariadne
őstag
Yoooooo... Össztűz a kékhalálra! Nagyon várom a beszámolót!
Egyébként persze már beadtam a fizetési meghagyást is ellenük, biztos nagyot néznek majd, ha megkapják a kis papirost . Remélem sikerül kisebb pánikot okoznom a bf HQ-ban - legalábbis eddig úgy tűnt, ügyvédet rég nem láthattak, ha egyáltalán (mondjuk valakinek be kellett jegyeznie a céget anno, de az rég volt...). Ami késik, nem múlik...
Addig is inkább Alienéknél vásárolok, ők normálisnak tűnnek.
Bár elgondolkoztam rajta, vajon hogy reagálnának, ha bemennék, hogy vegyek valamit mindezek után. Megérzésem szerint épp pont nem lenne raktáron semmiből, amit kérnék. No mindegy, a komplett új gépünket már bebukták, megvesszük az idegeneknél. Az igazság odaát van... (Egy saroknyira a bf HQ-tól )
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Chieftec
őstag
Dealer: Létezik ilyen bolt is ritka, de létezik.
Complex Computer: Legkorrektebb, legjobbfej sztek. bolt Veszprémben minden szempontból, az eladók és a vevők között úgymond haveri viszony alakulhat ki.
-LG DVD írót felár nélkük cserélik 3 napon belül újabb (akkor legújabb) típusra.
-Haverom vesz egy Zalman VGA hűtőt, felrakja, de bénázott valamit, elcseszte a kártyát mert a kép becsíkozott. Visszaviszi, hogy xar a kari. Megkérdezi ''ugye ezt a Zalmannal rontottad el'', bevalja, hogy igen, szó nélkül cserélik, úgy, hogy csak a karit vitte be minden más cucc megmaradt neki, de az új kari mellé mindenből kapott még újat.
-Szintén ugyanez a srác vesz náluk egy D-Link routert, mikor már a 2. at viszi vissza, hogy nemjó(2Xfél napom ment rá) akkor asztmondja, hogy kimegy ő és beállítja (már úgy látszott mi vagyunk hülyék), 3. at neki se sikerült beállítani, így hozzott egy másik típust azzal ment. 1 fillért nem kért a kiruccanásért.
-Zalman winyóhűtő több hónapja porosodik náluk, odaadja beszerzési ár alatt.
-Csak duálfanos Chieftecje volt, de nekem mindenképp 12 es ventis kellett 400W fölöti . Ilyen csak a 460 asban volt. 420 asra mondott x összeget, nem gondolta, hogy 460 as ilyen drága, de hozott egyet. Aztmondta ha nemkell nyugodtan haggyam ott, ha kell akkor annyiba vihetem mint amit a 420 asat.
-Vettem 256 SD RAMot egy régi gépbe, hazaviszem felét látja, ok megnézem még 2 gépben, abban is. Mondom nem viszem vissza, mert úgyis megyek majd pár hét múlva ráér addig, meg nem is volt sürgős. Hát aszomondja, hogy 3 napon belül vissza kellett volna vinni, mert a nagyker csak így cseréli (nemvolt hozzá se papír se semmi, örültem h. kaptam még.) Na de mind1 visszaadja az árát de legközelebb vigyem vissza rögtön ha baj van valamivel. Mondom nemkell elviszem (ennyi minden után nem lett volna pofám otthagyni nekik). Mondta, hogy haggyam csak ott lehet eltudja intézni, pár hét múlva megyek mer kellett UTP kábel, eltudta intézni a 150m cablet már ingyen kaptam.
-Kellett egy com port átalaító 24->9 pinre egy HUB console portjához. Aztmondja talált egy nagykert ahol van de szinte sose jár oda így mostanában nem lesz meg. Pár nap múlva jön a mail, hogy megvan. Rossz volt (anya-apa nem passzolt) Jövőhétre ittvolt a másik.
Transcomp: Annyira nem ismerem rokonaim szerint ez is nagy ok.
-2 elfüstölt tápot szó nélkül cserél.
-4*512MB RAM nem megy rendesen csak visszaosztva (A64) felajálja, hogy cseréli 2*1GB ra.
-Megrendeltem a TV Tunert (nemtom már, hogy de kiderült, hogy Vp. i vagyok) aztmondja pont lesz dolga itt, házhoz hozza. Balatonalmádi bolt volt.
Ezekez számítástechnikai szaküzletnek lehet nevezni.
