Ha 15 napon belül van, akkor el is állhatsz tőle mindenféle indoklás nélkül is. Ekkor a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) szóló Korm. rendelet alapján a vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
Fogod a terméket, szépen visszaküldöd futárral/ajánlott csomagként (lényeg, hogy nyoma legyen) a céghez, ahonnan érkezett. Küldesz egy fizetési felszólítást, akár e-mailben (elolvasásról szóló visszaigazolás kéréssel), vagy ajánlott levélként, a honlapon megtalálható székhelycímre (a vállalkozás ugyanis a szerződés megkötése előtt kellő időben köteles a fogyasztót tájékoztatni a vállalkozás cégnevéről (nevéről) és címéről (székhelyéről, illetve lakóhelyéről) azonosításra alkalmas módon.
E-mailt, és a visszaigazolást mentsd le, és a választ is. Ha nem érkezik semmi reakció, akkor bíróság, vagy lakhely szerinti békéltető testülethez kell fordulni, minthogy szerződéses jogviszony áll a vita középpontjában.
Másik lehetőség, hogy fizetési meghagyásos eljárást indítasz az illetékes közjegyző előtt a vállalkozással szemben.
Rendőrségen ezzel nem fognak foglalkozni, ott csak ha jól rémlik a békéltető testület terjesztheti elő az ügyet, ha nem jut dűlőre.
Ha kell még valami segítség, jelezz nyugodtan (akár PÜben is), volt egy éve hasonló kálváriám
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"