Infornax: Lekezelő, nagyképű flegma banda itt nem kell venni semmit. -
Ariadne
őstag
Most hallottam a tvben, hogy a mobilcégek feketelistáján felbuzdulva az egyik fogyasztóvédelmi szervezet feketelistát fog összeállítani a rosszul viselkedő kereskedőkről - szerepelni fog rajta minden olyan cég/vállalkozó, akiket elmarasztalt a békéltető testület. Van tippem egy cégre, akik BIZTOS benne lesznek...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Lord Zero
addikt
a legcsodálatosabb az lenne, ha a bluefish, mistral, lord és mindazon olyan hely, ahol zsigerlyuggató tekintettel néznek rád, ha bármit is kérdezni szándékszol (noha vásárló vagy, ami egyszerű olvasatban azt jelenti, h a pénzedet nekik adod), szóval ezek elolvasgatnák itt a sok hőbörgést, amiket összehordtatok/tunk, majd magukba szállnának és elelmélkednének, h vazze, ez tényleg nem oké
a porbadöngetéshez kell a(z ennél is) nyilvánosabb fórum, ez a feketelista szerinted ilyen lesz?nem, mindegy
-
jasszer
őstag
válasz Lord Zero #467 üzenetére
Szerintem a baj ott van h nem igazán létezik még olyan kialakult része a munkaerőpiacnak aki hardwareice is ott van a szeren és megszólalni is képes (neadj'isten alkalmas emberekkel való kapcsolatfelvételre...) - logikus h az ilyen emberek jobb munkakörben is el tudnak helyezkedni. Mondjuk az eladókat sem irigylem kifejezetten, lásd. ''Feri bátyám...'' topik...
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
Ariadne
őstag
válasz Lord Zero #467 üzenetére
Én remélem, minél többet beszélnek erről itt, más fórumokon meg a tévében is, annál több ember fogja tudni, mi az, ami jár. És egyre többen fogják megkérdezni, hogy komám, hogy lehet, hogy csak nálatok van 1 év gar erre a cuccra, mindenhol máshol 3 év? Aztán a nem megfelelő válasz után kisétálni az ajtón...
Az a poén, hogy elvileg jogi személyként magát a céget is meg lehetne fi**atni, csak ahhoz persze egy ember pórul járása nem elég. A céget ma már ha jól emléxem min. 250k vagy 500k pénzbüntetésre és/vagy egyes tevékenységeitől eltiltásra is ítélhetik, sőt végső esetben be is zárhatják... Ez kellene nekik!"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Lala6
őstag
Miért van az, hogy a szervizek égésre nem vállalnak garit?
Teszem azt elég egy modem, nem az én hibámból, hanem egyszercsak rotty és kész is, vagy említhetek én itt alaplapot is, nekem már egett el déli híd, úgy hogy nem tuningoltam, csak használtam, bevolt kapcsolva 2-3 napja(mindig sokat ment) és egyszer csak kikapcsolt....Nem volt vele sok garis intézni való, mert már nem volt rá garancia.
Most épp a bluefish oldalát nézegettem és a garanciális feltételekben láttam, hogy ami megvan égve át sem veszik és egyből ugrott a garancia. Miért feltétlenül a felhasználó a ludas az elégetésben? Miért kell rögtön arra gondolni, hogy tuningolta és kész?
A végén meg hivatkoznak az 59-es törvényre, pedig abban az van, hogy a jótállási idő alatt az eladónak kell bizonyítani a nem rendeltetésszerű használatot. Hogy bizonyítják amikor át sem veszik az elégett alkatrész?
Én úgy látom, hogy ez egy erőssen kifogásolható tétel a garanciális feltételek között(nem csak ebben az üzletben).
Ez tényleg így van? Megtehetnek mindent, még akkor is, ha nincs igazuk? -
g@bo
nagyúr
ez nem igaz, Én is számtech iparban melózom, és tolom mellette a fősulit, kell a pénz. És mit adnak? 80k minimálbéren habokratúlórával.
Szerencsére a főnök belátta, hogy szakértelemmel, és megfelelő kommunikációs készséggel /is/ megáldott munkaerőt nem talál ennyiért, v ha kényszerből beesik egy, megtartani nem tudja. Kevesebb eladó, de az hatékony, és kultúrált legyen.
Napi 8 órában nyalókázunk az ügyfeleknek, és ha csak tanácsért esik be, azt is megkapja. És? Visszajönnek, vásárolnak. Nekünk ez jó.
De ahol nagyüzembe megy, 30 eladó közül egy vagy, egy minimálbéres balfék.... ott nem fog menni úgy a meló, ahogy kellene. -
Ariadne
őstag
Ez tényleg kifogásolható tétel, a jótállásra vonatkozó kormányrendelet alapján az abban foglaltaktól való eltérés a fogyasztó hátrányára semmis, vagyis olyan, mintha ott se lenne. És olyan nincsen a rendeletben, hogy az alkatrész megégése miatt kizárható a jótállási kötelezettség, de nem ám... Egyszerű a szabály: jótállási idő alatt ha azt gondolják, hogy a vásárló tette tönkre, be kell ezt bizonyítaniuk (független szakértő véleményével pl. fogyvédelem, kermi - nem a Teréz körúti szervízes csóka véleménye alapján), ha nem sikerül vagy nem lhet bebizonyítani, akor bizony javítás/csere/teljes vételár vissza.
A fogyvédelmes bevizsgálást már nem kötelező megejteniük, de máshogy nagyon nem lehet bizonyítani, hogy a felhasználó hibája volt a dolog (szgépalkatrésznél úgy tudom, 12k+ÁFA a költsége ), másrészt elfogadni sem kötelező már ezt a véleményt, csak érdemes.
Szóval jól látod teljesen, be kellene venniük, mondjuk bevizsgáltatni, és onnantól mondhatja, hogy nem javítja (a bevizsg. árát max perelve lehet behajtani...).
Ajánlott eljárás: 1. szépen megkérni őket, bemutatva a 151/2003 korm. rendeletet meg Ptk megfelelő részeit, hogy vegyék be, cseréljék ki 2. asztalt borítani, elküldeni őket hidegebb éghajlatra 3. beírni mindezt a vásárlók könyvébe 4. egy hét múlva új oldalra beírni azt is, hogy mivel sz*roztak, elállsz a szerződéstől és kéred vissza a teljes vételárat (üdv a klubban ) vagy esetleg elfogadsz xxxx típusút helyette két héten belül (békésebb megoldás) 4. felszólítani őket a fizetésre tértivevénye , kemény hangú levélben 4. bejegyzés másodpéldánnyal békéltető testülethez fordulni 5. miután megvan a döntés és nem fizetnek, fizetési meghagyást beadni a Pesti Központi Kerületi Bíróságra, követelve a vételárat (ez még nem per, de ha nem reagálnak a bíróság felszólítására, megvan a pénz...)
szerk: Hmm, nem mindegy, milyen márkájú a dolog, BF sokszor nem adja meg, amit a gyártó ad, pedig kötelező, ezt is lehet rajtuk követelni. (ld. ASUS alaplapok, gárilag 3 év gar jár rájuk, de ezt asszem már leírtam)
Ja, és tartós fogyasztási cikkre 3 év szavatosság is van a vásárlástól, vagyis ha drágább a cucc, érdemes megcsináltatni a vizsgálatot a fogyvédelemnél, kifizetni, és ha látszik, hogy gyártási hiba, menni szépen kérni a csrét vagy a pénzt. Ugyanis szavatosság alatt ugyanarra köteles, mint jótállás (garancia) alatt, csak itt a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy hibás.
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Jégkokó
veterán
Egyébbként , miért van az, hogy eddig akárhol akármivel garanciális problémám volt azt vagy javították szó nélkül, vgay pedig cserélték.Jó mondjuk számitógéppel , csak az alaplapom ment tönkre, de az egyszerűen tipushiba volt és kicserélték garanciára.Meg a blufishbe vettem az alaplpomat és az elmúlt több mint fél év és semmi baja nincsen.Bár a bios lett rajta frisítve, mert a 6600 as geforcomat nem akarta látni, vgayis ha beleraktam akkor se kép se hang nem volt, de az szerencsére megoldotta a problémámat
A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
-
djyuri
őstag
Nah egy kis nem kékhalál
Szal!
A tőrténet 2004 december közepén kezdődött...
Vettek anyumék egy dvix-es orion dvd asztali lejátszót...
Már 2004 dec végén sz***-ott a lemezekkel...
2005 január elején bevittük a szervízbe...ott észlelték a hibát és tipushibát mondtak rá...kb fél évet volt náluk...(''szerelték'')
júliusban kb visszaadták...kb egy cd-met vitte (indiana jones- az utolsó keresztes lovag)
Nah ez nem nyerő...
Vissza a szervízbe....(ismét érzékelték a hibát)
És 2005 novemberében megint visszadták...volna...de már a boltban nem ment...
Így ma került sor az átvételre...boltan ment...itthon már megint akkor játsza a dvd-ket,ha neki is megfelel...Most végeztem kb a 250 dvd filmünkkel...4-et olvas....
Mindegy... az elalvós indiana jones filmemet olvassa akadás nélkül,úgyhogy tojom le.....
De amin kiakadtam!!!!!!!!!!
A szervízes csaj elkezdi:
''Ha esetleg valami mégsem stimmelne a dvd lejátszóval,akkor már ne vigyem hozzájuk,mert már nem garis''
Most akkor kérdem én:
''Ez meg hogy lehet?...hisz összesen 12 napot használtam talán...abból is max összesen 10-12 órát ment,de nem azért,mert néztem a dvd-t,hanem mert olvastattam a lemezeket benne,máramit nem dobott ki egyből!!''
Erre a csajszi:
''az őt érdekli...az én tulajdonomban volt több,mint egy évig és ez a gari idő''...
Én köpni nyelni sem tudtam....Nah mindegy...az idegtől nem láttam már és mennem is kellett a tanfolyamra...így sz**tam bele és elvittem az új papírjával...
Kéremszépen a hozzászólásokat ehhez!!!!! -
Joooe
tag
Ha nem kékhalál akkor hol?
Veszélyes... írd le légy szíves, csak hogy tudjuk melyik az a cég aminek még a közelébe sem kell menni...
Fú ez nagyon durva... Veszel valamit és akkor...
Csodálom a türelmedet.. már az első hónap után le kellett volna tolni a pultot az eladó torkán, és kihúzni a seggén egy kisnyuszit Jójó nem egyszerű a trükk de bele lehet jönniHogy mit gondolok a nyugati civilizációról? Azt hiszem, jó ötlet lenne.
-
djyuri
őstag
Hát a ramirisen még nagyon szívesen rendelek...ott eddig csak olyan bajom volt,hogy a kék ventilátorok ugyanazon a cikk számon vannak,mint a piros-kék ventillátorok,tehát a kétszínüek...De hát utúlag örülök is,hogy egybe kék a ventilátorom és nem két színü
Amúgy a dvd-vel azért voltam ilyen türelmes,mert én nem kértem magamnak asztali dvd-lejátszót...tehát nem is hiányoltam,amikor a szervízben volt...most se fogom ha esetleg nem megy tovább fél óránál...Megy a vitrinbe azt jóvan...és beleuntam...
Amúgy szerintem én azért kerülök össze ennyi marhasággal,mert szinte minden havernak,sőt...minden havernak én veszem a cumóját...Mivel itt vidéken csak addig guru valaki,amíg beszerzésre vagy összeállításra kerül a sor,mert ugyanis akkor érdekes módon mindig jön a telefon
De hát már hozzá szoktam...csak azt nem lehet eléggé begyakorolni,hogy mit mondjak,akkor ha megint kifogtam egy gyárihibás darabot...Ezt még gyakorólni kell -
Ariadne
őstag
Szia Joooe!!!! Hmm, szóval itt rejtőzködtél már régebb óta... Jól elbújtál! Én még egészen kicsi vagyok itt...
Djyuri: Vááá, utálom az ilyen hozzáállású üzleteket, nyílik a zsebemben a fizetési meghagyás tőlük... Ez aztán az extrém meghosszabbodás! (Nem félreért! ) Ha 1 év a garancia volt rá és használtátok mondjuk két hétig, akkor még hátra van belőle 11 hónap és 2 hét...
A gyári hibás darabok meg van, hogy üldözik az embert. Engem pl. kifejezetten szeretnek mostanában, biztos várják, hogy kiküzdjem nekik, ami jár. Jobban örülnék, ha mást szeretnének ennyire és végre leszállnának rólam...
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Joooe
tag
Szia szia!
Hiába regisztráltam olyan rég, csak alkalmanként fórumozgattam, ezért vagyok ilyen elveszett
A gyári hibás darabok engem is üldözőbe vesznek néha. Egyszer rádszálnak lehetetlen lerázni őket. Lehet nem is csak mi vagyunk ilyen ''szerencsések'', hanem egyszerűen ilyen silány árukkal vannak tele az üzeletek(nem csak számtech.), csak sokan inkább lenyelik minthogy reklamáljanak?Hogy mit gondolok a nyugati civilizációról? Azt hiszem, jó ötlet lenne.
-
Ariadne
őstag
Egy UP, hogy szem előtt legyenek...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
SLYM
veterán
egyik haver vett egy 6800 simát ASUS márkájút Bluefosba. de már elég rég volt, már nem emléxem mikor. még a mod se ment, de ez akkor nem zavarta a srácot. a kari kb fél évig bírta. gari (kb 2 hónap míg jött az új kari, addig egy mx440 volt a helyén). az új kari nem ASUS hanem Connect3D volt(igen ők is gyártanak NVidiát)ez még addig se bírta, kb 2 hónapja volt szegénynek a halálig. most a 3. kari műxik rendesen, bár a 3 kari közül egyiken se lehetett se pipeline-t, se VS egységet bekapcsolni. (amit fogjunk az unmákra)
so-so én nem fogok soha bluefish-be venni semmit, mert egy nagy fos cég. nektek se ajánlom.
[Szerkesztve] -
shaft72
tag
Tegnap akartam venni egy házat meg egy Athlon64-es procit a Bluefos kispesti üzletében. Kívülről csilivili bolt, bent kong az ürességtől, kínálat nulla, két eladó a bástyának is beillő pult mögött elbarikádozva netezik. Köszönök, válasz csak a közelebbi eladótól jött egy halk pisszenés formájában, a másik továbbra is elvolt foglalva a jójáték.hu-val vagy nem tudom mivel, mert válaszra sem méltatott. A következő párbeszéd zajlott le (persze az eladó végig csak a monitort bámulta, rám se nézett):
- Milyen házakat árultok?
- Ott mögötted.
- Csak ezek a házak vannak?
- Aha.
(ócska szar 6 ezer forintos házak)
- 3200+ -os procitok van?
- (hümmög egy fél órát) van.
- Dobozos vagy nem dobozos?
- Dobozos.
- Mennyibe kerül?
- 42 ezer.
- (fpőőhhő) és a doboz nélküli?
- Az 39 ezer.
(Aqua-ban 39 a dobozos, doboz nélkül 33...)
- Akkor kérnék egy doboz nélkülit.
- (fél óra gondolkodás) Az nincsen.
- Van olyan procitok ami nem dobozos?
- Ööö... nem tudom.
Erre mit lehet mondani? ''Na akkor kabbe a f@szomat és takarodj a k**** anyádba.'' Megköszöntem a magas szintű kiszolgálást és kijöttem. -
#64791808
törölt tag
Hi all,
jókis topic, gyűlnek a tapasztalatok. Szvsz indítani kéne valami olyasmi topicot, ahová mindenki beír, hgoy ''ma vettem x dolgot y helyen, korrektek voltak'' vagy ''ma x cuccot gariztattam y helyen, nem voltak korrektek''. Ez csak egy 5let.
Más.
A Lord alatt a LoRD Dreamland üzletét értitek azon a nemtommilyen téren? Velük mi a gond? Csak azért kérdezem, mert ha új cuccot veszek, akkor csak náluk, garanciális ügyem is volt már, és első szóra cseréltek. Mondjuk mindig céges számlát kérek, lehet, hogy ezért? -
kadettmester
tag
Na eddig csak olvastam, most beszélek én is!
Többször vásároltam már a halban meg a vízben is. Egyikről sincs jó tapasztalatom.
Vízben vettem anno a Connect3D 9600XT-met, ami ugye úgy volt meghírdetve netszerte, hogy jár hozzá egy HL2 kupon, ami kedvezményes vásárlára jogosít! Na ezt nemhogy a dobozon de még a dobozban sem találtam meg! Még aznap telefon nekik, hogy mi van? Erre kibökték, hogy nincs hozzá, meg nem is volt, különben is örüljek hogy ennyiért megkaptam a karit. Nah mondom jól van, akkor ennyi, kiszedték maguknak a csomagokból! A kari legalább műxik rendesen. Azóta is...
Masik eset a vízzel:
-Szeretnék venni egy 2500+ barcit. (Árlistán van.)
-Nincs.
-2600+ van?
-Van.
-Akkor azt, OEM-et.
-Rendben.
Odaadja, 26k.
Örülök, mint állat. Hazaérek, teszt, nyúzás, játék. Fasza minden. Megintcsak örülök. Mindez kb 1,5 hónapig tartott. Kb ekkora jöttem bele igazán az Amd-be. Ekkor jutottam hozzá a CPU-z-hez. Mi fogadott? Barton helyett Thorton!!!! Mi az isten ez? Utánajártam és rájöttem, hogy átb@sztak! Telefon nekik, hogy mi van. Azt mondja 3 napon túl van nem cserélik! Megkérdeztem még tőle, hogy akkor ez most nem a vásárló lehúzása? Erre lerakta. Na azóta nem vásárlok ott!!!
Kékhal: Különösen rossz tapasztalatom nincs velük, mindössze én azt vettem észre, hogy a kispénzű vásárló, nem igazán vásárló számukra! Nagyon flegmán, félvállról tudnak az emberrel beszélni! Ennyi....
Még egy hely ahol ne vegyetek semmit: a 3testőr. Pofátlanul drágák, arrogánsak és esély sincs gariztatni!!!
A sok rossz után legyen egy kis jó is.
Ahol szívesen vásárolok: User's és az Alien!!!
Mindkét helyen teljesen korrektek, mind vásárláskor, mind gariztatáskor! -
Jester01
veterán
válasz kadettmester #492 üzenetére
Gondolom minden bolthoz lehet találni elégedetlen vevõt. Nekem is ajánlották az alient, gondoltam kipróbálom. Online árlistájuk nincs frissítve, telefonos, emailes és személyes érdeklõdésre (3x voltam náluk) össze-vissza igérnek mindent. Hagytam õket a fenébe, megvettem máshol.
Jester
-
Dufresne
addikt
válasz kadettmester #492 üzenetére
Thortron végülis egy felezett barton Amúgy meg nem szabadott volna hagynod, mert ugye a kis azonosító cetli ottvolt a procin a számlán is az volt és Barton-ként volt eladva, tehát te jóhiszeműen vettél valamit, amiről később megtudtad, hogy nem is az. Szóval kár volt hagyni szvsz, bár a Thorton magos procik sem voltak ám rosszak.
3testőrről meg nekem is ez a véleményem, bár én Glacialtech Silent Bladet ott szoktam venni, mert ott egészen jó árban szokott lenni Amúgy meg sztem taplók a mérhetetlenségig
A nagy üzletek meg ilyenek, mint mistral, meg bluefish, szarnak a vevőkre magasról -
sasa311
veterán
Én csak egy dolgot nem értek...
Mindenki orrba-szájba fikázza a boltokat, hogy ekkor és ekkora sz@rt, gagyit, rosszat, bunkón...
Aztán következő héten ezzel nyit, hogy :
'' Na ma megint bunkók voltak velem xy helyen....''
Mi a szűzmáriának megy valaki vissza egy olyan helyre, ahol nem korrektek?
Lehet szidni a nagy számtekcégeket, de ők az olyanokból élnek, akik lenyelik a békát, és az olyanokból akik hőzöngenek, de aztán úgyis visszamennek még1X és megint és megint....Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Robaj
addikt
Bluefishben 1x nem voltam, mert drááága. Mustárban vásároltam anno pár cuccot. Meg utánna és utánna, mivel sokkal olcsóbb volt, mint bárhol máshol (pl. VF700 alcu, magic3d ház, leadtek 6600GT)
Garival még nem volt problémám, vga kari elromlott, igaz 2 hétig minden nap bementem, h. mikor kapom másikat, de zokszó nélkül (pontosabban 100 ft ráfizetés ellenében - mivel újabb, jobb revízió volt-> drágább) megkaptam. -
Hasek
Közösségépítő
De ezt nem értem! Ha a PH!-n nem lehet reklámozni a boltokat, hogy itt vegyetek ilyen olyan cuccot, akkor ellenreklámozni miért lehet. Mert ha jól megnézzük akkor ez egy nagy ellenreklám. Mindenkinek meg lehet a maga véleménye, és elterjedhet a boltról ez meg az akárhol, de azt a rossz hírt miért lehet reklámozni, mikor nem lehet reklámozni. Az alapelvekben nincs konkrétan beleírva, hogy csak a pozitív reklámok vannak kitíltva. Az ellen reklám, ugyan úgy reklám. Most félreértés ne essék, nem a topicot szeretném bezáratni, mert nekem tök nyolc, hogy ki fikázza a boltot, vagy ki nem, ugyan is nincs semmi közöm a bolthoz, de ezekszerint nem pontos az amit az alapelvekben írnak le.
[Szerkesztve]Üdv. H
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 3050 / 3050 Ti (GA107)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Házimozi belépő szinten
- PlayStation 5
- Milyen légkondit a lakásba?
- Sweet.tv - internetes TV
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...
- Komplett erőgép játékra, munkára, garanciákkal - I7 13700K, RTX-3080, 32 GB
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X280 - i5-G8 I 8GB I 256SSD I 12,5" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X280 - i5-G7 I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest